Dat is al best een tijd bekend, ik geloof in oktober al.quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef liquid-orange het volgende:
Sinds wanneer was bekend dat ze in Vredenburg en Eindhoven op zou treden? Ik lees dit nu pas. Ik ben naar haar concert in Groningen geweest en zou graag nog een keer gaan. Maar niet naar Eindhoven, da's te ver.
Is er nog kans op meer concerten?
Zekers voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is al best een tijd bekend, ik geloof in oktober al.
En ja ze zal best nog wel vaker komen want tot nu toe zijn de concerten die geweest zijn steeds uitverkocht geweest waardoor er steeds weer nieuwe geplanned werden.
Ik ga ook naar die van Utrecht, ben ook in Groningen geweest en Paradiso. Best voor herhaling vatbaar.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:59 schreef Ang3l het volgende:Ik ga naar het Effenaar-concert
(Verkapte TVP)
quote:
Hahaha ja? Dat is me dus echt niet opgevallen. En ik kijk toch bijna elke dag GTST (quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef jmac het volgende:
Als je Maria Mena wil horen kan je ook ONM en GTST kijken. De rec.comp. heeft volgens mij een bepaald bedrag aan de makers ervan gestort want ze is al een maand lang dagelijks in die soaps te horen.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:06 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Hahaha ja? Dat is me dus echt niet opgevallen. En ik kijk toch bijna elke dag GTST ()
Ja al paar weken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag dat de Effenaar uitverkocht is....
Hahaha ik zal het morgen eens checkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Niet?let maar eens op. ELKE keer in de Koning staat Maria Mena op. missch al 1,5 maand ofzo.
hahah het viel mij ook op inderdaad. hoezo reclamequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Niet?let maar eens op. ELKE keer in de Koning staat Maria Mena op. missch al 1,5 maand ofzo.
Vandaag nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |