En daar is 15 december bijgekomen! Ik denk dat ik wel kaartjes ga halen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef BobbyB het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten; Maandag 14 december staat ze in Paradiso.
In andere landen is ze niet populair/bekend. Naast Nederland/Duitsland/beetje italie komt ze volgens mij bijna nergens (naast scandinavie dan).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:35 schreef Bosbeetle het volgende:
ze komt wel heel vaak in nederland trouwens
Ik was er alleen de 14e. Was wel een leuke show.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
15 December Paradiso, wie was er bij?
Niet echt. Volgens mij hetzelfde als november 2008.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Moeha.. verder nog verrassingen in de setlist of.. ?
Ik kan zowel haar verschijning als muziek waarderenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehe.. vanwege haar muziek of..?
Het is ook werkelijk wel een schatje om te zien.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan zowel haar verschijning als muziek waarderen
Zal 2011 worden waarschijnlijk. Ze zei dat ze nu een jaar niet zou komen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Graag in 2010 weer eens van dichtbij bekijken. Zij is.
Die keer bedoelde ik het ook inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef detoardin het volgende:
[..]
In ieder geval in Paradiso de laatste x. Geen idee waar ze het verder nog heeft geroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |