hij is toch net gecontracteerd door een club (dynamo kiev ofso)? dus dat zal er niet inzittenquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Hardloper? Als je goed gekeken had, zag je dat ie technisch zeer vaardig is. In een aanvallende ploeg als Ajax komt dat meer tot zijn recht. Dan kan ie krachten sparen voor zijn acties.
Verpakovskis bij Ajax zou een sensatie kunnen worden.
Die zal onhaalbaar zijn, alle topclub in de grote landen houden hem in de gaten, die gaat naar Italië, Spanje of Engeland, maar echt niet naar Nederlandquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
En echt een verdediger he.
Overigens zou ik Verpakovskis wel bij Ajax willen zien.
Wat een zaadargument zeg..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er schijnt al veel belangstelling vanuit Engeland te zijn voor Heinz, die komt ook niet naar Nederland...
Toch wil ik Charlton hartelijk bedanken voor het overnemen van Rommelaar want dat was na soetaars echt een te grote deceptie geweest. Kortom Charlton heeft ons gered!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een zaadargument zeg...
Voor Zlatan was ook een hoop interesse uit Engeland en die kwam ook naar Ajax..
Zo zullen er vast nog wel meer spelers zijn die via Ajax naar een ECHT grote club willen gaan..
Bij ons gaan de spelers meestal niet naar Charlton Athletic...
Nu dat pratende kutje nog wegkopen daar,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:34 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Toch wil ik Charlton hartelijk bedanken voor het overnemen van Rommelaar want dat was na soetaars echt een te grote deceptie geweest. Kortom Charlton heeft ons gered!
ik zou er iig niet rouwig om zijn, maar laten we eerst het EK maar afwachten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:25 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik zag Koeman bij B&vD nog verlekkerd opkijken toen de naam van Heinz viel dus het zal me niks verbazen als dat bastaardkindje ons komt versterken
Wat een waanzinnig vrije trap heeft die gozer!
Verpak, lijkt mij wel een leuke spits voor Ajax. Lekker snel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:44 schreef JeroenV het volgende:
Heinz scoorde tegen de Letten ook de winnende, zat er ook lekker in. Verder ken ik hem ook niet echt.
Als jullie moeten kiezen, Berbatov, Verpakovsis of Heinz?
duidelijk Verpakovskis, al is die denk ik niet haalbaarquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:44 schreef JeroenV het volgende:
Heinz scoorde tegen de Letten ook de winnende, zat er ook lekker in. Verder ken ik hem ook niet echt.
Juve wil hem ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
duidelijk Verpakovskis, al is die denk ik niet haalbaar
Toen hij 5 Duitsers voor schut zette was ik verkocht hoor...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ik snap niet wat iedereen in die verpakovskis ziet, hij had wat leuke acties en is redelijk snel maar hij maakte op mij geen verpletterende indruk. of ie veel kan scoren valt ook nog maar te bezien.
die duitsers zetten zichzelf voor schutquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toen hij 5 Duitsers voor schut zette was ik verkocht hoor...
Hij moet het vaak in z'n eentje doen. Als hij een goed team om zich heen heeft zal hij schitteren, maar het lijkt uitgesloten dat hij naar Nederland komt, dan hadden ze hem al voor het EK moeten halen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ik snap niet wat iedereen in die verpakovskis ziet, hij had wat leuke acties en is redelijk snel maar hij maakte op mij geen verpletterende indruk. of ie veel kan scoren valt ook nog maar te bezien.
Hardleers:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
weet niet meer wie 't zei maar dit zegt Maduro: ",,Nu speel ik als verdedigende middenvelder, de positie die mij ook het beste ligt.''zie je nou wel!
Maduro is een 3 of een 4.quote:Ajax contracteert Hedwiges Maduro
Amsterdam, 24 juni 2004
Ajax heeft het talent Hedwiges Maduro gecontracteerd voor een periode van drie jaar.
De 19-jarige verdediger is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax en maakte afgelopen seizoen deel uit van de selectie van de A1 van trainer Danny Blind. Hij behaalde met de A1 dit jaar het landskampioenschap in de Shell Junioren Eredivisie. In de 24 wedstrijden die hij dit seizoen in de competitie speelde, wist hij 17 maal te scoren. Tevens kwam hij vier keer in actie voor Jong Ajax. Begin deze maand werd Hedwiges Maduro onder de Ajax-jeugd verkozen tot Talent van het Jaar
Dan wel Berbatov toch, al is Maris mijn persoonlijke favoriet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:44 schreef JeroenV het volgende:
niks hardleers:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hardleers:
[..]
Maduro is een 3 of een 4.
+dat ik hem daar zelf heb zien spelen.quote:Op zijn veertiende kwam Hedwiges Maduro naar Ajax. Daarvoor speelde de 19-jarige voetballer, geboren in Almere, bij Waterwijk en Omniworld. Bij de Amsterdamse club speelde hij tijdens zijn eerste seizoen in de C1 en de B2. ,,Ik heb gespeeld als rechtshalf, een paar keer op 'nummer 10', maar hoe verder ik kwam in de jeugd, hoe meer ik qua positie terugzakte'', vertelde Maduro. ,,Nu speel ik als verdedigende middenvelder, de positie die mij ook het beste ligt.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |