alle troep van de ander in de vuilnisbak gooien werkt echt, ik praat uit ervaring..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:43 schreef Horus het volgende:
Een schoonmaak rooster is toch redelijk normaal. En als het niet gedaan wordt gewoon een ludieke sanctie erop zetten. Zo is het bij ons zo dat als je een week te laat bent dan moet je taart trakteren.
mooie sukkel die huisbaas. Ik zou die studenten lekker laten vervuilen en dan de GGD bellen om de boelk te laten ontruimen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:49 schreef paullo het volgende:
Bij ons was het altijd een ongelooflijke tyfus zooi en de huisbaas heeft ook meerdere keren gedreigd en gewaarschuwd dat we moesten opruimen maar het kwam er maar niet van![]()
Enkele maanden geleden heeft ie de hoop opgegeven en nu komen er minstens om de 2 weken een stel werksters zonder dat de huurprijs omhoog is gegaan![]()
![]()
Sukkel?? Beste vent hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
mooie sukkel die huisbaas.
Oeh! Jij bent wel heeeel streng...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:56 schreef Ellemien het volgende:
Moonah, die ga ik eens even proberen in te voeren, maar dan worden uit die pot vuilniszakken en schoonmaakdingen betaald, is dat probleem ook opgelost!!!
geen keusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh! Jij bent wel heeeel streng...
Zo te horen is het ook supergezellig bij jullie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:24 schreef Ashram het volgende:
We hebben min of meer geregeerd met een ijzeren hand, maar het huis is schoon en loopt als een trein.
Daar is het helaas wat misgelopen. De spanning is soms te snijden als er weer eens beschimmelde borden in de kliko belanden. Vorige week hebben de dames besloten om de HOUTEN snijplanken maar even niet af te wassen maar WEL in de vaatwas. 2 mooie snijplanken verpest. Ruzie hierover en het hele schuldenstoelendans begint weer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zo te horen is het ook supergezellig bij jullie.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:29 schreef Ellemien het volgende:
Klinkt goed Ashram! Aanrecht schoon (of iniedergeval een stukje) klinkt als een droom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |