quote:Coolen bevestigt geruchten over Grujic en Delorge
10 Augustus 2004 - Mastho
Rini Coolen geeft vandaag in de Telegraaf aan dat er een kans bestaat dat Spira Grujic alsnog terugkeert bij FC Twente. De Servische mandekker voelde zich aan het eind van vorig seizoen respectloos behandeld en wenste niet verder te praten over een eventuele contractverlenging. Coolen: "Er bestaat een kleine kans kans dat Spira terugkeert bij ons, maar dan moet hij wel aan onze financiële voorwaarden voldoen".
Coolen geeft verder aan dat Twente nog niet is uitgeshopt: "Ik weet dat Johan Plageman zijn best doet een man centraal achterin en een rechterspits aan te trekken. Voor die laatste positie hebben we Laurent Delorge van het Belgische Lierse op het oog. Hij is net hersteld van een blessure. Daarnaast wil ik graag een linksbenige speler achter Jeroen Heubach hebben. Jeroen Heubach valt namelijk bij de start tegen Ajax weg door een schorsing. Maar goed, er is weinig geld, dus is het afwachten wat eruit rolt."
quote:Twente test Australische verdediger
10 Augustus 2004 - Mastho
FC Twente heeft de komende dagen wederom een centrale verdediger op proef. De Australiër Con Blatsis, die tevens beschikt over een Grieks paspoort zal morgenavond in het oefenduel van Jong Twente tegen Stevo zijn opwachting maken. De 1.90m lange Blatsis speelde onder andere voor Derby Country, Sheffield Wednesday en het Turkse Kocealispor. Enkele weken geleden maakte hij nog indruk toen hij op stage was bij Coventry, maar tot het overeenkomst heeft het nog niet geleid.
Als finale ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Moody het volgende:
Laten we hopen Heracles - Twente
rest staat op de site van Tubantia.quote:Na vijf jaar Willem II had Dmitri Shoukov (28) er genoeg van. Het was tijd voor een nieuwe prikkel. Hij koos voor FC Twente. De Rus verhuisde met vrouw en twee dochters van Tilburg naar Enschede-West. Alweer een nieuwe wereld.
ENSCHEDE - Zijn dochter Christina van tien jaar voelt zich na een maandje Enschede al aardig op haar gemak. Bij Dmitri Shoukov begint het ook te komen. Hij is een keer in het centrum van zijn nieuwe woonplaats geweest. Typisch Nederlandse stad, met een duidelijk centrum en weinig hoge gebouwen, constateerde hij. ‘Ik kreeg meteen een goed gevoel bij Enschede, dat heb ik bij Tilburg nooit gehad. In die stad vond ik niets mooi. Ik heb er leuke mensen ontmoet, maar de stad Tilburg zal ik zeker niet gaan missen.’
quote:FIFA wijst opleidingsvergoeding Cziommer toe
11 Augustus 2004 - Epiwood
De arbitragecommisie van de FIFA heeft in zijn uitspraak over de door Schalke '04 verschuldigde opleidingsvergoeding inzake Simon Cziommer aan FC Twente een bedrag toegewezen van ¤ 460.000,-.
Twente meende recht te hebben op een vergoeding van ¤ 630.000,-, terwijl de Königsblauen dachten voor ¤ 150.000,- hun slag te kunnen slaan. Aangezien FC Twente in augustus 2003 aangaf, in de begroting géén rekening te houden met de opleidingsvergoeding, lijkt dit een financiële meevaller van behoorlijke omvang te worden.
quote:Definitieve selectie Oranje bekend
[12/08/2004] Marco van Basten heeft voor de eerste keer zijn selectie bekend gemaakt voor het Nederlands Elftal, dit voor de oefeninterland tegen Zweden volgende week woensdag. In totaal telt de selectie van Van Basten zes debutanten, te weten: Collins John (Fulham), Romeo Castelen (Feyenoord), Maarten Stekelenburg (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Jan Kromkamp (AZ) en Dave van den Bergh (FC Utrecht)
Van de voorlopige selectie die eerder bekend werd gemaakt valt dus een andere mogelijke debutant Pascal Bosschaart (Feyenoord). Arjen Robben (Chelsea) en Philip Cocu (PSV) moesten verstek laten gaan vanwege een blessure. Ook Ruud van Nistelrooy en Clarence Seedorf zijn vanwege blessures niet van de partij.
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Maarten Stekelenburg (Ajax)
Verdediging: Wilfred Bouma (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Johnny Heitinga (Ajax), Kevin Hofland (Wolfsburg), Nigel de Jong (Ajax), Jan Kromkamp (AZ)
Middenveld: Mark van Bommel (PSV), Edgar Davids (Internazionale), Denny Landzaat (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax)
Aanval: Dave van den Bergh (FC Utrecht), Romeo Castelen (Feyenoord), Pierre van Hooijdonk (Fenerbahce), Collins John (Fulham), Roy Makaay (Bayern München) en Robin van Persie (Arsenal).e]
Flikker op man, wat een onwijze boutvoetballer is dat (en dat zeg ik niet alleen om de AC Finale). Als je het nou over een over het paard getilde rotkop hebt, dan is dit het uitstekende voorbeeld. Ik stel voor dat we Overmars nog 1x vragen om mee te doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Van den Bergh ook terecht erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |