ja hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:12 schreef Gamedemon het volgende:
ik kom in protest tegen betaalde content op xbox live! mag dat ook?
Jup, Roy word de nieuwe Hitler en stuurt alle cubers naar concentratiekampenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:33 schreef capibar het volgende:
zullen we gewoon een verzetsbeweging maken?
gamecubers die zich verzetten tegen xbox live laten onderduiken enzo![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:52 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup, Roy word de nieuwe Hitler en stuurt alle cubers naar concentratie xboxkampen
Hé ik was eerder dan roy hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:52 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup, Roy word de nieuwe Hitler en stuurt alle cubers naar concentratiekampen
Omfg, nu klink ik zelfs bijna trotsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Hé ik was eerder dan roy hoor
triest hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Omfg, nu klink ik zelfs bijna trots
Geef mij dan maar een gaskamerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:55 schreef capibar het volgende:
Jup, Roy word de nieuwe Hitler en stuurt alle cubers naar concentratie xboxkampen
*burp*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:13 schreef Tain het volgende:
* is turkse piza aan het eten
grieks is pas lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:20 schreef Tain het volgende:
[..]
*burp*
Waarom is turks eten zo lekker?
gyros is ook lekker ja, maar doner kebab vindt ik lekkerderquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:23 schreef gieling het volgende:
[..]
grieks is pas lekker
Gyros is wel heel standaard, als je eens in Utrecht bent moet je eens naar Dephi's vragen, daar is zúlk lekker grieks etenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:24 schreef Tain het volgende:
[..]
gyros is ook lekker ja, maar doner kebab vindt ik lekkerder
uhm ik werk in utrechtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:26 schreef gieling het volgende:
[..]
Gyros is wel heel standaard, als je eens in Utrecht bent moet je eens naar Dephi's vragen, daar is zúlk lekker grieks eten(en er zit ook gyros tussen ja
)
daar heb ik volgens mij wel eens gegeten....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:26 schreef gieling het volgende:
[..]
Gyros is wel heel standaard, als je eens in Utrecht bent moet je eens naar Dephi's vragen, daar is zúlk lekker grieks eten(en er zit ook gyros tussen ja
)
oh, neudequote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:41 schreef gieling het volgende:
Nee, als je op het neude staat, als je dan richting hema loopt dan kom je er langs!
is dat vlakbij de dixons, blokker enzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:45 schreef pkwarts het volgende:
er staat in utrecht ook zo'n kraampje met 2 van die turken die je broodjes en pizza's aansmeren......die broodjes....goddelijk........
dacht het ook... lekker samenwerken met de vijand.. wat denken ze wel niet bij microsoftquote:Peter Moore, vice-president bij Microsoft, heeft concurrenten Sony en Nintendo opgeroepen mee te werken aan het XNA-platform. Wanneer niet alleen de games-industrie gebruik gaat maken van XNA, maar ook de bouwers van andere platformen, kan dit volgens Moore alleen maar bijdragen aan de snellere ontwikkeling van betere games. Aangezien volgens Moore de ontwikkeltijd van een game voor tachtig procent in beslag genomen wordt door programmeren en slechts twintig procent door creativiteit, zal de gamessector sterk profiteren van de invoering van XNA. Het is daarom van belang ontwikkeling zo eenvoudig mogelijk te maken, zodat spellenmakers zich weer kunnen concentreren op de essentie: gameplay en plezier.
Door gebruik te maken van het XNA-platform zouden ontwikkelaars bovendien veel vroeger in het ontwikkelingsproces weloverwogen beslissingen kunnen nemen over het wel of niet voortzetten van een project. Bij Microsoft is vermoedelijk ongeveer vijftien miljoen dollar gespendeerd aan projecten die uiteindelijk niet afgewerkt werden. Door vroeger in te kunnen schatten of een game zal aanslaan moeten deze uitgaven teruggebracht worden. Dit zou er op zijn beurt toe kunnen leiden dat er meer geïnvesteerd wordt in eigen vernieuwingen, zodat het succes van games niet langer afhankelijk hoeft te zijn van film- of sportlicenties. Twee voorbeelden van innovatie nog tijdens de levenscyclus van een console zijn Sony's EyeToy en Microsofts Xbox video chat.
heb je het stukje wel goed gelezen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:48 schreef capibar het volgende:
[..]
dacht het ook... lekker samenwerken met de vijand.. wat denken ze wel niet bij microsoft![]()
Broodje mario? Die zijn geweldig iddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:45 schreef pkwarts het volgende:
er staat in utrecht ook zo'n kraampje met 2 van die turken die je broodjes en pizza's aansmeren......die broodjes....goddelijk........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |