Melk drinken helpt niet. Die vlekjes wijzen nl niet op calciumgebrek, dat is een bakerpraatje.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:54 schreef JaWi het volgende:
Anders verwijder je ff alle posts inso
Maar goed, melk drinken.
Waar komt het dan door, dronk vroeger nooit melk en toen had ik altijd van die witte vlekjes. Ergens op mn achtste ben ik begonnen met melk, omdat ik het gewoon lekker vond en die witte vlekjes verdwenen als sneeuw voor de zonquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Melk drinken helpt niet. Die vlekjes wijzen nl niet op calciumgebrek, dat is een bakerpraatje.
En als ik een topic schop, haal ik wel eerst alle baggerreacties weg..
daar staat dus dat het ook aan een tekort van zink kan liggenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:56 schreef koston het volgende:
Wat dacht je van Google?
http://www.gezondheidsnet(...)rum%5D%5BID%5D=31946
Die Centrum vitamine pillen: Van A tot Zinkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:59 schreef crossover het volgende:
[..]
daar staat dus dat het ook aan een tekort van zink kan liggen
waar zit dan zoal zink in?
Dat je een keer je smerige poten moet wassenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:04 schreef BrauN het volgende:
En als je nagels zwarte vlekken hebben, wat zegt dat?
Knap lastig om dat soort bakerpraatjes tegen te gaan als mensen het blijven posten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:00 schreef milagro het volgende:
Neeheeeeeeeeeeeeeeee heeft niets met kalk of zinkgebrek te maken.
Je nagelbed is beschadigd en dan vormen zich die witte vlekjes.
Mensen die nagelbijten willen er ook nog weleens last van hebben.
Melk drinken hielp bij mij welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Melk drinken helpt niet. Die vlekjes wijzen nl niet op calciumgebrek, dat is een bakerpraatje.
ik vind melk niet echt lekker....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Melk drinken hielp bij mij wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |