Deze invites zijn verstuurdquote:ik ga Oksel, Manweth en detulp050 nu inviten, dus die kunnen van de lijst af. Mocht een van deze inmiddels wel al een invite hebben gehad van iemand anders, graag doorsturen naar de volgende op de lijst.
Dat kan pas na 1 dag, dan staat er bovenin in het rood een "invite a friend" linkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:23 schreef flat_erik het volgende:
Nogmaals, ik heb nu een account maar hoe invite ik mensen?
Gebeurdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat kan pas na 1 dag, dan staat er bovenin in het rood een "invite a friend" link
Ik ga nu trouwens
1. R0ADKILL (email hier )
2. Zigurana (email in profiel)
3. vinnie81 (email hier )
Inviten, dus schrap die maar alvast
addedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:32 schreef KolNedra het volgende:
Ik wil ook geinvite worden:
kolnedra@hotmail.com
Jaja, volgende ronde ben jij aan de beurtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
liev
lijst updated
Ik zag het.. topquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:28 schreef sop het volgende:
flat_eric: zie post boven je
addedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:39 schreef mschol het volgende:
heeft iemand enig idee wanneer de service echt online komt??
en ik zou ook wel een invite willen hebben:
m dot scholten04 at hccnet dot nl
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:38 schreef KolNedra het volgende:
Als de mensen die ge-invite zijn de volgende dag dan diezelfde invite lijst (bovenaan) lijst afgaan, schiet alles wel een beetje sneller op. En zo toon je respect voor diegeen die jouw geadd heeft, krijg je zelf (als je het goed doet) ook wat respect terug.
It's a vicious circle
Updated, ik sta op 2quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:15 schreef Thomper het volgende:
Invite = send!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:51 schreef vinnie81 het volgende:
@ Me_Wesley: Thanx man.. Zodra ik kan inviten zal ik het hier posten...
graag gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:55 schreef R0ADKILL het volgende:
Woei, I'm in
Thanks Wesley![]()
Nu wachten tot ik zelf kan gaan uitdelen
gewoon de bovenste nemenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
is de lijst nog up to date?
Ik kan ook iemand inviten
yepquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
invite me pls, nicknec(at)wanadoo.nlquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is een lijst, op je beurt wachten johquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:23 schreef NickNEC het volgende:
[..]
invite me pls, nicknec(at)wanadoo.nl
we hebbe,n een lijst gemaakt voor iets. wie eerst komt, eerste invite; gelieve daar ook aan te houden zoals iedereen hier aubquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:23 schreef NickNEC het volgende:
[..]
invite me pls, nicknec(at)wanadoo.nl
Er zit een zeer handige Label mogelijkheid in, waarmee je berichten makkelijk in andere folders kan zetten. Ook kan je belangrijke berichten met een klik 'starred' maken, zodat die makkelijker te vinden zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef Jump het volgende:
Is er eens iemand die al gebruik maakt van deze dienst die een klein overzicht van de voordelen kan geven ten opzichte met andere gratis e-maildiensten (hotmail erbuiten gelaten, anders allemaal positief).
Misschien ook met de nadelen.
ok! geen probleem! leuk initiatief!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:25 schreef Jump het volgende:
[..]
we hebbe,n een lijst gemaakt voor iets. wie eerst komt, eerste invite; gelieve daar ook aan te houden zoals iedereen hier aub
mja, topic blijft bijna altijd vanboven staan in de AT, of toch zichtbaar op men scherm zonder te scrollenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:27 schreef Thomper het volgende:
Heel Fok! komt naar dit topic..
"Get ya Gmail invites here! Gmail invites!`
check je mailquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:33 schreef QuietGuy het volgende:
lijst updated
meld je hier als je een gmail account wilt en je komt op de wachtlijstquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik snap het niet helemaal
Mijn ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:46 schreef DigiJasper het volgende:
M'n inviteje komt steeds dichterbij
En hoe zit het nu met die advertenties? Ik zie er geen op de screenshots.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:48 schreef Me_Wesley het volgende:
Oke korte demo van GMail:
Om te beginnen het hoofdscherm:
[afbeelding]
Daartussen zie je staan: Thijs, me (5).
Dat houdt in dat ik een paar keer met hem heb gereplyed (de converstaie bestaat dus uit Thijs en me, en er zijn 5 mails verstuurd)
Als ik daarop klik krijg ik:
[afbeelding]
Als ik op de "snippet" van een mailtje krijg wordt hij opengeklapt zodat ik het kan lezen.
Dit is zeer handig, je hebt geen bergen RE: meer in je inbox.
Ook erg handig is de label functie. Je ziet linksonder de labels, ik heb alleen nog "aanmeldingen". Als ik daarop klik krijg ik alle mails die ik het label "aanmeldingen" heb gegeven.
[afbeelding]
Het voordeel hiervan boven een mapsysteem is dat je 1 mail meerdere labels kan geven.
En wat natuurlijk bij een mailsysteem van google niet mag ontbreken is een searchsysteem. Als ik bijvoorbeeld zoek op "added" dan krijg ik deze results:
[afbeelding]
Als ik dan op een mail klik word "added" ook gehighlight, deze higlights zijn met 1 druk op de knop aan en uit te zetten.
Daar zeg je me wat...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:49 schreef dopa het volgende:
[..]
En hoe zit het nu met die advertenties? Ik zie er geen op de screenshots.
Het heeft dus toch nog zo zijn voordelen om een taaltje te spreken dat weinig voorstelt op wereldniveauquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:53 schreef Thomper het volgende:
Komt omdat Gmail geen Nederlands kent, en het alleen bij de mailtjes zit. Samengevat: er zijn alleen advertenties als je een ENGELS MAILTJE bekijkt. Anders nergens...
Hmm, het komt niet echt storend over. Het is net zoals bij de Google zoekpagina en daar storen de advertenties me ook niet echt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Hebbes:
[afbeelding]
Bij het google welkomstmailtje
Maar die is weer engels.. Neem je echter een Nederlands mailtje dan is er geen reclame..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Hebbes:
[afbeelding]
Bij het google welkomstmailtje
ik las hier ergens 10 mbquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:59 schreef Jump het volgende:
wat is de maximum grootte van attachments dat google aankan ?
10 megquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:59 schreef Jump het volgende:
wat is de maximum grootte van attachments dat google aankan ?
Kloptquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:58 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar die is weer engels.. Neem je echter een Nederlands mailtje dan is er geen reclame..
Wil je in de lijst met het adres uit je profiel?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:08 schreef gieling het volgende:
ik zo het ook wel eens graag willen proberen!
tnx, is goed!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wil je in de lijst met het adres uit je profiel?
mijn mailadres staat trouwens hier en ook in mijn profiel, dus maak er maar profiel van, is makkelijker te vinden! thnx!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:06 schreef QuietGuy het volgende:
lijstje updated again
ik kreeg trouwens 2 invitations tegelijkertijd, dus heb er 1 doorgestuurd, tnx lieve mensjesZo helpen we elkaar goed
ooit gehoord van bookmarks?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:16 schreef erikkll het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:17 schreef Jump het volgende:
[..]
ooit gehoord van bookmarks?
* erikkll haat tvp's
post dan iets onzinnigs dat eht toch nog nuttig lijkt :p
* Jump verveelt hem en kan men gedachten nie bij het leren houden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:24 schreef Me_Wesley het volgende:
We gaan morgen of overmorgen echt een explosie krijgen... misschien kan iemand met een php/mysql databse ofzo iets in elkaar zetten.. dat daar alle aanmeldingen in een lijst komen en als je invites hebt klik je op een knop en krijg je de mail vd bovenste uit de lijst.
Dat scheelt een hoop dubbele invites
En desnoods zetten we er een wachtwoord op zodat alleen fokkers zich aanmelden
Dat is wel te hopen, een beetje tempo mensen. Ik moet eerder zijn dan mijn ooms, anders kapen ze het gewenste adres voor mijn neus weg (zoals ik al vaker bij hen deed).quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:24 schreef Me_Wesley het volgende:
We gaan morgen of overmorgen echt een explosie krijgen...
Goed idee, wie kan zoiets?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:24 schreef Me_Wesley het volgende:
We gaan morgen of overmorgen echt een explosie krijgen... misschien kan iemand iets met php + mysql ofzo in elkaar zetten.. dat daar alle aanmeldingen in een lijst komen en als je invites hebt klik je op een knop en krijg je de mail vd bovenste uit de lijst.
Dat scheelt een hoop dubbele invites
En desnoods zetten we er een wachtwoord op zodat alleen fokkers zich aanmelden
Ik hoop het niet. (maar denk het wel)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:28 schreef QuietGuy het volgende:
lijst updated...
zou dit trouwens kans maken tegen het o zo populaire hotmail?
rustig aan dude... zo boeiend is gaymail nou ook weer niequote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:29 schreef NickNEC het volgende:
IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL!!!
Ik denk dat google meer hits per dag heeft dan hotmail, dus dat zullen ze wel aankunnen verwacht ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. (maar denk het wel)
Ik het gevoel dat als de halve wereld zich aanmeldt de kwaliteit achteruit gaat.
zal tegen vanavond wel iets hebben. moet niet al te moeilijk en ingewikkeld zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:26 schreef Thomper het volgende:
[..]
Goed idee, wie kan zoiets?
zo boeiend is het cker wel voor mij, dit is gewoon een must have! en euh heb je net nog bedanktquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
rustig aan dude... zo boeiend is gaymail nou ook weer nie
Die 1GB gaan niet alle gebruikers ook daadwerkelijk volkrijgen. Ze hebben vast ook niet genoeg om alle gebruikers 1GB te geven. Zelfde als met ADSL-providers. Die bieden iedereen een x aantal mbits maar met de wetenschap dat de lijn nooit optimaal benut zal worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:32 schreef DigiJasper het volgende:
En nieteens om de 1 GB, maar omdat hotmail zo fucking traag is.
idd, ze houden rekening met de gemiddelde gebruiker die, laten we zeggen, 20 mb gebruikt. en daarop maken ze dan berekening voor hun aantal opslag enzo. en die dat erboven zitten compenseren di dat er onderzitten en omgekeerdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Die 1GB gaan niet alle gebruikers ook daadwerkelijk volkrijgen. Ze hebben vast ook niet genoeg om alle gebruikers 1GB te geven. Zelfde als met ADSL-providers. Die bieden iedereen een x aantal mbits maar met de wetenschap dat de lijn nooit optimaal benut zal worden.
Ik gok dat die al lang voorbij is. Ze zijn nu gefaseerd gebruikers aan het toevoegen om de load te testen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:35 schreef __Saviour__ het volgende:
en het zal binnenkort vast wel voor iedereen beschikbaar zijn, die beta periode zal toch wel bijna voorbij zijn lijkt me
gefaseerd ????quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik gok dat die al lang voorbij is. Ze zijn nu gefaseerd gebruikers aan het toevoegen om de load te testen.
Zoiets dacht ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik gok dat die al lang voorbij is. Ze zijn nu gefaseerd gebruikers aan het toevoegen om de load te testen.
dat zou ook kunnen ja. dat invitesysteem is zeker een goede manier om het aantal gebruikers geleidelijk op te voeren.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik gebruik nu op MSN mijn gmail accountquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:39 schreef Thomper het volgende:
Ik denk het niet, Hotmail werkt nog altijd met MSN dat iedereen gebruikt. Als Google echter zich volop inzet zal het wél populair worden.
Tijd voor een GoogleDows en GSN?
Edit: Dat was dus als reactie op of het Hotmail verlslaat. Ik zag pagina 3 nog niet..
Daar bovenop word een nieuwsbrief maar een keer opgeslagen in het Google systeem. Erg handig als iets een paar duizend keer wordt verzonden..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:36 schreef Jump het volgende:
[..]
idd, ze houden rekening met de gemiddelde gebruiker die, laten we zeggen, 20 mb gebruikt. en daarop maken ze dan berekening voor hun aantal opslag enzo. en die dat erboven zitten compenseren di dat er onderzitten en omgekeerd
Werkt Gmail op MSN dan? Laatst getest en toen lukte het niet..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik gebruik nu op MSN mijn gmail account
Maar inderdaad, als iemand MSN download spoort Microsoft er zoveel mogelijk op aan om ook een hotmail account erbij te nemen.
Dan moet je bij het aanmeldscherm klikken op: "Een .NET passport ophalen"quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Werkt Gmail op MSN dan? Laatst getest en toen lukte het niet..
* Me_Wesley gaat het opnieuw proberen..
Precies, anders was 't al lang overbelast!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen ja. dat invitesysteem is zeker een goede manier om het aantal gebruikers geleidelijk op te voeren.
Updatedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ben altijd wel in voor 1 GB ruimte aan e-mailsZet me maar erbij
Footballbadgersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:46 schreef QuietGuy het volgende:
Heb trouwens net ff een berichtje op m'n weblog aangemaakt over GMail
met +/- 80000 servers??? denk dat het wel mogelijk zal zijn hoor...:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Die 1GB gaan niet alle gebruikers ook daadwerkelijk volkrijgen. Ze hebben vast ook niet genoeg om alle gebruikers 1GB te geven. Zelfde als met ADSL-providers. Die bieden iedereen een x aantal mbits maar met de wetenschap dat de lijn nooit optimaal benut zal worden.
op het moment nog niet, maar volgens de site in de toekomst waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:45 schreef Monkeylover het volgende:
Kan je je mail met gmail ook ophalen met outlook oid?
Het is ook vast wel mogelijk, maar ik denk dat ze er wel mee zullen rekenen dat niet iedereen dat in den beginnen vol zal krijgen en dat ze gewoon pas upgraden zodra het nodig is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
met +/- 80000 servers??? denk dat het wel mogelijk zal zijn hoor...:
http://www.tweakers.net/nieuws/32860
over uurtje in scriptje af. kunnen ze zichzelf inschrijven en de volgende ophalenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:02 schreef QuietGuy het volgende:
weer updated...
nu zijn we met 2 bezigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:15 schreef sop het volgende:
Ik maak nu even een pagina waarop je je kan aan en afmelden! Met een check zodat alleen FOK!Users Dit kunnen doen!
VET!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:15 schreef sop het volgende:
Ik maak nu even een pagina waarop je je kan aan en afmelden! Met een check zodat alleen FOK!Users Dit kunnen doen!
Mijn vraagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:18 schreef DigiJasper het volgende:
Blijft wel de huidige database in tact?
Toegevoegdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:25 schreef SpuitElf het volgende:
Ik ben ook erg geinteresseerd!
SpuitElf@fok.nl.
Is fok@gmail.com al geregt?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:29 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Toegevoegd
Ook ff m'n broer in de lijst gezet. Die moet ook op z'n beurt wachten
geen ideequote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:30 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Is fok@gmail.com al geregt?![]()
enig idee wanneer het af is bij u ? ik ben nu iedereen aan het toevoegen. enkel afmelden gaat nog nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:15 schreef sop het volgende:
laat eerst de fokkers maarquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:39 schreef NickNEC het volgende:
kunnen we niet elders nog wat gebuikers sprokkelen? op gathering?
Dacht je datquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:39 schreef NickNEC het volgende:
Dan wordt de lijst nog groter. Waarschijnlijk komen er morgen weer een hoop invites bijquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:39 schreef NickNEC het volgende:
ik vraag hetquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht je dat
GOTquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:45 schreef NickNEC het volgende:
[..]
ik vraag het![]()
Moderator op weblog.fok.nlquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:51 schreef NickNEC het volgende:
"Ok, ik heb een Gmail account... Invites gaan via FOk (Topic)" citaat van GOT
![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/895556/5
emailadres?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:54 schreef de_sjaak het volgende:
zet mij ook maar op de lijst
dat in profiel zeker ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:55 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
emailadres?
addedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:54 schreef de_sjaak het volgende:
zet mij ook maar op de lijst
si!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moderator op weblog.fok.nl![]()
zelf speciaal geregistreerd ervoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:59 schreef Sjo het volgende:
Ik wil ook graag op de lijst.
Email is:
sjoerdhoeksema at hotmail.com
*mompelt* eis een tagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:59 schreef NickNEC het volgende:
[..]
si!
mjah..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:00 schreef Jump het volgende:
[..]
zelf speciaal geregistreerd ervoor
consider it, donequote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:59 schreef Sjo het volgende:
Ik wil ook graag op de lijst.
+ e-mail adresquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
kan ik ook op de wachtlijst??
addedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
kan ik ook op de wachtlijst??
Ach gister stond ik ook enorm laag...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:08 schreef Sappa het volgende:
soow die lijst is wel al lang zeg inmiddels, ben ik blij dat ik vrij hoog stond
Morgen zal er ook wel weer een piekje komen als men weer mag inviten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:14 schreef devzero het volgende:
al op 19 en ik kwam vanmorgen binnen op 30
Hoeveel mag je in totaal inviten eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Morgen zal er ook wel weer een piekje komen als men weer mag inviten.
Volgens mij mag je na 1 dag 3 mensen inviten. Ik gebruik 2 invites voor FOK! en 1 houd ik ff voor mezelf...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:20 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hoeveel mag je in totaal inviten eigenlijk?
hier niet.. staat je filter op exclusief ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:21 schreef Sappa het volgende:
nou, als je vanaf je gmail een mailtje naar hotmail stuurt, komt het in hotmail gelijk en de spamfolder..
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:22 schreef Jump het volgende:
Schrijf je via het formulier op http://fok.internix.be/gmail.php in
Zo kom je automatisch in de wachtlijst, diegene die dan een uitnodiging heeft, kan dan het emailadres van de bovenste gebruiker opvragen. (het opvragen komt zo snel mogelijk erbij).
De gebruikers die in het lijstje staan, zijn al toegevoegd.
[afbeelding]
Erm en nu de emailadressen nog ff inzien, hou 't asjeblieft effe bij de lijst in de openingspost, dat werkt toch makkelijker denk ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:22 schreef Jump het volgende:
[knip]
Na een dagje verschijnt er bovenin een link, dan is het wel duidelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:27 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ik heb van Erikkll
Waar kan ik invites sturen?
Maar daarna mag je verder nooit meer inviten?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Volgens mij mag je na 1 dag 3 mensen inviten. Ik gebruik 2 invites voor FOK! en 1 houd ik ff voor mezelf...
Ik zie 14 mensen doorgestreept op het lijstje: als die allemaal 2 invites doen voor fok dan worden er dus 28 mensen geholpen. Dus over 2 a 3 dagen is de fok-gaymeel file opgelost.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:21 schreef QuietGuy het volgende:
Volgens mij mag je na 1 dag 3 mensen inviten. Ik gebruik 2 invites voor FOK! en 1 houd ik ff voor mezelf...
eventjes weggedana op verzoek van QG. voorlopig makkelijker met lijstjequote:
lijstje updated, weer eentje minderquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:27 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ik heb van Erikkll
Nummer 45 alweerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:40 schreef botterfly het volgende:
Graag toevoegen : silvi1963@hotmail.com
Simpeler is gewoon als je ziet dat je een invite hebt, op een knop op die site te drukken, en dat dat je dan een emailadres van de bovenste ziet (die dan automatisch wordt geschrapt uit de lijst).quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:42 schreef DigiJasper het volgende:
Mja, maar op een gegeven moment kan je gewoon een pagina maken , waarbij mensen die een invite hebben, het erop zetten, en mensen die zo'n accountje willen hebben dan een automatische e-mail verstuurd, met het e-mail adres waar de invite heen moet.... Als je dan de invite hebt verstuurd zet je de 'counter' gewoon wat lager
Dit btje duidelijk?
Hou het maar op het lijstje in de OP, das het duidelijkstquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Simpeler is gewoon als je ziet dat je een invite hebt, op een knop op die site te drukken, en dat dat je dan een emailadres van de bovenste ziet (die dan automatisch wordt geschrapt uit de lijst).
Probleem is alleen dat er grappenmakers kunnen komen die iedereen de lijst uit klikken.
inderdaad, en nu kan enkel een mod iemand van de lijst schrappen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Simpeler is gewoon als je ziet dat je een invite hebt, op een knop op die site te drukken, en dat dat je dan een emailadres van de bovenste ziet (die dan automatisch wordt geschrapt uit de lijst).
Probleem is alleen dat er grappenmakers kunnen komen die iedereen de lijst uit klikken.
Dat zou een optie zijn. Alleen moet je dan nog iets tegen die grappenmakers kunnen doen.... Anders iemand laten approven dat ie een invite heeft ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Toch wel iddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hou het maar op het lijstje in de OP, das het duidelijkst.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:48 schreef drelletje het volgende:
de 2e reactie in het topic is de lijst. Is dat de up to date lijst?? Dus dat ik al weer 10de sta?
yvonne wilt ook op het lijstje ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:52 schreef yvonne het volgende:
Hallo
Graagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:52 schreef Jump het volgende:
[..]
yvonne wilt ook op het lijstje ?
Hoiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:52 schreef yvonne het volgende:
Hallo
yep, ze is toegevoegdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:52 schreef Jump het volgende:
[..]
yvonne wilt ook op het lijstje ?
GMAIL username: 4 / 8 charsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:30 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Is fok@gmail.com al geregt?![]()
fokuser@gmail.comquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:53 schreef mr_koffie het volgende:
[..]
GMAIL username: 4 / 8 chars
"fok" telt 3....![]()
denk dat je wat anders moet verzinnen...
Truequote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:54 schreef keijz het volgende:
dit topic gaat trouwens echt snel
added!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:58 schreef iteejer het volgende:
Ik wil er ook op!
welk emailadres?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:03 schreef fietsbelbel het volgende:
IK OOK IK OOK!!!!![]()
of ze gebruiken ze voor iemand andersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:04 schreef DigiJasper het volgende:
Maar er is niemand met invites.....
Morgen weer tonnen met invites als t goed is..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:04 schreef DigiJasper het volgende:
Maar er is niemand met invites.....
Reg datumquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
added!
jij bent nog meer oldbie als yv!
't leek me al sterkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Reg datum
Nee dus
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:16 schreef QuietGuy het volgende:
Het lijstje is weer geupdated. Iedereen is weer een plekkie omhoog geschoven
Mja dan moet je weer met useraccounts enzo gaan werken.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:48 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn. Alleen moet je dan nog iets tegen die grappenmakers kunnen doen.... Anders iemand laten approven dat ie een invite heeft ofzo?
Dat is al 2x gebeurd iddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alleen zullen we morgen veel dubbele invites krijgen.. nou ja die moeten dan maar worden doorgestuurd
kan je een paar inviten?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:27 schreef SpuitElf het volgende:
Ik kan er ook weer af, heb er al een binnengekregen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:29 schreef TheEagle het volgende:
Ik wil ook add me pelase
mail in profiel
ja he? kan ze niet hebbenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:00 schreef QuietGuy het volgende:
added!
jij bent nog meer oldbie als yv!
Regdatum kneusje...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:37 schreef iteejer het volgende:
[..]
ja he? kan ze niet hebben
yvonne:quote:Geregistreerd op: zondag 19 december 1999 @ 00:00
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 7785 (gemiddeld 5 per dag)
hmm... toch is iteejer z'n account ouder... vaagquote:Geregistreerd op: vrijdag 26 november 1999 @ 11:06
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 98606 (gemiddeld 60 per dag)
Zodra dat technisch mogelijk wordtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:28 schreef gieling het volgende:
[..]
kan je een paar inviten?
cool!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:40 schreef SpuitElf het volgende:
[..]
Zodra dat technisch mogelijk wordt.
Had een notebook aan m verkochtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:58 schreef erikkll het volgende:
ik had er ook 2 van fok uitgenodigd. docker gaat gewoon weer mensen van fok inviten
offtopic.... altijd jammer, een username die verkeerd gespeld is...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:59 schreef Gunnink het volgende:
Doe mij ook een accountje!
gunnink@insane.homeip.net
erikkll heeft ook 2 mensen uit 't lijstje invited. Dus dat vind ik netjes hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:56 schreef DigiJasper het volgende:
Euhm, het ging volgens het lijstje lijkt mij?
Owhquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:00 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Had een notebook aan m verkocht
O?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:00 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Had een notebook aan m verkocht
kun je mijn mailadres nog ff wijzigen in ******@gmail.com? (dus geen iteejer)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:01 schreef QuietGuy het volgende:
erikkll heeft ook 2 mensen uit 't lijstje invited. Dus dat vind ik netjes hoor
Kan je straks zelf kiezenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
kun je mijn mailadres nog ff wijzigen in *******@gmail.com? (dus geen iteejer)
thanx )
QG zal je onderaan de lijst toevoegen; invites gaan naar de bovenste. zo moet iedereen wel wat wachtenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:32 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand mij inviten? email in profiel.
bvd
o ik wacht wel hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:33 schreef Jump het volgende:
[..]
QG zal je onderaan de lijst toevoegen; invites gaan naar de bovenste. zo moet iedereen wel wat wachten
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:07 schreef Me_Wesley het volgende:
Er komen morgen (snel geteld) 23*3 = 69 invites vrij
Maarja die gaan niet allemaal naar het forum denk ik.
en de dag erna 2of 3 maal 69quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:24 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Als je ze nog op ebay wil verkopen moet je snel zijn:Pquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:29 schreef Jump het volgende:
[..]
en de dag erna 2of 3 maal 69
idd, want ze worden elke dag minder waard. misschien als we een pak van 3*69 uitnodigingeni in 1 keer kunnen verkopen, kunnen we iets meer winst makenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als je ze nog op ebay wil verkopen moet je snel zijn:P
(ik zag er pas btw nog 1tje voor 13 dollar weggaan)
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)item=3682336094&rd=1quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:38 schreef Jump het volgende:
http://search.ebay.com/gmail_W0QQfromZR7
2148 items found for gmail
genoeg aanbiedingen dus op ebay
50*3=150 dollarquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:45 schreef Renesite het volgende:
Ik ga dr toch geen geld voor vragen
They are insane!
uhm uhm uhmquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
50*3=150 dollar
Jepquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:47 schreef DigiJasper het volgende:
En dan voelt iedereen zich opgelicht omdat het final word (Gratis)....
Ja, + de mensen die vandaag en gister al een account haddenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:29 schreef Jump het volgende:
[..]
en de dag erna 2of 3 maal 69
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |