De melodie kon mij alleen het eerste couplet boeien, daarna vond ik het vervelend worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:12 schreef dwerg het volgende:
Ze heeft een lieve stem, maar dat nummer was ik na twee minuten alweer vergeten.
ik gaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:55 schreef blue_heron het volgende:
Ze staat 29 sept in Tivoli Oudegracht. 12 euro voor een kaartje, lijkt me zeker de moeite waard. Gaan er nog meer van hier?
Dacht ik eerst ook, maar als je de tekst goed luistert, wordt ie erg schrijnend... Dat vind ik dus met al haar liedjes, haar gebrek aan eigenwaarde klinkt er zo doorheen. Maar het blijft mooi, dat wel.quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:48 schreef Vava het volgende:
Ik vind Lose control erg leuk, klinkt lekker vrolijk
Our battles inderdaad!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:12 schreef Toeps het volgende:
Ik luister vaak naar haar CD's, ik heb zowel White Turns Blue als Apparently Unaffected (Our Battles). Maar steeds als ik luister denk ik ook: "She's sick!" Die teksten, daar word je bijna instant depri van. Maar nou las ik ook dat ze last heeft gehad van depressies en eetstoornissen (Just a little bit gaat daar bijvoorbeeld over, mooi verwoord
).
bullshit ik heb vanavond nog kaartjes besteld:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef roooosje het volgende:
kaartjes zijn allang uitverkocht..
ik vind t echt een chickquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef NrSiX het volgende:
Zeker leuke muziek, ik luister de muziek al een tijdje maar het blijft mooi.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |