Jaja, zeggen ze allemaal . . . (en dat terwijl ik niet eens kan ruiken)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:12 schreef phluphy het volgende:
Hij rook naar roosjes hoor!
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:35 schreef phluphy het volgende:
Thunderchild, wil je zo lief zijn om het lijstje over te nemen wat bovenaan op pagina 1 van het vorige deel staat? Anders raken we van de leg !
BabyS houdt zich nog wel ff rustig hoor, ik ga nu weg en ben er niet eerder weer dan zondag...dus afgesproken? Geen geintjes! Als BabyPluis een beetje solidair met je oma en mij is blijft ie nog ff zittenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:03 schreef pluisje het volgende:
Over "van de leg" gesproken..
Ik heb stiekum toch het gevoel dat die buikpijn van vannacht (of eigenlijk van heel de dag...en misschien ook wel die van vorig weekend) iets meer is dan alleen maar mijn darmen. Ik heb nu heel de dag een soort van spierpijn gevoel over heel mijn buik. Nee, geen weeen, het trekt ook niet steeds weg en komt weer terug ofzo, maar meer een soort van continue lichte kramp. Iemand die al bevallen is die dit misschien herkent ofzo?
Ik hou het zelf op een soort van indalingspijn ofzo. Maar omdat ik normaal nooit zo vaak in een week last van mijn darmen en maag heb, vraag ik me een beetje af of die "spierpijn" ook die last van mijn ingewanden veroorzaakt, of dat ik die "spierpijn" heb doordat mijn ingewanden van slag zijn. Beetje kip-ei vraagstuk
Hee.. wel netjes op je beurt wachten hè! Waag het niet morgen al te bevallen..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:03 schreef pluisje het volgende:
Nee, geen weeen, het trekt ook niet steeds weg en komt weer terug ofzo, maar meer een soort van continue lichte kramp. Iemand die al bevallen is die dit misschien herkent ofzo?
dit komt me zooooo bekend voorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:23 schreef pluisje het volgende:
Het is echt een soort spierpijn, als ik opsta enzo wordt het ook iets erger, en als ik op mijn rug lig heb ik er meer last van dan als ik op mijn zij lig
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:34 schreef pluisje het volgende:
Omdat het als je op je rug ligt zeer doet?
(sorry, te makkelijk)
Wat ik gehoord heb van dames in het ziekenhuis, die er last van hadden, dat het niet echt pijn doet, maar meer een soort onaangenaam gevoel is. Meestal omschreven ze het als een riem die strak over de bovenkant van je buik werd gespannen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:51 schreef LadyS het volgende:
even een vraagje..
het bandgevoel om de buik, waar ik voor gewaarschuwd ben, doet dat pijn of is het alleen een
soort druk zeg maar? Ik kan me er werkelijk niet echt iets bij voorstellen.
Of kan het niet missen als je dat gevoel hebt?
Dit is omdat de baby nu zo zwaar is, als je dan plat op je rug ligt drukt de baby op je grote lichaamsslagader die achter je baarmoeder loopt, dit kun je als vrouw zijnde voelen(duizelig worden) en de baby vind dat ook niet prettig( hartslagje kan wat gaan "dippen")quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:32 schreef LadyS het volgende:
ik kreeg gisteren trouwens wel van de vk het advies om alleen nog maar op mijn zij te liggen.. Iemand een idee waarom dat is
Nee dat had ik ook totaal niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:23 schreef pluisje het volgende:
Oooh, ik heb nou niet direct het gevoel dat er ieder moment een baby uit kan vallen hoor
Jij bitchquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee dat had ik ook totaal niet hoorEn opeens braken mijn vliezen
![]()
Oh ja, vinnik eigenlijk ook wel zo leuk, ff wat ideetjes opperenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:14 schreef Lois het volgende:
Geen thema gevonden dit keer? Niet dat dat een verplichting is maar ik vond het wel geweldig leuk om te lezen.
Die vind ik wel het leukste eigenlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:42 schreef Loena-tik- het volgende:
* Wat ga je straks zeker doen als je niet meer zwanger bent?(nog eentje van Sugar)
Dan doen we gewoon die, die vond ik ook zo leuk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:08 schreef pluisje het volgende:
[..]
Die vind ik wel het leukste eigenlijk
* Lois begint alvast over brie, gerookte zalm, sushi, op haar buik liggen, langer dan 10 minuten shoppen, rondjes rijden met kinderwagen door de buurt en belachelijk veel foto's van Humpie maken....
ff vraagje, waarom geen gerookte zalm en sushi??? zijn toch dingen die je gewoon mag eten (ok niet teveel)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:08 schreef pluisje het volgende:
[..]
Die vind ik wel het leukste eigenlijk
* Martineke begint alvast over brie, gerookte zalm, sushi, op haar buik liggen, langer dan 10 minuten shoppen, rondjes rijden met kinderwagen door de buurt en belachelijk veel foto's van Humpie maken....
Mijn vk heeft 't ook nooit over gerookte zalm gehad.En dat heb ik dus gewoon gegeten. Overige rauwe vis eet ik toch al nooit, dus ook niet toen ik zwanger was.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:07 schreef Martineke het volgende:
maaarrrrrrrrr... dat heb ik dus gevraagd bij de vlos en de mijnes zegt dat ze er heel veel boeken en zo op na geslagen heeft, en ze heeft maar 1 boek kunnen vinden die zegt dat dat slecht is en de rest kon ze er niks over vinden. ik mocht het gewoon eten maar niet teveel. alleen zeker geen rauw vlees en dat kaasjesgedoe
Zal het proberen de volgende keer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:37 schreef poemojn het volgende:
Xanthe, ipv een terugvindpost kun je ook een bookmark maken.. Zie de balk bovenaan waarin ook de Active topics enzo staan.
Jij was wel belachelijk snel hoor! Een weekquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:58 schreef phileine het volgende:
En de eerste keer dat ik weer een gewone spijkerbroek aan kon (na een week) heb ik door de kamer gedanst, tot groot vermaak van Max.
Ok daar gaan we dan:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:42 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
* Wat ga je straks zeker doen als je niet meer zwanger bent?(nog eentje van Sugar)
Dat doe ik nog steeds weleens, zonnebanken! Nu niet nodig, nu ga ik gewoon wel in echte zon, maar zou niet weten waarom je dat niet zo doen? Dat eventuele masker zie ik wel en dan ben ik toch de enige die daar last van heeft?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:34 schreef phluphy het volgende:
Ik ga samen me samen met Piglet vergrijpen aan carpaccio en toetjes in mijn lievelingsrestaurant (de kok wordt van te voren gewaarschuwd)![]()
En verder ga ik weer zo snel mogelijk zonnebanken !
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:41 schreef Loena-tik- het volgende:
4) Cigaretje roken.
8:01 uur ook niet hoor Sugarquote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:01 schreef Sugar het volgende:
Wat rot voor je, LadyS!
Heb je nog kunnen slapen? Want het tijdstip van je edit ziet er ook niet echt zaterdag-ochtend-gevoel-achtig uit! Sterkte!!!!!!
Zo'n evt. masker, gaat dat eigenlijk weer weg? En zo ja wanneer ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:49 schreef Sugar het volgende:
Dat doe ik nog steeds weleens, zonnebanken! Nu niet nodig, nu ga ik gewoon wel in echte zon, maar zou niet weten waarom je dat niet zo doen? Dat eventuele masker zie ik wel en dan ben ik toch de enige die daar last van heeft?
Oehhhhh leuk (maar Piglet is hoofd van de ballottage commissie)quote:Oh ja, en ik wil best mee op die carpaccio-date!!!!![]()
Euhm.... zij schreef het gisteravond al... heb je er de hele nacht over gedaan?quote:Edit: zie net dat ik zo lang over post deed, dat ik zomaar zonder het te weten dezelfde dingen als Loena schrijf!!!
Dus mag je best eens uit de band springen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:56 schreef ThunderChild het volgende:Je moet toch een voorbeeld zijn voor het grut . . .
![]()
Ja, maar dat duurt wel een hele tijd, heb ik gelezen!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zo'n evt. masker, gaat dat eigenlijk weer weg? En zo ja wanneer ?
quote:Oehhhhh leuk (maar Piglet is hoofd van de ballottage commissie):P
JIj let niet op!quote:Euhm.... zij schreef het gisteravond al... heb je er de hele nacht over gedaan?![]()
Duidelijk!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:43 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Dit is omdat de baby nu zo zwaar is, als je dan plat op je rug ligt drukt de baby op je grote lichaamsslagader die achter je baarmoeder loopt, dit kun je als vrouw zijnde voelen(duizelig worden) en de baby vind dat ook niet prettig( hartslagje kan wat gaan "dippen")
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:53 schreef Sugar het volgende:
JIj let niet op!Ik schreef het ook gisteravond... 23.49 om psies te zijn!!!!
![]()
Ja, dat ontdekte ik vannacht ook. Minder last van maagzuur ook, als ik op links ligquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:11 schreef sjak het volgende:
[..]
Duidelijk!
En het fijnst is dan ook om op je linkerzij te liggen.
Leuk!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:42 schreef Luchtbel het volgende:
de slechtedvd jongen komt donderdag op m'n verjaardagsetentje bij mc donaldshad geen zin om m'n verjaardag thuis te doen ivm de rotzooi enzo
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Leuk!!
Vanaf dag 1 kan ie al in de box geloof ik. Wij hebben geen box, maar een campingbedje.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:09 schreef phluphy het volgende:
En dan nu weer een vraag in de categorie "......." : Vanaf wanneer gaat een baby in de box?
Vanaf dag 1quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:09 schreef phluphy het volgende:
En dan nu weer een vraag in de categorie "......." : Vanaf wanneer gaat een baby in de box?
Ik vind filet ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]![]()
Thanks
Ik snap niet wat iedereen met Filet heeft. Vooral die uitzending van Belgische bevallingsverhalen met die vrouw die het gewoon uit zo'n bak zat te te eten vond ik echt gruwelijkik heb altijd het gevoel alsof het met de minuut smeriger wordt, maar goed ik heb een ebetje een fobie voor rauw geloof ik.
Vanaf dat je zelf wil?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:09 schreef phluphy het volgende:
Ik ook niet...Toen ik nog vlees at at ik af en toe ook wel 's filet maar sinds ik vego ben heb ik er zelfs nooit meer aan gedacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap niet wat iedereen met Filet heeft.
Het kan ook met slagroom uit bus, maar dan ben je wel de 'vorm' kwijt natuurlijk, het is wel het makkelijkste om dat met slagroom te doen die je nog moet kloppen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:23 schreef Luchtbel het volgende:
Overigens weet iemand hoe je slagroom kan kleuren, ja met kleurstof. Maar kan het ook met slagroom uit spuitbus of alleen met slagroom die je nog moet kloppen?
gisteravond een nieuw icoontje uitgezocht ergens hier op fok, een vriendin van me is hem nog aan het aanpassen met kleurtjes, ik vind hem wel stoerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Belana... ik had je niet herkend![]()
Oeh, Loena rent in pyama naar de visboerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:47 schreef LadyS het volgende:
loena, haring mag je wel eten hoor![]()
dat was de uitzondering
Ik vind em ook leuk hoor, maar als iemand al heel lang hetzelfde icoon heeft, is het ff wennen. Ik ben de mijne ook aan het aanpassen, maar het gaat niet zo hardquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:30 schreef Belana het volgende:
[..]
gisteravond een nieuw icoontje uitgezocht ergens hier op fok, een vriendin van me is hem nog aan het aanpassen met kleurtjes, ik vind hem wel stoer
Goede visboerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:31 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oeh, Loena rent in pyama naar de visboer![]()
Mijn verloskundige zei ook al zoiets, maar dan moest het wel echt verse zijn en hoe zie je dat aan zo`n haring?![]()
Naar betrouwbare visboer gaan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:31 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Mijn verloskundige zei ook al zoiets, maar dan moest het wel echt verse zijn en hoe zie je dat aan zo`n haring?![]()
* uit Lurkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:31 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
hihi ik las 'uit Urk' en 'terug in Urk'.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:33 schreef jolene het volgende:
* uit Lurk
[..]
* terug in Lurk
Ik koop mijn kleurstoffen altijd bij de toko.... een of twee drupjes, en dat is genoeg voor zo'n pakje slagroomquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:31 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks miss_d Ik wil als beebje straks geboren is een taart bakken ik haat muisjes Ik weet alleen hoe ik die roze kan maken door kersen te gebruiken maar niet hoe ik hem blauw krijg mocht het toch nodig zijn. Maar nu dacht ik; ik probeer het met mun verjaardag even met oranjemaar kwist niet wat voor slagroom, thanks!
Vanaf het moment dat het voor jou handig is dat je die kleine ff kwijt moet, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:09 schreef phluphy het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:35 schreef bixister het volgende:
[..]
hihi ik las 'uit Urk' en 'terug in Urk'.
Mijn oma zou het me niet vergeven als ik niet op haar verjaardag kom, dus ik hou mijn benen dit weekend nog stijf bij elkaar...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:21 schreef Belana het volgende:
Gaat er al es iemand bevallen hier? Ik bedoel...we wachten op foto's van Leon, maar intussen kan er dan toch best een vers beebietje geboren worden???![]()
Bedoelt ze dan niet gewoon vers van de visboer, en niet voorverpakt in de winkel?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:31 schreef Loena-tik- het volgende:
JAAA, ontaarde moeder he? Maarre jij drinkt zeker nooit een biertje en zegt zeker nooit Godver(ik schrijf het tenminste met een hoofdletter ben ik nu dus nog wel een beetje netjesquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]Je moet toch een voorbeeld zijn voor het grut . . .
![]()
ik wil wel, maar ik mag nog nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:21 schreef Belana het volgende:
Gaat er al es iemand bevallen hier? Ik bedoel...we wachten op foto's van Leon, maar intussen kan er dan toch best een vers beebietje geboren worden???![]()
Kijk dan maar even naar mij dan mag je best ff lekker klagenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:40 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik wil wel, maar ik mag nog niet
ik ben het een beetje zat en dan heb ik nog niet eens veel om over te klagen als ik bijv. naar pluisje kijk![]()
Niet door laten tegenhouden hoor, dr is ook niks aan om hier in mijn eentje te zitten klagenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:40 schreef LadyS het volgende:
ik ben het een beetje zat en dan heb ik nog niet eens veel om over te klagen als ik bijv. naar pluisje kijk![]()
Waar dan, zeg het me, zeg het me!!!!(Loena rammelt Jolene door elkaar om wat sneller een antwoord van haar te krijgen)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:33 schreef jolene het volgende:
[..]
* uit Lurk
Loena, zit er een visboer bij jullie in de buurt.
Gewoon uitleggen en vragen of hij het schoon wil maken waar je bij staat..
en een beetje goede visboer maakt ze de hele dag door schoon
En verse haring glanst ook wat meer.
* terug in Lurk
Lieverd, ze vraagt of je een visboer in de buurt hebtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:44 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Waar dan, zeg het me, zeg het me!!!!(Loena rammelt Jolene door elkaar om wat sneller een antwoord van haar te krijgen)
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:44 schreef pluisje het volgende:
[..]
Niet door laten tegenhouden hoor, dr is ook niks aan om hier in mijn eentje te zitten klagen
Hee, Plups niet stoken in een goed huwelijk he! Jij gaat lekker met Piglet carpaccio eten en Sugar en ik gaan gewoon lekker:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:32 schreef phluphy het volgende:
Euhm.... zij schreef het gisteravond al... heb je er de hele nacht over gedaan?![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieverd, ze vraagt of je een visboer in de buurt hebt![]()
Gewoon naar een visboer gaan en vragen of ze em ter plekke schoonmaken voor je
Uit mijn buik kan volgens mij geen meisje komen hoor, het zou me iig heel erg verbazen, we spreken ook altijd in de hij vorm tegen hemquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:54 schreef LadyS het volgende:
heb ik wat gemist?
weet je al dat je een knul krijgt of is dat een gevoel?
Niet als je zwanger bent. Je mag dan toch al bijna niks meer. Die ene haring die je dan nog wel mag die koop je dan gewoonquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
*Jaloersmaakmodus*
Wij hebben een visboer voor de deur op zaterdag!!
Maar een haring kost nu 1,75, das toch iets teveel van het goede
Trouwens EM, ik wil er minstens 5quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon naar een visboer gaan en vragen of ze em ter plekke schoonmaken voor je
Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:57 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS misschien kwijl je nu meer omdat je een andere houding hebt dan voorheen?
ow.. dus je weet niks zeker?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:56 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Uit mijn buik kan volgens mij geen meisje komen hoor, het zou me iig heel erg verbazen, we spreken ook altijd in de hij vorm tegen hem![]()
Het leven is zo logisch somsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:59 schreef LadyS het volgende:
[..]
Jadas wel een goede verklaring!!
lekker praatje trouwens he?![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Het leven is zo logisch soms
Ik wou een flauwe opmerking maken over een sexloos leven en je onderbewustzijn, maar heb het niet gedaan :p
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:03 schreef Luchtbel het volgende:
ja sorry, ik ga maar gauw naar mun werk
ik heb er zelf iig even lol om gehad![]()
Nee, we weten nog niet wat het wordt iddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:59 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow.. dus je weet niks zeker?spannend
Ik heb de rest van het topic nog niet gelezen, dus misschien heeft iemand anders je dit antwoord ook al gegeven, maar volgens mij (en mijn verloskundige en vrouwenarts) is je buik aan het groeien. Ik heb er ook regelmatig last van. 'Normaal' is elke 3-6 weken, maar het kan ook vaker voorkomen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:30 schreef pluisje het volgende:
Ja, ik kan het dus ook heel moeilijk omschrijven, sterker nog, ik weet soms zelf niet eens of ik nou mijn darmen voel die verkrampen, of mijn baarmoeder.
Nou ja, laten we het er maar op houden dat er iets langzaamaan aan het rommelen is, niks spannends, eerder gewoon erg ongemakkelijk
ja leuk hequote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:14 schreef Loena-tik- het volgende:
En het lijstje wordt weer langer...
.....of mag ik dat niet verklappen.....
Ja, heb ik ook. Komt omdat omdat onder invloed van de hormonen mijn neus een beetje dicht zit en ik regelmatig met open mond slaap.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:51 schreef LadyS het volgende:
Ik heb het idee dat ik, sinds ik zwanger ben, en dan eigenlijk de laatste maanden, dat ik veel meer lig te kwijlen in mijn slaap.. hahahaha Hebben meer er last van?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oehhhhh leuk (maar Piglet is hoofd van de ballottage commissie):P
Superleuk! maar dan heb ik wel een kleine voorwaarde te weten:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:11 schreef piglet het volgende:
Sugar mag van mij altijd mee![]()
Ik verheug me nu al op de gezichten van het personeel als ze bij een tafel alleen maar carpaccio en toetjes kunnen brengen
Maar phluphy, het is jouw favoriete restaurant dus ik vind eigenlijk dat jij moet beslissen wie je er allemaal mee naar toe wil nemen. Ik kom er daarna misschien wel nooit meer![]()
Dan is het voor jullie te hopen dat m'n beebje een beetje op tijd komtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:20 schreef phluphy het volgende:
Superleuk! maar dan heb ik wel een kleine voorwaarde te weten:
Sugar is het eerst aan de beurt en moet dan wel wachten tot jij ook "klaar" bent (jij bent een maand later pas "klaar". Dus Sugar jij mag dan niet alvast ergens anders stiekum een carpaccio zijn gaan eten!
Ik weet trouwens niet waar jullie wonen.... ik woon nogal in een uithoek (Apeldoorn)
Is dat niet te ver?
Huhquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:14 schreef LadyS het volgende:
en Martinekenu ben je dus 12 weken zwanger
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:38 schreef phluphy het volgende:
... een "rammelend geraamte"![]()
![]()
waarop hij zei: je leest te veel Suske's en Wiske's
Riep iemand mij ??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:00 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wou een flauwe opmerking maken over een sexloos leven en je onderbewustzijn, maar heb het niet gedaan :p
Thunderchild wanneer ben jij eik uitgerekendquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Riep iemand mij ??![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:38 schreef phluphy het volgende:
LadyS Jij legde me laatst zo goed uit wat "verwekende botten" zijn.... ik probeerde het net aan Jeroen uit te leggen.... maar ik kwam niet verder dan: een "rammelend geraamte"![]()
![]()
waarop hij zei: je leest te veel Suske's en Wiske's
Spannend hè Martineke. Nog 2 weken en dan krijg je hopelijk weer goed nieuwsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:39 schreef Martineke het volgende:
piglet counting down to september, martineke counting down the next 2 weeks
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:01 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Thunderchild wanneer ben jij eik uitgerekend![]()
Oh ja, dat was het ! Dank uquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:33 schreef LadyS het volgende:
-uitleg-
Leuk nieuws....quote:Vijftien procent van aardbeien bevat verboden gif
In aardbeien van Albert Heijn werd van een verboden middel de residunorm overschreden. Deze stof, pyridaben, speelt volgens wetenschappers een rol bij het veroorzaken van hersenschade, die kan leiden tot de ziekte van Parkinson.
Dichloorvos
Van de vijf aangetroffen bakjes met een verboden middel waren er vier gewoon uit Nederland afkomstig. De vijfde kwam uit Spanje. In drie van de onderzochte bakjes aardbeien kwam het verboden en volgens de organisatie zeer gevaarlijke middel dichloorvos voor.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:01 schreef Loena-tik- het volgende:
Thunderchild wanneer ben jij eik uitgerekend![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ok daar gaan we dan:
5) Nieuwe(inmiddels ouwe) haring eten.
Ik doe het toch heel netjes en voorzichtig?quote:6) Weer zelf mijn bikinilijn bijwerken( vinnik toch echt doodeng als iemand anders dan jijzelf dat doet, vooral als je weet dat ik met bikinilijn helemaal kaal bedoel)
quote:7) Weer zelf mijn teennagels lakken( ik doe het toch netter dan Five)
quote:10) Sex hebben zonder het idee in je achterhoofd :"Fuck, morgen kan ik weer niet meer dan drie meter achter elkaar lopen".
Ik kan er nog wel een aantal verzinnen hoorquote:Sow, ik heb voorlopig nog wel wat te doen na die bevalling![]()
Jij geniet niet nu al van "je drie knulletjes", dan?quote:Ten slotte, wat ik zeker ga doen als ik niet meer zwanger ben is, genieten van mijn drie knulletjes![]()
Heerlijke he, zo'n stelquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:34 schreven Five_Horizons & Loena-tik- een echtelijk gekibbel . . .
Niet goed?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Loena humor, je moet er van houden.
Hou je ervan, dan blijf je lachen"
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je stinkt nu inderdaad naar vis
[..]
Ik doe het toch heel netjes en voorzichtig?
Trouwens... het vervolg is vaak toch
[..]
Dan doe je het voortaan toch lekker zelf, waggeleendje
[..]
Oh, bedankt voor het compliment! Oh, kwam dat niet daardoor?
[..]
Ik kan er nog wel een aantal verzinnen hoor![]()
[..]
Jij geniet niet nu al van "je drie knulletjes", dan?
![]()
Dat denken wel meer mensen, dat we 24 uur per dag ruzie hebben ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heerlijke he, zo'n stel![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Iets wat leek op een serenade
Jouw beurt komt nog, sta je in 1 x quittequote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:24 schreef Rottdog het volgende:
Heb wel een fantastisch vriendje hij heeft de vloer al gedweild alle boodschappen gedaan en nu naar de Mac en ik heb helemaal niets gedaan, behalve de krant gelezen![]()
Ja en voor de komende 10 jaar hoor!!! (of maak ik jullie nu bangquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jouw beurt komt nog, sta je in 1 x quitte![]()
Zucht, mannenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:47 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar goed, Five wil dus gewoon een beetje aandacht![]()
Ja en niet alleen als ze aanstaande pappa zijn Loena wijst stiekum naar Thunderchildquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zucht, mannenze zijn ook allemaal hetzelfde
/Phluphy zoekt dekking
Dan doen wij ook heel vaak... en dan staan mensen echt van:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:45 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Dat denken wel meer mensen, dat we 24 uur per dag ruzie hebben ofzoWe lopen elkaar alleen lekker te zieken
![]()
Is juist gezond!!! Altijd maar serieus, das nix anquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan doen wij ook heel vaak... en dan staan mensen echt van:
Toch hebben we een heeeele goede relatie
Heerlijk is dat, zo lekker zieken (en afzeiken, zeker wanneer je vriendenkring niet weet dat je iets met elkaar hebtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Dat denken wel meer mensen, dat we 24 uur per dag ruzie hebben ofzoWe lopen elkaar alleen lekker te zieken
![]()
Euh nou zo optimistisch ben ik nou ook weer niet, maar eventueel heb je met een mooie chocoladecake, wat monchou en kersen binnen tien minuten een hele mooie ROZE lekkere taartquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:59 schreef E.T. het volgende:
Luchtbel, je wilt die taart na je bevalling gaan bakken? Denk je dat je daar wel puf voor hebt? (ik had er niet aan moeten denken toen).
aangezien ik ook een hekel heb aan beschuit met muisjes heb ik bij de (grotere) Hema geboorte-petitfours gehaald. Mierzoete mini-gebakjes (die een tijdje houdbaar zijn ook nog) in het roze of blauw. Van suikergoed zit er een babietje op of roze/wit of blauw/wit spikkels. Zijn mij erg goed bevallen die dingen(ik wist al dat we een meisje zouden krijgen dus ik had voor de geboorte al een aantal van die dingen in huis gehaald)
Euh nee, flauwe opmerkingen maken kan ik namelijk heel goed zelf afquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Riep iemand mij ??![]()
Volgens mij haal je nu een aantal dingen door elkaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:53 schreef Martineke het volgende:
hallo
even een vraagje : een babytje moet een ledikantje met spijltjes want dat verbeter de luchtdoorlaat of zoiets en voorkomt bijv wiegendood en dat gedoe, maar hoe zit dat dan met een wiegje?? die zijn toch meestal dicht??
Nou, echtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nee hier ook niet, ik bestel altijd online omdat er bepaalde dingen zijn die ik alleen maar Schlecker wil en vanaf 15 euro wordt het gratis bezorgd. Ze hebben altijd heel veel goedkope dingen van wel de goede merken
dus dat wil zeggen dat die luchtdoorlaatbaarheid.nl geldt voor de bovenkant van bedjes ipv de zijkanten wat ik altijd dacht?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu een aantal dingen door elkaar.
Beide "bedjes" zijn open aan de bovenkant, dus lucht genoeg.
Aanvulling: wiegjes zijn over het algemeen niet helemaal luchtdicht (dit om het zogenaamde "rebreathing" te voorkomen.(inhaleren van de uitgeademde lucht)
De regel met spijltjes is dat de spijlen tussen de 4,5 en 6,5 cm tussenruimte "mogen" hebben, dit in verband met het tussen de spijlen doorschieten van armen, benen of hoofdje.
Nee (zie de aanvulling mbt rebreating).quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:59 schreef Martineke het volgende:
[..]
dus dat wil zeggen dat die luchtdoorlaatbaarheid.nl geldt voor de bovenkant van bedjes ipv de zijkanten wat ik altijd dacht?
Ik heb niet veel geld om royaal te kunnen leven en hou door dit soort dingen echt best geld over hoor. Always is goedkoop, badschuim, haarkleur et cetera. Ook de namaak spullen, swifferdoekjes van eigen merk en alles zijn net zo goed als het echte merk maar ontzettend veel goedkoper. Plus het feit dat ik geen auto heb en nu geen zin heb om met zware dingen te sjouwen, ik vind het superquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, echt![]()
![]()
Ik ben de prijsbewuste van ons twee, en het kruidvat heeft scheermesjes in de super- superaanbieding...dus ik zeg dat ik eerst op schlecker wil kijken, mister_d een beetje boos want misschien hebben ze em maandag niet en wat denk je? De schleckerprijs was 30 cent per mesje lager dan de aanbiedingsprijs van het kruidvat!!! En meridol is ook bijna een euro goedkoper dan in de winkels. Ik ben dus ook helemaal om!
ja ok dat snapte ik wel, maar er wordt toch altijd gezegd dat dichte kantjes niet mogen ivm dat rebreathing?? dat bedoelde ik met wiegjes eigenlijk, maar die zijn dus zo gemaakt dat het wel lucht doorlatend is begrijp ik hieruit?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee (zie de aanvulling mbt rebreating).
De bovenkant moet sowieso open
Hmmmm dat wordt dan saam bevallen poemojnquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:50 schreef poemojn het volgende:
Nog een bakerpraatje over de bevallingsdatum: die schijnt gewoonlijk te komen op het moment dat je fysiek gezien op een hoogtepunt zit volgens je bioritme. Je kunt je bioritme oa hier berekenen. Ik gok dat 3 juli dan de beste datum is voor mij.
Wij ook nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:06 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb niet veel geld om royaal te kunnen leven en hou door dit soort dingen echt best geld over hoor.
Fysiek hoogtepunt he, da's voor mij dan 10 augustus. Wel komisch dat ik dan ook net een totaal dieptepunt heb wat betreft emotie, intelligentie en en wat andere zaken. Ik ga dus fysiek sterk, maar totaal gedeprimeerd en dom de bevalling in ben ik bangquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:50 schreef poemojn het volgende:
Nog een bakerpraatje over de bevallingsdatum: die schijnt gewoonlijk te komen op het moment dat je fysiek gezien op een hoogtepunt zit volgens je bioritme. Je kunt je bioritme oa hier berekenen. Ik gok dat 3 juli dan de beste datum is voor mij.
/ aanvulling
lees dit ook eens voor je besluit erin te geloven.
De pakken die je gratis mee kan bestellen zijn sowieso goedkoperquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:08 schreef poemojn het volgende:
Maar Luchtbel, de pakken frisdrank zijn bij hen toch niet goedkloper? Ik heb even gekeken en zag dat die pakken 0,75 liter waren en dan ruim een euro kostten. Dan zijn aanbiedingen bij de supermarkt gewoonlijk toch voordeliger?
Ik vind het ook altijd best leuk om op koopjesjacht te zijn moet ik eerlijk zeggenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij ook niet![]()
Met bepaalde dingen geef ik niets om merken (bijvoorbeeld met tampons, ik heb net zo lief een goedkoop huismerk), maar deo en shampoo heb ik liever wel van een goed merk. mister_d heeft heel snel last van irritatie, dus voor hem moeten we nu eenmaal duurdere scheerspullen aanschaffen, maar dit bespaart wel ontzettend. En hij heeft ook snel last van geirriteerd tandvlees en hij heeft dus ook het liefst meridol, maar dat is dus in de winkel een euro duurder en ga zo maar door. Aan de andere kant kopen we nooit kleding buiten de aanbiedingen of zo, en tijdens de uitverkoop betaal je evenveel voor Mexx als voor C&A, dus dan weet je het wel. Maar als ik dit soort dingen ontdek ben ik gelijk helemaal vrolijk
Ja. Alleen wist ik nog niet of ik zwanger was en bleek dat later ook niet te zijn. Toen wij een maand of zeven bij elkaar waren, wilden we ook weleens sexen, maar ik mocht van mijn gekke moeder niet aan de pil. Dus wij condooms kopen (ze waren wel een euro per stuk, geloof ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:14 schreef Luchtbel het volgende:
Even een hele rare vraag misschien, maar heeft 1 van jullie wel eens een abortus overwogen.
Gek he dta je zo onverwacht dan toch zo daarvoor kan kiezenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben toen samen besloten dat we het kindje zouden laten komen, no matter what.
Nou moet ik wel zeggen dat mister_d toen 25 was, dus dat dat wel een mooie leeftijd was. Als ik er in mijn eentje voor had gestaan (ik was toen 17) dan was de keuze wel wat moeilijker geweest. Ik ben overigens niet tegen abortus of zo, maar in ons geval was het niet nodig geweest.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:57 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Gek he dta je zo onverwacht dan toch zo daarvoor kan kiezen
Ik ben weliswaar niet zwanger maar ik reageer voor deze ene keer op zo'n vraag.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:14 schreef Luchtbel het volgende:
Even een hele rare vraag misschien, maar heeft 1 van jullie wel eens een abortus overwogen.
Ik heb dit namelijk wel gedaan aan het begin van m'n zwangerschap, had zelfs al een afspraak staan.....na veel wikken en wegen heb ik besloten het kindje te houden....
In het begin heb ik er heel weinig over gesproken, ik was maar aan het twijvelen en kreeg veel negatieve reacties en alles maar nu kan alles me echt gestolen worden; ik wil dit en ik weet het zeker en ik ga er voor. Heb ook echt al helemaal het gevoel dat het kindje bij me hoort. Gek is dat zo gauw als het kan veranderen...
Hoeft niet altijd zo te zijn. Ik voel de harde buiken wel over mijn hele buik (beginnen beneden en gaan dan naar boven) en het voelt helaas wel aan als kramp. Ik denk dat het voor iedere vrouw (en iedere zwangerschap) weer anders is.quote:Op zondag 13 juni 2004 09:49 schreef pluisje het volgende:
Harde buiken horen rond de 30 weken nog geen pijn te doen, en zitten ook veel lager. Dat voel je soms niet eens, omdat het alleen maar een soort spanning is, en geen kramp ofzo.
quote:Op zondag 13 juni 2004 09:02 schreef pluisje het volgende:
Niet om het een of ander...
Maar mijn fysieke hoogtepunt is vandaag
Ik zal nu echt een stuk geruster bij oma zitten
Wij hebben ook getwijfeld over een abortus. Zwangerschap kwam zo onverwachts, en ik dacht dat het verstandiger zou zijn, aangezien we nu moeten verhuizen, weinig geld hebben, etc. Met veel moeite en rondbellen heb ik nog een afspraak kunnen maken voor een abortuspil, dat moet binnen 7 weken, en ik was toen 6 weken. Op de dag van de afspraak hebben we pas besloten het niet te doen. Meteen daarna viel er als het ware een last van m'n schouders, en was echt zo blij en opgelucht meteen!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb dit namelijk wel gedaan aan het begin van m'n zwangerschap, had zelfs al een afspraak staan.....na veel wikken en wegen heb ik besloten het kindje te houden....
In het begin heb ik er heel weinig over gesproken, ik was maar aan het twijvelen en kreeg veel negatieve reacties en alles maar nu kan alles me echt gestolen worden; ik wil dit en ik weet het zeker en ik ga er voor. Heb ook echt al helemaal het gevoel dat het kindje bij me hoort. Gek is dat zo gauw als het kan veranderen...
Want? Wat raarquote:Op zondag 13 juni 2004 12:01 schreef texelonia het volgende:
De moeder van Micha was wel boos dat we het alleen al overwogen hebben.
Zij is zelf vroeger door haar familie tot een abortus gedwongen.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Want? Wat raar
Voor Brighteyes:quote:Op zondag 13 juni 2004 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Fysiek en emotioneel zou ik precies op een dieptepunt zitten in het weekend dat ik ga verhuizen. Ik kan nu alvast vertellen dat het klopt.
Thanks! Ik zit nu bijna op mijn hoogtepunt hoor! Dus wat dat betreft kan ik er nog even 2 weken tegenaan...quote:
ja, dat vind ik eigenlijk ook wel, maar toen ik dus donderdag bij de vk was, zat ik al wat dingetjes op te noemen en toen zei ze dat ik er niet naar moest zoeken, ik zou het vanzelf merken.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Beter tien keer te veel bellen, dan een keer te weinig. Gewoon doen!
Je voelt je toch niet goed? Dat is geen zoeken, dat is gewoon een gevoel. Ze kunnen je sowieso geruststellen.En als je goed beroerd bent, ben je te laat, denk ik!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:42 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, dat vind ik eigenlijk ook wel, maar toen ik dus donderdag bij de vk was, zat ik al wat dingetjes op te noemen en toen zei ze dat ik er niet naar moest zoeken, ik zou het vanzelf merken.
Dus nu heb ik het idee dat ik goed beroerd moet zijn, voordat ik "mag" bellen
Moet jij niet lerenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:28 schreef Sugar het volgende:
Gefeliciteerd!
Je klinkt idd èrg in de war...![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluis, wil je alsjeblieft geen live bevalling doen tijdens een van de wedstrijden van het Nederlands elftal? Dank u
Het is wel heel schattig hoor. Langzaam maar zeker is hij in de hulk aan het veranderen (er komen twee appeltjesgroene muren in de kamer). Hij heeft nu een hele lijst gemaakt van dingen die nog gedaan moeten worden en die eigenlijk eergisteren al af moeten zijn (kabelgootjes installeren, stukje achtertuin afmaken, berging opruimen en herinrichten, werkkamer opruimen en schilderen). Hij krijgt het nog druk....quote:Op zondag 13 juni 2004 16:34 schreef bixister het volgende:
m@x, leuk dat je vriend zich ineens zo aan 't uitsloven is. [afbeelding]
Doe maar wel hoor Pluis. Er is normaal tijdens die wedstrijden van het Nederlands elftal verder niks leuks op tv. Als jij nu live bevallen gaat doen dan heb ik ook iets om van te genietenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluis, wil je alsjeblieft geen live bevalling doen tijdens een van de wedstrijden van het Nederlands elftal? Dank u
Ha, een knellende bilspier, die komt me bekend voorquote:Op zondag 13 juni 2004 16:42 schreef m@x het volgende:
Ik had trouwens nog een vraag. Ik heb al een hele tijd last van een spier in mijn bil die knel zit (althans zo voelt het) en daardoor heb ik vaak kramp in mijn voet. Is dit een typisch zwangerschapskwaaltje en is er iets tegen te doen? Verder slapen mijn handen als ik wakker wordt. Ik heb daar al iets over gelezen hier, maar kan het niet meer vinden. Zelfde vraag als de bilspier en de kramp eigenlijk. Hoort dit erbij en wat doe ik er tegen?
Oh, was ik wel van plan eik, dan valt mijn geschreeuw niet zo opquote:Op zondag 13 juni 2004 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Kramp in handen, zou carpaal tunnelsyndroom kunnen zijn( je houdt als je zwanger bent op een gegeven moment wat meer vocht vast, dus ook in de polsen, hierdoor kunnen zenuwen beklemd raken, resultaat, auwie !!!)quote:Op zondag 13 juni 2004 16:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Verder slapen mijn handen als ik wakker wordt. Ik heb daar al iets over gelezen hier, maar kan het niet meer vinden. Zelfde vraag als de bilspier en de kramp eigenlijk. Hoort dit erbij en wat doe ik er tegen?
Goed zoquote:Op zondag 13 juni 2004 17:40 schreef LadyS het volgende:
Ach, ik zie het morgen, en als ik me weer naar voel of mijn hoofdpijn erger wordt, dan ga ik zeker weten bellen!!!
JAAAA, heeeeeel veel juist, in softijs ook( in McFlurry in het bijzonder!!!!)quote:Op zondag 13 juni 2004 17:34 schreef m@x het volgende:
zit er in een milkshake ook kalk/calcium?![]()
![]()
Phlups, kijk je uitquote:Op zondag 13 juni 2004 17:46 schreef phluphy het volgende:
Ik ben van mijn stoel gevallen, letterlijk. Wilde gaan zitten maar de stoel gleed weg. Klabam daar lag ik, het ging echt lomp. Verder niets ernstigs of zo, wat spierpijn-achtig gevoel in de buik, wel pijn in de rug waar de leuning insloeg, en zere handen door het opvangen.
De geestelijke impact is groter, je denkt gelijk aan je kleintje, alle beschermende moederinstincten borrelen op.
Dus al met al toch een "rijke" ervaring.
Dames, wees niet zo lomp als ik!![]()
Zal je net weer zien . . .quote:Op zondag 13 juni 2004 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen zorgen, ik ben de eerste 12 weken goed ziek geweest, 's avonds... Datgene wat ik binnenkreeg, kwam er net zo hard weer uit. Op een bepaald moment trek het weg en kun je weer redelijk normaal eten. Alhoewel ik nog steeds vaak geen zin heb om te eten 's avonds. Maar volgens mijn verloskundige regelt je lichaam dat binnenkrijgt wat het belangrijkste is. Gewoon door te zorgen dat je ineens heel erg zin in een bepaald eten krijgt... In mijn geval was dat fruit en melkproducten.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:03 schreef texelonia het volgende:
Bij is de morning sicknes doorgeschoven naar de avond geloof ik. Nou heb ik -gelukkig- bijna geen last van echt misselijkheid. Maar eerst kon ik 's ochtends gewoon niet veel wegkrijgen, en anders werd ik wel misselijk, maar als ik niks at werd ik ook misselijk.
Nu heb ik 's avonds steeds echt totaal geen zin in (avond)eten... Eet meestal alleen wat rauwkost (komkommer en wortel enzow) en/of brood.
Hoop wel dat dat nog verandert, anders mis ik volgens mij een hoop essentiële voedingsstoffen? Nou slik ik wel zwangerschapsvitaminen, maar da's natuurlijk niet echt the real thing...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 juni 2004 19:21 schreef Sjeen het volgende:
Groetjes
Sjeen
Die zich vandaag te goed heeft gedaan aan het verjaardagsgebak van vriendjelief![]()
Okay dan zal het wel meevallen. Overdag eet ik gewoon (niet meer dan anders, maar normaal) en sinds ik zwanger ben eet ik ook meer fruit en rauwkost (meer zin in nu).quote:Op zondag 13 juni 2004 19:39 schreef Sjeen het volgende:
Gewoon zorgen dat je door de dag genoeg eet. Goed onbijten (ik eet tegenwoordig weer braaf een bord brinta en drink daar een glas jus bij) en dan door de dag heen boterhammen en fruit. Dan maakt dat avondeten niet zo heel veel uit. Bij mij heeft het de zwangerschap in elk geval niet beïnvloed...
Ja lekker gebak, rijstevlaai met kersen en slagroom, offe aardbeienvlaai, offe...oh gefeliciteerd met je mannetje hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 19:48 schreef piglet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Was het lekker gebak?![]()
Ik eet inderdaad niks waar ik geen zin in heb, want dan gaat het helemaal misquote:Op zondag 13 juni 2004 19:54 schreef pluisje het volgende:
Texelonia, ik heb vanaf week 1 tm nu nog niet fatsoenlijk kunnen eten, eerst 3 maanden kotsmisselijk, daarna 3 maanden werkelijk nergens trek in, en nu is er gewoon geen plek meer. Zorg gewoon dat als je wat eet, dat het iets is wat je lekker vindt, en ga je zelf niet dwingen te eten, dan gaat het je alleen tegenstaan.
Fruit is altijd goed, en wat makkelijker binnen te krijgen/houden dan gewoon voedsel.
Mijn verloskundige meldde dat de baby je als het moet gewoon "opvreet", dwz dat ie je reserves aan gaat boren en zorgt dat ie niks tekort komt. Daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ik ben zelfs een paar keer afgevallen tussen VKbezoeken in, maar zolang de baby gewoon groeit is er niks aan de hand
Bewust lijnen is idd niet de bedoeling, maar als je gewoon eet zoveel als je kan, dan doe je alles wat je kan doenquote:Op zondag 13 juni 2004 19:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik eet inderdaad niks waar ik geen zin in heb, want dan gaat het helemaal mis
Had alleen in een boek gelezen dat je beter niet kunt lijnen als je zwanger bent (nou doen we het in dit geval natuurlijk niet expres, maar toch..) omdat ze dan dus je reserves idd aanbreken, en daar zouden slechte/giftige stoffen in opgeslagen kunnen zitten...
Maar als je VK zegt dat het niet uitmaakt, zal dat dan ook wel meevallen...
daar sluit ik me bij aan! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 juni 2004 19:57 schreef Lois het volgende:
Githa en Jdee gefeliciteerd en welkom hier
Ik had het al vaker gehoord van die trouwring, dus ik heb hem ook al afgedaan. Gewoon omdat ik bang ben het te vergeten en dat ik dan te laat ben. Overigens heb ik nog niet eerder gehoord dat je vingers niet het normale formaat terug zouden krijgen.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:34 schreef poemojn het volgende:Is hier nog iemand die z'n trouwring (of een andere ring) niet meer past? Ik heb 'm vorige week afgedaan omdat m'n vingers wel dikker werden, en nu wil-ie niet meer om.Ik hoop dat dat na de bevalling weer wegtrekt, want doordat er een steentje inzit kan-ie niet goed op de normale manier uitgerekt worden (en zo lang heb ik die ring nog niet, ik wil hem mooi heel houden
).
Githa, toen ik 6 weken zwanger was kon ik mijn broeken ook niet meer aan hoor. Ik ben toen ook al op zoek naar positiekleding gegaan. (er waren nog 1 of 2 broeken die heel wijd waren die ik wel aankon).quote:Op zondag 13 juni 2004 20:43 schreef Githa het volgende:
Lois en Belana thnx...
IK heb een vraagje als dat hier kanjullie zijn al iets meer over de bevalling bezig terwijl ik net begin natuurlijk maar dacht zo dat ik juist de vraag hier het beste kon stellen met al die ervaren meiden
...
Mijn buik is al vreselijk gegroeit en mijn broek kan al niet meer dicht![]()
is dat normaal .... er is namelijk een kleine kans dat ik de vorige maand al zwanger ben geraakt daar ik maar 1 dag ongi ben geweest toen, ik heb toen wel getest maar misschien was dat te vroeg geweest
Of kan zo'n dikke buik ook in de 5e week ? ....![]()
ohwja nog iets ....zo onzeker als ik ben ik ben in de middag en avond misselijk en helemaal niet in de ochtend ....is dat erg ....of komt dat omdat ik te veel heb gedaan die dag ?
maak soms wat lange dagen op mijn werk zoals vandaagmaar wil nisk verkeerds doen natuurlijk
![]()
dat dacht ik ook.. Uiteindelijk ben ik op een nette 16 kilo blijven steken, waarvan er 5 weken na de bevallling alweer 15 af waren.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:53 schreef Githa het volgende:
dan moet ik dus die echo afwachten en dat kan best nog ff duren maar goed ...geeft niks ..... ik ben zwanger![]()
Dan zal ik wel zo'n typ zijn die 30 kilo aankomtals dat nu al begint ....voel ook van alles en misselijk
....
![]()
Ga morgen een afspraak makenspannend hoor
Had vanaf toen soms uren een hard gevoel, halve dagen soms zelfs of met hele korte pauzes. En alvast leuk om te weten: dat heb ik nu nog steeds, dus wen er maar vast aanquote:Op zondag 13 juni 2004 21:31 schreef LadyS het volgende:
hoe vaak is een harde buik normaal met 35/36 weken?
Ik voel ze nu best wel vaakIk heb ze nog niet geteld, maar het viel me opeens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |