quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:52 schreef GoodspeeD het volgende:
Olla schoolgangers.
Jah en ik ben weer een jaar dichterbij !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:53 schreef Cynic het volgende:
School is relatief, we gaan toch allemaal dood![]()
petrus: "wat zei u universiteit oh dan moet u daar in de rij omscholing gaan staan, MBOers kunnen gewoon door"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:56 schreef Cynic het volgende:
Ik denk niet dat Petrus vraagt of je naars school of de universiteit bent geweest
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:03 schreef QyRoZ het volgende:
* QyRoZ np: Supertramp - School
Ah, das mooi :p.....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
petrus: "wat zei u universiteit oh dan moet u daar in de rij omscholing gaan staan, MBOers kunnen gewoon door"
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:05 schreef Cynic het volgende:
University is out for ever!
je bent hotmail kwijt en dat is kutquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:05 schreef engessa het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat Hotmail kut is
hmmmm.... misschien bedoelde die: ik ben hot en de kut mail is kwijtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je bent hotmail kwijt en dat is kut
Meer iets in de trant van, ik ben hot en dat hotmail wil niet meer werken zodat ik mijn kutmail niet kan lezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
hmmmm.... misschien bedoelde die: ik ben hot en de kut mail is kwijt![]()
wat lief!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
au3, abbadon, bemmel en rest zijn allemaal uitgenodigt
achja twas toch kutmail !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:12 schreef engessa het volgende:
[..]
Meer iets in de trant van, ik ben hot en dat hotmail wil niet meer werken zodat ik mijn kutmail niet kan lezen.
huilie !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:24 schreef LoverGirl het volgende:
Wedstrijdje wie het meest huilie is?
Ik begin wel: ik heb hoofdpijn en ik ben moe omdat ik in een week tijd vier keer om vier uur 's ochtends op ben gestaan aangezien ik nooit ergens op tijd aan begin![]()
Dan moet je dus nog vroeger opstaan...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:24 schreef LoverGirl het volgende:
Ik begin wel: ik heb hoofdpijn en ik ben moe omdat ik in een week tijd vier keer om vier uur 's ochtends op ben gestaan aangezien ik nooit ergens op tijd aan begin![]()
Eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:24 schreef LoverGirl het volgende:
Ik ga ook een master doen na mijn HBO !!! volgend jaar ga ik beginnenquote:Op maandag 14 juni 2004 00:51 schreef Tijn het volgende:
Ik wou graag nog even terug komen op die knakker die zei dat je aan het eind van je HBO geen Master kunt halen.
Dat kan dus wel.
Als ik m'n huidige HBO-opleiding heb afgerond kan ik in 6 weken via een Mastercourse aan de UU m'n Master halen. Moet ik wel goeie cijfers hebben gehaald, maar het kan.
6 weken is wel erg snel. Ik kreeg laatst ook een brief voor masteropleidingen, maar die duurden twee jaar na een HBO opleiding en kosten 14.000 Euro.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:51 schreef Tijn het volgende:
Ik wou graag nog even terug komen op die knakker die zei dat je aan het eind van je HBO geen Master kunt halen.
Dat kan dus wel.
Als ik m'n huidige HBO-opleiding heb afgerond kan ik in 6 weken via een Mastercourse aan de UU m'n Master halen. Moet ik wel goeie cijfers hebben gehaald, maar het kan.
Dat lijkt mij duur ik doe het in 2 jaar voor een nulletje minder per jaarquote:Op maandag 14 juni 2004 09:32 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
6 weken is wel erg snel. Ik kreeg laatst ook een brief voor masteropleidingen, maar die duurden twee jaar na een HBO opleiding en kosten 14.000 Euro.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:32 schreef Cynic het volgende:
Voorstel: zullen we het voortaan dan gewoon over "onderwijsinstelling" heben? Is dat neutraal genoeg?
Volgens mij dekt dat elke lading
zou je dat nou wel doen misschien leren ze je er ietsquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:42 schreef Cynic het volgende:
Ik ga vanmiddag even naar de onderwijsinstelling
Moet wel, het is een tentamenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zou je dat nou wel doen misschien leren ze je er iets
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Moet wel, het is een tentamen
JEh!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]succes dan !
wat zit je dan te FOK!ken man?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:04 schreef Roellio het volgende:
Ik moet m'n portfolio nog afmaken vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |