Blijft een irritant nummer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:30 schreef Baserunner het volgende:
Dat heet een refrein pik, dat hoort meerdere malen terug te komen in een nummer.
Dat is een meningquote:
Arme jij!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:46 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Dat is een meningEn een redelijk goeie ook, want als iedereen het mooi zou vinden dan zou ik haar nu niet voor 12 euri zien
quote:
oh en wat hij zegtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef justchristian het volgende:
Blijven proberen, deed elke dag eventjes kijken op ticketservice. en dan zijn er weer een paar te koop, die voorheen onbereikbaar leken.
Goede tip, ga ik zo ook weer proberen dan. Het leek mij ook uitverkocht, en daar baalde ik al behoorlijk van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef justchristian het volgende:
Blijven proberen, deed elke dag eventjes kijken op ticketservice. en dan zijn er weer een paar te koop, die voorheen onbereikbaar leken.
ik heb ze al voor 25 euro zwart gekochtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:14 schreef blue_heron het volgende:
[..]
Goede tip, ga ik zo ook weer proberen dan. Het leek mij ook uitverkocht, en daar baalde ik al behoorlijk van.
Was allang weg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:17 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Scheer je weg uit dit topic, patser![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef roooosje het volgende:
[..]
Doe maar rustig.
Er zijn 500 nieuwe kaarten uitgegeven. En zonder copy-paste gebeuren had ik je ook wel geloofd
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry als het bullshit wat agressief overkwam.... was iig niet de bedoeling... maar het was gewoon niet uitverkocht....
die hele dag al niet aangezien er ook fokkers waren die sochtens kaarten hadden gehaalt
Just a Little Bit vind k ook erg goed.. ofcourse Just Hold Me ook!! Moet nog steeds haar hele cd luisteren maar dat staat nu met stip op 1 in mijn thing to do listquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:25 schreef Ruuub het volgende:
[..]
![]()
en ze is origineel en niet zoals de rest van de top 40
en dr haar is tof![]()
cd hebbe?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Just a Little Bit vind k ook erg goed.. ofcourse Just Hold Me ook!! Moet nog steeds haar hele cd luisteren maar dat staat nu met stip op 1 in mijn thing to do list
thanks but already got them both..quote:
In ieder geval, naast dat ze in September in ons land is, is ze Woensdag voor Q-Music ook in Nederland voor een acoustisch concert samen met Stacie Orrico. Hoelaat ze dat concert gaat geven is bij mij ook niet bekend. Op de site van Q-Music, zie http://www.qmusic.nl/page/q-for_you/175 is er nog steeds de mogelijkheid om tickets te winnen voor het concert Woensdag.quote:a little bird told me that we´ve already sold 790 tickets for utrecht in september! my godness it´s a really wierd feeling this one... how did this happend? oh well... i can´t begin to explain how excited we are to play for you all!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef Tazmaniac het volgende:
heeft iemand trouwens een link of torrent voor me waar ik White turns blue kan downloaden?? had er eerst een maar die was totaal verneukt om de een of andere reden...
w00t vind je het schandalig dat mensen illigaal muziek verkrijgen??quote:
[hypocrietmode]JAH! FOEI! DAT DOE JE TOCH NIET!![/hypocrietmode]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
w00t vind je het schandalig dat mensen illigaal muziek verkrijgen??
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
[hypocrietmode]JAH! FOEI! DAT DOE JE TOCH NIET!![/hypocrietmode]
Maargoed om nou een cd te KOPEN van Maria Mena is ook weer een drastische move natuurlijk, wat dat betreft snap ik je wel.![]()
Meestal moet je bij paradiso altijd lidmaatschap betalen, per maand. Ga je in december nog naar een concert in paradiso, dan hoe je geen lidmaatschap meer te betalen. Ik zou het kaartje met lidmaatschap kopen, zo voorkom je lange wachttijden bij de kassa.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:15 schreef Sharapova het volgende:
heyy guys.. ik heb ff een vraagje. ik wil graag kaartjes kopen voor haar concert in december... nou kan je kiezen uit normale kaartjes van 15 ¤ en uit kaartjes inclusief lidmaatschap, van 18¤ maar ik kan nergens vinden wat het lidmaatschap inhoud. hier iemand enig idee?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
Met dank aan BaraCuda wat liedjes gedownload.
Toffe muziek wel.
Katie kan mooier zingen idd...en heeft ook niet zo'n verschrikkelijk accent itt MM.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:11 schreef regularjoe het volgende:
Naar mijn mening zijn Maria Mena/Gnarls Barkly de most overrated artiesten van dit seizoen!
Ik vind haar overigens niet altijd even zuiver zingen.. (denk aan het nummer I'm sorry -or whatever it''s called)
Nee.. geef mij dan maar Katie melua!! (die is mooier en zingt beter) :p
Zag hem vandaag voor maar 7 euro bij de Plato in Utrecht liggen. Dus kopen is net zo makkelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef Tazmaniac het volgende:
heeft iemand trouwens een link of torrent voor me waar ik White turns blue kan downloaden?? had er eerst een maar die was totaal verneukt om de een of andere reden...
thanks for the tipquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:53 schreef blue_heron het volgende:
[..]
Zag hem vandaag voor maar 7 euro bij de Plato in Utrecht liggen. Dus kopen is net zo makkelijk.
Helaas uitverkochtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:54 schreef Tokus het volgende:
Woensdag 28 februari 2007
Vredenburg - Utrecht
Meer info: www.vredenburg.nl <http://www.vredenburg.nl/>
Kaartverkoop door Ticket Service via de grotere postkantoren, Free Record Shops, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (EUR0,45 p.m.), www.ticketservice.nl, de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal.
Ik weet het, maar ik zat vanmiddag al ff te kijken naar hoe ik moet reizen enzo.quote:Op zondag 17 december 2006 17:26 schreef Costigan het volgende:
Zijn nog wel kaartjes voor 1 maart @ effenaar voor als je heel graag wil gaan
Uhu, ze heeft inderdaad hele goede teksten. Ik had tijdje terug een filmpje van iemand gekregen waarin ze een gast optreden deed bij Jensen. Ik denk dat ze live nog beter is dan vanaf cd.quote:Op zondag 17 december 2006 20:10 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk lijkt het mij ook wel wat. Ze heeft zulke mooie nummers en is heel sterk in teksten schrijven. Wil dr live misschien ook weleens zien maar wie moet ik in godsnaam meenemen.![]()
Ken het probleem. Als er kaartjes waren voor Vredenburg, was ik met een goeie vriend van me gegaan. Maar Eindhoven is voor ons beide net iets te ver weg.quote:Op zondag 17 december 2006 20:53 schreef vencodark het volgende:
Nee dat is het juist. Heb ook niet bergen vol vrienden dus veel keus is er niet.![]()
De heenreis is opzich geen probleem. Maar ik ga uit dat het optreden anderhalf uur duurt. Laatste trein die uit eindhoven naar Almelo vertrekt is volgens mij rond half 11. Dus dat is al een beetje een risico, vindt ik zelf. Vanuit almelo moet ik nog in Vroomshoop zien te komenquote:Op maandag 18 december 2006 01:25 schreef Costigan het volgende:
ai dat is wel minder inderdaad, kom je er niet uit ivm treinen of zo?.. ik ga wel woon niet heel ver van de effenaar gelukkig.. had in eerste instantie kaartjes gekocht voor mijn vriendin, omdat zij haar goed vind, maar begin het zelf ook wel steeds meer goed te vinden zeg maar
Dat krijg je als je in een klein(beetje afgelegen) dorpje woont. Het treintje wat hierzo rijdt...die stopt er al om half 8 ofzo mee. Dus daar heb ik dan ook weer weinig aanquote:Op maandag 18 december 2006 15:53 schreef Costigan het volgende:
Ja ik begrijp je, het is ook weer zoiets om eerder weg te gaan.. half 11 is trouwens best vroeg voor de laatste trein!
Bij mij is het ook sinds een paar dagen bekend.quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef liquid-orange het volgende:
Sinds wanneer was bekend dat ze in Vredenburg en Eindhoven op zou treden? Ik lees dit nu pas. Ik ben naar haar concert in Groningen geweest en zou graag nog een keer gaan. Maar niet naar Eindhoven, da's te ver.
Is er nog kans op meer concerten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |