Eeehhhh wie had rood moeten krijgen?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:15 schreef Bjoro het volgende:
heb ik het nou mis of had wiltord van Frankrijk rood moeten krijgen ipv geel ???
toen hij Rooney tackelde !
Waarom hoor ik niemand erover dat Rooney gewoon af had moeten spelen op die vrije man, dan was het 2-0 en niks aan de hand.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:15 schreef Bjoro het volgende:
heb ik het nou mis of had wiltord van Frankrijk rood moeten krijgen ipv geel ???
toen hij Rooney tackelde !
Dat zei ik gister ook al. Niet hier hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 10:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niemand erover dat Rooney gewoon af had moeten spelen op die vrije man, dan was het 2-0 en niks aan de hand.
Dat schreeuwden wij bij ons ook met 10 man door de kamer!quote:Op maandag 14 juni 2004 10:18 schreef SCH het volgende:
Waarom hoor ik niemand erover dat Rooney gewoon af had moeten spelen op die vrije man, dan was het 2-0 en niks aan de hand.
Inderdaad, zelfde gevoel hier.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:48 schreef ErikT het volgende:
EK begonnen
Nog geen best voetbal
Alleen Spanje leek ergens op.
Toch heb ik het niet gehoord.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat schreeuwden wij bij ons ook met 10 man door de kamer!
Hopelijk durft Sáez Raul eruit te halen. Ham&eggs die gast. Valeron en Morientes moeten het gaan doen dit toernooi.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:24 schreef DIGGER het volgende:
Spanje was inderdaad het enige land wat er nog iets van maakte, zeker de 1e 20 minuten, maar daar zag je al snel dat het aan een regisseur (Valeron) ontbrak, gelukkig hadden ze dat na een uur spelen ook door.
Gewoon negeren joh, die linkse voetbalfans.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Sta ik langs de kant mijn maten aan te moedigen, roep ik naar eenmaat van me: "Godverdomme Jimmie, wat ben je toch ook een kut Indo!" na een gemiste kans.
Meteen boze blikken!
Racist!quote:Op maandag 14 juni 2004 10:39 schreef SCH het volgende:
Gewoon negeren joh, die linkse voetbalfans.
quote:Op maandag 14 juni 2004 10:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hopelijk durft Sáez Raul eruit te halen. Ham&eggs die gast. Valeron en Morientes moeten het gaan doen dit toernooi.
quote:Op maandag 14 juni 2004 11:35 schreef pfaf het volgende:
kutkutkutkut
Ben ik vergeten me in te schrijven voor de tentamens volgende week.
Heb nu dus zomervakantie![]()
Goed idee!quote:Op maandag 14 juni 2004 11:36 schreef just me het volgende:
ga jij je eens gauw schamen bezatten
quote:Op maandag 14 juni 2004 11:39 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
-knip-
quote:Op maandag 14 juni 2004 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Goed idee!
Iemand anders ook een biertje?
de tijd van onbezorgtheid is voorbijquote:Op maandag 14 juni 2004 11:39 schreef tuindwerg het volgende:
heel lang verhaal
Dus er is een concert van Di-rect en Anouk met een minimum leeftijd van 16.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:44 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
NJOY was heel erg leuk trouwens.Er hing best wat sfeer, Anouk was tof, Di-rect ook! Officieel moest je 16 zijn om binnen te komen, hoewel er niet gecontroleerd werd was het toch een ouder publiek dan normaal gesproken bij Di-rect.
![]()
Er was nog veel meer hoor!quote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus er is een concert van Di-rect en Anouk met een minimum leeftijd van 16.
wel goed dat je het naar je zin hebt gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |