quote:FC Twente biedt Jesse Schotman contract aan
11 Juni 2004 - Erwin
Go Ahead Eagles-speler Jesse Schotman heeft een aanbod in beraad van FC Twente. De middenvelder kan voor 3 jaar tekenen in Enschede, zo meldt het Deventer Dagblad. Schotman twijfelt echter of hij al rijp is voor het grotere werk en heeft ook nog een 2-jarig contractaanbod van zijn huidige club op zak. FC Twente wilde hem graag vastleggen en meteen weer een jaar aan de Deventer-ploeg verhuren, maar daar willen de Eagles niets van weten. Schotman (20) debuteerde dit jaar in het eerste. Op zijn vakantieadres in Tenerife zal hij in de komende dagen beslissen waar zijn toekomst ligt.
quote:Ibad Muhamadu verkast naar MVV
11 Juni 2004 - Erwin
Ibad Muhamadu is met MVV tot een mondeling akkoord gekomen, zo meldt de officiele website van de Limburgse club. De vleugelspits, die ook in het centrum uit de voeten kan, zal voor 3 jaar tekenen in Maastricht. Muhamadu mocht transfervrij vertrekken bij Twente, dat hem afgelopen seizoen al verhuurde aan Cambuur Leeuwarden. In 21 wedstrijden wist hij 4x het net te vinden voor de Friezen. In seizoen 2001/2002 kwam hij 5 keer in actie voor FC Twente, waarin hij niet tot scoren kwam.
Er was interesse vanuit Frankrijk, maar voor zover ik het begrepen heb blijft N'Kufo nog gewoon een jaartje in Enschede om zich in de kijker te spelen voor een grotere (waarschijnlijk) Franse club....de transfersom wordt er toch niet hoger door (dankzij clausule)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:40 schreef -Hans- het volgende:
N'Kufo gaat toch weg bij Twente? ik meende dat hij naar Montpellier HSC zou gaan.
quote:Interesse FC Twente voor Richard Knopper
14 Juni 2004 - Epiwood
Nadat vorig jaar zijn komst op het laatste moment niet doorging, heeft FC Twente volgens SBS6 opnieuw interesse voor Richard Knopper. De 26 jarige Knopper staat ook op het verlanglijstje van Vitesse en een tweetal Bundesligaclubs. Vitesse heeft kenbaar gemaakt de aanvallende middenvelder te willen huren, terwijl FC Twente de speler zou willen overnemen van Ajax. Het verkopen van de speler geniet bij Ajax sterk de voorkeur, gezien het volgende zomer aflopende contract van Knopper. De dit seizoen aan Heerenveen uitgeleende Knopper, behoort bij Ajax echter tot de grootverdieners. Die constatering in combinatie met de door Ajax verlangde transfersom, maakt de kans op een overgang voorlopig derhalve niet al te groot.
Hij had wel een afscheidspagina in het krantje dat ze uitdeelden bij de bekerfinale...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:02 schreef Moody het volgende:
Wel gek dat ze 'm niet hebben uitgezwaaid dan
Ik hou me vast aan de laatste strohalm
Hij werd toch wel naar de middenstip geroepen? Volgens mij zat ik me toen nog extreem te verbazen, omdat ik dacht dat die zou blijven.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel gek dat ze 'm niet hebben uitgezwaaid dan
Ik hou me vast aan de laatste strohalm
quote:Twente heeft interesse in La Placa
16 Juni 2004 - Mastho
In het geruchtencircuit op internet wordt weer eens een speler aan Twente gelinkt. Jean-Pierre La Placa is een 31-jarige Zwitser die momenteel bij Bergen in België speelt. De rechtsbuiten kwam afgelopen seizoen 19 keer in actie en wist daarin 4 doelpunten te scoren. Of Twente écht interesse heeft in deze landgenoot van N'Kufo en Afonso valt te bezien, deze roddel wilden we u in ieder geval niet onthouden.
Aan de ene kant goed nieuws maar toch heeft die het dit jaar niet heel erg goed gedaan bij Twentequote:Cziommer nog een jaar bij Twente
23 Juni 2004 - Utop
Simon Cziommer speelt nog een jaar op huurbasis bij FC Twente. Cziommer en Twente waren het al langer eens over een huurcontract, maar nu zijn ook de onderhandelingen met Schalke afgerond. Ook andere Nederlandse clubs waren in de markt voor de middenvelder
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |