haha serieusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:35 schreef Catwoman1986 het volgende:
Je kan er niks aan doen, je ballen moeten niet te warm worden en als het dus zo warm is gaan ze verder van je lichaam af hangen omdat het daar wat koeler is.
Nou, niet altijd. In de winter zitten ze strakker. Dan ben ik gewoon tevreden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:35 schreef The-Chosen1 het volgende:
hangzak dus
Ja serieusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:36 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
haha serieus
nooit geweten en ben al 21 jaar manquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:37 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja serieus
correct!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:35 schreef Catwoman1986 het volgende:
Je kan er niks aan doen, je ballen moeten niet te warm worden en als het dus zo warm is gaan ze verder van je lichaam af hangen omdat het daar wat koeler is.
Weer wat geleerd, van een meid van 17quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:38 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
nooit geweten en ben al 21 jaar man
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:39 schreef djPaul het volgende:
Hang ze dan wat hoger.
quote:Hou voor deze ene keer alsjeblieft de grappige opmerkingen achterwege, daar heb ik niet zoveel aan.
Fijn, ik wil wel een koelkast op mijn kamerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:40 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
correct!
Je gaat door naar de volgende ronde voor de koelkast!
haha ja iddquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:40 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, van een meid van 17
Ja, met een paar wasknijpers.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:39 schreef djPaul het volgende:
Hang ze dan wat hoger.
Mwoah, die vond ik nog niet zo erg hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:40 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
[..]
Lekker belangrijk, wie ziet dat nou?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:42 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Mwoah, die vond ik nog niet zo erg hoor
Ik weet dat het een functie heeft. Maar ik vind het gewoon lelijk. Die tussenhuid wordt erg slap en lijkt daardoor op zo'n kalkoenennek
Ja, ik dus. Ik weet dat niemand er verder last van zal hebben, maar ik vind het gewoon geen gezicht. Misschien is het erg persoonlijk en vind een ander het totaal niet belangrijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, wie ziet dat nou?
Bekijk je jezelf zo vaak of erger je er alleen aan als je zit te schijten?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:45 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Ja, ik dus. Ik weet dat niemand er verder last van zal hebben, maar ik vind het gewoon geen gezicht. Misschien is het erg persoonlijk en vind een ander het totaal niet belangrijk.
Het is dus normaal en je moet je er niet druk over maken omdat het raar zou zijn ofzo, richt je liever op de dingen van jezelf die je wel mooi vindquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:45 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Ja, ik dus. Ik weet dat niemand er verder last van zal hebben, maar ik vind het gewoon geen gezicht. Misschien is het erg persoonlijk en vind een ander het totaal niet belangrijk.
Ik let er alleen op wanneer ik ga douchen, en ik vind het gewoon frustrerend.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:46 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Bekijk je jezelf zo vaak of erger je er alleen aan als je zit te schijten?
Maar heb je er ook echt last van? Je vind het niet tof enzo maak ik uit je OP op, maar heb je er ook last van (in de zin van dat ze tussen je knie-en klem komen te zitten met rennen ofzo?!)quote:Last van laaghangende ballen
Zo laag hangen ze uiteraard ook weer niet. Wat ik wel heb gehoord is dat die huid in de weg kan zitten tijdens de seks. Dat is bij mij volgens mij nog nooit gebeurd. Kan het zijn dat na verloop van tijd die huid uitrekt?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:55 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Maar heb je er ook echt last van? Je vind het niet tof enzo maak ik uit je OP op, maar heb je er ook last van (in de zin van dat ze tussen je knie-en klem komen te zitten met rennen ofzo?!)
En daarvoor was je ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:38 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is zoiets erg persoonlijk. Je hebt mensen die dit soort dingen van zich af schudden. Ik ben altijd al een persoon geweest die alles blijft analyseren en zich over alles zorgen loopt te maken. Ik kan dit gewoon niet van me af zetten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:57 schreef beerten het volgende:
Maar even iets heel anders: wat is nu het probleem dat jouw ballen lager hangen dan van bijvoorbeeld andere mannen? We kunnen nmiet allemaal gelijk zijn. je hebt ook grote en kleine borsten, grote en kleine piemels etc.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En daarvoor was je ?
Vandaar dat er nu één miljard Chinezen zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:45 schreef GewoneMan het volgende:
dat hoort zo omdat het zaad niet te warm mag worden, de chinezen gebruikte dat eeuwen geleden al als voorbehoedsmiddel door voor de sex een warm bad te nemen dat werkt net zo goed als de pil![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vandaar dat er nu één miljard Chinezen zijn.
Nou, je ballen hangen dus al wat lager voor de verkoeling.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:40 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
correct!
Je gaat door naar de volgende ronde voor de koelkast!
turlijk is de koelkast wel nodig... hoe wil je anders koud bier hebben voor, tijdens en na de sex?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou, je ballen hangen dus al wat lager voor de verkoeling.
Die koelkast is dus echt niet nodig.![]()
spreek voor jezelf... dat jij nou een misvormde braadworst daar hebt bungelen...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:43 schreef Kapmes het volgende:
Waar je je als mens druk om kan maken
Het hele gebied is sowieso al niet om aan te zien en daar gelukkig ook niet voor bedoeld
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:45 schreef Aventura het volgende:
Wat grappig, nog nooit gehoord hiervan
Zelfs voor mij valt er dus nog genoeg te leren
wou je het dan met dieren vergelijken?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:57 schreef beerten het volgende:
Maar even iets heel anders: wat is nu het probleem dat jouw ballen lager hangen dan van bijvoorbeeld andere mannen? We kunnen nmiet allemaal gelijk zijn. je hebt ook grote en kleine borsten, grote en kleine piemels etc.
oh, ik dacht dat jij "Koffie!" dronk "voor, tijdens en na de sex"...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:56 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
turlijk is de koelkast wel nodig... hoe wil je anders koud bier hebben voor, tijdens en na de sex?
Laat me raden, je linkerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:50 schreef LoggedIn het volgende:
heb je trouwens ook dat de ene lager hangt als de ander?
alleen bij ochtendsexquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat jij "Koffie!" dronk "voor, tijdens en na de sex"...![]()
nee je ziet het verkeerd, vandaar dat ze TOEN al begonnen met anticonceptiequote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En daarvoor was je ?
Dus jij wil zeggen dat je je apparaat iets moois vindtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:58 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
spreek voor jezelf... dat jij nou een misvormde braadworst daar hebt bungelen...
fout op een LAGERE temp. want anders zouden de ballen wel in het lichaam zitten... dat van winter en zomer zou wel kunnen nooit zo opgeletquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:39 schreef Peachy het volgende:
zaad leeft het beste by een temperatuur van ongeveer 37 graden in de winter is het kouder dus gaan ze dichter hangen om ze warm te houden in de zomer is het warm dus gaan ze meer naar beneden hangendaardoor komt dat
![]()
Fout, zaad prefereert een temperatuur die onder je lichaamstemperatuur is, maar de reden dat ze zakken en stijgen is weg goed.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:39 schreef Peachy het volgende:
zaad leeft het beste by een temperatuur van ongeveer 37 graden in de winter is het kouder dus gaan ze dichter hangen om ze warm te houden in de zomer is het warm dus gaan ze meer naar beneden hangendaardoor komt dat
![]()
dat zei ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Fout, zaad prefereert een temperatuur die onder je lichaamstemperatuur is, maar de reden dat ze zakken en stijgen is weg goed.
Als je goed voelt zijn je ballen ook koud. Voel je niet altijd, maar soms is het goed te merken.
Als die chinezen niet zoveel zouden kezen zouden d´r niet zoveel chinezen wezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
kun je rekenen als ze dat hete bad NIET genomen hadden, dan waren het er misschien wel twéé miljard geweestquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als ik zo'n gebrek aan algemene ontwikkeling had, zou ik er niet zo mee te koop lopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:38 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
Whehe doet me denken aan toen we gingen zwemmen in maart ofzo? In het zwembad met een graadje of 6?quote:Op zondag 4 juli 2004 02:25 schreef uberpooier het volgende:
nu we er toch gezellig over praten he. t hangt er maar net vanaf hoe je stemming is. ik was net nog op de fiets en heb zo'n heel fijn mountainbike fietsje met een heel fijn zadel (not)
ik had al wat pijn in mn buik en dat m'n ene bal aan de ene kant hing en de ander aan de andere kant maakte het niet echt beter.
maargoed, t verschilt nu eenmaal veel. ga maar es in een koud bad liggen (met koud water dus he). zul je es ff zien hoe t krimpt
vergelijk dat dan eens met een warm bad. zie het verschil, maar wat eerder gezegd is klopt niet helemaal: als je je fijn voelt zijn ze wat kouder
dat jullie dat niet is opgevallen zeg...![]()
Ghehe ach ik heb toch 's nachts gevoeld op de fiets, toen was het ook koudquote:Op zondag 4 juli 2004 02:29 schreef uberpooier het volgende:
lol, klopt. dat was ook flink koud ja
had je eigenlijk ff moeten voelen, dan kon je jouw ervaringen posten
quote:Op zondag 4 juli 2004 02:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ghehe ach ik heb toch 's nachts gevoeld op de fiets, toen was het ook koud![]()
Ghehe jaquote:Op zondag 4 juli 2004 02:32 schreef uberpooier het volgende:
[..]
de drank hield ons warm (mij en me henkie)
mja, nu gaan we te veel offtopic
Daar kun je je wel eens in vergissen...!quote:Op zondag 4 juli 2004 02:45 schreef Manono het volgende:
Joh waar maak je je druk om, mannen dragen toch geen minirokjes zonder slipje
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |