Ja, lijkt me gezellig!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:18 schreef Ole het volgende:
Er komt een keer..... dat we er allemaal weer zijn!!!
Ik heb goede hoop!!!
Absoluut niet, alleen bijna niemand wil hier posten.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:22 schreef cerror het volgende:
is dit een besloten topic?
Dat voorkomt de overal vertegenwoordige topic vervuiling.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Absoluut niet, alleen bijna niemand wil hier posten.
En dat is eigenlijk niet zo erg..
Dan mag ik eindelijk ook eens posten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:17 schreef Stranger het volgende:
Vanaf tweeen in het weekend.
Dat sucksquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:22 schreef Kielef het volgende:
Haa Semi-Bikkeltjes
Dit al weer het laatste weekend in augustus.
Ik ontken alles gewoon.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:22 schreef Kielef het volgende:
Haa Semi-Bikkeltjes
Dit al weer het laatste weekend in augustus.
Wow, mijn eigen prive topic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 02:47 schreef Lamon het volgende:
Even voor de vorm dan..
Het eerste rondje is van jou dan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:37 schreef Lamon het volgende:
Ik heb voor 1450,- aan energie verbruikt.
Ik heb als voorschot maar 1200,- betaald.
Het verschil van 250,- zal volgens de brief zo snel mogelijk op mijn rekening gestort worden..
Lang leve de Wassenaarse bouwvereniging.
Voortaan laat ik alle lichten en alle apparatuur 24 uur per dag aan, dan krijg ik volgend jaar nog meer terug.
Als het maar goed pijn doet, dacht ik.quote:Op woensdag 15 september 2004 02:31 schreef Kielef het volgende:
300 Lamon? Hoe kňm je op het getal?
Gnavond
Ik ken dat nog wel, ja. Dan wachtte ik inderdaad tot mijn moeder (want dat was meestal degene met de problemen) zelf naar bed ging voordat ik ook durfde.quote:Op woensdag 15 september 2004 02:52 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond.
Ik wou net gaan slapen toen m'n vader binnen kwam en z'n hart uitstorte over z'n werk. En nu zit 'ie tegenover me achter z'n eigen PC en durf ik niet meer te gaan slapen uit onbeleefdheid.
Wat een toestand.
En zoniet, dan vraag je gewoon of ie soms een vrouw is ofzo.. Dan slaat hij sowieso wel om.quote:Op woensdag 15 september 2004 03:05 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat ik toch maar ga. Ik ben gewoon moe en tis geen vrouw, dus hij kan het wel hebben.
Hoi Beep, alles goed?quote:Op woensdag 22 september 2004 02:44 schreef Kielef het volgende:
Haa Cora-Bjoetie.![]()
Nee, oke.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:46 schreef static het volgende:
Ja, hallo.
Soms wel, maar niet altijd.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:17 schreef Kielef het volgende:
Vrouwen zijn sterker dan mannen.![]()
Heb je nog steeds een hekel aan me?quote:Op woensdag 22 september 2004 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Soms wel, maar niet altijd.
Nee, ik kan met gepaste trots melden dat ik nu eindelijk algehele stoicijniteit (ik weet dat dat geen woord is, maar fuck it) bereikt heb.quote:Op woensdag 22 september 2004 03:09 schreef static het volgende:
Heb je nog steeds een hekel aan me?
Ik heb er geen.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:46 schreef Cora het volgende:
[..]
Hoi Beep, alles goed?
Ik heb vakantie!
Tot maandag nog.
Wat is jouw excuus?![]()
In tegenstelling tot Andréquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik leef nog.
Wat is er met André dan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
In tegenstelling tot André
Dat is Jezus niet en ook niet je zus, maar Andre.quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:40 schreef thaleia het volgende:
Jezus IR, dat icoontje. Dat moest zeker van je vriendin?
Welnee, dan was het al uitgeweest.quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:40 schreef thaleia het volgende:
Waarom zeg je dit? Wat heb ik je gedaan, man?quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
FuifDuif, flikker op.
Ik wil er nog even aan toevoegen: Koning van het Levensliedquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is Jezus niet en ook niet je zus, maar Andre.
Je post in Semi Bikkeltijd en je jaagt thaleia weg.quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit? Wat heb ik je gedaan, man?
IR aan de vriendin?quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:40 schreef thaleia het volgende:
Had jij al gepost in dit deel?quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:48 schreef Mike het volgende:
*semi-bikkelt*
André.
1) Ik vind jou lief dus ik post hier graag.quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je post in Semi Bikkeltijd en je jaagt thaleia weg.
hey mike, hoe gaat het, naast het Andre verhaal, met jou?quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:48 schreef Mike het volgende:
*semi-bikkelt*
André.
Ik had al een tijdje niet meer gepost, maar dat komt dan ook omdat ik al een tijdje niet meer semi-bikkel. Hoog tijd om daar weer wat verandering in aan te brengen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Had jij al gepost in dit deel?
Ik nog niet.
En met een beetje geluk kunnen we nog een deel 29 openen, natuurlijk opgedragen aan André.
Naast het André-verhaal (quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
hey mike, hoe gaat het, naast het Andre verhaal, met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |