Dit is een lijstje voor Fok! users, voor en door Fok! users. Van ieder ander weet ik gewoon dat ze terugkomen, Fok! eren en waarderen dat iemand ze een account heeft gegeven en dus ook invites zelf zullen weggeven.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef Nicknameless het volgende:
Ik zag dit ff als enige oplossing om aan n account te komen, en het zal hier best n hechte community zijn, maar wat boeit het nou of ik 2 of 500 posts heb om in aanmerking te komen voor n account?
idem, maar morgen examen, en vrijdag mondeling van fysicaquote:Op zondag 13 juni 2004 14:39 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ga nog even leren (fucking toetsweek), over een paar uur kom ik nog kijken of ik invites heb
wees wel consequent.. Er zijn meer nieuwe users toegevoegd aan de lijst. Mijn persoonlijk maakt het niet uit, 500 posts of 2, geen verschil voor mij.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dit is een lijstje voor Fok! users, voor en door Fok! users. Van ieder ander weet ik gewoon dat ze terugkomen, Fok! eren en waarderen dat iemand ze een account heeft gegeven en dus ook invites zelf zullen weggeven.
Wil je heel graag een account, kan je die ook aanvragen op Gmail Swap
Fok! is er simpelweg niet de plek voor. Wij zijn zoals je al zegt een hechte community en bovendien nogal honkvast. Voor wat hoort wat en alle users in de lijst hebben hun kleine of grote steentje al bijgedragen aan dit systeem, en aan Fok! zelf.
Klopt. Maar speciaal voor een Gmail account registreren vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:51 schreef NickNEC het volgende:
[..]
wees wel consequent.. Er zijn meer nieuwe users toegevoegd aan de lijst. Mijn persoonlijk maakt het niet uit, 500 posts of 2, geen verschil voor mij.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:24 schreef DigiJasper het volgende:
Hmm, m'n verwachting verschuift naar...morgen
ben je via het topic op got hiergekomen ? of hoe heb je het topic gevonden? of wil je 2 keer in de lijst staanquote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef Nicknameless het volgende:
Ik zag dit ff als enige oplossing om aan n account te komen, en het zal hier best n hechte community zijn, maar wat boeit het nou of ik 2 of 500 posts heb om in aanmerking te komen voor n account?
Ja vroeg ik me dus ook af. Heb hem vanavond 48 uur, ben benieuwdquote:Op zondag 13 juni 2004 14:54 schreef flat_erik het volgende:
Hmm ik wacht nog steeds op de invite link.... Hoelang moet je een account hebben? 24 uur?
Werkt trouwens erg lekker
mijn god, dan ben je wel erg wanhopigquote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef Nicknameless het volgende:
Ik zag dit ff als enige oplossing om aan n account te komen, .....
denk je dat je hem nu wel krijgt??quote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef Nicknameless het volgende:
Hehequote:Op zondag 13 juni 2004 15:15 schreef de_sjaak het volgende:
wat gebeurde er... er stond dat ik geen rechten had om dit topic te bekijken ofzo :S
Whehe, volgens mij heeft google een invite-stopquote:Op zondag 13 juni 2004 15:47 schreef NickNEC het volgende:
er komen meer aanvragen als invites........pfff moeten zo een wachtlijst STOP afkondigen. Neej geintje, nergens voor nodig. Hoe meer ziel hoe meer vreugde, kijken hoe lang die lijst kan worden. [afbeelding]
NIET GRAPPIG!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij heeft google een invite-stop
je staat nu o phet lijstje van de wachtenden. bedoel je voor het andere lijstje? van die dat er acccount hebben.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:06 schreef Docker het volgende:
Ik sta niet op de lijst van de gelukkige!!!
u wordt zo dadelijk toegevoegd: donequote:Op zondag 13 juni 2004 15:20 schreef chilliewillie het volgende:
Ik zou ook ontzettend graag een Gmailadres willen verkrijgen.
wilco3 @ chello.nl
Ik hep al een account dus jah ... wat denk je zelf ?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:01 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat nu o phet lijstje van de wachtenden. bedoel je voor het andere lijstje? van die dat er acccount hebben.
verplaatstquote:Op zondag 13 juni 2004 16:05 schreef Docker het volgende:
[..]
Ik hep al een account dus jah ... wat denk je zelf ?![]()
hopelijk heb je rap invitesquote:Op zondag 13 juni 2004 16:06 schreef Docker het volgende:
Mooi!
Hopen dan maar, anders baal ik.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:14 schreef Me_Wesley het volgende:
Niemand heeft meer invites.. google zal wel gekapt zijn omdat ze gneoeg mensen hebben om de load een beetje te testen. Waarschijnlijk komen er pas weer invites als alle tests klaar zijn en ze de load gaan vergroten om opnieuw te testen.
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:15 schreef p-etr-a het volgende:
oh ok... want als het een succes wordt, dan voeren ze het toch wel gewoon door?
Ja, dan zal het wel gewoon open gaan voor publiek. Dus dat je je gewoon kan registreren.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:15 schreef p-etr-a het volgende:
oh ok... want als het een succes wordt, dan voeren ze het toch wel gewoon door?
maar dan zijn alle goede namen al beztquote:Op zondag 13 juni 2004 16:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, dan zal het wel gewoon open gaan voor publiek. Dus dat je je gewoon kan registreren.
Zoalsquote:Op zondag 13 juni 2004 16:18 schreef Jump het volgende:
[..]
maar dan zijn alle goede namen al bezt![]()
heb jij die enzo ja, heeft die nog invites over ?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:21 schreef devzero het volgende:
assepoester@gmail.com
hotmail@gmail.comquote:Op zondag 13 juni 2004 16:24 schreef p-etr-a het volgende:
je kan gelukkig altijd nog voor sneeuwwitje@gmail.com gaan!
maar je hebt wel gelijk, dat alle namen die een beetje leuk zijn dan al bezet zijn, net als bij hotmail.
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:25 schreef Jump het volgende:
[..]
hotmail@gmail.com![]()
nog steeds nr 17 maar als ik volgende week aan de beurt kom dan zal ik mijn invites eerlijk verdelen (als assepoester94@gmail.comquote:Op zondag 13 juni 2004 16:22 schreef Jump het volgende:
heb jij die enzo ja, heeft die nog invites over ?![]()
hopelijk komen er nog. want als het publiekelijk wordt, moet je rap zijnquote:Op zondag 13 juni 2004 16:27 schreef DigiJasper het volgende:
Het ziet er naar uit dat er zondags geen invites komen
waneer zou het publikelijk worden? of weten ze dat nog niet/quote:Op zondag 13 juni 2004 16:30 schreef Jump het volgende:
[..]
hopelijk komen er nog. want als het publiekelijk wordt, moet je rap zijn
volgens mij nog geen datumquote:Op zondag 13 juni 2004 16:32 schreef drelletje het volgende:
[..]
waneer zou het publikelijk worden? of weten ze dat nog niet/
biedt ook niet veel helderheid...quote:Because we're currently only offering Gmail as part of a preview release and limited test, we don't have details on when Gmail will be made more widely available.
As we make way for more accounts, we may periodically allow you to invite others to join Gmail. When we do so, you will see an invitation link in your inbox.
If you do not see the invitation link, that means that we are unable to provide you with additional invitations at this time.
To invite someone, click on the 'Invite a friend to join Gmail!' link in your inbox. You will then be asked to provide an email address and a personalized message to your invitee.
The person you invite will be sent a message that includes a link to join Gmail. That registration link will be valid for three weeks and can be used to create only one account.
Should your invitee have problems creating a Gmail account, please let us know by clicking on the 'contact us' link in the grey box below.
Please note that the link may not always be available. When you are allowed to invite others to join Gmail, the number of invitations that you can send will be indicated at the top of the page after you click on the link. Once you have used all of those invitations, we will not be able to immediately issue more invitations.
We have also created a sign up list for those who are interested in receiving updates on Gmail, but have not been invited.
Mijn dank is grootquote:Op zondag 13 juni 2004 16:01 schreef Jump het volgende:
u wordt zo dadelijk toegevoegd: done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |