abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1405258
In navolging van een C1000-topic dat hier verderop stond, dat in een vergelijkend supermarkt-warenonderzoek veranderde, dit topic. Waarin dat vergelijken ècht de bedoeling is....

Dus: Waar kom je het liefst, en waar niet?

Ik hang zelf nogal aan Jumbo. Niet te duur, prettige sfeer, prettige popmuziek op de achtergrond. Goed assortiment. En ja, ik werk er. Maar dat heeft geen invloed op mijn mening.

En bij Albert Heijn kom ik nooit. Is me een ietsiepietsie te duur.

pi_1405280
c1000 beste... (daar hebben ze tenminste slankie geraspte kaas)

aldi.. ik kan maar niet aan dat dozen idee wennen.. zo onverzorgd..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_1405294
Jumbo
Goed assortiment en niet te duur

AH
Goed assortiment maar veel te duur

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1405414
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 19:41 schreef postinggirl het volgende:

Ik hang zelf nogal aan Jumbo.

quote:
Op maandag 13 augustus 2001 19:44 schreef ElizabethR het volgende:
Jumbo
Goed assortiment en niet te duur
Jumbo, elke dag beter

* Fannetje sluit zich aan bij de twee spreeksters hierboven

En waar ik niet graag kom? Hm, maakt me niet veel uit eik.. als ze geen Jumbo hebben ga ik gewoon naar de dichtstbijzijnde supermarkt

pi_1405421
Albert Hein, want die heeft de mooiste kassieres.
Boeie dat ie iets duurder is
  maandag 13 augustus 2001 @ 20:51:43 #6
12960 Loran
------------------------------
pi_1405456
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 20:05 schreef Aernout het volgende:
mee eens
huhuh
pi_1405511
AH, vooral omdat ze het uitgebreidste assortiment hebben.

En de slechtste? Mwah, kweenie. Kben geen fan van de Basismarkt en dat soort winkels, maar kwil niet zeggen dat dat slechte winkels zijn.

maandag 13 augustus 2001 @ 21:07:30 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_1405539
Albert Heyn, de rest is te min
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1405614
AH favoriete

beste kwaliteit en uitgebreid assortiment

Aldi minst favoriete

spreekt voor zich

Ik had vorige keer een pak pannekoekenmeel nodig en de enige supermarkt in de buurt was de Aldi, dus ik daar naar binnen; blijken ze alleen pannekoekenmeel te hebben als het toevallig in de aanbieding is

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_1405631
Appie, C100.. krijgen een plus
en de Casper een hele vette min
pi_1405645
Appie roels!! En errug handig dat je airmiles kan sparen in combinatie met je appievoordelenkaart
Geachte cursist. de cursus rietdekken gaat niet door, riet is ziek!
pi_1405792
goed: AH qua assortiment, wel zo'n grote, maar te duur

niet zo goed: Super de boer, assortiment is beperkter + tis net een kampwinkel (wat een rare mensen komen daar zeg, ik verbaas me er elke keer weer over)

fake a dream
pi_1406211
goed: ah.. ik werk er zelf en het beste vegetarische assortiment
slecht: aldi.. als ik slecht spul wil koop ik wel euroshopper hoor!
pi_1406408
ALBERT HEIN de beste het is misschien wel iets duurder maar goede service ik werk er zelf ook maaruh aldi is niet goed vind ik te goedkoop
  maandag 13 augustus 2001 @ 23:14:05 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1406509
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 21:42 schreef Kimmie het volgende:
niet zo goed: Super de boer, assortiment is beperkter + tis net een kampwinkel (wat een rare mensen komen daar zeg, ik verbaas me er elke keer weer over)
Is dat jou ook opgevallen?

Ervaringen (***** = max):

AH (****): Vrijwel altijd goed, veel assortiment, overal aanwezig, wel enkele dubbeltjes duurder en ze moeten beter letten op de houdbaarheidsdata.

C1000 (***): Handig voor kleine boodschappen, goedkoop, krappe inrichting, rare mensen.

Konmar (*****): De enige die ik bezocht heb (Leidschendam) was supergroot, veel assortiment, warme snacks. Hoewel prijzig, wel een van de beste.

Super de Boer (**1/2): Ook hier handig voor kleine boodschappen, klein assortiment (lege verpakking aftershave lag al 2 maanden in de schap!), rare mensen, goedkoop. Vervloekte zegeltjes

Aldi (**): De tweede ster krijgt ie omdat ie zo goedkoop is, verder lijkt het wel alsof je in een magazijn rondloopt, maar dat is de kracht van dit spartaanse concept. Veel 'exotische' producten.

The Internets, I needs it..
pi_1407211
Aldi roeleert grote tijd. Verder ben ik een enorme Makro freak, waarschijnlijk jeugdsentiment ofzo, mgoed die grote verpakkingen he.. heb ik niet zo veel aan.

Verder doe ik de dirk aan voor de normale zooi en AH voor de dingen die ik niet bij de Dirk kan scoren. Maar AH vind ik het minste, assortiment mag dan groot zijn, maar de kwaliteit zuigt domweg.

Vroeger in Belgie was alles nog goed -> GB en Delhaize *sught*

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_1407506
C1000 is de beste, omdat ze altijd Karaat Huzarensalade in voorraad hebben itt Hoogvliet of andere supermarkten die het helemaal niet hebben.
pi_1407530
Er zijn maar twee supermarkten waar ik kom. De Aldi en de Albert Heijn. Ik kom eigenlijk van die twee het liefst bij de AH, want die heeft de beste service van de twee, heeft een beter uiterlijk, groter en beter, en ook lekkerder aanbod. Dus ik kies voor AH. En dan zijn ze maar ietsjes duurder, maar je betaalt er niets teveel.
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 01:35:11 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1407548
Deka Markt! (dies t dichtst bij namelijk)
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 01:38:44 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1407561
Appie hiejn opzich ok, maar idd wel erg duur. Ze hebben daar wel producten die ze elders weer niet verkopen.. en t verse fruit/groente is veel duurder, maqar wle beter van kwaliteit. Alleen als ik duur wil doen ga ik daar heen. Daarnaast heb ik er ook een tijdje gewerkt en zo erg goed is me dat ook weer niet bevallen. aan de nee kant prima winkel, maar aan de andere kant hang ik liever rond in een goedkoopi winkel, waar ik ondertussen alles kan vinden.

Deen is toruwens ook geen slechte winkelketen (of hebben ze die alleen hier)

pi_1410532
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 23:14 schreef Dr_Crouton het volgende:

Aldi (**): De tweede ster krijgt ie omdat ie zo goedkoop is, verder lijkt het wel alsof je in een magazijn rondloopt, maar dat is de kracht van dit spartaanse concept. Veel 'exotische' producten.

Zoals
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 21:47:02 #22
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1412395
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:21 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

Zoals

Exotisch als in onbekende merknamen.
The Internets, I needs it..
pi_1413664
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 20:05 schreef Aernout het volgende:
Hmmm vroeger was het beter.. dan ging je gewoon voor de lol naar de AH om Tjeerd te bekijken, maar nu is het meer herintredende huisvrouwen.
pi_1413674
AH of course !! (en nee dat ligt niet aan dat ik er werk ofzo )
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 15 augustus 2001 @ 01:52:38 #25
12221 Tijn