easyquote:Op zondag 13 juni 2004 23:14 schreef capibar het volgende:
[..]
leuk spel ja...
wacht maar tot je al die stukjes moet verzamelen die over de zee liggen verspreid![]()

2 maanden erbij moet ook kunnen. Kan je je focussen op MP2quote:Op zondag 13 juni 2004 17:32 schreef gamecube_master het volgende:
laat dit niet waar zijn
Resident Evil 4 uitgesteld?
Geruchten gaan dat Capcom's nieuwste horrorgame, Resident Evil 4, niet meer in 2004 zal verschijnen. Read on...
Inmiddels is al duidelijk geworden dat Resident Evil 4 niet meer dit jaar zal verschijnen in Europa. Maar vandaag meldden EBGames en Gamestop dat de Amerikaanse release mogelijk ook is uitgesteld. Oorspronkelijk stond Resident Evil 4 gepland voor 2004, maar volgens de twee websites zal de game pas in februari 2005 worden uitgebracht. Aannemelijk is, dat deze verschuiving ook invloed heeft op de Europese releasedatum. Developer en publisher Capcom heeft nog niet gereageerd op de geruchten. We houden je op de hoogte!
bron: gameqube.nl

NEE! Ik wil ze allebijquote:Op maandag 14 juni 2004 00:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
2 maanden erbij moet ook kunnen. Kan je je focussen op MP2

dan heb ik liever dat ze MP2 uitstellen... want die haal ik toch niet... ik wil RE4quote:Op maandag 14 juni 2004 00:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
2 maanden erbij moet ook kunnen. Kan je je focussen op MP2

SPAMquote:Op maandag 14 juni 2004 07:59 schreef partana het volgende:
Ik wil ook nog ff speculeren over Ninty's nieuwe secret gadget![]()
Ik weet bijna zeker dat ik aan de goede kant zit. Het zijn waarschijnlijk meerder gadgets in 1.
Zoiets als een muis en toetsenbordje, die je kan opvouwen en in elkaar kunt klikken tot een lightgun.
Misschien een soort ultra headset, die 100 volt schokken geeft als je geraakt wordt en waarmee je al denkend kunt spelen. Het kan natuurlijk ook een gsmmetje zijn waarmee je mario in het spel kunt bellenen hem tips moet geven ofzo.
Hmmm...zal vast niet zoiets zijn![]()

nou, ik had er toen echt geen zin meer inquote:Op zondag 13 juni 2004 23:24 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
easy

'T is dat ik het zelf zeg, maar heozo is dit spam?quote:Op maandag 14 juni 2004 09:53 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
SPAM![]()

leukquote:Op maandag 14 juni 2004 07:59 schreef partana het volgende:
Misschien een soort ultra headset, die 100 volt schokken geeft als je geraakt wordt.

zeker voor van die depressieve gothicsquote:Op maandag 14 juni 2004 10:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
leuk![]()

omg, roy, ga zwemmen ofzo... je gaat toch niet de hele zomer achter je cube zitten?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zo'n zin in de zomerIk ga zoveel Cube gamen
![]()

maar dan moet je nog wel gaan zwemmenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben al bruin van mezelf![]()

quote:Op maandag 14 juni 2004 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6633
was 3DO niet de maker van die mislukte games met van die kleine groene legerpoppetjes in de hoofdrol?quote:Michael Mendheim, the creator and development director of Four Horsemen at 3DO

3DO deed wel meer hoor. Die gasten hebben arcades en consoles gemaakt, zijn meerdere malen jammerlijk failliet gegaan enzovoort.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:28 schreef capibar het volgende:
[..]
[..]
was 3DO niet de maker van die mislukte games met van die kleine groene legerpoppetjes in de hoofdrol?![]()

Ja, ik zag hem vanmorgen ook al staan, maar ik vraag me af wie dit zal gaan bestellen. Nieuw is dat spel nog maar zo'n 15 euro ofzo. Ik ga er mijn sterren in iedergeval niet aan uitgeven (al heb ik daar ook te weinig sterren voor..)quote:Op maandag 14 juni 2004 14:52 schreef Thomper het volgende:
Mini sterrencatalogus update, een erg vreemde:
Mortal Kombat: Deadly Alliance, 4500 sterren.
Oneindig aantal, en dat is vreemd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |