quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:38 schreef Ericjuh het volgende:
keb trouwens een ontzettend leuk foutje gevonden in transport giant...
als je van een lang weg of spoor aanlegt dan duurt het toch eeuwen voordat ze echt de hele spoor/weg hebben aangelegt... doe het volgende om het sneller te laten verlopen...
b.v. als je rails wilt gaan leggen...
- leg eerst rails neer, en klik op het groene vinkje (nu ligt het rails er maar moet het nog gemaakt worden
- leg over dezelfde rails weer wat rails maar ipv het groene vinkje moet je op het rode kruisje drukken..
als het goed is ligt het rails dan klaar... zonder dat het gemaakt hoeft te worden (en het kost nix meer)
play.comquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Waar is dit spel te koop, wat kost het en wat zijn de systeemeisen?
Daar heb ik een nou een mooie OP voor gemaaktquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:15 schreef Martijn_77 het volgende:
wat zijn de systeemeisen?
Sorry, ga hem zo ook maar een instaleren.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:33 schreef WebForce het volgende:
[..]
Daar heb ik een nou een mooie OP voor gemaakt
Transport Giant
Staat het onderaan...
mijn systeem is niet top.. maar toch beter als dit en het loopt bagger.. ben bezig met sandbox mode en 2 tegenstanders.. maar als ik een aantal jaar verder ben dan vind mijn pc dat niet fijn...quote:Optimum
Pentium 3-800 (or better)
256 MB RAM
64 MB 3D graphics card
CD-ROM
Mouse
DirectX-compatible sound card
DirectX 8.1 (or higher)
Win98/Me/XP
Hoe maak je eigenlijk bochten in het traject?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:26 schreef sebabje het volgende:
een lange spoorlijn door het midden heen maken![]()
IDD thanks zijn er nog meer belangrijke / handige toetsen die iedere Transport Giant speler zou moeten weten?quote:Op maandag 13 september 2004 23:32 schreef kree het volgende:
spatiebalk dacht ik..
Er zit toch ergens een kopieer knop oid?quote:Op maandag 13 september 2004 23:40 schreef kree het volgende:
Niet dat ik weet.
maarja ik heb het dan ook pas een half uurtje gespeeld totaal
Ik vind het niet zo'n lekker spel, steeds dat vinkje aanklikken en wat ook lastig is, is dat je per karretje weer opnieuw de route moet instellen. Je kunt volgens mij niet bv 10 van die karren in 1 keer op de zelfde route zetten. correct me if I 'm wrong
Ik heb hier ook nog wel 1 liggen, compleet niet.... heb hem 2x gekregen in plaats van 1x......quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:02 schreef mschol het volgende:
*bump*
heb em gezien in de MM & gamesop voor 40 euro , engelse versie (duurt wel eff voorsdat ie hier uitkomt zeg.. pff...
ik ben zelf nooit verder gegaan als ergesn bij 2030 ofzo...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:23 schreef Jump het volgende:
spel is nu al tijdje uit. vraagje aan de mensen die het gespeeld hebben, of nu nog spelen (je weet nooit).
is het spel nu de moeite om te spelen? Toffer als Locomotion, en hoe is de speelbaarheid?
Las ook dat spel van 1850 tot 2050 loopt, je kan dus niet verder spelen?
sorry voor kick
ik heb hier nog steeds een orginele versie liggen in het plastiek......quote:Op zondag 13 februari 2005 00:24 schreef Jump het volgende:
ik ga ook niet express van gent naar den haag gaan rijden om het spel te kopen hoor
zo zot ben ik nu ook weer niet.
kheb je toegevoegd op msn, met dat adres uit je profielquote:Op zondag 13 februari 2005 01:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb hier nog steeds een orginele versie liggen in het plastiek......
hint
en jij hebt mailquote:Op maandag 14 februari 2005 10:49 schreef Jump het volgende:
[..]
kheb je toegevoegd op msn, met dat adres uit je profiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |