Dus: Waar kom je het liefst, en waar niet?
Ik hang zelf nogal aan Jumbo. Niet te duur, prettige sfeer, prettige popmuziek op de achtergrond. Goed assortiment. En ja, ik werk er. Maar dat heeft geen invloed op mijn mening.
En bij Albert Heijn kom ik nooit. Is me een ietsiepietsie te duur.
aldi.. ik kan maar niet aan dat dozen idee wennen.. zo onverzorgd..
AH
Goed assortiment maar veel te duur
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 19:41 schreef postinggirl het volgende:Ik hang zelf nogal aan Jumbo.
quote:Jumbo, elke dag beter
Op maandag 13 augustus 2001 19:44 schreef ElizabethR het volgende:
Jumbo
Goed assortiment en niet te duur
* Fannetje sluit zich aan bij de twee spreeksters hierboven
En waar ik niet graag kom? Hm, maakt me niet veel uit eik.. als ze geen Jumbo hebben ga ik gewoon naar de dichtstbijzijnde supermarkt
quote:mee eens
Op maandag 13 augustus 2001 20:05 schreef Aernout het volgende:
Albert Hein, want die heeft de mooiste kassieres.
Boeie dat ie iets duurder is
En de slechtste? Mwah, kweenie. Kben geen fan van de Basismarkt en dat soort winkels, maar kwil niet zeggen dat dat slechte winkels zijn.
beste kwaliteit en uitgebreid assortiment
Aldi minst favoriete
spreekt voor zich
Ik had vorige keer een pak pannekoekenmeel nodig en de enige supermarkt in de buurt was de Aldi, dus ik daar naar binnen; blijken ze alleen pannekoekenmeel te hebben als het toevallig in de aanbieding is
niet zo goed: Super de boer, assortiment is beperkter + tis net een kampwinkel (wat een rare mensen komen daar zeg, ik verbaas me er elke keer weer over)
quote:Is dat jou ook opgevallen?
Op maandag 13 augustus 2001 21:42 schreef Kimmie het volgende:
niet zo goed: Super de boer, assortiment is beperkter + tis net een kampwinkel (wat een rare mensen komen daar zeg, ik verbaas me er elke keer weer over)
Ervaringen (***** = max):
AH (****): Vrijwel altijd goed, veel assortiment, overal aanwezig, wel enkele dubbeltjes duurder en ze moeten beter letten op de houdbaarheidsdata.
C1000 (***): Handig voor kleine boodschappen, goedkoop, krappe inrichting, rare mensen.
Konmar (*****): De enige die ik bezocht heb (Leidschendam) was supergroot, veel assortiment, warme snacks. Hoewel prijzig, wel een van de beste.
Super de Boer (**1/2): Ook hier handig voor kleine boodschappen, klein assortiment (lege verpakking aftershave lag al 2 maanden in de schap!), rare mensen, goedkoop. Vervloekte zegeltjes
Aldi (**): De tweede ster krijgt ie omdat ie zo goedkoop is, verder lijkt het wel alsof je in een magazijn rondloopt, maar dat is de kracht van dit spartaanse concept. Veel 'exotische' producten.
Verder doe ik de dirk aan voor de normale zooi en AH voor de dingen die ik niet bij de Dirk kan scoren. Maar AH vind ik het minste, assortiment mag dan groot zijn, maar de kwaliteit zuigt domweg.
Vroeger in Belgie was alles nog goed -> GB en Delhaize *sught*
Deen is toruwens ook geen slechte winkelketen (of hebben ze die alleen hier)
quote:Zoals
Op maandag 13 augustus 2001 23:14 schreef Dr_Crouton het volgende:Aldi (**): De tweede ster krijgt ie omdat ie zo goedkoop is, verder lijkt het wel alsof je in een magazijn rondloopt, maar dat is de kracht van dit spartaanse concept. Veel 'exotische' producten.
quote:Exotisch als in onbekende merknamen.
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:21 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Zoals
quote:Hmmm vroeger was het beter.. dan ging je gewoon voor de lol naar de AH om Tjeerd te bekijken, maar nu is het meer herintredende huisvrouwen.
Op maandag 13 augustus 2001 20:05 schreef Aernout het volgende:
Albert Hein, want die heeft de mooiste kassieres.
Boeie dat ie iets duurder is
Konmar of C1000 zit hier niet in de buurt. Wel Albert Heijn en das een erg prettige zaak. Lekker ruim, veel spullen. Alleen daar betaal je wel voor.
En als je weet wat je hebben moet & cheap uit wil zijn, is de Bas v/d Heiden, Lidl of Aldi niet eens zo slecht. Alleen die dozen he... tsja... kmoet er eigenlijk altijd wel om lachen
Ook leuk trouwens dat ze bij de Aldi half maart nog steeds "Prettige feestdagen & een gelukkig nieuwjaar" op de bonnetjes hebben staan
quote:Ach So, ik herinner me alleen nog de Markus Koffie
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:47 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Exotisch als in onbekende merknamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |