let maar op komend seizoen....quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:29 schreef mitt het volgende:
Grygera heeft ook op het EK niet geimponeerd..
geen Ajax-back
Hij is nu 31 geloof ik. Ik vraag me af hoelang je op zo'n energie-verslindende manier kan blijven spelen. Ik denk dat men bij ajax idd zuinig met hem om moet springen, want een gelijkwaardige vervanger staat niet zo maar klaar.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:53 schreef RuudGullit het volgende:
Die Galasek moeten jullie écht proberen te houden. Wat een topgozer!.
Die Heinz is anders ook geen slechtequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:55 schreef RednaZ het volgende:
Is die Berbatov echt zo goed? Ik weet alleen dat ie bij Bayer Leverkusen speelt wat geen slechte club is.
Ik hoopte eigenlijk dat Galásek wat positiefs over Ajax vertelt aan Rosicky.
het lijkt erop dat Ajax toch flink geschrokken is van het vertrek van een paar talenten, zodat ze nu tenminste goed bezig zijn om anderen vast te leggen...quote:Ajax contracteert Hedwiges Maduro
Amsterdam, 24 juni 2004
Ajax heeft het talent Hedwiges Maduro gecontracteerd voor een periode van drie jaar.
De 19-jarige verdediger is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax en maakte afgelopen seizoen deel uit van de selectie van de A1 van trainer Danny Blind. Hij behaalde met de A1 dit jaar het landskampioenschap in de Shell Junioren Eredivisie. In de 24 wedstrijden die hij dit seizoen in de competitie speelde, wist hij 17 maal te scoren. Tevens kwam hij vier keer in actie voor Jong Ajax. Begin deze maand werd Hedwiges Maduro onder de Ajax-jeugd verkozen tot Talent van het Jaar.
en ze zijn allemaal door naar de kwartfinalesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:57 schreef The_Hives het volgende:
De Ajacieden die gaan schitteren op het EK:
Wesley Sneijder
Johnny Heitinga
Rafael van der Vaart
Zlatan Ibrahimovic
Tomás Galásek
Zdenek Grygera
Sneijder: heeft naar mijn mening te weinig gespeeltquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wesley Sneijder
Johnny Heitinga
Rafael van der Vaart
Zlatan Ibrahimovic
Tomás Galásek
Zdenek Grygera
en ze zijn allemaal door naar de kwartfinales![]()
Ik kies toch voor Reiziger op rechts. Als Heitinga speelt, dan centraal.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Sneijder: heeft naar mijn mening te weinig gespeelt
Heitinga: speelde wel redelijk en staat er volgende wedstrijd neem ik aan gewoon weer in
van der Vaart: brengt te weinig, en nu Seedorf goed staat te spelen zal hij wissel staan
Zlatan: doet het goed, heel goed
Galasek: idem dito
Grygera: weinig van gezien (opgelet), maar vind het een beperkte speler
Ik zie heitinga ook liever centraal, maar ik denk dat Dick fredje of frank boven hem verkiest... en tja... reiziger, dat is niet mijn favo-verdedigerquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik kies toch voor Reiziger op rechts. Als Heitinga speelt, dan centraal.
Grygera is minder beperkt dan je denkt. Het ligt eraan waar De Jong komt te spelen, anders wordt het een sterk seizoen voor hem
en minstens 1 ajacied naar de halve finalequote:Op donderdag 24 juni 2004 15:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ze zijn allemaal door naar de kwartfinales![]()
Wat voegt zo'n hardloper toe aan Ajax dan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Overigens zou ik Verpakovskis wel bij Ajax willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |