Uh zo stond die op de officiele euro 2004 site duss.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:16 schreef zjroentje het volgende:
Wat is dat trouwens voor een homo-Griekse vlag.
Protugese site, homo's dus.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:19 schreef Perfect het volgende:
[..]
Uh zo stond die op de officiele euro 2004 site duss.
En daarbij deugen ze ook nog eens niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Protugese site, homo's dus.
Deco gaat dus niet spelen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:23 schreef Spideyman het volgende:
Portugal wint afgetekend door twee versierde strafschoppen van niemand anders dan Luis Figo.
Rui Costa benut ze beide omdat die in mijn team zit.
staat in ieder geval niet in de basis.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:28 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Deco gaat dus niet spelen?
Figo neemt de pienanties.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:23 schreef Spideyman het volgende:
Rui Costa benut ze beide omdat die in mijn team zit.
ja wist ik ook wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Figo neemt de pienanties. :')
Hm ... je icon vind ik niet zo tof.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:25 schreef BrauN het volgende:
Ik heb er zin in, ik hoop dat Portugal gelijk op de snufferd gaat.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:26 schreef Stranger het volgende:
1-1
Ik doe er een VVV Iris Cheque bij van ¤ 25quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:31 schreef placebeau het volgende:
Ik geef een krat aan de griek die Figo's been breekt!
maar hij raakte hem dus nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:02 schreef Perfect het volgende:
Bijna 1-0 als ie hem had geraakt zat ie![]()
Omdat ik nog een 4:3 tv heb.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
En waarom wordt dit niet in breedbeeld uitgezonden? dacht dat dat de bedoeling was (voor digitale tv). Zelfs de BBC (die normaal alles in breedbeeld uitzendt) heeft links en rechts een mooie zwarte balk?.
dat van de BBC is toch al voor Digitale TV?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
En waarom wordt dit niet in breedbeeld uitgezonden? dacht dat dat de bedoeling was (voor digitale tv). Zelfs de BBC (die normaal alles in breedbeeld uitzendt) heeft links en rechts een mooie zwarte balk?.
Erg bagger is datquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Paulo Ferreiraquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:07 schreef Perfect het volgende:
Wat een dure fout van diegene die de bal aan hem gaf.....
De belg denkt bekijk het maar.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:08 schreef Duiveltja het volgende:
De Belg zendt het niet uit
Toch wel op Sporzaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:08 schreef Duiveltja het volgende:
De Belg zendt het niet uit
jij zij? ik wij 2-2quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:08 schreef ozzietukker het volgende:
ik zij 1- 3
en ze zijn goed opweg
Ik heb Digitale tv, dus BBC zie ik idd in breedbeeld. Maar bij de wedstrijd dus niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat van de BBC is toch al voor Digitale TV?
misschien doen de Belgen dit wel, maar ja hier niet te zien
?? Hoe doe je dat dan? Bagger tv's hier..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:10 schreef Duiveltja het volgende:
Gelukkig kan het geluid van de BBC en het beeld van NED2 aanzetten
Ik kijk tv op mijn pcquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
?? Hoe doe je dat dan? Bagger tv's hier..
Toch niet via internet he ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kijk tv op mijn pc
Neenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Toch niet via internet he ?
Die van mij krijg ik al een paar weken niet meer aan de praat... pleuris zooi...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen
tvkaartje
Daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:18 schreef Tiemie het volgende:
als griekenland vanavond wint dan koop ik gelijk een shirtje
gloryhunterquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:18 schreef Tiemie het volgende:
als griekenland vanavond wint dan koop ik gelijk een shirtje
een banaan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:21 schreef N.icka het volgende:
geel
Niet aan sex?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk aan 1-3
De Portugese namen in elk geval nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:19 schreef taart het volgende:
zeggen die gast eigenlijk weldie griekse namen goed?
Idd..!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:23 schreef Smeich het volgende:
tering..ik had t me heel anders voorgesteld wat ik tot nu toe heb mogen zien
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
een banaan?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet aan sex?
Baia erin, Gomes erin, Cristiano Ronaldo erin en Scolari afschieten, kom je een stuk verderquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
portugal gaat met dit versleten team de 2e ronde niet halen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
portugal gaat met dit versleten team de 2e ronde niet halen.
Wat een onzin!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
Alle nike shirts hebben zo'n RTL5 logo op de borst
Minimaal een graadje of 20 lijkt mequote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:29 schreef N.icka het volgende:
Hoe warm is het daar nu?
Die dribbelaar zal ook niet al te veel klaarspelen lijkt mequote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:32 schreef Sjakie83 het volgende:
Het is wachten op een Christiano Ronaldo, want die verdedigers zijn lang maar verder niet bijzonder goed. Enne het is leuk om naar te kijken
Oh ja en ik denk 2-1 voor Portugoal
Viel wel mee...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:41 schreef sniper20 het volgende:
En de eerste minuut geen geel geven aan Figo die wel een zware overtreding maakte.
inderdaad.. wa's dat nu voor een zin?? schandaligquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:46 schreef Reddiablo het volgende:
"die wil je niet graag bovenop de Eiffeltoren met een kindje zien!!"
What the fuck!???!
Mark Wotte zag ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:43 schreef Duiveltja het volgende:
Wie zijn er eik voor de analyses?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
inderdaad.. wa's dat nu voor een zin?? schandalig
weg met dat rond geval genaamd balquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:50 schreef Tr0ublegum het volgende:
whoehoe mijn 1-1 voorspelling in de diverse ekpoules is nog altijd goed mogelijk
verder matige wedstrijd en 't commentaar is inderdaad af en toe erg tenenkrommend (eiffeltoren...)
nee. Dit seizoen bij Lazio heeft hij zich echt KEURIG gedragen! Hij heeft zelfs enkele goals gemaakt dit seizoen, zelfs twee in 1 wedstrijd!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Is Couto eigenlijk nog steeds zo'n smerig ventje op het veld? Ik volg hem de laatste tijd niet meer zo. Maar vroeger werd bij hem geen middel geschuwd om de aanvaller af te stoppen.
Een doelbewuste overtreding terwijl er een uitbraak in volle gang is bijna altijd geel...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:40 schreef Stefkuh het volgende:
zo ik ben het eens met een commentator eens.. kinderachtieg streek idd van Collina.. schouderduwtje.. beetje obstructie op eigen helft... nou nou...
Kijk dan op de BBCquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:47 schreef N.icka het volgende:
Belachelijk commentaar
Frank Snoeks dacht ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk dan op de BBC
Het Nederlands commentaar word gedaan door Theo Reitsma toch?
Kom nou, dat was geen rood.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:58 schreef BGN het volgende:
Zagen jullie hoe irritant Figo voorbij vlak voor de vrije trap genomen werd liep, na die overtreding die rood waard was. En daarna voor een licht vergrijp wel geel geven
Het was alleen maar zodat jullie wisten waar ik het over had.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:01 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Kom nou, dat was geen rood.
maar Figo weet als geen ander dat 'ie verschrikkelijk slecht speelt en er gewoon uit moet.
Yup that's me!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:02 schreef BGN het volgende:
[..]
Het was alleen maar zodat jullie wisten waar ik het over had.
Jij bent toch Reddiablo van CM Forums? - Ik zat er jaren geleden onder de naam Kalou ook nog wel eens (3000 posts)
Die idioot kan niet eens de namen goed uitspreken.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Frank Snoeks dacht ik.
Mooie wisselsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
Deco en Christiano Ronaldo lopen warm
Beiden komen er meteen in.
Yeah, nog een braziliaan in het veldquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het tijd voor Ronaldo![]()
Eindelijk de spelers waarvoor je voetbal kijkt!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:04 schreef Reddiablo het volgende:
wissel:
Cristiano Ronaldo - ????
Deco - Rui Costa
Zelfs Couto kan 'ie na 20 jaar en 700 interlands nog niet uitspreken...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die idioot kan niet eens de namen goed uitspreken.
Dat is toch echt een Portugees hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:05 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Yeah, nog een braziliaan in het veld.
Kautow bedoel je?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:05 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zelfs Couto kan 'ie na 20 jaar en 700 interlands nog niet uitspreken...
Zo.. dat zijn nog eens namen!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:06 schreef Reddiablo het volgende:
Katsouranis erin voor Karagounis
Nee dit is de tweede helft, ze spelen nu de andere kant op!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:07 schreef prinsrob het volgende:
Ze verdedigen wel erg naar achteren zeg!
oh ja, Kauwtoe ja... my mistakequote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kautow bedoel je?
Had jij dan die vette Diablotactiek gemaakt?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:03 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Yup that's me!
En ik herinner je nog wel, Bona!
nopequote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:10 schreef Smeich het volgende:
[..]
Had jij dan die vette Diablotactiek gemaakt?
Inderdaad, als je 'em hoog in durvt te schieten is het bijna altijd raak.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:11 schreef Remzz het volgende:
Kijk die lui durfen penalty's te nemen
ik denk vrijwel niemand ..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bijna niemand die dit voorspeld had denk ik?
Op dit niveau moeten zenuwen niet meespelenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:11 schreef zakjapannertje het volgende:
wat speelt Portugal slecht zeg, de zenuwen
portugal heeft de beste jaren allang gehad versleten vedettes zonder bezieling.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:11 schreef zakjapannertje het volgende:
wat speelt Portugal slecht zeg, de zenuwen
Ik denk het ook niet, daarom is het niet zo heel erg, ik denk dat 95% Portugal als winnaar had en ook naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Clarence schiet 'm ook weleens hoog.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:12 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Inderdaad, als je 'em hoog in durvt te schieten is het bijna altijd raak.
zenuwen spelen altijd meequote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:13 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Op dit niveau moeten zenuwen niet meespelen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
portugal heeft de beste jaren allang gehad versleten vedettes zonder bezieling.
Té hoog..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Clarence schiet 'm ook weleens hoog.
blablaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vertel dat Stam. Of Seedorf. Of de Boer (allemaal hoge penalty'squote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:12 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Inderdaad, als je 'em hoog in durvt te schieten is het bijna altijd raak.
Waarom Seedorf noemen? Hij deed dat in een minder belangrijke wedstrijd dan Jaap Stam dat (nog hoger) deed.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zei 1-2, maar heb nergens ingezet ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:13 schreef ozzietukker het volgende:
1 - 3 gaat zeker mogelijk zijn..
ik zie de 1 euro inzet straks zo uitgekeerd zien in 250 eurotjes!!!
Als hij hoog in de hoek zit, ben je als keeper kansloos.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vertel dat Stam. Of Seedorf. Of de Boer (allemaal hoge penalty's)
ik 2-2 dus DAT kan nogquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:15 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ik 2-2 dus DAT kan nogmaar hoeft niet
juist en als je dan ook nog de zeer goede staat van doenst bekijkt van Otto Rehagelquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:15 schreef P4nic het volgende:
Als je het traject van de Grieken bekijkt naar aanloop naar dit EK, 6 matchen na elkaar gewonnen zonder tegendoelpunt ! Voor mij hadden ze wel degelijk een kans aangezien Portugal de laatste wedstrijden er niet veel van bakte.
Dat was dus precies wat mn vader vanmiddag nog zei.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:16 schreef Duiveltja het volgende:
Dit zegt niets. Nederland verloor in 88 ook de openingswedstrijd
daarom, er zijn nog genoeg wedstrijden om zich te revancheren, en het komende half uur ook nogquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:16 schreef Duiveltja het volgende:
Dit zegt niets. Nederland verloor in 88 ook de openingswedstrijd
Cool inderdaad, ik vind het EK nu al geslaagd.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
daag, Portugal.
De 'gouden generatie' van Portugal doet me erg aan Nederland denken altijd. Totaal uitgeblust.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:15 schreef P4nic het volgende:
Als je het traject van de Grieken bekijkt naar aanloop naar dit EK, 6 matchen na elkaar gewonnen zonder tegendoelpunt ! Voor mij hadden ze wel degelijk een kans aangezien Portugal de laatste wedstrijden er niet veel van bakte.
Erg leuk begin inddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool inderdaad, ik vind het EK nu al geslaagd.
Ja, nadat Griekenland 5 basisspelers wisselde... Dat zegt allemaal niet zo veel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:19 schreef Hephaistos. het volgende:
En dan te bedenken dat Nederland hier met 4-0 van gewonnen heeft![]()
En Tiemie is 70 euro kwijt voor de aanschaf van een Grieks shirtjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:17 schreef JaWi het volgende:
Ik ga mijn eerste 50 euro winnen
Dat was in oefenverbandquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:19 schreef Hephaistos. het volgende:
En dan te bedenken dat Nederland hier met 4-0 van gewonnen heeft![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als portugal verliest hier is het heel moeilijk voor hun. Spanje en Rusland zijn ook erg sterke tegenstanders.
Als Nederland een paar oefenpotjes ruk speelt tegen Belgie en Ierland schreeuwt iedereen moord en brand, maar als ze winnen is het opeens maar een oefenwedstrijdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat was in oefenverband
Als je die 2e regel er nou niet bij had geschreven wassie leuk geweest.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:20 schreef Praag het volgende:
Portugal hoeft in ieder geval niet naar huis als ze de 2e ronde niet halen.
Aangezien ze al thuis zijn...
volgevreten vedetten, net alsbij Nederland.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
hebben die portugezen ook getraind voorafgaand aan deze wedstrijd? 't lijkt wel los zand ofzo.`
Het metro station was 2 weken geleden pas af, er is niets gezegd over het trainingscomplexquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
hebben die portugezen ook getraind voorafgaand aan deze wedstrijd? 't lijkt wel los zand ofzo.`
nou ja, van een gastland in een openingswedstrijd verwacht je toch wel meer kunde, dit laten ze mi nog niet echt zienquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:20 schreef JaWi het volgende:
Waarom is dit een verrassing?
Kunde ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nou ja, van een gastland in een openingswedstrijd verwacht je toch wel meer kunde, dit laten ze mi nog niet echt zien
Is me dat schrikkenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:25 schreef JPM01 het volgende:
kom ik terug van m'n werk zie ik 0-2 op het scorebord![]()
Je kan een EK wedstrijd onmogelijk vergelijk met een oefenpot.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als Nederland een paar oefenpotjes ruk speelt tegen Belgie en Ierland schreeuwt iedereen moord en brand, maar als ze winnen is het opeens maar een oefenwedstrijd![]()
![]()
Tja, dan zullen ze tegen Spanje en Rusland moeten winnen. Moeilijk, maar niet onmogelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:26 schreef JaWi het volgende:
Toch is het te voorbarig om portugal af te schrijven
Griekenland had even een dipje waardoor Nederland kon uitlopen, dat was nadat de Grieken het halve elftal hadden gewisseld. Die 4-0 zegt dus niks.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan een EK wedstrijd onmogelijk vergelijk met een oefenpot.
Als ik de reacties in Nederland de laatste weken hoor is de grote meerderheid van het Nederlandse volk het niet met je eens...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan een EK wedstrijd onmogelijk vergelijk met een oefenpot.
en blijkbaar is vandaag ook hun dag niet, misschienquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kunde ja.
Maar goed, ik heb altijd gezegd dat portugal echt niet zo geweldig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |