Ik heb het al in een ander topique gezegt: Ik oordeel pas over Nederland als dinsdag het beginsignaal word gegeven tegen Duitslandquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als ik de reacties in Nederland de laatste weken hoor is de grote meerderheid van het Nederlandse volk het niet met je eens...
Maar goed, ik zal het laten rusten en gaan genieten van Ronaldo.
kan ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:34 schreef Smeich het volgende:
Ik bij het eindsignaal, ok?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:38 schreef Smeich het volgende:
Ik heb iig mijn ESPAŅA shirtje al aan!! VIVA ESPAŅA Y AUPA TORRES
Dat wil je niet weten...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Hoeveel shirtjes heb je
die van mij is nog steeds eerderquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
por-grie 2-0.... openingswedstrijd 73e minuut [deel 2]
Eerst het Portugese in de kast, het Spaanse eruit, voor de rest van het EK ga je je ook steeds verkleden??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:40 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten...![]()
![]()
hehe, ik zet ze wel even neer... :pquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Hoeveel shirtjes heb je
Fijn voor Griekenland dat ze winnenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:53 schreef Steijn het volgende:
Jammer voor Portugal dat ze verliezen.
Ach, op basis van de tweede helft...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
totaal onverdiende goal.
Volgens mij wel...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:01 schreef ASSpirine het volgende:
heeft co al iets over "het 2de paal syndroom" gezegd?![]()
voor die paar keer per jaar dat die speelt wel jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:01 schreef Remzz het volgende:
Die griekse keeper vond ik trouwens opvallend goed
en verdedigen kan ie ook al nietquote:Op zondag 13 juni 2004 11:55 schreef Nizzle1982 het volgende:
Peepzz.. Wat vonden jullie nou van ROnaldo.. die de 2de helft op rechts buiten speelde bij Portugal??. De beste jongen kan best voetballen.. Dolde iedereen die in zijn buurt kwam, maar ik heb hem echt niet 1 goeie voorzet zien geven.. Beetje zielig optreden van dit "talent"![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:40 schreef O-DOG het volgende:
Griekenland Rules, portugal is weggespeeld
quote:Op zondag 13 juni 2004 13:11 schreef dewd het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien? Portugal was, vooral in de 2e helft, veel beter. Die gelukstreffer en die penalty vind ik niet echt iemand wegspelen.
hoeveel kansen hebben de Portugezen nou gehad in de hele wedstrijd.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:11 schreef dewd het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien? Portugal was, vooral in de 2e helft, veel beter. Die gelukstreffer en die penalty vind ik niet echt iemand wegspelen.
Overdrijven is ook een vak he..quote:Op zondag 13 juni 2004 17:09 schreef Posdnous het volgende:
OMG , wat gaaf was dit
Griekenland gaat stunten dit toernooi![]()
![]()
We hebben er weer een profeet bij...quote:Op zondag 13 juni 2004 17:09 schreef Posdnous het volgende:
Griekenland gaat stunten dit toernooi![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |