Jullie waren inderdaad het grootste gedeelte van de 2e helft erg stil.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:57 schreef gras het volgende:
Was de 'sfeer' gister iets om trots op te zijn? Ik vond het niet veel voorstellen eigenlijk.
Niet altijd even best. Ik spreek me dan ook niet echt uit over de fantastische sfeer zoals 'jullie' dat wel doen, want 'jullie' hebben immers de beste sfeer van de hele HCE is het niet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:23 schreef Moody het volgende:
Maar goed. Als je de sfeer gisteren al "niet veel vond voorstellen", wat vind je dan van de sfeer tijdens een competitiewedstrijd de Arena
En jullie bij de 0-3 zoals Moody net zegt. Het ligt er vaak maar net aan hoe het gaat me je eigen club.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:25 schreef Merson het volgende:
[..]
Jullie waren inderdaad het grootste gedeelte van de 2e helft erg stil.
Was wel grappig dat Twente zong "Vak vol met Tokkies" en dat het Ajax-vak antwoordde met "Tokkie on tour olé olé"quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:25 schreef Merson het volgende:
[..]
Jullie waren inderdaad het grootste gedeelte van de 2e helft erg stil.
Jup, moet je nagaan hoe 'goed' de sfeer dan is bij andere clubs.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:28 schreef gras het volgende:
[..]
Niet altijd even best. Ik spreek me dan ook niet echt uit over de fantastische sfeer zoals 'jullie' dat wel doen, want 'jullie' hebben immers de beste sfeer van de hele HCE is het niet?
Ik wilde nog wel op wat punten ingaan, maar zal dat wel achterwege laten. Ik ben in ieder geval blij dat we gewonnen hebben. Ik kan me de terugreis van vorig seizoen nog goed herinneren...quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Genoeg over deze discussie in dit topic lijkt me.
Zong twente niet iets van "Een vak vol met tieners"? Enkele antwoorden daarop waren iig: "We zijn op tienertour" "Joden zijn lief" en "Ze winnen nooit van de tokkies".quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Was wel grappig dat Twente zong "Vak vol met Tokkies" en dat het Ajax-vak antwoordde met "Tokkie on tour olé olé"![]()
Dus ze kunnen het wél![]()
www.fctwente.netquote:Ook Twente meldt zich voor Peter van den Berg
17 Augustus 2004 - Mastho
Volgens AD Sportwereld heeft Twente zich aangesloten bij de rij clubs die interesse heeft in Peter van den Berg. De 31-jarige verdediger staat tevens in de belangstelling van Vitesse, NAC en ADO Den Haag. Feyenoord zou een kleine transfersom voor de centrale verdediger eisen.
Zou wel erg slap zijn als ze daar op in gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las in de Tubantia dat vak P Grujic graag terug wilde, ben benieuwd hoe het bestuur hierop reageert.
Het bestuur gaat wel een gesprek met een woordvoerder van vak P aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou wel erg slap zijn als ze daar op in gaan.
Ze luisteren dan wel goed naar de achterban. Maar dan prefereer ik toch een Mexes ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou wel erg slap zijn als ze daar op in gaan.
Beetje te laat luisteren hè.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:41 schreef Merson het volgende:
[..]
Ze luisteren dan wel goed naar de achterban. Maar dan prefereer ik toch een Mexes ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |