ik ook niet, boeit niet !quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:25 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik snap hem niet!
Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:25 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik snap hem niet!
wacht maar tot dinsdagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:27 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Béétje voorbarig he
Als hun voetbal net zo goed is als jouw duits, komt het vast goedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:28 schreef Sport_Life het volgende:
Der Duitschers musten winnen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:21 schreef supercreep het volgende:
[afbeelding]
Als zij mij neukt mag Duitsland van Nederland winnen.quote:
Mij ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als zij mij neukt mag Duitsland van Nederland winnen.
Maar waren ze ook een beetje knap?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Schone dames![]()
Zeker welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:38 schreef NashNL het volgende:
[..]
Maar waren ze ook een beetje knap?
Zeggen dat Duitsers geen humor hebben is net zoiets als zeggen dat Engelsen aan de verkeerde kant van de weg rijden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat ze geen humor hebben![]()
Quasar, dit is de eerste keer dat ik het met je eens ben!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jammer dat er hier geen echte Duitsers zitten alleen maar nerds die het lachen vinden om voor Duitsland te zijn.
Otto Rehhagel, bondscoach van dat stelletje Zorba's.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:25 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik snap hem niet!
* aanwezigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jammer dat er hier geen echte Duitsers zitten
Misschien denken nerds wel logischer/rationaler en objectiever en laten ze zich niet zo leiden door primitieve onderbuik-gevoelensquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jammer dat er hier geen echte Duitsers zitten alleen maar nerds die het lachen vinden om voor Duitsland te zijn.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik ben bang dat het misschien pas in 2006 zal gebeuren.quote:Op zondag 13 juni 2004 00:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En toch, Duitsland heeft sinds 1980 hun eerste match op een groot toernooi niet meer verloren ...
Beetje on-topic doen hè, bijdehandje?quote:Op zondag 13 juni 2004 02:11 schreef hace_x het volgende:
Zeg, niet om het een of ander maarre...
Rehhagel is de trainer van GRIEKENLAND.
U weet wel, dat land dat in de openingswedstrijd van Portugal heeft gewonnen
Groet,
Hace (maar van mij mogen jullie het best over die Mannschaft hebben hoor)
In Korea was Guus Hiddink ook meer dan alleen maar de trainer van Korea, maar onze trainer.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:11 schreef hace_x het volgende:
Zeg, niet om het een of ander maarre...
Rehhagel is de trainer van GRIEKENLAND.
U weet wel, dat land dat in de openingswedstrijd van Portugal heeft gewonnen
Groet,
Hace (maar van mij mogen jullie het best over die Mannschaft hebben hoor)
voor een duitse: niet schlchtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:21 schreef supercreep het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |