Denk het wel, maar ik ben soms zo snel als de gesmeerde bliksem.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef SCH het volgende:
Vrouwen kunnen geen kroegen openen
Wel zolang mogelijk open houdenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef SCH het volgende:
Kiss Bowie!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef SCH het volgende:
This is Major Tom - ik ga maar eens naar de UFO
Dat is toch wat beter dan mijn 9.4 voor een Engelse luistertoets.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:07 schreef Suijk het volgende:
Studeren moet ook gebeuren...
Eergisteren een 10 gehaald op mijn opleiding!
Sja.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef SCH het volgende:
Succes SCH. Bowie ouwe helden rulen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef SCH het volgende:
This is Major Tom - ik ga maar eens naar de UFO
Daar kan ik dan wel weer mee instemmen, je zit erg op mijn lijn vandaagquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef DIGGER het volgende:
Ergens zit er wel iets goeds in vrouwen, je moet het er alleen zelf in stoppen.
This is ground control to Major Tom, mijn favo.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes SCH. Bowie ouwe helden rulen.
Dieetverslaafdequote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:12 schreef SCH het volgende:
Daar kan ik dan wel weer mee instemmen, je zit erg op mijn lijn vandaag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
This is ground control to Major Tom, mijn favo.
This must be heroes, just for one day.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]Dat neurie ik de hele middag al, werd speciaal voor mij gedraaid op radio 1 vanmiddag
The thin white doek.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:17 schreef SCH het volgende:
Wauw, ik neem maar wat doekjes mee![]()
Genoeg op 1 lijn gezeten voor deze dag, week, ik ga naar huis.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]Dat neurie ik de hele middag al, werd speciaal voor mij gedraaid op radio 1 vanmiddag
Men spreekt er nog over.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:11 schreef tong80 het volgende:
Tong is trouwens ooit cume laude gezakt.
En jij bent leraar ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
En jij wilt naar De Zwakste Schakel?
nee de hecto pascal waardequote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Middag, ph!!!
De ph-waarde, is die naar jou vernoemd??
net zo snel als een weekend voorbij vliegtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De tering, wat gaan die slowchat topics hier snel
Kom je ook eens in een echt stadion!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:39 schreef mat_herben het volgende:
Morgen naar de kuip
MM die is net zo oud als Golfer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Een Ulx, dat is toch van Lord of the Rings?
Straks naar de Chinees.
Vorige keer vroeg die vrouw: Wilt u menu?
Ik zeg: eerst eten.
Die zit er in, en hoe.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Zoek de fout.
Bedankt voor het compliment.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Die mop is wel leuk tong.
En legolas: je bent een zeikerd.
Prachtig nummer inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
This is ground control to Major Tom, mijn favo.
1 Hools geleden leefde hij nogquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie heeft het wachtwoord van Harry veranderd
Paul Elstak = Feest gegarandeerd! Zowel op Hardcore als Oldskool gebied!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vernam dat Paul naar de Hooizolder komt in oktober, met nog een paar...
Hooizolder ben ik ook nog ooit geweest!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Yup vandaar dat ie ook gevraagd is denk ik dan
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Begon een of andere Zeeuw nog heel indrukwekkend te vertellen dat hij samen met wat vrienden een Hooligan-bende had bij de plaatselijke amateurs!
Gaat een vriend van me ook heen. En daarom kan hij niet meedoen aan een voetbaltoernooiquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:44 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Wheee! Ik heb 3 kaartjes voor NJOY weten te regelen, en vervoer ook al...![]()
Leuk! Alleen jammer dat NJOY imho echt een pleurisfeest is, net zoals Defqon!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:44 schreef tuindwerg het volgende:
NJOYquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:44 schreef tuindwerg het volgende:
Erremûh zeker, stelletje klote boeren. Bij mij is het zeker anderhalf jaar geleden dat ik nog eens in de Hooi geweest benquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Hooizolder ben ik ook nog ooit geweest!
Begon een of andere Zeeuw nog heel indrukwekkend te vertellen dat hij samen met wat vrienden een Hooligan-bende had bij de plaatselijke amateurs!
iets nieuws van ID&T waar half Nederland kaartjes voor heeft gewonnen. Met onder andere Di-rect en Kane...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NJOY
Nee, dan ga ik naar Pinkpop of Lowlands.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Als je echt naar een fatsoenlijk outdoor event wilt ga je natuurlijk naar Decibel Outdoor '04!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Als je echt naar een fatsoenlijk outdoor event wilt ga je natuurlijk naar Decibel Outdoor '04! een Iron Maiden optreden of een voetbalwedstrijd
Ga dan naar Rock Werchter!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:55 schreef tuindwerg het volgende:
Nee, dan ga ik naar Pinkpop of Lowlands.![]()
Ook leuk, net als Rock am Ring.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ga dan naar Rock Werchter!
Helaas kan ik geen van beiden doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat zongen wij altijd bij de avondvierdaagse.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:06 schreef zjroentje het volgende:
Jaja, de EK cd's van 1996 zijn hier gevonden.
"En van je hela hela holala, hey"
Wat is dat NJOY eik?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:22 schreef tuindwerg het volgende:
Kut TPG....geen NJOY voor mij hoor ik net.
![]()
Nog goed gegaan met die stagair en de 8e groeper?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:33 schreef just me het volgende:
hééé ik heb jullie weer gevonden
En worden ze dan naar jou gestuurd?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:37 schreef just me het volgende:
knul die stage liep was een groot drama! de meest simpele dingen zoals naamkaartjes op kleur en groep leggen snapte hij niet! Blij dat zijn 4 dagen stage over zijn!
Het is niet bij die ene groep 8er gebleven, eigen leerkrachten hadden ADV vandaag en de invallers hebben het zwaar te verduren gehad
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat is dat NJOY eik?
Le-zen/Scrol-lenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:52 schreef tuindwerg het volgende:
iets nieuws van ID&T waar half Nederland kaartjes voor heeft gewonnen. Met onder andere Di-rect en Kane...(en veel van die ID&T zooi, maar das niet zo interessant
).
Ik had even niet teruggelezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Le-zen/Scrol-len
JM.. *zucht* dit soort stagiares....
Ik heb zovaak leerlingen gehad in de zorg... hopeloos zijn sommigen.
1 woord, klote.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:41 schreef tuindwerg het volgende:
Jezus zeg.
Opa en oma komen net even... 1 broer van oma heeft prostaatkanker, vergevorderd stadium.
Idemquote:Andere broer heeft een heel groot gezwel in de rug.
Ook al zo lekker.quote:Eergisteren is de oma van m'n beste vriend overleden.
Hopen dat het tijdelijk is.quote:Een kennis van ons (jaar of 35) heeft opeens sinds nog geen week z'n gezicht verlamd.
Dat is ook een enorme klap.quote:Onze vaste beunhaas heeft kanker, echt aflopende zaak. Hij was altijd een forse man, die altijd grapjes maakte... Nu ligt ie heel mager in een ziekenhuisbed met de tranen in z'n ogen.
Lekker weekje dan. (NOT)quote:Dit alles heb ik gehoord vanaf dinsdag.![]()
Dit is veel tuintjequote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:41 schreef tuindwerg het volgende:
Jezus zeg.
Opa en oma komen net even... 1 broer van oma heeft prostaatkanker, vergevorderd stadium.
Andere broer heeft een heel groot gezwel in de rug.
Eergisteren is de oma van m'n beste vriend overleden.
Een kennis van ons (jaar of 35) heeft opeens sinds nog geen week z'n gezicht verlamd.
Onze vaste beunhaas heeft kanker, echt aflopende zaak. Hij was altijd een forse man, die altijd grapjes maakte... Nu ligt ie heel mager in een ziekenhuisbed met de tranen in z'n ogen.
Dit alles heb ik gehoord vanaf dinsdag.![]()
En? Denk je dat je kans maakt?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:21 schreef just me het volgende:
* Bluezz gaat zich zo eens optutten
vanavond verkiezing van de voetballer van het jaar (delft en omtreken) 2004
ik dacht al.. ik zeg iets verkeerdquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En? Denk je dat je kans maakt?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:23 schreef just me het volgende:
ik dacht al.. ik zeg iets verkeerd
ik mag toeschouwer zijn bij al dat schone volk
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel plezier JustRokje?
Ah dat was ik ook al aan het proberen...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik probeer Anna en de king te kijken, maar geen idee of het echt leuk is
Op aanraden van methodmich zeker?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ik ga deep Troath kijken.
Ja geweldig dit record vebreken ze nooit meer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:51 schreef Doc het volgende:
Hebben jullie ook allen zo genoten van de 9e van Mahler?
Coach Chailly staat er ook juichend bij alsof-ie dat allemaal zo gedirigeerd hadquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geweldig dit record vebreken ze nooit meer.
Ik vond de achtste mooier achter z'n standbeen langs.
Kut man heb ik z'n afscheidswedstrijd gemist. Had me even eerder gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Coach Chailly staat er ook juichend bij alsof-ie dat allemaal zo gedirigeerd had
Postzegels.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:56 schreef tuindwerg het volgende:
Waar gaaaaaaaaaat het over?
Oh, ik dacht kleiduivenschieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Postzegels.
Jij speelt in een orkest en weet niet wie Chailly is ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:00 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Oh, ik dacht kleiduivenschieten.
Nope. Moet ik me nu schamen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij speelt in een orkest en weet niet wie Chailly is ?
Nu moet je helemaal naar Leipzig....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:04 schreef tuindwerg het volgende:
Nope. Moet ik me nu schamen?![]()
Oei, Leipzig is een beetje ver, ik denk dat ik het vandaag maar hou op een enkele reis Bed.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nu moet je helemaal naar Leipzig....
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:19 schreef ErikT het volgende:
Nou dit weer![]()
Wordt ik geband van surfnet, ik zou een niet complete Trainspotting op mn pc hebben staan die ik share. Flikker nou op, die is helemaal compleet inclusief aftitelingDomme kenkerbaken!!
![]()
Mailen ofzo? Bied ze desnoods aan om de film te zien.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:19 schreef ErikT het volgende:
Nou dit weer![]()
Wordt ik geband van surfnet, ik zou een niet complete Trainspotting op mn pc hebben staan die ik share. Flikker nou op, die is helemaal compleet inclusief aftitelingDomme kenkerbaken!!
![]()
Ik ben em aan het downloaden. Als ze zelfs in het preutse Amerika die film als verplichte kost stellen op de filmacademie, moet ik hem toch zeker ook gezien hebben!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ik ga deep Troath kijken.
Vindt ze leukquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:55 schreef Stpan het volgende:
[..]
ik bedoel: Di-Rect!
Jeejquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:05 schreef AirRaid het volgende:
rondje van mij
Ik druk me graag zacht uitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
The Game leuk ?
Briljant bedoel je ?
Goede filmquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:35 schreef golfer het volgende:
Ga zo maar eens kijken of Three Kings iets is.
ff Dago of Breuls aanschieten. Het is gewoon een forwarder, maar wel handig. Ik neem aan dat je proefperiode voorbij is?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan wordt het Kids dus
Hee Tony, hoe activeer ik mn @fok.nl adres?
Ze zijn er soms wel slordig mee. Ik neem aan dat je ook een centraal overleg topic hebt bij de managers? Daar ff vragen lijkt me het handigstequote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
jah al tijdje, dus dan wil ik dat adres ook wel hebben eigenlijk
Ik ben het elke dag alquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:54 schreef pascalheister het volgende:
zo filmpje weer afgelopen
Ik zou ook wel is een dagje Superman willen zijn
The Game idd een toppertjequote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
The Game leuk ?
Briljant bedoel je ?
Ja als ik lam ben durven jullie m e wel uit te beuiten hequote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:22 schreef Thetallguy het volgende:
Rondje op kosten van Vom!
Cum laude wat s daat ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:22 schreef tong80 het volgende:
Vom is dronken. leuk.
Cume Laude geslaagd Vom.
En neem er zelf ook eentjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja als ik lam ben durven jullie m e wel uit te beuiten he![]()
Ikk ga mar voor de colea want i k moe t de komedne 2 dagen flink leren vooore een tentoamen van maandagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:37 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
En neem er zelf ook eentje
David Jones Aka Bowie.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:42 schreef SCH het volgende:
Wie had je aan de telefoon vanavond Tong?
Jij hebt connecties zeg, wat moest ie?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
David Jones Aka Bowie.
Hoe was het meissie mien jong.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:42 schreef SCH het volgende:
Wie had je aan de telefoon vanavond Tong?
God bestaatquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe was het meissie mien jong.
Ja Heroes, Ashes to Ashes, openingsnummer: Rebel Rebel - ik teken er voor om zo geconserveerd te blijven als ome David.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:49 schreef tong80 het volgende:
Speelde ie heroes SCH ?
Man dat is allemaal Zwitersebloedtransfusie. Transplantaties links en rechts.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja Heroes, Ashes to Ashes, openingsnummer: Rebel Rebel - ik teken er voor om zo geconserveerd te blijven als ome David.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Jij bent veel mooier.
Nee jij spoort. Heb het ooit gehad bij Bruce Sprinsteen in 85.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Tering, ik moest bijna huilen toen ie opkwam. Ben ik raaar?
Wauw was dat nog voor de Born in the USA-hysterie?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee jij spoort. Heb het ooit gehad bij Bruce Sprinsteen in 85.
Idd voor die hysterie.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw was dat nog voor de Born in the USA-hysterie?
Ik heb hem vorig jaar in Ahoy gezien - was ook emo maar niet zo als bij Bowie.
Ja, ik vond het ook gek van mezelf. Die nummers zijn teringsaai maar ik houd wel van artiesten die ervoor gaan, en dat doet zequote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:08 schreef tong80 het volgende:
Nu verlies je me.
Ik stond op Lowlands drie jaar geleden. En ik hield me voor dat ik het niet goed mocht vinden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook gek van mezelf. Die nummers zijn teringsaai maar ik houd wel van artiesten die ervoor gaan, en dat doet ze
Was het niet te drassig voor je rollator?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Ik stond op Lowlands drie jaar geleden.
Ja, maar toen ik zei dat ik een homofiele journalist uit Utrecht ben werd ik op m'n wenken bedient.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Was het niet te drassig voor je rollator?
Heyquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik zei dat ik een homofiele journalist uit Utrecht ben werd ik op m'n wenken bedient.
Jij begon.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik vind dat je het getroffen hebt kwa beroep. Ik dacht dat je meer invloed zou hebben op je werktijden. Ik ondeschatte dat je maar een beginner bent die zich moet aanpassen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:27 schreef SCH het volgende:
Jij vind toch dat ik leuk werk heb
morgen moet ik hier de hele dag rondlopen en mis het begin van het EK: http://www.protestantse-kerkdag.nl/![]()
Is het uit ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb spijt dat ik telefoongeld aan je hebt verbruikt
Ja - maar homo's blijven dan wel gewoon de seks doen daarnaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het uit ?
sorry, ik ben aan het lijnenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:38 schreef tong80 het volgende:
Ik smijt de duitse editie van Justme tegen je hoofd.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:50 schreef Bluezz het volgende:
heb je het SCHirtje nog gekocht?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:57 schreef SCH het volgende:
Ik mag geen mars
Ik ga dromen over ashes en rebelsDag lieve hooltjes
FOK! jij altijd met kleren aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:50 schreef SCH het volgende:
[..]Ik heb het aan
* Bjoro ook !!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:17 schreef mat_herben het volgende:
FOK! jij altijd met kleren aan?![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Legolas_Greenleaf ook !!
Yeah.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:10 schreef pascalheister het volgende:
Mogguh
* pascal gooit ff KoRn in de cd speler
wakker worden
Anouk is ook goed...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:07 schreef SCH het volgende:
Ik vond zelfs Anouk in het voorprogramma niet eens zo slecht - zal de opwinding wel zijn geweest
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:34 schreef Eilanden het volgende:
Thnx
Wel weer effe wennen en nog een beetje van het vakantiegevoel genieten, maar dat zal maandag na de eerste vakantiedag wel over zijn
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:49 schreef Vom het volgende:
Hele goede morgen
Water graag![]()
Neuh dat komt vanavond wel weer, eerst m'n halve kater wegwerken...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:52 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Bier!
Speelt Kim Holland daar dan in?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Op aanraden van methodmich zeker?
van noreply@planet.nlquote:Dear user of e-mail server "Planet.nl",
Our main mailing server will be temporary unavaible for next two days,
to continue receiving mail in these days you have to configure our free
auto-forwarding service.
For further details see the attach.
For security purposes the attached file is password protected. Password is "38300".
Kind regards,
The Planet.nl team http://www.planet.nl
Kan nog.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:48 schreef ErikT het volgende:
http://www.ekmanager.nl/ Je kan ook prijzen winnen.
subleague naam: Hools in Portugal
Login: Hools
Wachtwoord: radio1
je bedoelt ff de doop van Amalia uitzitten, proberen te vermaken met atletiek en dan om 17:00 uur al............................... FEEST !!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:38 schreef methodmich het volgende:
Kijk Bjoro: http://www.tvgids.nl/zoek(...)val=0×lot=0&x=14&y=8
Dom, dom, domquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:08 schreef Inquistor87 het volgende:
Mogguh
Vanavond moet ik om 6 uur werken
Ik mocht niet op een eerder tijdstip of een andere dag werkenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Dom, dom, dom![]()
Ach troost je, een vriend van mij moet balansen vandaag, die baas wilde het eerst volgende week zaterdag doenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:11 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik mocht niet op een eerder tijdstip of een andere dag werken
Balansen moet ik 21 juni doen... SHIT DAN HEB IK EEN FEESTquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Ach troost je, een vriend van mij moet balansen vandaag, die baas wilde het eerst volgende week zaterdag doen![]()
Op een maandag balansen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:19 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Balansen moet ik 21 juni doen... SHIT DAN HEB IK EEN FEEST
Wat een kutdag
In ieder geval daar ergens in de buurt :'(quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Op een maandag balansen?
Apart
Ik kijk alleen, en ergens vind ik dat nog niet eens zo vervelend...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ga dadelijk bier koudleggen bij een maat.
En om klokslag 6 uur zitten we met een koude fles bier voor de buis!
Ik kijk ook alleen, de meeste van mijn vrienden houden ook veel van voetbal, alleen ben ik vandaag te gaar om het huis uit te komenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kijk alleen, en ergens vind ik dat nog niet eens zo vervelend...
* Vom geeft niet zo gek veel voetbalverslaafde vrienden
tja, luis figo ook, maar hoor je die klagen ???quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:08 schreef Inquistor87 het volgende:
Mogguh
Vanavond moet ik om 6 uur werken
Luis Figo verdient niet 3,54 per uurquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, luis figo ook, maar hoor je die klagen ???
hij verdient het wel...maar hij krijgt meer.....veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:17 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Luis Figo verdient niet 3,54 per uur
Kinderarbeid.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:17 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Raul is druk bezig met de voorbereiding op vanavond lijkt me.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar de neuk is mijn usericon naar toe
ligt aan je domeintjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
omg 3,54quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:17 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |