zie hier de screendies daarvoor:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Daar heb ik me verder niet in verdiept, maar er was niks mis met RCT dus laat die andere spelletjes ook maar doorkomen
Er is ook een centraal RCT3 topic met een aantal filmpjes. Zeer indrukwekkendquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zie hier de screendies daarvoor:
http://www.rctcompetition(...)fo/rct3&page=screens
lijkt erg op theme park world...
Dus, ik moet de stations pas leggen als de rails er ligt? Ik kan niet los 2 stations neergooien en pas daarna de rails gaan leggen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:03 schreef Retuobak het volgende:
Je spoornetwerk moet 1 zijn, geen losse routes zoals in TTD.
waarom dan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:03 schreef Retuobak het volgende:
Je spoornetwerk moet 1 zijn, geen losse routes zoals in TTD.
je hebt ook wel kleine spoorlijntjes vanuit mijnen naar een haven hoor in ontwikkelingslanden. Die spoorlijnen zijn dikwijls niet aangesloten op het gewone spoorwegennetwerk.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:03 schreef JeeWeeJ het volgende:
dan moet je de readme ff goed lezen van dat vertaalgeval, maar ik zou je aanraden het niet te gebruiken. Het verneukt het spel namelijk. Daarnaast moet je dus je stations met elkaar in verbinding hebben. Dus: station neerleggen,ander station neerleggen,rails neerleggen en viola! een groen vinkje!
En waarom het een geheel moet zijn? Beetje uit realisme denk ik. Hier in nederland (of waar dan ook in de wereld) zie je toch ook geen alleenstaande spoorweglijntjes liggen? Ze zijn allemaal wel aan elkaar gekoppeld. (ik heb er trouwens geen problemen mee, 't brengt alleen wat meer planning met zich mee!)
Waar zijn die ontwikkelingslandjes dan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
je hebt ook wel kleine spoorlijntjes vanuit mijnen naar een haven hoor in ontwikkelingslanden. Die spoorlijnen zijn dikwijls niet aangesloten op het gewone spoorwegennetwerk.
Die ontwikkelingslanden zijn in de echte wereldquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:36 schreef Reintje het volgende:
[..]
Waar zijn die ontwikkelingslandjes dan?
Ik heb het spel nou een halve dag gespeeld, en ik begin het wel een beetje door te krijgen. Het is redelijk hetzelfde als Transport Tycoon, alleen gaat de productieketen wat verder. Ging het bij Transport Tycoon hoogstens eerst naar een fabriek, hier kun je van grondstof naar tussenstop naar tussenstop naar tussenstop. Wel stoer, maar zit toch met smart te wachten op Locomotive.
Kan iemand me trouwens een beetje helpen met openTTD? Hoe moet ik het installeren/gebruiken? Ik heb zelf al een TTD Winversie...
Je vraagt hier gewoon om warezquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar kan ik aan het spel komen dan? Ik heb hem namelijk al besteld, maar wil hem nog even testenIs ie ergens o internet te testen, niet de demo
![]()
Oh, fuck ja, die bestaat ook nog.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die ontwikkelingslanden zijn in de echte wereld
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 05:38 schreef Reintje het volgende:
[..]
Oh, fuck ja, die bestaat ook nog.
Al dan nog; als je een map als North America speelt, is het best lastig om van helemaal bovenin een olielijntje, een verbinding te maken naar een houtfabriek onderin (om dus daar hout te gaan vervoeren).
Iets te realistisch vind ik
ik kan geen duit dus gebruik ik de patch voor het engels maar dan worden alle gegevens f*cked up en dus speel ik het nietr meer, wacht wel tot de officiele engelse versie..quote:Op maandag 26 juli 2004 10:41 schreef Ericjuh het volgende:
nog een paar weken en hij is uit...
heeft iedereen die duitse versie al aan de kant gegooid of zijn jullie nog druk bezig met het spel?
Mij ook!quote:Op maandag 26 juli 2004 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan geen duit dus gebruik ik de patch voor het engels maar dan worden alle gegevens f*cked up en dus speel ik het nietr meer, wacht wel tot de officiele engelse versie..
hier baal ik nu weer verschrikkelijk van... vanaf 9 september heb ik weer slaapeloze nachtequote:Op donderdag 29 juli 2004 01:33 schreef Punkerdude het volgende:
Chris Sawyer's Locomotion komt 9 september uit volgens: http://www.gamespot.com/news/companies/chrissawyer/index.html
zie pagina 1 voor een soort van uit leg:quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:02 schreef CosmoNut het volgende:
Ik snap niet hoe dit spel werktik bouw zon paard aflos gebouw bij die woodcutters camp en 1 bij sawmill wegen aangsloten op elkaar enzo, ik zon paard gekocht maar die klote schedule wil niet werken?
iemand?
je weet zeker dattie eerst echt hout oppakt???quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:48 schreef CosmoNut het volgende:
dat klotepaard gaat dus niet lopen
Dat is de duitse versie met patch. De echte engelse versie is nu ook uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:56 schreef sebabje het volgende:
ikkee al een dag nadat ie in duistland uitkwam
nu eindelijk???quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:32 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Dat is de duitse versie met patch. De echte engelse versie is nu ook uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij is helemaal engels![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:46 schreef mschol het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een leuk spel, met de patch installed kan je ook met seinen werken.
http://www.transportgigant.com/index.php?lang=en&rid=998
wat is het leukste om te spelen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:08 schreef mschol het volgende:
sandbox: heel simpel gezegt zit je dan in een zandbak en mag je laten en doen wat je wilt en alle ingewikkelde dingen kan je niet doen... (volgens mij)
als je wilt expirmenteren en je geen zorgen wilt maken om geld:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat is het leukste om te spelen...
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:46 schreef mschol het volgende:
het schijnt een zooitje te zijn omtrend de release dates in UK is ie al uit.
hier wordt ie nog verwacht bij de ene zaak maar bij de ander is ie al uit... :s
maar ik heb em inmiddelsKan ik je mailen over de zaak waar jij hem hebt gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij is helemaal engels
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
van mij mag je dat best doen maar ik zou toch maar eens de spoiler doorlezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kan ik je mailen over de zaak waar jij hem hebt gekocht?![]()
you've got mailquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
van mij mag je dat best doen maar ik zou toch maar eens de spoiler doorlezen
nou ben ik nog wel opzoek naar een zaak in nederland die em verkoopt
probeer eensquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
you've got mail
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
probeer eens
m.scholten04 [at] hccnet [dot] nl
ik heb em namelijk op mijn gmail niks binnen gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |