Bronquote:Vaste rugnummers 2004/2005
1. Sander Boschker
2. Resit Schuurman
4. Ramon Zomer
6. Karim Touzani
8. Simon Cziommer
9. Blaise N'Kufo
10. Jason Culina
11. Dmitri Shoukov
12. Jeroen Heubach
13. Remko Pasveer
14. Raymond Fafiani
15. Elbekay Bouchiba
16. Cees Paauwe
17. Peter Niemeyer
18. Rahim Ouedraogo
19. Guillerme Afonso
20. Bas Sibum
21. Kim Christensen
22. Niels Wellenberg
23. Tim Velten
24. Karim El Ahmadi
25. Nelson Goncalves da Costa
idd volgens mij ook en paauwe was geblesseerd zaterdag dat is dan wel jammerquote:Op zondag 11 juli 2004 18:16 schreef Merson het volgende:
Maar het is nog niet zeker wie de 1e keeper wordt volgens mij. Dat zou beslist worden in de voorbereiding.
ja, volgend jaar loopt het contract af. zal me benieuwen welke sponsor we krijgen. hoop persoonlijk wel op nikequote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:23 schreef DarkShine het volgende:
Die umbro shirts vallen erg klein uit dit jaar kan ik je zeggen.
Grootste maat van Roda's nieuwe uitshirt gepakt, het zou me neefje van 3 net passen...
Ja ik vond hem goed spelen daar. Hij is gehaald voor de toekomst. Maar ik zie 'm al wel wat wedstrijden meepakken komend seizoenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Die Guillermo Alfonse speelde toch met Zwitserland op het ek onder 19? Is hij echt goed en heeft hij kans op een basisplaats of moet hij noeg even wachten?
Maakte een goede indruk. Beetje het type Vennegoor, alleen wat minder sterk en feller.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Die Guillermo Alfonse speelde toch met Zwitserland op het ek onder 19? Is hij echt goed en heeft hij kans op een basisplaats of moet hij noeg even wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |