quote:The_Hives schreef:
Nog meer mensen die brief gehad over Vak 410? Lekker gepland dat overleg, het is midden in de vakanties.....
Weet jij er meer van? Heeft het te maken met de incidentjes van afgelopen seizoen, en een eventuele uitbreiding??quote:NoordKoas schreef:
SSC houders van 410 en 409 hebben deze brief ontvangen ----> http://img7.imageshack.us/my.php?loc=img7ℑ=brief.jpg
en die gozer die in de medische staf zitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:58 schreef tong80 het volgende:
Je vergeet Johan Cruijff en Koeman als analisten.
Die laatste mag dan wel naar zijn grote vorm gaan toewerken. Hans Kraay was beter tot nu toe en dat zegt genoegquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:58 schreef tong80 het volgende:
Je vergeet Johan Cruijff en Koeman als analisten.
Als analist is Hans Kraaij toch vele malen beter dan als interviewer waar hij analist iets te letterlijk neemt.Hij is de beste gast tot nu toe bij Villa BVD imo.Alles beter dan zijn vader.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die laatste mag dan wel naar zijn grote vorm gaan toewerken. Hans Kraay was beter tot nu toe en dat zegt genoeg
Dan zou ie centraal moeten spelen maar het kan wel zijn dat hij als rechtsback in de basis staat.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:28 schreef tong80 het volgende:
Ben bang dat Heitinga niet speelt. Waarschijnlijk wordt Bouma in de rust voor hem gewisseld.
Inderdaad. En cocu eruit houden.quote:Op zondag 13 juni 2004 11:21 schreef aldostuta het volgende:
heitinga lekker rechtsback laten spelen
Cocu vind ik 4x nietsquote:Op zondag 13 juni 2004 11:28 schreef methodmich het volgende:
Nee, Cocu naast Stam.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,quote:Ajax ziet Rommedahl als serieus alternatief
Mocht Ajax er niet in slagen Andy van der Meyde terug te halen, dan is Dennis Rommedahl (25) een serieus alternatief om volgend seizoen de nieuwe rechtsbuiten van Ajax te worden.
De Deense vleugelspits heeft nog een contract voor één seizoen bij PSV maar heeft al aangegeven toe te zijn aan nieuw avontuur. Hamburger SV deed een poging hem in te lijven maar de Duitse club kwam met een te laag bod om PSV te vermurwen.
Ajax zet zijn kaarten voorlopig nog op Van der Meyde. De Amsterdammers hebben zich ook officieel bij Internazionale gemeld voor de Nederlandse international. Inter wil eerst het EK afwachten alvorens een beslissing te nemen.
Van der Meyde kende een teleurstellend eerste jaar in Milaan, waar hij maar weinig aan spelen toekwam. Zelf wil hij dan ook dolgraag terug naar Ajax, al heeft Van der Meyde begrip voor het standpunt van Inter.
Ja, idd.quote:Op zondag 13 juni 2004 11:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
blijf met je pote van Rommedahl af
Helemaal mee eensquote:Op zondag 13 juni 2004 11:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
blijf met je pote van Rommedahl af
En beter dan Andyquote:Op zondag 13 juni 2004 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
hij is iig beter dan Sikora
maar ik hoef hem ook niet
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:46 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
En beter dan Andy
welquote:Op zondag 13 juni 2004 12:57 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
let maar op dinsdag, 2 assists en 1 goalquote:Op zondag 13 juni 2004 12:58 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
wel
Ik heb van der Meyde nooit goed gevonden. Alleen samen met Mido toen. In het NL elftal presteert hij ook niets...
quote:Ajax blijft opzoek naar een rechtsbuiten voor het nieuwe seizoen. Andy van der Meyde (Internazionale) is kandidaat nummer een, maar mochten de Amsterdammers het niet eens worden met de Italianen, dan komen Kristof Snelders (Germinal Beerschot Antwerpen) en Dennis Rommedahl (PSV) in beeld.
De club van Ronald Koeman wil er hoe dan ook volgend seizoen een nieuwe rechtsbuiten bij. Oranje-international Van der Meyde staat bovenaan het verlanglijstje, maar de onderhandelingen met Inter lopen tot nog toe moeizaam. Daarom houdt Ajax mogelijkheid voor een overgang van Snelders of Rommedahl open.
Snelders is de zoon van assistent-bondscoach van het Belgische nationale elftal, Eddy Snelders. De 21-jarige speler van GBA ontwikkelde zich dit seizoen zeer goed. Rommedahl speelt nog bij PSV. De Deen heeft al aangegeven naar een club te willen vertrekken waar hij ook Europees succes mee kan behalen.
Bron: voetbalzone
Belgen oprottenquote:Op zondag 13 juni 2004 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Naast Rommedahl heeft Ajax ook interesse in een Belg.
[..]
goede spitsquote:Op zondag 13 juni 2004 15:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Sonck --> tsjaa wat moet je daar van zeggen![]()
Hij lijk mij ook een goede spits, maar het komt er alleen niet uitquote:Op zondag 13 juni 2004 15:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
goede spits
ja precies! , geen rommedahl bij ons Ajaciedenquote:Op zondag 13 juni 2004 15:22 schreef methodmich het volgende:
Rommedahl, dan gaat iedereen protesteren me dunkt.
van damme --> vond het een goede speler, alleen geen keus omdat ie Maxwell voor hem heeftquote:Op zondag 13 juni 2004 15:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Belgen oprotten
Van Damme --> had leuk kunnen zijn
Soetaars --> prutser
Sonck --> tsjaa wat moet je daar van zeggen![]()
Belgen bij Ajax zijn op dit moment geen goede optie
Vogel!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Eerste Ajacied die schitterd op het toernooi...
Moet de eerste feyenoorder nog tegenkomen![]()
En de eerste psv'er die opvalt in positieve zin
Allback?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:57 schreef F1Bas het volgende:
hmmm de vervanger van Zlatan heeft al gespeeld op het EK, wie zou dat kunnen zijn?
Geen Engelsman, Zweed, Italiaan of Spanjaard.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:57 schreef F1Bas het volgende:
hmmm de vervanger van Zlatan heeft al gespeeld op het EK, wie zou dat kunnen zijn?
dat kan dus nog steeds Ajax zijnquote:De Deen heeft al aangegeven naar een club te willen vertrekken waar hij ook Europees succes mee kan behalen
Berbatov, als ik het Parool mag geloven.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:57 schreef F1Bas het volgende:
Die wil vast niet naar Ajax komen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:22 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Berbatov, als ik het Parool mag geloven.
Trouwens, die nummer 21 van Zweden, die er op rechts een paar keer mooi langs ging, Wilhelmson, staat ook in de belangstelling van Ajax.
Vladimir Manchev ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:57 schreef F1Bas het volgende:
Dat had ik ook ergens gelezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vladimir Manchev ?
Berbatov of Wilhelmson? Die laatste speelt bij Anderlecht, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die wil vast niet naar Ajax komen denk ik.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Sneijder start waarschijnlijk niet![]()
Ach jullie topic staat ook helemaal vol met spelers die onhaalbaar zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:25 schreef RedGuy het volgende:
Larsson komt dus nooit naar Ajax.
Erm, wie moet er dan starten op rechts? Bosvelt?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Sneijder speelt waarschijnlijk niet![]()
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: Als Larsson weer naar Nederland komt, komt hij naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach jullie topic staat ook helemaal vol met spelers die onhaalbaar zijn.
Maar goed ik weet ook wel dat hij niet komt en Koeman ook, dus we hoeven het er idd niet over te hebben.
Met 4-3-3 moet er gewoon een middenvelder uit de basis.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:36 schreef Leshy het volgende:
[..]
Erm, wie moet er dan starten op rechts? Bosvelt?
Er is niet eens 1% kans dat Larsson of naar Ajax komt of naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:45 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: Als Larsson weer naar Nederland komt, komt hij naar Feyenoord..
maar het wordt waarschijnlijk iets tussen 4-3-3 en 4-4-2 met V.Nistelrooy in de spits, V.d.Vaart als schaduwspits, V.d.Meyde op rechts, Zenden op links. Cocu, davids enz.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Met 4-3-3 moet er gewoon een middenvelder uit de basis.
yep, een van de mooiste shirts ooitquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:32 schreef superjoden het volgende:
iemand al het nieuwe thuisshirt gezien op ajax.nl
nope. Mn pop-up blocker doet raar, en kan ik op dit moment niet uitschakelen (icoontje laat zich niet zienquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:32 schreef superjoden het volgende:
iemand al het nieuwe thuisshirt gezien op ajax.nl
thnxquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
mwah vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
yep, een van de mooiste shirts ooit![]()
ik zie weinig verschil met dat van vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thnx![]()
[..]
mwah vind ik wel meevallen.
Alhoewel ik nog steeds één van de lelijkste shirts (al kan je bij Ajax eigenlijk niet over lelijke shirts spreken) heb
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zie weinig verschil met dat van vorig jaar.
maar welke heb jij dan? die met die 3 strepen ofzo?
Dat was niet zo'n succes inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
thuisshirt met de 3 strepen uit 2000. Eerste jaar van adidas![]()
En alle 4 waren niet bepaald gelukkig en dan druk me vooral bij de laatste 2 heel mild uitquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:07 schreef S-Two het volgende:
Grygera en Galasek starten allebei in de basis bij Tsjechië
vd Vaart en Heitinga bij Nederland
Dimitar lijkt me onhaalbaar voor Ajax. Denk ook niet dat hij zelf geinteresseerd is in Ajax.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:54 schreef F1Bas het volgende:
Telegraaf: Ajax denkt aan Berbatov
Volgens De Telegraaf heeft Ajax de Bulgaar Dimitar Berbatov op het oog als mogelijke vervanger mocht Zlatan Ibrahimovic onverhoopt in de zomer vertrekken uit Amsterdam. Berbatov komt uit voor Bayer Leverkusen en werd bij zijn club diverse malen bekeken door Van Gaal en Koeman. In zijn vierde seizoen bij Bayer Leverkusen scoorde hij afgelopen jaar 16 keer.
Vertel Heitinga vond ik niet zo ongelukkig spelen hoor. Hij stond zijn mannetje zoals altijd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En alle 4 waren niet bepaald gelukkig en dan druk me vooral bij de laatste 2 heel mild uit
Het thuisshirt mag ook is wat veranderd aan worden...quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:05 schreef twi het volgende:
Aan een prachtig shirt hoef je niks te veranderen
Heitinga slecht tegen Duitsland?quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En alle 4 waren niet bepaald gelukkig en dan druk me vooral bij de laatste 2 heel mild uit
ja, verdedigend zat het wel snor... maar mag wel wat meer opbouwen, had geen directe tegenstander dus er had meer in gezetenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:39 schreef Suijk het volgende:
Verdedigend deed Heitinga goed wat hij moest doen. Aanvallend/opbouwend kan hij veel meer. Mag wel iets brutaler worden.
Buck rogers is op TV nu kan ik even het Nederlands elftal vergetenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:56 schreef F1Bas het volgende:
Rommedahl niet naar Ajax.
*opgelucht adem haalt*
Mooiquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:56 schreef F1Bas het volgende:
*opgelucht adem haalt*
KUTquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:56 schreef F1Bas het volgende:
*opgelucht adem haalt*
quote:Arena krijgt ook Jong Ajax als vaste bespeler
8/6/2004 12:05
Naast de hoofdmacht van Ajax werkt ook Jong Ajax komend seizoen zijn thuiswedstrijden af in de Arena. De Amsterdamse beloften speelden altijd op De Toekomst, maar dat complex is door de rellen na Jong Ajax-Jong Feyenoord in de ban gedaan voor dergelijke duels. En dus moet er voortaan in de veiligere Arena worden gespeeld.
De werkgroep voetbalvandalisme kwam tot die maatregel. Volgens voorzitter en oud-staatssecretaris Margot Vliegenthart had Ajax en de gemeente Amsterdam al tijdens Jong Ajax-Jong Feyenoord moeten optreden tegen het wangedrag van de supporters die pers en spelers van Feyenoord belaagden.
Voor de grasleveranciers van de Arena is het goed nieuws dat naast Ajax en de Amsterdam Admirals ook Jong Ajax er gaat spelen. De toch al kwetsbare zoden zullen op die manier sneller slijten en sneller moeten worden vervangen.
*vreugdedansje doet*quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:56 schreef F1Bas het volgende:
*opgelucht adem haalt*
Spelen dan Ajacieden voor Letlandquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:27 schreef ErikT het volgende:Ik moest gisteren zo lachen dat de Tsjechen pas wonnen toen de ajaciedjes eruit gingen
Als ik vergelijk hoe Rommedahl speelde tegen Italië met vd Meyde tegen Duitsland, heb ik toch liever Rommedahl....quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:56 schreef F1Bas het volgende:
*opgelucht adem haalt*
Hoeveel haal je en voor welk vak?quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:00 schreef golfer het volgende:
Heb ik gvd weken geleden een clubcard besteld om daarmee voorrang te krijgen bij de kaartverkoop voor het AT, heb ik hem nog niet in huis.
Intussen is vrije verkoop al begonnen, dus morgen maar eens kijken of er nog wat kaarten voor 1-8 te verkrijgen zijn.
Dat heb je heel goed verwoordquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als ik vergelijk hoe Rommedahl speelde tegen Italië met vd Meyde tegen Duitsland, heb ik toch liever Rommedahl....
Maar liever allebei dan maar niet
Ik probeer er 4 te scoren voor een vak op Zuid.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:18 schreef Doc het volgende:
Hoeveel haal je en voor welk vak?
maar ja... we moeten er wel rekening mee houden dat Andy haast hele seizoen niet heeft gespeelt he...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed verwoord
Ik ben niet gecharmeerd van Rommeldahl maar hij is nu stukken beter dan Andy
Da's wel te hopen jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:22 schreef Suijk het volgende:
Voor het AT zijn nog wel kaarten verkrijgbaar hoor.
klinkt goedquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:54 schreef F1Bas het volgende:
Ajax heeft jonge Argentijn op het oog
17 juni 2004
Ajax volgt het Argentijnse talent Gastón Sangoy, zo meldt Voetbal International in haar nieuwste uitgave. De Amsterdammers bekeken de negentienjarige spits van Boca Juniors vorige maand uitvoerig tijdens het Eurovoetbal-toernooi in het Groningse Haren. Sangoy werd daar gekozen tot beste speler van het toernooi en produceerde de winnende treffer in de finale.
Inmiddels maakte de jonge topschutter al zijn debuut in het eerste elftal van Boca Juniors.
Vrije verkoop begint pas 19-6 en ik heb nog steeds mijn clubcard niet in huis.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:22 schreef Suijk het volgende:
Voor het AT zijn nog wel kaarten verkrijgbaar hoor.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik probeer er 4 te scoren voor een vak op Zuid.
Je hebt Argentijnen en Argentijnen, dit lijkt me wel een goede.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
Een Argentijn bij Ajax... Tja.
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
Een Argentijn bij Ajax... Tja.
De wedstrijden zijn op vrijdag en zondag, Tong, dus ik probeer uiteraard voor zondag die kaarten te versieren. Ga er a.s.zaterdag er meteen achteraan in de hoop dat er op Zuid nog vrije plekken zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:23 schreef tong80 het volgende:
Trouwens golfert wordt het zaterdag of zondag ?
Remember Gabrich.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
Ok my friend.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De wedstrijden zijn op vrijdag en zondag, Tong, dus ik probeer uiteraard voor zondag die kaarten te versieren. Ga er a.s.zaterdag er meteen achteraan in de hoop dat er op Zuid nog vrije plekken zijn.
Doe moeite voor je club, rij naar het stadion en je krijgt een tijdelijke cc..quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Vrije verkoop begint pas 19-6 en ik heb nog steeds mijn clubcard niet in huis.
Inderdaad, halen ze de moeite op zich om een ZA-ploeg te laten komen, blijven ze tegen een duffe Europese ploeg spelenquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:17 schreef keeper het volgende:
Helaas, tijdens het AT ben ik op vakantie, Chinese talentjes scouten.
Jammer dat Ajax niet tegen River Plate speelt trouwens.
Of Mariano Juan....quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Remember Gabrich.
quote:Ajax contracteert Aboraa en Emanuelson
Amsterdam, 18 juni 2004
Ajax heeft de in Ghana geboren Belg Stanley Aboraa (16 jaar) gecontracteerd voor een periode van drie jaar. De 18-jarige Urby Emanuelson tekent een contract van twee jaar.
Beide spelers zijn afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax en maakten afgelopen seizoen deel uit van de selectie van de A1 van trainer Danny Blind. Zij behaalden met de A1 dit jaar het landskampioenschap in de Shell Junioren Eredivisie.
De 16-jarige Aboraa speelde voordat hij naar Ajax kwam een seizoen bij Germinal Beerschot in Antwerpen, de Belgische club waarmee Ajax een technische samenwerking heeft. De aanvallende middenvelder Aboraa wist in de 20 competitiewedstrijden die hij dit seizoen met de A1 speelde 10 keer te scoren. De linkerverdediger Emanuelson werd door trainer Danny Blind in 24 competitiewedstrijden opgesteld. Daarin scoorde hij twee keer. Tevens kwamen beide spelers in actie voor Jong Ajax. In de laatste competitiewedstrijd met Jong Ajax bij Jong PSV scoorden beiden en bogen zo een 1-0 achterstand om in een 2-1 overwinning.
en tijdens die bespreking met Ajax wordt ons zeker verteld waar we ons volgens de wws aan moeten houdenquote:17/6/2004 - "WWS blijft in ArenA"
(Van onze verslaggever P.)
BRON: Dapprestrijders.nl
Beveiligingsbedrijf WWS (World Wide Security) zal ook volgend jaar weer present zijn om de ArenA veilig te maken en te houden, zo meldt supporterssite Dapprestrijders. Eerder leek het erop dat het in supporterskringen onder kritiek staande bedrijf plaats zou maken voor een ander beveiligingsbedrijf.
Kennelijk zijn de veelvuldige incidenten van de afgelopen jaren tussen supporters en medewerkers van dit bedrijf, waarover in supporterskringen met bijtend cynisme wordt gesproken, geen belemmering geweest om wederom van de diensten van dit beveiligingsbedrijf gebruik te maken
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb er 4 voor vak 416quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoeveel haal je en voor welk vak?
ja maar die is nu naar Nantes ofso vertrokken dacht ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:17 schreef superjoden het volgende:
Ze zijn destijds toch ook een tijdje bezig geweest met Kallstrom??
Als van der Vaart ook vertrekt lijkt het me dat we hem moeten halen. Ja ik weet het, we hebben Pienaar, mmquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:23 schreef methodmich het volgende:
Kim Källström speelt voor Stade Rennes, de club waar wij ook Escudé weg haalden.
De scouts uit Italië zaten gisteren niet alleen voor Zlatan op de tribune, Källström wordt door heel Europa met grote belangstelling gevolgdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:23 schreef methodmich het volgende:
Kim Källström speelt voor Stade Rennes, de club waar wij ook Escudé weg haalden.
Da's een goeie ja. Voor ajax is het niet te hopen dat hij een geweldig EK speelt, anders vertrekt ook hij naar een grote competitiequote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christian Wilhelmsson mogen ze van mij wel halen..
Altijd leuk, een paar Zweden in je team..
Die kunnen ze mooi ruilen met Anderlecht voor Soetaers en Sikora.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja nou ik vrees er wel voor hoor...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:30 schreef RuudGullit het volgende:
Nog 1 zo'n actie van Zlatan en jullie zien hem niet meer terug in Amsterdam, denk ik..
Ze hebben al een bod gedaan hčquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Al,quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:23 schreef methodmich het volgende:
Wilhelmsson is wel al bijna 25 op zich.
Niks inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef RuudGullit het volgende:
Wat hebben jullie aan al dat geld dat je voor Zlatan zou krijgen?
Zlatan kwam ook naar Ajax terwijl half Europa achter hem aanzat. Hetzelfde geldt voor Grygera en Escude. Dat toppers in spe niet naar Feyenoord willen komen wil nog niet zeggen dat ze niet naar Ajax willen komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:37 schreef RuudGullit het volgende:
Lees de onderste zin dan ook ff, Zjroentje.
Ik vind Grygera en Escude nou niet echt toppers in spe.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zlatan kwam ook naar Ajax terwijl half Europa achter hem aanzat. Hetzelfde geldt voor Grygera en Escude. Dat toppers in spe niet naar Feyenoord willen komen wil nog niet zeggen dat ze niet naar Ajax willen komen.
Plus uitstraling en geld.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:45 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ik vind Grygera en Escude nou niet echt toppers in spe.. En Ajax maakt net zoveel kans om een topper (in spe) te halen als Feyenoord, alleen Ajax heeft een iets beter scouting-apparaat (ahoewel.... Koeman
), dus lul niet zo dom.
.
Vooral dat eerste.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Plus uitstraling en geld.
Feyenoord heeft genoeg uitstraling, nog veel meer als Ajax zelfs.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Plus uitstraling en geld.
Dat niet vergeten Ruud.
In Spijkenisse ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft genoeg uitstraling, nog veel meer als Ajax zelfs.
Rosicky naar Ajax.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:55 schreef RednaZ het volgende:
Is die Berbatov echt zo goed? Ik weet alleen dat ie bij Bayer Leverkusen speelt wat geen slechte club is.
Ik hoopte eigenlijk dat Galásek wat positiefs over Ajax vertelt aan Rosicky.
Ik denk dat Dimitar uitstekend in het Ajax systeem kan passen, aangezien hij bij Leverkusen van Franca en Schneider ook genoeg aanvoer van de zijkanten krijgt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:55 schreef RednaZ het volgende:
Is die Berbatov echt zo goed? Ik weet alleen dat ie bij Bayer Leverkusen speelt wat geen slechte club is.
Engelsen bijvoorbeeld zullen Feyenoord een veel mooiere club vinden als Ajax. Die houden veel meer van fanatiek publiek en een goede sfeer.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In Spijkenisse ja.
Maar absoluut niet in het buitenland hoor.
Ja hoor, en Nedved naar Feyenoord!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:56 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Rosicky naar Ajax.Dat zal geweldig zijn
![]()
Gaat niet. Feyenoord geen geldquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:58 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ja hoor, en Nedved naar Feyenoord!.
Feyenoord veel uitstraling? Ja in Rotterdam en omgeving lijkt me dat meer dan logisch. Maar Ajax heeft meer uitstraling in Nederland en al helemaal meer in de gehele wereld.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft genoeg uitstraling, nog veel meer als Ajax zelfs.
Die commerciele uitstraling van jullie wil nog niet zeggen dat dat een aantrekkelijke uitstraling voor spelers is.
Met Gullit heeft Feyenoord al heel wat meer uitstraling gekregen, en de begroting van Ajax is niet veel hoger als die van Feyenoord en PSV, dus jullie moeten eerst weer spelers verkopen wat jullie weer verzwakt.
Ja maar uit Engeland komt echt geen speler in Nederland voetballen hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Engelsen bijvoorbeeld zullen Feyenoord een veel mooiere club vinden als Ajax. Die houden veel meer van fanatiek publiek en een goede sfeer.
Waarom zou Ajax spelers moeten verkopen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Met Gullit heeft Feyenoord al heel wat meer uitstraling gekregen, en de begroting van Ajax is niet veel hoger als die van Feyenoord en PSV, dus jullie moeten eerst weer spelers verkopen wat jullie weer verzwakt.
En bovendien heb je bij Ajax meer kans om een nog grotere topclub te vinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja maar uit Engeland komt echt geen speler in Nederland voetballen hoor.
Als je uitstraling in de landen die aantrekkelijk zijn voor de Nederlandse clubs (bijv de Scandinavische landen en de Oost-Europese/Balkan landen) maar goed is. En dat heeft Ajax toch veel meer dan Feyenoord.
Ze zijn bang dat ajax 'weer' kampioen wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:00 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax spelers moeten verkopen?
Ruudje geloof me,OOK in Engeland zullen ze eerder ajax noemen dan Feyenoord als ze een Nederlandse club moeten opnoemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Engelsen bijvoorbeeld zullen Feyenoord een veel mooiere club vinden als Ajax. Die houden veel meer van fanatiek publiek en een goede sfeer.
Qua spel zal Ajax in het buitenland meer uitstraling hebben, ja.
ja,en dat is eik raarmzie wat ik een aantal posts schreefquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:01 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En bovendien heb je bij Ajax meer kans om een nog grotere topclub te vinden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat Engelsen van fanatiek publiek houden maar dat is echt geen reden om Feyenoord eerder te noemen,3 EC 1 erbij zou wel helpen denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit is de grootste kolder sinds tijden.
En toen werd Loekie weer wakker.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
Net zoals dat iedereen is vergeten dat Ajax vroeger succes had.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
En toen werd Loekie weer wakker.
Engelsen vinden Feyenoord een mooie club vanwege de sfeer, de drie dagen nadat een Engels team ertegen gespeeld heeft, ja. Bij de eerstvolgende Premier League wedstrijd is dat allemaal weer vergeten.
Maar ik zeg ook dat qua sportieve historie Ajax bekender is, en de merknaam. Maar als je zou vragen wat ze een mooiere club vonden zou het je denk ik nog verassen hoeveel mensen Feyenoord zouden noemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat Engelsen van fanatiek publiek houden maar dat is echt geen reden om Feyenoord eerder te noemen,3 EC 1 erbij zou wel helpen denk ik
Dan nog zeggen ze ajax en PSV is bekender in de UK dan Feyenoord denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:44 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Maar ik zeg ook dat qua sportieve historie Ajax bekender is, en de merknaam. Maar als je zou vragen wat ze een mooiere club vonden zou het je denk ik nog verassen hoeveel mensen Feyenoord zouden noemen.
Zouden ze eigenlijk weten dat PSV ook een Nederlandse club is, in het buitenland?.
En ik heb er 4 gescoord voor vak 425.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:20 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb er 4 voor vak 416
Doen we dan zwaaien?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik heb er 4 gescoord voor vak 425.
Lijkt me niet hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:40 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Net zoals dat iedereen is vergeten dat Ajax vroeger succes had.
En die successen zijn juist de reden dat men ajax zo hoog in het vaandel heeft staan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:40 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Tong zal zwaaien. Hij is namelijk soms wel bij een mini meet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doen we dan zwaaien?
Ik doe pas zwaaien naar jou als je een keer op komt dagenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong zal zwaaien. Hij is namelijk soms wel bij een mini meet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:58 schreef zjroentje het volgende:
Wat ben je maar lief DG
Je bent hier gewoon Ajax aan het verdedigen tov een Feyenoorder.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Moet dus geen gewoonte worden,is trouwens geen verdedigen,just a factquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je bent hier gewoon Ajax aan het verdedigen tov een Feyenoorder.
Vandaar ook de knipoog als PI.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet dus geen gewoonte worden,is trouwens geen verdedigen,just a fact
en daar let ik dus nooit opquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vandaar ook de knipoog als PI.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar let ik dus nooit op
De meeste LFC aanhangers die ik hoor hebben een voorkeur voor Ajax ...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Qua spel zal Ajax in het buitenland meer uitstraling hebben, ja.
De meeste Arsensal supporters ook totdat ze mij leerde kennen,als ik nu op Highbury kom vragen ze eerst hoe het met "Den Bosj" gaatquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:15 schreef Doc het volgende:
[..]
De meeste LFC aanhangers die ik hoor hebben een voorkeur voor Ajax ...
Mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik heb er 4 gescoord voor vak 425.
Ja, al een jaar of 3,4 geloof ik. Ik lees die naam icm "gevolgd door heel Europa" iig al een tijdje op de Ajax-fora.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Källström wordt door heel Europa met grote belangstelling gevolgd
Ja, tuurlijk. In Zuid-Amerika kunnen de meeste 40+-ers de opstelling van Ajax uit de jaren '70 nog opnoemen als je ze er midden in de nacht voor wakker maakt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:40 schreef RuudGullit het volgende:
Bullshit, in Griekenland is dat succesteam nog erg bekend hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:40 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Machlas was des te trotser dat ie voor het grote Ajax mocht spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit, in Griekenland is dat succesteam nog erg bekend hoor..
En het huidige Ajax is ook nog steeds erg populair...
Gereserveerd voor seizoenkaarthouders, dus niet toegankelijk voor het gewone klootjesvolk zoals wij.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:20 schreef Doc het volgende:
Mooi![]()
Vakken 125-129 uitverkocht?
net als Anastasiouquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Machlas was des te trotser dat ie voor het grote Ajax mocht spelen.
Dat komt nog goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:58 schreef O-DOG het volgende:
[..]
net als Anastasiou![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:52 schreef golfer het volgende:
Gereserveerd voor seizoenkaarthouders, dus niet toegankelijk voor het gewone klootjesvolk zoals wij.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:42 schreef SanMarco het volgende:
[..]
En terecht.
Voor een Ajax-aankoop is 25 vrij oud, de laatste jaren dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Al,?
www.vi.nlquote:Berbatov beoogde opvolger Ibrahimovic
Bij het vertrek van Zlatan Ibrahimovic heeft Ajax al een opvolger op het oog: De Bulgaarse international Dimitar Berbatov.
Ronald Koeman was de laatste weken van de Bundesliga aandachtig toeschouwer bij wedstrijden van Bayer Leverkusen. De Ajax-trainer kwam niet zoals gedacht voor Yildiray Bastürk, maar voor spits Dimitar Berbatov.
Met het bekijken van de Bulgaarse spits wilde Ajax een beeld krijgen van de mogelijke opvolger van Zlatan Ibrahimovic, die naar verluidt op het verlanglijstje staat van Barcelona, AS Roma en Juventus.
De Amsterdamse club houdt ernstig rekening met een vertrek van Zweedse aanvaller. Trainer Koeman heeft al laten weten dat de beoogde opvolger van Ibrahimovic op het EK actief is, zonder daarbij de naam Berbatov te laten vallen.
Ajax zal diep in de buidel moeten tasten voor Berbatov. De Bulgaarse international heeft juist dit seizoen zijn contract bij Bayer Leverkusen verlengd tot 2007. Bovendien wil Leverkusen-trainer Klaus Augenthaler zijn spits niet kwijt.
www.ajax.nlquote:Ajax contracteert Kenneth Vermeer
Ajax heeft keeper Kenneth Vermeer gecontracteerd voor een periode van twee jaar.
De 18-jarige Vermeer is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax en maakte afgelopen seizoen deel uit van de selectie van de A1 van trainer Danny Blind. Hij behaalde met de A1 dit jaar het landskampioenschap in de Shell Junioren Eredivisie. In de competitie speelde hij afgelopen seizoen 25 wedstrijden. In juni 2003 werd hij als keeper van Ajax A1 verkozen tot Ajax Jeugdspeler van het Jaar.
Kenneth Vermeer zal zich bij de eerste training van Jong Ajax op 14 juli aanstaande melden bij de selectie van John van ’t Schip en Marco van Basten.
Over de financiële condities van de overeenkomst doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.
Die heeft dan geen basis-plek bij Leverkusen dan, lijkt mij? Anders ga je niet van Leverkusen naar Ajax.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
www.vi.nl
2003/04 33 wedstrijden 16 goalsquote:Op maandag 21 juni 2004 16:56 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Die heeft dan geen basis-plek bij Leverkusen dan, lijkt mij? Anders ga je niet van Leverkusen naar Ajax.
Hij ziet dat je vanuit de Nederlandse competitie makkelijker naar een echt grote competitie kan komen.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:56 schreef RuudGullit het volgende:
Die heeft dan geen basis-plek bij Leverkusen dan, lijkt mij? Anders ga je niet van Leverkusen naar Ajax.
ghehequote:Op maandag 21 juni 2004 17:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hij ziet dat je vanuit de Nederlandse vanuit AJAX competitie makkelijker naar een echt grote competitie kan komen.
Robben, Van Persie en waarschijnlijk Ibahimovic. Iets verder terug Romario, Ronaldo, Cocu, Kluivert, Seedorf Davids en talloze anderen. Als hij bij Leverkusen blijft, komt hij waarschijnlijk niet snel meer verder. Als je er in Nederland 20 of meer inlegt en iets laat zien in Europa ben je zo wegquote:Op maandag 21 juni 2004 17:17 schreef S-Two het volgende:
ghehe
En toch kan Kezman geen club vinden..quote:Op maandag 21 juni 2004 17:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als je er in Nederland 20 of meer inlegt en iets laat zien in Europa ben je zo weg
dat ben ik wel met je eens, maar weet niet of het met de markt van nu ook nog lukt? bijvoorbeeld kezman legt er meer als 30 in 3 seizoenen lang ongeveer? en is nog steeds niet weg..quote:Op maandag 21 juni 2004 17:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Robben, Van Persie en waarschijnlijk Ibahimovic. Iets verder terug Romario, Ronaldo, Cocu, Kluivert, Seedorf Davids en talloze anderen. Als hij bij Leverkusen blijft, komt hij waarschijnlijk niet snel meer verder. Als je er in Nederland 20 of meer inlegt en iets laat zien in Europa ben je zo weg
Dat neusjes blijft zo ontzettend triest staan hequote:Op maandag 21 juni 2004 17:59 schreef RedGuy het volgende:
Berbatov speelt wel gewoon in de basis bij Leverkusen en Leverkusen speelt voorronde CL.
Die komt dus niet.
Overigens wil ik graag die teleurgestelde neusjes zien als Zlatan straks voor 20 miljoen weggaat, in plaats van 50. Dat geloof je toch niet echt?
en dan Vonk als tweede keeperquote:Op maandag 21 juni 2004 18:01 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het onzin om Stekelenburg niet op te stellen die jongen heeft het gewoon goed gedaan. Verkoop die Roemeen maar en hou Stekelenburg.
jaloers??quote:Op maandag 21 juni 2004 17:59 schreef RedGuy het volgende:
Zlatan .............. 20 miljoen
Nou, nou, wat zijn we dan teleurgesteld. De hele selectie van feyenoord bij elkaar is nog geen 20 miljoen waard, en dat vangen wij voor 1 speler.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:59 schreef RedGuy het volgende:
Overigens wil ik graag die teleurgestelde neusjes zien als Zlatan straks voor 20 miljoen weggaat, in plaats van 50. Dat geloof je toch niet echt?
Deden we (jij misschien niet) dat ook niet bij Sonck?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:36 schreef methodmich het volgende:
Komt ie wel, ga ik juichen.
50 miljoen is wel erg onrealistisch...quote:Op maandag 21 juni 2004 17:59 schreef RedGuy het volgende:
Berbatov speelt wel gewoon in de basis bij Leverkusen en Leverkusen speelt voorronde CL.
Die komt dus niet.
Alsof Sonck gefaalt heeftquote:Op maandag 21 juni 2004 18:12 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Deden we (jij misschien niet) dat ook niet bij Sonck?
Nee, hij heeft de harten gestolen door z'n briljante spel.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Alsof Sonck gefaalt heeft
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de harten gestolen door z'n briljante spel. geen eerlijke kans gehad, en nooit gekocht moeten worden voor een 4-3-3.
Zeker niet als je Zlatan in je team hebt.
Bron: www.ajax.nlquote:Kenneth Vermeer gaat ervoor
Kenneth Vermeer zette maandagmiddag zijn handtekening onder een contract dat hem voor twee jaar aan Ajax verbindt. Een logisch gevolg wellicht van het feit dat hij aan het einde van vorig seizoen al werd verkozen tot talent van het jaar. De jonge keeper gaat er alles aan doen om succesvol te worden bij Ajax.
Zoals wel vaker met een keeper heeft ook Kenneth Vermeer niet altijd in het doel gestaan. ,, Ik heb op nummer vier gespeeld, op drie, op twee, als linker middenvelder zelfs. Pas vanaf het eerste jaar in de C ben ik echt gaan keepen. Ik speelde nog in de D2 en de trainer van de C1 vroeg of ik een training bij hun wilde keepen.'' En dat bleek aardig te gaan en hoewel zijn vader liever had dat zijn zoon niet onder de latten zou staan, zette Vermeer door. Overigens had de Ajacied toen hij nog jonger was al moeten beslissen om voetballen de voorkeur te geven boven turnen, wat hij ook niet onverdienstelijk deed.
Vanaf zijn zesde jaar wilde Vermeer al voetballer worden. ,,En dat je dan bij Ajax een contract mag tekenen, dat geburt niet zo vaak. Dat is extra mooi,'' zegt hij trots.
Kwaliteit van de keeper is het meevoetballen, zijn linkerbeen kan nog wat meer training gebruiken, vindt hij zelf. Vermeer verwacht geen makkelijk seizoen te krijgen. ,,Een paar spelers van de A1 van vorig jaar spelen nu in Jong Ajax, dus in het team ken ik al veel jongens. Bovendien heb ik afgelopen seizoen al een paar keer meegetraind, dat is prettig. Maar ik denk dat het een zwaar seizoen zal worden, ik moet de concurrentie aangaan met de andere keepers van Jong Ajax. Maar ik ga ervoor!''
zou idd leuk zijn, maar zal Ajax dat doen??quote:Op maandag 21 juni 2004 18:22 schreef twi het volgende:
Marco, John & Danny, lijkt me een perfect team
ik had persoonlijk wel hoge verwachtingen van Sonck, hij was geloof ik topscoorder in België en Lazio wou hem ook hebben... Maar ik had hem nog nooit eerder zien spelen... Ondanks dat hij niet op zijn favo positie heeft gespeeld, vond ik hem wel behoorlijk teleurstellenquote:Op maandag 21 juni 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Vermeer de nieuwe Stanley. En over Sonck heb ik nooit zitten juichen. Had wel meer van hem verwacht, maar heb wel kritische kanttekeningen gezet direct na zijn komst.
Pasanenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:43 schreef F1Bas het volgende:
"Lille haalt Pasanen"
De Franse club Lille OSC staat op het punt om de Fin Petri Pasanen van Ajax te contracteren, zo meldt L'Équipe. De 23-jarige verdediger heeft nog een contract tot medio 2005 in Amsterdam, maar trainer Ronald Koeman geeft op zijn positie de voorkeur aan Johnny Heitinga. Pasanen mocht dan ook uitkijken naar een nieuwe werkgever.
let maar op komend seizoen....quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:29 schreef mitt het volgende:
Grygera heeft ook op het EK niet geimponeerd..
geen Ajax-back
Hij is nu 31 geloof ik. Ik vraag me af hoelang je op zo'n energie-verslindende manier kan blijven spelen. Ik denk dat men bij ajax idd zuinig met hem om moet springen, want een gelijkwaardige vervanger staat niet zo maar klaar.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:53 schreef RuudGullit het volgende:
Die Galasek moeten jullie écht proberen te houden. Wat een topgozer!.
Die Heinz is anders ook geen slechtequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:55 schreef RednaZ het volgende:
het lijkt erop dat Ajax toch flink geschrokken is van het vertrek van een paar talenten, zodat ze nu tenminste goed bezig zijn om anderen vast te leggen...quote:Ajax contracteert Hedwiges Maduro
Amsterdam, 24 juni 2004
Ajax heeft het talent Hedwiges Maduro gecontracteerd voor een periode van drie jaar.
De 19-jarige verdediger is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax en maakte afgelopen seizoen deel uit van de selectie van de A1 van trainer Danny Blind. Hij behaalde met de A1 dit jaar het landskampioenschap in de Shell Junioren Eredivisie. In de 24 wedstrijden die hij dit seizoen in de competitie speelde, wist hij 17 maal te scoren. Tevens kwam hij vier keer in actie voor Jong Ajax. Begin deze maand werd Hedwiges Maduro onder de Ajax-jeugd verkozen tot Talent van het Jaar.
en ze zijn allemaal door naar de kwartfinalesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:57 schreef The_Hives het volgende:
De Ajacieden die gaan schitteren op het EK:
Wesley Sneijder
Johnny Heitinga
Rafael van der Vaart
Zlatan Ibrahimovic
Tomás Galásek
Zdenek Grygera
Sneijder: heeft naar mijn mening te weinig gespeeltquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wesley Sneijder
Johnny Heitinga
Rafael van der Vaart
Zlatan Ibrahimovic
Tomás Galásek
Zdenek Grygera
en ze zijn allemaal door naar de kwartfinales![]()
Ik kies toch voor Reiziger op rechts. Als Heitinga speelt, dan centraal.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Sneijder: heeft naar mijn mening te weinig gespeelt
Heitinga: speelde wel redelijk en staat er volgende wedstrijd neem ik aan gewoon weer in
van der Vaart: brengt te weinig, en nu Seedorf goed staat te spelen zal hij wissel staan
Zlatan: doet het goed, heel goed
Galasek: idem dito
Grygera: weinig van gezien (opgelet), maar vind het een beperkte speler
Ik zie heitinga ook liever centraal, maar ik denk dat Dick fredje of frank boven hem verkiest... en tja... reiziger, dat is niet mijn favo-verdedigerquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik kies toch voor Reiziger op rechts. Als Heitinga speelt, dan centraal.
Grygera is minder beperkt dan je denkt. Het ligt eraan waar De Jong komt te spelen, anders wordt het een sterk seizoen voor hem
en minstens 1 ajacied naar de halve finalequote:Op donderdag 24 juni 2004 15:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ze zijn allemaal door naar de kwartfinales![]()
Wat voegt zo'n hardloper toe aan Ajax dan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Overigens zou ik Verpakovskis wel bij Ajax willen zien.
hij is toch net gecontracteerd door een club (dynamo kiev ofso)? dus dat zal er niet inzittenquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Hardloper? Als je goed gekeken had, zag je dat ie technisch zeer vaardig is. In een aanvallende ploeg als Ajax komt dat meer tot zijn recht. Dan kan ie krachten sparen voor zijn acties.
Verpakovskis bij Ajax zou een sensatie kunnen worden.
Die zal onhaalbaar zijn, alle topclub in de grote landen houden hem in de gaten, die gaat naar Italië, Spanje of Engeland, maar echt niet naar Nederlandquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
En echt een verdediger he.
Overigens zou ik Verpakovskis wel bij Ajax willen zien.
Wat een zaadargument zeg..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er schijnt al veel belangstelling vanuit Engeland te zijn voor Heinz, die komt ook niet naar Nederland...
Toch wil ik Charlton hartelijk bedanken voor het overnemen van Rommelaar want dat was na soetaars echt een te grote deceptie geweest. Kortom Charlton heeft ons gered!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een zaadargument zeg...
Voor Zlatan was ook een hoop interesse uit Engeland en die kwam ook naar Ajax..
Zo zullen er vast nog wel meer spelers zijn die via Ajax naar een ECHT grote club willen gaan..
Bij ons gaan de spelers meestal niet naar Charlton Athletic...
Nu dat pratende kutje nog wegkopen daar,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:34 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Toch wil ik Charlton hartelijk bedanken voor het overnemen van Rommelaar want dat was na soetaars echt een te grote deceptie geweest. Kortom Charlton heeft ons gered!
ik zou er iig niet rouwig om zijn, maar laten we eerst het EK maar afwachten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:25 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik zag Koeman bij B&vD nog verlekkerd opkijken toen de naam van Heinz viel dus het zal me niks verbazen als dat bastaardkindje ons komt versterken
Wat een waanzinnig vrije trap heeft die gozer!
Verpak, lijkt mij wel een leuke spits voor Ajax. Lekker snel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:44 schreef JeroenV het volgende:
Heinz scoorde tegen de Letten ook de winnende, zat er ook lekker in. Verder ken ik hem ook niet echt.
Als jullie moeten kiezen, Berbatov, Verpakovsis of Heinz?
duidelijk Verpakovskis, al is die denk ik niet haalbaarquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:44 schreef JeroenV het volgende:
Heinz scoorde tegen de Letten ook de winnende, zat er ook lekker in. Verder ken ik hem ook niet echt.
Juve wil hem ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
duidelijk Verpakovskis, al is die denk ik niet haalbaar
Toen hij 5 Duitsers voor schut zette was ik verkocht hoor...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ik snap niet wat iedereen in die verpakovskis ziet, hij had wat leuke acties en is redelijk snel maar hij maakte op mij geen verpletterende indruk. of ie veel kan scoren valt ook nog maar te bezien.
die duitsers zetten zichzelf voor schutquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toen hij 5 Duitsers voor schut zette was ik verkocht hoor...
Hij moet het vaak in z'n eentje doen. Als hij een goed team om zich heen heeft zal hij schitteren, maar het lijkt uitgesloten dat hij naar Nederland komt, dan hadden ze hem al voor het EK moeten halen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ik snap niet wat iedereen in die verpakovskis ziet, hij had wat leuke acties en is redelijk snel maar hij maakte op mij geen verpletterende indruk. of ie veel kan scoren valt ook nog maar te bezien.
Hardleers:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
weet niet meer wie 't zei maar dit zegt Maduro: ",,Nu speel ik als verdedigende middenvelder, de positie die mij ook het beste ligt.''zie je nou wel!
Maduro is een 3 of een 4.quote:Ajax contracteert Hedwiges Maduro
Amsterdam, 24 juni 2004
Ajax heeft het talent Hedwiges Maduro gecontracteerd voor een periode van drie jaar.
De 19-jarige verdediger is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax en maakte afgelopen seizoen deel uit van de selectie van de A1 van trainer Danny Blind. Hij behaalde met de A1 dit jaar het landskampioenschap in de Shell Junioren Eredivisie. In de 24 wedstrijden die hij dit seizoen in de competitie speelde, wist hij 17 maal te scoren. Tevens kwam hij vier keer in actie voor Jong Ajax. Begin deze maand werd Hedwiges Maduro onder de Ajax-jeugd verkozen tot Talent van het Jaar
Dan wel Berbatov toch, al is Maris mijn persoonlijke favoriet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:44 schreef JeroenV het volgende:
niks hardleers:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hardleers:
[..]
Maduro is een 3 of een 4.
+dat ik hem daar zelf heb zien spelen.quote:Op zijn veertiende kwam Hedwiges Maduro naar Ajax. Daarvoor speelde de 19-jarige voetballer, geboren in Almere, bij Waterwijk en Omniworld. Bij de Amsterdamse club speelde hij tijdens zijn eerste seizoen in de C1 en de B2. ,,Ik heb gespeeld als rechtshalf, een paar keer op 'nummer 10', maar hoe verder ik kwam in de jeugd, hoe meer ik qua positie terugzakte'', vertelde Maduro. ,,Nu speel ik als verdedigende middenvelder, de positie die mij ook het beste ligt.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |