Ik zoek een auto, maar ik kan 'm nergens vinden?quote:
Ok, maar ik weet er dus maar eentje, die andere die jij gaf in het vorige topic mag je natuurlijk zelf beschrijven.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:35 schreef BMWM3 het volgende:
Kan, als jij ze wil beschrijven, dan zet ik ze wel in de OP.
Topic updatedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:51 schreef Viperdesign het volgende:
[..].
Maar wel een mooie OP.
Je kan dan alvast de HP's/UJ's en Rampages doenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:20 schreef Hollandia2 het volgende:
Wat wil je daar in godsnaam doen op dat andere eiland, daar is dan toch nog geen bal te beleven of zie ik dat nu verkeerd.
Vette wapens en een helicopter halenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:20 schreef Hollandia2 het volgende:
Wat wil je daar in godsnaam doen op dat andere eiland, daar is dan toch nog geen bal te beleven of zie ik dat nu verkeerd.
Sparrow staat ook op het eerste eilandquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:26 schreef Miwe het volgende:
[..]
Vette wapens en een helicopter halen
Niet in het begin.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:28 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Sparrow staat ook op het eerste eiland.
Serieus? Die bovenop het gebouwtje waar je PCJ600-toer eindigt? De Sea-Sparrow komt later pas, dat weet ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:29 schreef Miwe het volgende:
[..]
Niet in het begin.
Volgens mij wel... In de buurt dat je die ene gast moest volgen (missie van Diaz)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:29 schreef Miwe het volgende:
[..]
Niet in het begin.
Screenshots graagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:47 schreef Miwe het volgende:
[..]
Ok, maar ik weet er dus maar eentje, die andere die jij gaf in het vorige topic mag je natuurlijk zelf beschrijven.
Komt ie:
Haal een ambulance bij het ziekenhuis in de buurt bij Washington. Rijdt ermee naar de jachthaven waar je later de missies van Cortez krijgt. Nu begint het lastige gedeelte.![]()
De ambulance moet dwars op een van de beide pieren onder het afdak komen te staan met de achterwielen over de rand. Hiervoor rijdt je hem achteruit schuin onder het afdak, waarbij je minstens 1 wiel over de rand moet krijgen. Kijk uit dat je niet te hard gaat, want dan lig je met ambulance en al in het water.
Vervolgens stap je uit en door op verschillende plaatsen tegen de ambulance aan te rennen aan de zijkant kan je het andere wiel ook over de rand krijgen. Als je echt stoer bent, rijdt je de ambulance in 1 keer met beide wielen over de rand, maar de kans dat dit fout gaat is vrij groot.
Als de ambulance eenmaal dwars en met beide achterwielen over de rand tegen het hek aan staat, klim je erop en springt vanaf het uiteinde langs het hek op de kade. Bootje pakken -> varen maar.![]()
Is dit zo een beetje duidelijk?
Nope. Ik heb die PCJ-toer een week geleden nog gedaan toen ik VC voor de tigste keer begon en hij staat er echt niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:31 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Serieus? Die bovenop het gebouwtje waar je PCJ600-toer eindigt? De Sea-Sparrow komt later pas, dat weet ik. Maar ik dacht toch echt dat die voor de checkpoint-missie er vanaf het begin stond
.
Men nemen een ambulance (lichte beschadigingen geen probleem)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:32 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Screenshots graag
Bedankt, dat maakt het een stuk duidelijker.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:12 schreef Miwe het volgende:
[..]
Men nemen een ambulance (lichte beschadigingen geen probleem)
[afbeelding]
Men plaatst een achterwiel over de rand:
[afbeelding]
Men duwt de andere er ook overheen, zodat ie strak tegen het hek aanstaat:
[afbeelding]
Erop klimmen:
[afbeelding]
Het bevredigende gevoel van aan de andere kant van het hek zijn:
[afbeelding]
Lekker varen:
[afbeelding]
Erg flinke aanloop denk ik, en moet die vrachtwagen niet dichter bij de muur?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:57 schreef Miwe het volgende:
Een andere methode:
Met een PCJ kom je via deze oprit en schansen op prawn island in de filmstudio terecht.
[afbeelding]
Deze screen heb ik dus duidelijk achteraf gemaaktVervolgens zet je daar de vrachtwagen zo neer:
[afbeelding]
En daar spring je met de PCJ overheen, en dan kom je op de brug naar downtown terecht. Een flinke aanloop is wel nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |