quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:52 schreef GoodspeeD het volgende:
Olla schoolgangers.
Jah en ik ben weer een jaar dichterbij !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:53 schreef Cynic het volgende:
School is relatief, we gaan toch allemaal dood![]()
petrus: "wat zei u universiteit oh dan moet u daar in de rij omscholing gaan staan, MBOers kunnen gewoon door"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:56 schreef Cynic het volgende:
Ik denk niet dat Petrus vraagt of je naars school of de universiteit bent geweest
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:03 schreef QyRoZ het volgende:
* QyRoZ np: Supertramp - School
Ah, das mooi :p.....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
petrus: "wat zei u universiteit oh dan moet u daar in de rij omscholing gaan staan, MBOers kunnen gewoon door"
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:05 schreef Cynic het volgende:
University is out for ever!
je bent hotmail kwijt en dat is kutquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:05 schreef engessa het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat Hotmail kut is
hmmmm.... misschien bedoelde die: ik ben hot en de kut mail is kwijtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je bent hotmail kwijt en dat is kut
Meer iets in de trant van, ik ben hot en dat hotmail wil niet meer werken zodat ik mijn kutmail niet kan lezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
hmmmm.... misschien bedoelde die: ik ben hot en de kut mail is kwijt![]()
wat lief!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
au3, abbadon, bemmel en rest zijn allemaal uitgenodigt
achja twas toch kutmail !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:12 schreef engessa het volgende:
[..]
Meer iets in de trant van, ik ben hot en dat hotmail wil niet meer werken zodat ik mijn kutmail niet kan lezen.
huilie !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:24 schreef LoverGirl het volgende:
Wedstrijdje wie het meest huilie is?
Ik begin wel: ik heb hoofdpijn en ik ben moe omdat ik in een week tijd vier keer om vier uur 's ochtends op ben gestaan aangezien ik nooit ergens op tijd aan begin![]()
Dan moet je dus nog vroeger opstaan...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:24 schreef LoverGirl het volgende:
Wedstrijdje wie het meest huilie is?
Ik begin wel: ik heb hoofdpijn en ik ben moe omdat ik in een week tijd vier keer om vier uur 's ochtends op ben gestaan aangezien ik nooit ergens op tijd aan begin![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |