Wat een slap gelulquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:40 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Zo gaat dat met gezonde clubs, de ene dag plezier dat je uit de schulden bent en geen cent te makken hebt, en de andere dag sta je weer met beide beentjes op de grond
Volgend jaar gaat de begroting met tenminste een half miljoen omhoog, dus dan zullen we wel een paar leuke spelertjes erbij krijgen. Stilaan, stilaan komen we eraanquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:09 schreef DarkShine het volgende:
Nu nog wat geld om wat fatsoenlijke spelers te halen.
Als jullie terug komen naar de ere kunnen wij ons al minimaal 4 punten rijker rekeken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:11 schreef Afunados het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat de begroting met tenminste een half miljoen omhoog, dus dan zullen we wel een paar leuke spelertjes erbij krijgen. Stilaan, stilaan komen we eraan![]()
Alsof dr in een mvv topic normaal gediscussieërd kan wordenquote:
Ja.. door die 2-0 zitten we nu weer diep in de schulden....quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:40 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Zo gaat dat met gezonde clubs, de ene dag plezier dat je uit de schulden bent en geen cent te makken hebt, en de andere dag sta je weer met beide beentjes op de grond
Waar heb je het over???quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:21 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Alsof dr in een mvv topic normaal gediscussieërd kan worden
Je hebt helemaal gelijk
Dit is een mvv topic, dus dan verwacht je toch discussies over MVV.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:25 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Waar heb je het over???Waar moet over gediscussieërd worden???
Je komt met een opmerking...(niet te be-argumenteren)...quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:26 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Dit is een mvv topic, dus dan verwacht je toch discussies over MVV.
kan me vergissen natuurlijk
Geef hem voorlopig voordeel van de twijfel, hoewel ik er absoluut meer van verwacht had op het begin van het seizoen. Want zoals je zegt, op papier staat er een team wat kan strijden voor het linkerrijtje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Andries Jonker wel capabel? Er staat geen verkeerd elftal op het veld op zich en toch zijn de prestaties niet best.
ja dat vroeg ik me dus ook af....quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Andries Jonker wel capabel? Er staat geen verkeerd elftal op het veld op zich en toch zijn de prestaties niet best.
Doe maar een spits in de plaats, kunnen we wel gebruikenquote:Kurt Van De Paar had zich positief uitgelaten over MVV, de komst van de Belg was al aangekondigd. Maar Van De Paar heeft op het laatste moment afgezien van een dienstverband bij de Maastrichtse club.
Beide partijen hadden elkaar gevonden in een verbintenis, nadat de Belg in de afgelopen weken tijdens een stage een goede indruk had achtergelaten. Vanwege persoonlijke omstandigheden heeft Van De Paar MVV echter nee moeten verkopen.
Sjoerd Winkens heeft zijn verblijf bij MVV verlengd. De verdediger bereikte overeenstemming over een contractverlenging die hem tot medio 2006 in Maastricht houdt.
Bron: vi.nl
Ja ik bedoel de "nieuwere" nieuwequote:Op zaterdag 11 december 2004 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn toch bijna alleen maar nieuwe?
kan er nergens een bron over vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:33 schreef Robar het volgende:
Van der paar is overigens volgens mij niet door de medische keuring gekomen!!!
Laten we zeggen dat ik meer weet dan anderen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:41 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
kan er nergens een bron over vinden
Het staat niet op interslet? Of wel?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik meer weet dan anderen!
Ik hoor net van mijn bron dat er naar buiten toe bekend is gemaakt dat hij prive problemen heeft!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Paar had toch persoonlijke problemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |