quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:23 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Graag!
De momenteel actieve photoshopper (ik dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:30 schreef Ingrate het volgende:
kan je mijn avantar ook ek proof maken
Zoiets?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:06 schreef RednaZ het volgende:
Kan iemand voor mij ook zo'n EK icon maken.
Het liefst een oranje achtergrond natuurlijk en dan iets met het Nike logo en het KNVB logo. Ben benieuwd en alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:45 schreef JohnDDD het volgende:
en die van mij?![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:10 schreef Lexie het volgende:
Wie kan er een leuk origineel E.K. tintje aan mijn doggie geven?
mooie avatarquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:52 schreef lisje het volgende:
Kan iemand mijn Arwen ook in oranje-sferen krijgen?
Nou, dat ik er niets mee kan, wil niet zeggen dat Yeahinho of Het-Gele-Teken of iemand anders er niets mee kan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:18 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Moet ik een andere avatar kiezen...?
Nicequote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:43 schreef R-Mon het volgende:
[..]
[..]
De momenteel actieve photoshopper (ik dus) kan er niet zoveel mee, dus nog even geduld.
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
uploadiconquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
van die van mij zal toch ook wel wa leuks te maken zijn
Dat oranje-plaatje in mijn avatar heeft Het-Gele-Teken eigenlijk gemaakt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:31 schreef Thomas B. het volgende:
hoe maak je die vlaggetjes precies?
Zoals op je eigen icon?
ah... want dat vlaggetje in jouw icon ziet er echt perfect uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:38 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Dat oranje-plaatje in mijn avatar heeft Het-Gele-Teken eigenlijk gemaakt.Kleine vlaggetjes doe ik gewoon met de Brush of Pencil op 1 pixel.
Jij had toch die leuke rennende Kasumi?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:24 schreef Omkron het volgende:
meldt..
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:43 schreef -Mk- het volgende:
Kunnen jullie iets met die van mij
Niet verkeerd maar ik dacht aan iets anders. Oranje achtergrond, Nike teken linksboven en KNVB teken rechtsboven.quote:
Zo? Ik heb zo goed als geen verstand van voetbal, dus...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:15 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Niet verkeerd maar ik dacht aan iets anders. Oranje achtergrond, Nike teken linksboven en KNVB teken rechtsboven.
Dus een soort zoom in van het Nederlands elftal shirt.
thnxquote:
Is 1 niet genoeg?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:39 schreef Omkron het volgende:
meldt..
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:08 schreef hawaii het volgende:
kan die va nmij ook gedaan worden
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
daar ben ik nog een keer:
[..]
thnx
het zou nog mooier zijn als het gedeelte wat eerst blauw was oranje werd en de rest hetzelfde bleef
Kan dus iemand alles wat er blauw is aan mijn avatar oranje maken en er iets van euro 2004 opzetten?
Ook maar even die lege ruimte weggehaald.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik kwam deze tegen:
[afbeelding]
Die wordt natuurlijk nóg geweldiger als ie ook oranje pompons en een oranje rokje heeft
Te gek, dank je wel!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:24 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ook maar even die lege ruimte weggehaald. [afbeelding]
nouja, niet echt, maar zo issie nog niet heel erg EK 2004, nietwaar?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:16 schreef R-Mon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh... ehm... is dat "euro 2004" noodzakelijk?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
nouja, niet echt, maar zo issie nog niet heel erg EK 2004, nietwaar?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:23 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Ow zijn er meer fotosjoppers...nee dan wacht ik nog wel ff!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:30 schreef Ingrate het volgende:
kan je mijn avantar ook ek proof maken
[oftopic]quote:PicServer heeft problemen, maar anders kan je daar een account maken, (probeer het morgen eens). Je moet'm dan instellen als 'webicon' (je vult daar de url van je plaatje in). Voorlopig mag je daar wel de url invullen vanwaar hij nu staat, maar verander het zo snel mogelijk (ik kan'm anders deleten en dan is ie weg)
was dezequote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:14 schreef Tuneman het volgende:
Wie kan er voor mij een oranje EK-icon maken, maakt niet uit wat er in komt te staan. Het liefst wil ik een bewegende, maar hoeft niet persee. Dus ik ben benieuwd.
Alvast bedankt.
Bij Wijzig Profiel staat op de 11de regel 'Webicon'.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:19 schreef niksan het volgende:
[..]
[oftopic]
Ik heb een acount aangemaakt, waar precies kan ik mijn avatar instellen als webicon??
Ik zie het nergens staan!
kijk!! ik heb hem al....ik ben een beetje idioot in uitleggen. Ik probeer het nog 1 keer:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Bij Wijzig Profiel staat op de 11de regel 'Webicon'.
In dat vakje vul je de url in die je wil.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Mag die van mij ook EK-proof worden?
Ja idd, opslaan op je harde schijf, en dan bij picserver 'm op je schijf ophalen en de url die je dan krijgt op de plaats zetten waar die url van mij nu staatquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:50 schreef niksan het volgende:
[..]
kijk!! ik heb hem al....ik ben een beetje idioot in uitleggen. Ik probeer het nog 1 keer:
Jjij zegt verander de url zo snel mogeljik, moet ik hem dan eerst opslaan, uploaden in Picserver zodat ik dan de url kan veranderen??
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:45 schreef Perfect het volgende:
Kan iemand wat van de ava maken die ik nou heb?
thanks!!! ik zal het in de aankomende dagen proberenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja idd, opslaan op je harde schijf, en dan bij picserver 'm op je schijf ophalen en de url die je dan krijgt op de plaats zetten waar die url van mij nu staat
(als je snapt wat ik bedoel)
Wil ik die net uploaden, heeft die teveel kb, jammer, vond die wel mooi, dus als iemand nog een mooie vervanger kan maken, het liefst een bewegende, ben ik daar zeer blij daar mee.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
was deze [afbeelding] al niet voor jou?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:45 schreef Perfect het volgende:
Kan iemand wat van de ava maken die ik nou heb?
jij had er al éénquote:Op zondag 13 juni 2004 00:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Kan iemand voor mij een mooi icon maken? Iets in de 'jp zegt hallo' sfeer misschien?
Wel even op blijven letten aub!!quote:Op zondag 13 juni 2004 00:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Kan iemand voor mij een mooi icon maken? Iets in de 'jp zegt hallo' sfeer misschien?
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:59 schreef LadyS het volgende:
Kan dezemisschien ook in deze [afbeelding] stijl?
of ben ik nu heeeel vervelend?![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:30 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mag de mijne ook in EK stijl?
aub![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:32 schreef brighton het volgende:
Kan iemand deze:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
Om en om laten verschijnen (Zoals bij LadyS zegmaar)
Alvast bedankt
of dat ie zwaait met de vlaggetjes?? maar dat zal wel wat moeilijker zijnquote:Op zondag 13 juni 2004 14:20 schreef R-Mon het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
of bedoel je echt dat hoofd oranje?
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:20 schreef R-Mon het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
of bedoel je echt dat hoofd oranje?
Eigenlijk hoofd oranje én zwaaien met vlaggetjesquote:Op zondag 13 juni 2004 15:00 schreef niksan het volgende:
[..]
of dat ie zwaait met de vlaggetjes?? maar dat zal wel wat moeilijker zijn
Mag ik hier even op doorgaan? Betekent dit dat een webicon groter mag zijn dan de 10 kb van een usericon? Omdat je hem op een eigen server zet i.p.v. de Fok!server?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja idd, opslaan op je harde schijf, en dan bij picserver 'm op je schijf ophalen en de url die je dan krijgt op de plaats zetten waar die url van mij nu staat
(als je snapt wat ik bedoel)
Klopt, de 10kb max. geldt alleen voor upload naar FOK!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mag ik hier even op doorgaan? Betekent dit dat een webicon groter mag zijn dan de 10 kb van een usericon? Omdat je hem op een eigen server zet i.p.v. de Fok!server?
*mogelijkheden ziet*
Je webicon mag zo groot zijn als je wiltquote:Op zondag 13 juni 2004 20:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mag ik hier even op doorgaan? Betekent dit dat een webicon groter mag zijn dan de 10 kb van een usericon? Omdat je hem op een eigen server zet i.p.v. de Fok!server?
*mogelijkheden ziet*
Goed nieuws! Bedanktquote:Op zondag 13 juni 2004 20:31 schreef brighton het volgende:
[..]
Je webicon mag zo groot zijn als je wilt
thnxquote:
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:24 schreef k3vil het volgende:
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:41 schreef misterDre het volgende:
Ik wil er ook wel 1![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:02 schreef AngelDust het volgende:
Mijne mag ook wel in EK-Sferen
omdat je het zo aardig vraagt danquote:Op maandag 14 juni 2004 00:32 schreef EggsTC het volgende:
Maak die van mij is EK proof
quote:Op maandag 14 juni 2004 00:32 schreef EggsTC het volgende:
Maak die van mij is EK proof
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:59 schreef onderdekoffer het volgende:
<----- Wie wil zich uitleven?![]()
misschien omdat ie groter dan 10kB is?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:29 schreef mrcool het volgende:
Waarom krijg ik de hele tijd te horen dat ik geen .JPG mag uploaden?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
't Is voor een zwangere medeFok!ster (en haar hormonen willen vlaggetjes!)
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Wie is er zo lief om deze smiley van roodwitblauwe vlaggetjes te voorzien in plaats van pompons?
't Is voor een zwangere medeFok!ster (en haar hormonen willen vlaggetjes!)
Je bent geweldig! Ik ga iemand heel erg blij maken nuquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:26 schreef R-Mon het volgende:
[..]
[afbeelding] vlaggetjes voor de dames [afbeelding]
Veel gebruiken hoor, ben er een half uur mee bezig geweest.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:26 schreef R-Mon het volgende:
[..]
[afbeelding] vlaggetjes voor de dames [afbeelding]
Veel gebruiken hoor, ben er een half uur mee bezig geweest.
quote:Op maandag 14 juni 2004 17:12 schreef Bo_ het volgende:
En ik nou?![]()
Dark_Killah zou wat maken, is volgens mij nooit wat van gekomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Is er eigenlijk al een overzichtstopic van al die mooie EKoontjes die jullie gemaakt hebben? Ik vind dat er best een eregalerij mag komen voor jullie werk!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
forza pinguinaquote:Op maandag 14 juni 2004 17:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Kan iemand van mijn pinguin een italiaanse pinguin maken?![]()
En hier de mijne: http://www.voetbaltempels.nl/fok/oranje/quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:56 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Hier staan al mijne: http://www.xs4all.nl/~toubman/armon/fok/
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:27 schreef Nyluzzz het volgende:
Kan iemand drew barrymore oranje maken en, als je dan nog zin hebt, cameron diaz in de engelse kleuren?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:03 schreef okkie-man het volgende:
Zou er van de mijne iets te maken zijn ?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef Sandertje21 het volgende:
en de mijne?
komt eraan, was even met wat anders bezigquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:41 schreef Takemenow het volgende:
En de mijne? :')![]()
Ik was eigenlijk met een heel ander topic bezig.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:02 schreef Adfundum het volgende:
hij is wel een beetje bleek geworden...
[afbeelding]
Ehh, met welke was jij nu bezig R-mon? ik bedoelde deze.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:49 schreef mrcool het volgende:
Kan iemand die van mij ook ff doen?
He, die had ik nog niet gezien, thanx!quote:
Bewegend en al.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:57 schreef mrcool het volgende:
Is mijn icon voor jullie wel zichtbaar? Ik kan hem namelijk niet als .GIF opslaan, dan slaat ie hem dus op als .BMP.
Ik heb net precies gedaan wat er in de OP staat beschreven maar kan hem nog steeds alleen als .BMP opslaan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:57 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Bewegend en al.
Kijk even in de OP, daar staat de oplossing voor dat bmp-probleem.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:04 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik heb net precies gedaan wat er in de OP staat beschreven maar kan hem nog steeds alleen als .BMP opslaan!Kan dit niet gewoon aan PicServer liggen?
Thanx!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:16 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik heb hem naar je hotmail gestuurd.
Zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Kan iemand deze drie als animatie loopen? Het liefst dat het overloopt
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hartstikke bedankt alvast!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:25 schreef mrcool het volgende:
Zo, nu staat ie op de FOK!-server!
Hoe vind je dit?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:27 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
kan je die van mij ook doen
Top!quote:
Dat poesje met de hand geselecteerd, ogen weer gedeselecteerd, met hue and saturation (colorize) oranje gemaakt, selectie omkeren, achtergrond deleten, vlaggetje plakken, filters -> pixelate -> crystallize.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:40 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
[..]
Top!
Bedankt, welke plugin gebruik jij eigelijk of doe je het gewoon met de hand allemaal?
Adobe PhotoShop?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:43 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Dat poesje met de hand geselecteerd, ogen weer gedeselecteerd, met hue and saturation (colorize) oranje gemaakt, selectie omkeren, achtergrond deleten, vlaggetje plakken, filters -> pixelate -> crystallize.
Met de hand dus min of meer.
Jep.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:44 schreef mrcool het volgende:
[..]
Adobe PhotoShop?
Heb ik ook alleen zou ik dit niet zo 1,2,3 kunnen maken!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:45 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Jep.
Scroll eens een beetje terug en vertel wat je er van vindtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:46 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn swedish chef is ehhmmm....
Voor Sverige zeg maar.
Veel oefenen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:46 schreef mrcool het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen zou ik dit niet zo 1,2,3 kunnen maken!
Wannabe!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:48 schreef zodiakk het volgende:
Wil iemand mijn icon EK-proof maken?
Denk dat hij de Zweedse kleuren wilquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:48 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Scroll eens een beetje terug en vertel wat je er van vindt.
*mompel*....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:46 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn swedish chef is ehhmmm....
Voor Sverige zeg maar.
* mrcool opent Google...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:52 schreef Adfundum het volgende:
mrcool, die van jou is met jasc- animation shop gemaakt, gewoon shareware
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:48 schreef zodiakk het volgende:
Wil iemand mijn icon EK-proof maken?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:51 schreef Paradepaardje het volgende:
[..]
Wannabe!
Ach, het is leuk om te helpen en je kunsten te vertonen, en al die bedankjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:07 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik zou er geld voor vragen als ik jullie was, je bent er druk mee bezig, en je levert nog kwaliteit ook.
Dank je wel! Alleen laat hij een beetje langzaam (heb hem nog steeds op de picserver staan). Ik wil hem wel naar m'n eigen computer downloaden, maar krijg hem dan niet bewegend. Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:02 schreef Adfundum het volgende:
hij is wel een beetje bleek geworden...
[afbeelding]
Ehh, met welke was jij nu bezig R-mon? ik bedoelde deze.
Klik hier met je rechter muisknop en kies 'Doel opslaan als' dat moet wel werken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:29 schreef Bo_ het volgende:
[..]
Dank je wel! Alleen laat hij een beetje langzaam (heb hem nog steeds op de picserver staan). Ik wil hem wel naar m'n eigen computer downloaden, maar krijg hem dan niet bewegend. Hoe doe ik dat?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:37 schreef Lampy het volgende:
Zijn boze bevers ook EK proof te maken?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:25 schreef R-Mon het volgende:
Al die avatars die ik gemaakt heb hebben al voor 479.882 Mb aan dataverkeer gezorgd!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:29 schreef godjuh het volgende:
zou er ook iets van mijn icoontje te maken zijn?
ik wil ook delen in de oranjevreugd..
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:33 schreef Adfundum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:49 schreef -Eddow- het volgende:
Kan iemand die van mij ook oranje maken
asjeblieeeeeeeeeeeeeffffffffffffffffffft
Ligt het aan mij of heb je geen avatar?quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:04 schreef nappel het volgende:
Met die van mij valt zeker nix te doen?![]()
Nee dat gaat niet, het staat in het grijs (kan het dus niet selecteren).quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Klik hier met je rechter muisknop en kies 'Doel opslaan als' dat moet wel werken.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:38 schreef Bonobo11 het volgende:
Wie maakt deze ek-proof
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:57 schreef petre86 het volgende:
<--- deze lukt toch niet denk ik ....?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:03 schreef pietpaaltjens het volgende:
Had er zelf 1 geprutst maar dies toch niet echt geweldig. Als het zou kunnen zou ik deze wel EK-proof willen hebben:
[afbeelding]
Vraag me af of het mogelijk is met die beweging?
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:19 schreef ActaniA het volgende:
hehe try it
leuk topic trouwens
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Deze was wel makkelijk en een beetje insipatieloosquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:02 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
![]()
Hoe flik je dat toch elke keer?![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:18 schreef stame het volgende:
mijne? wel slechte kwalteit ik weet het, maar als het kan een voetballetje er van maken ofso?
danku
tof als je zin hebt mag je nog wel ene mooit nationalistisch ek icoontje maken hehequote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:01 schreef ActaniA het volgende:
[..]
tof als je zin hebt mag je nog wel ene mooit nationalistisch ek icoontje maken hehe
Ja, het is niet verplicht een oranje icoon te laten maken, een ander land kan nog steeds winnenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:22 schreef jd1982 het volgende:
Is dit nog nodig...???
quote:Op zondag 20 juni 2004 21:39 schreef -moi- het volgende:
ik zou heel erg graag een EK-pony willen hebben
nee dies nie mooiquote:
Ik denk niet dat je icoon erop vooruit gaat mijn peentskills, dus ik hou het bij deze pogingquote:Op maandag 21 juni 2004 00:26 schreef -moi- het volgende:
[..]
nee dies nie mooi
mijn eigen pony moet een nederlandse vlag in z'n bekje, of een oranje gloed om em heen ofzo:')
jammerquote:Op maandag 21 juni 2004 00:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je icoon erop vooruit gaat mijn peentskills, dus ik hou het bij deze poging.
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:59 schreef RednaZ het volgende:
Wie kan de volgende ff tot 60x60. Het broekje hoeft er niet bij en de mouwen van het shirt ook niet. Tis maar dat je de naam en nummer ziet.
[afbeelding]
Alvast bedankt he!
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:59 schreef RednaZ het volgende:
Wie kan de volgende ff tot 60x60. Het broekje hoeft er niet bij en de mouwen van het shirt ook niet. Tis maar dat je de naam en nummer ziet.
[afbeelding]
Alvast bedankt he!
amazing!quote:
Voor msn (een framepje waarbij dat oog open is en een blauwe streep ipv zwart)? Of gewoon zoals ie is, bewegend, maar groter? ik hoop dat ik een beetje duidelijk benquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Kan iemand mijn avatar misschien 100x100pixels maken.. Kwaliteit mag wat slechter worden..?!
Voor een ander forum.. Waar 100x100 verplicht isquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:07 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Voor msn (een framepje waarbij dat oog open is en een blauwe streep ipv zwart)? Of gewoon zoals ie is, bewegend, maar groter? ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben
Bewegend kan sowieso niet bij MSN zover ik weet!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:07 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Voor msn (een framepje waarbij dat oog open is en een blauwe streep ipv zwart)? Of gewoon zoals ie is, bewegend, maar groter? ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben
Klopt, daarom vroeg ik het.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bewegend kan sowieso niet bij MSN zover ik weet!
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:47 schreef Adfundum het volgende:
[afbeelding]
of die twee gecombineerd
[afbeelding]
thnxquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:37 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 juni 2004 00:19 schreef Lois het volgende:
Is er van mijn icon nog iets oranje-achtigs te maken? Iemand die dat voor mij wil doen?
Ik heb gezocht want ik dacht dat ik een oranje versie had maar ik had alleen een roze
Een toepasselijke!quote:Op zondag 27 juni 2004 00:21 schreef RednaZ het volgende:
Ik wil graag nog een icon met Van der Sar erop.
Alvast bedankt he.
Hup vd Sar!quote:Op zondag 27 juni 2004 00:53 schreef brighton het volgende:
Is er iemand die deze drie achter elkaar kan laten verschijnen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als in:
[afbeelding]
Alvast bedankt
quote:Op zondag 27 juni 2004 00:59 schreef Untitled het volgende:
-OT-
Kan iemand mijn icon ook Oranje-Proof maken?
Dankje
quote:Op zondag 27 juni 2004 01:33 schreef MeneerGiraffe het volgende:
vrijwilligers om die van mij even onder handen te nemen?
Fantastisch, dank je welquote:
Krijg nou wat, dat is al de tweede mirror van m'n smilie!quote:
quote:Op zondag 27 juni 2004 14:23 schreef BlackJack het volgende:
<------ Kan iemand mijn icon ook nog EK proof maken, nederlandse vlaggetjes en oranje ofzo? Ik weet zelf werkelijk niet waar te beginnen.
quote:Op zondag 27 juni 2004 14:23 schreef BlackJack het volgende:
<------ Kan iemand mijn icon ook nog EK proof maken, nederlandse vlaggetjes en oranje ofzo? Ik weet zelf werkelijk niet waar te beginnen.
Ik wil eigenlijk een duidelijkere en gewonequote:
quote:Op zondag 27 juni 2004 00:59 schreef Untitled het volgende:
Heeft iemand misschien nog een oranje pompom smiley,<----------------- in het oranje
Ik heb hem al eens voorbij zien komen, maar kan hem niet meer vinden![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:06 schreef Twickelpics.nl het volgende:
<---- kan die van mij ook nog??? :$
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:31 schreef NiNi het volgende:
[afbeelding]
Gimme, gimme!
Er zit wel al oranje in maar oranje achtergrond zou mooi zijn!
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:02 schreef Karin het volgende:
Aangezien die van Lois zo prachtig oranje is waag ik hier ook een gokje.
Iemand inspiratie voor mijn icoontje??
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:35 schreef beaverhausen het volgende:
Kan iemand mijn icoontje ook in oranje sferen brengen?
Bedankt!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2004 15:34 schreef Desiderius het volgende:
Ben zelf ook al even bezig geweest, maar kan er niet echt iets van maken wat me bekoort.
Als iemand zo vrij wil zijn een poging te wagen?
<-------------------------------------------------
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:36 schreef mrcool het volgende:
Weet niet of het mogelijk is maar zou die van mij nog meer Oranje kunnen worden? Bij voorbaat dank, mrcool!
Thanx mate, zo hoort de teneu er uit te zien!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef R-Mon het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding]
beiden up te loaden naar fok
Ik snap er weinig van eerlijk gezegd....quote:Op maandag 28 juni 2004 23:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier de achtergrond (mooi) oranje van maken? Het lukt mij niet, álles wordt grijs
Mss ook nog wat slicke dingetjes in de achtergrond, wat mooie fades in de hoek oid, maar dat alleen als je extra tijd hebt
iig een met gewoon oranje please
Ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:50 schreef mrcool het volgende:
Is mijn webicon zichtbaar? Icoontjes via PicServer deden de laatste tijd nogal eens moeilijk.
Mooi zo, dit vond ik toch wel een mooi moment in de wedstrijd!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:50 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ja.
Geweldig, R-Mon ook bedankt, maar ik ga toch voor dezequote:
Ik heb wel je normaal icoon ff aangepast :quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:59 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Kan iemand mij eentje maken met: oranje 8ergrond, wit KNVB logo en daaronder met witte letters LCV en als er dan nog wat ruimte en zin over is, ook nog wat beweging erin...
???????
Alvast Bedankt!!
-edit- laat maar ik hoef het al niet meer
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:13 schreef Zpottr het volgende:
Tja, mijn vuurvos is al oranje maar als iemand er zijn creativiteit op wil botvieren... graag
Niet zolang het EK nog bezig is... Misschien gaan er nu veel mensen Daggla steunen, en ik heb ook al een zooi Tsjechië-avatars gezien.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:08 schreef woeeiiii het volgende:
Hij kan nu wel dicht toch
Adfundum zei ergens in een ander topic dat hij er een voor je had.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Kleine schop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |