abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23645628
waar blijven die 40 punten eigenlijk?
pi_23646454
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:42 schreef Evertje het volgende:
waar blijven die 40 punten eigenlijk?
Het seizoen is nog lang
  maandag 29 november 2004 @ 16:47:52 #153
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23647183
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:04 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

*trots*
Zeg nu zelf... zoiets zie je niet vaak in de GGD...
mwa laatste 2 jaar steeds vaker

was jezelf ook aanwezig?
OJAAJOH?
  maandag 29 november 2004 @ 17:12:15 #154
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23647690
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:47 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

mwa laatste 2 jaar steeds vaker

was jezelf ook aanwezig?
Voor een club die 17e staat, vond ik de tifo en sfeer niet slecht tot de 2e helft ofzo..
Zeker! Korterbij als Helmond komen we niet meer zo voor de winterstop
Vrijdag naar Exelcior uit... Tering lang in de auto zitten...
Wanneer maken jullie nu es die korte zijde van het stadion ook af? Toch wel iedere keer lachen dat je bij die mensen bijna naar binnen kunt kijken
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  maandag 29 november 2004 @ 17:39:07 #155
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23648392
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:12 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Voor een club die 17e staat, vond ik de tifo en sfeer niet slecht tot de 2e helft ofzo..
Zeker! Korterbij als Helmond komen we niet meer zo voor de winterstop
Vrijdag naar Exelcior uit... Tering lang in de auto zitten...
Wanneer maken jullie nu es die korte zijde van het stadion ook af? Toch wel iedere keer lachen dat je bij die mensen bijna naar binnen kunt kijken
bedoel ook zeer zeker niet dat het niet leuk was ookal komt het steeds meer voor. Niet alleen voor een mvv, maar ook voor andere clubs was de actie erg leuk geweest!

excelsior is inderdaad een pokke end voor jullie.. als het daar dan ook leuk was..

Die zuid tribune zal er nooit komen bij ons. Er liggen namelijk al plannen klaar voor een nieuw stadion. Op de huidige plek is namelijk geen ruimte meer om uit te breiden en door te groeien
OJAAJOH?
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:37:08 #156
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23670287
ben benieuwd dan, dat nieuwe stadion

Liggen hier Plannen klaar voor een overdekte Geusselt... Maar of dat ooit gaat gebeuren...
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:38:04 #157
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23671944
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 15:37 schreef DeHeldjes het volgende:
ben benieuwd dan, dat nieuwe stadion

Liggen hier Plannen klaar voor een overdekte Geusselt... Maar of dat ooit gaat gebeuren...
dat heb ik 1 of 2 jaar geleden ook al eens gehoord, moet een multifunctioneel sportcentrum worden ofzo, kan dat kloppen?
OJAAJOH?
pi_23672157
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:38 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

dat heb ik 1 of 2 jaar geleden ook al eens gehoord, moet een multifunctioneel sportcentrum worden ofzo, kan dat kloppen?
Dat zei Melchior op het einde v/d avond, met die droom leeft hij al 25 jaar ofzo. Als hij in de jaren '80 voorzitter was gebleven, had MVV het eerste overdekte stadion ter wereld gehad. Iedereen verklaarde hem toen echter als gek, en hij is blijkbaar nog steeds beetje uit op dat stadion..

Maar voordat dat gebeurd, moet het eerst sportief eens een stuk beter gaan..
pi_23718951
Weer eens wat goed nieuws:

Persbericht 1 december 2004
Tijdens de vanavond gehouden sponsorbijeenkomst van MVV is bekend gemaakt dat de KNVB Licentiecommissie MVV heeft ingedeeld in categorie III. Binnen het licentiesysteem van de KNVB is categorie III de categorie waarin de clubs met de meest solide financiële basis worden ingedeeld. Op basis van die indeling hoeft MVV geen problemen over de licentie te vrezen.
Tevens is bekend gemaakt dat MVV met het oog op de middellange termijn met 2 spelers mondelinge overeenkomst heeft bereikt. Dat zijn Kurt van der Paar (26 jaar, voorheen Anderlecht, FC Twente en Trabzonspor) en Tom van Bergen (23 jaar, voorheen VVV). Voorwaarde voor het definitieve contract is dat de spelers medisch worden goedgekeurd.

Die keuring vindt in de loop van deze week nog plaats. MVV heeft met beide spelers afgesproken dat MVV het contract eenzijdig kan verlengen aan het einde van dit seizoen. Andries Jonker zei blij te zijn dat MVV deze twee transfervrije spelers heeft aangetrokken, omdat zij passen binnen het uitgestippelde beleid op langere termijn.

Verder is MVV bezig om Mans bij AZ los te weken.
  donderdag 2 december 2004 @ 18:04:40 #160
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23719065
ik las t op vi.nl vanochtend..die kurt van de paar lijkt me helemaal een versterking voor MVV!
OJAAJOH?
  donderdag 2 december 2004 @ 19:09:41 #161
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23720469
Sjiek maan!!! Altijd erin gelooft dat het wel goed zou komen met us MVV'ke...
En dit is een grote stap in de goede richting
Ik kan het niet laten En doe het lekker toch!

Iedereen failliet behalve WIJ

donderdag 2 december 2004 @ 19:38:50 #162
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23721065
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:09 schreef DeHeldjes het volgende:

Iedereen failliet behalve WIJ

en toch vind ik t vrij asociaal.. van weet ik veel hoeveel clubs in nederland steun gehad en dan uiteindelijk kan iedereen in de stront zakken
OJAAJOH?
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:07:35 #163
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23729217
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:38 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

en toch vind ik t vrij asociaal.. van weet ik veel hoeveel clubs in nederland steun gehad en dan uiteindelijk kan iedereen in de stront zakken

Hebben wij steun gehad van andere clubs?

Financieel... want dat is waar het uiteindelijk om draait...

Dacht het niet Piet...
  vrijdag 10 december 2004 @ 09:41:05 #164
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23872572
Rotjeknor here we come!!

1-3
pi_23872595
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:04 schreef hellmondunited het volgende:
ik las t op vi.nl vanochtend..die kurt van de paar lijkt me helemaal een versterking voor MVV!
Ik ben benieuwd. Vorig seizoen is hij mislukt in de Belgische Tweede Klasse bij Maasmechelen....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23873113
Was in de tijd bij FC Twente toch geen misselijke voetballer. Denk dat het wel degelijk een versterking is voor MVV. Ben benieuwd hoever ze gaan komen dit jaar, ik hoop heel ver...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_23874223
quote:
MVV promoveert naar hoogste groep

MVV promoveert naar hoogste groep Jarenlang stond MVV symbool voor dreigende faillissementen en hijgende schuldeisers. Het eerste team staat nog steeds troosteloos onderaan, maar in de kasboeken is een flinke inhaalslag gemaakt. De Maastrichtse eerstedivisionist is door de KNVB zowaar gepromoveerd naar de categorie 'kerngezond', als enige club in Limburg.

Het moet wennen zijn voor de kascontroleurs van Zeist. Anderhalf jaar geleden stond MVV nog met anderhalf been in het graf: enkele miljoenen schuld en geen enkel cadeau meer vanuit het stadhuis. Totdat miljardair Leon Melchior uit het niets opdook. De oud-voorzitter graaide voor één keer in zijn schatkist en redde de Geusseltclub van de ondergang. Sindsdien wordt er, zo bezweert het nieuwe MVV-bestuur, 'geen gulden méér uitgegeven dan er binnenkomt'. Zo werd de komst van negen, transfervrije nieuwelingen in deze zomer vooral gefinancierd door een flink aantal contracten niet te verlengen. Spelverdeler Drazen Brncic, die opslag vroeg, kon prompt vertrekken.

De KNVB heeft het zuinige beleid nu beloond door de Maastrichtse club in het nieuwe licentiesysteem te promoveren naar groep drie. In deze categorie zitten clubs die de financiën goed op orde hebben en probleemloos een licentie mogen verwachten. Slechts negen van 37 profclubs in Nederland zijn in dit elitekorps ingedeeld. MVV hoort daar nu plotseling bij, beseft ook directeur-trainer Andries Jonker. ,,Dat moet ook zo blijven. Ik word liever met een gezonde club zeventiende dan met een failliete boedel op een tiende plek te eindigen. Ik geef toe dat het wel eens slikken is. Als trainer wil je graag een stap vooruit. Maar ik besef dat MVV elke euro moet omdraaien.''

Toch begint de huidige nummer zeventien van de eerste divisie voorzichtig weer ruimte te zoeken in het kasboek. MVV brandt van ambitie en wil eindelijk ontsnappen uit de donkere spelonken van het profvoetbal. Dus werden vorige week drie nieuwe spelers aangetrokken (Tom van Bergen, Kurt van de Paar en Miel Mans), investeringen die deels door sponsors moeten worden opgehoest. Bovendien wil de club de begroting volgend seizoen opkrikken van 3 naar 3,5 miljoen euro. MVV hoopt dat meerbedrag te scoren via extra sponsoring en grotere recettes. Met 3,5 miljoen blijven de Maastrichtenaren overigens nog onder de gemiddelde begroting van de andere clubs in de eerste divisie (dit seizoen 3,8 miljoen).

De andere Limburgse clubs scoren een stuk lager op de financiële hitparade van de KNVB. Zo figureert Roda JC in categorie twee, samen met elf andere bvo's: huishoudboekje noch goed, noch zorgelijk. VVV zakte onlangs nipt naar de laagste categorie (ofwel de gevarenzone), waarin Fortuna zich al geruime tijd bevindt. Evenals veertig procent van de profclubs overigens.

Roda vroeg onlangs nog een miljoenengarantie van de gemeente Kerkrade, om een nieuwe lening te kunnen afsluiten voor de afbetaling van het Parkstad Limburg Stadion. Die arena zorgt ervoor, aldus algemeen directeur Frank Rutten, dat de hoogste KNVB-categorie voorlopig gesloten blijft. ,,Daarvoor moet je een positief bedrijfsresultaat hebben. Dat kan bij ons niet, omdat we met de afschrijving voor het Parkstad Limburg-stadion zitten.''

En toen waren we de gezondste club in Limburg en een van de gezondste in Nederland

[ Bericht 1% gewijzigd door Afunados op 10-12-2004 11:36:00 ]
pi_23874429
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:27 schreef jde_kok het volgende:
Was in de tijd bij FC Twente toch geen misselijke voetballer. Denk dat het wel degelijk een versterking is voor MVV. Ben benieuwd hoever ze gaan komen dit jaar, ik hoop heel ver...
Toen was het een goede voetballer inderdaad, daarna is het alleen maar minder gegaan. Hij is niet voor niets mislukt bij Maasmechelen natuurlijk. Maar goed, hopen dat hij bij MVV zijn loopbaan weer een positieve impuls kan geven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23876281
Nog een zeer interessant nieuwtje:
quote:
MVV - Standaard Luik, MVV- Roda?! Volgende seizoensvoorbereiding wellicht al werkelijkheid!!

[10/12/2004] Maastricht aast op evenementen topsport Maastricht - Een nieuwe particuliere stichting wil Maastricht de komende jaren veel nadrukkelijker in de etalage zetten als evenementenstad. Topsport, concerten en andere publiekstrekkers moeten voor extra aantrekkingskracht en economische activiteit zorgen. De stichting wil aanknopen bij de goede naam die Maastricht rond 1980 had als topsportstad. In 2005 moet een eerste proeve van daadkracht zichtbaar worden met de start van de eerste Beneluxronde in Maastricht. Volgende week verwacht de club definitief zaken te kunnen doen met de organisatie van die nieuwe wielerkoers over de proloog en de eerste etappe in de zomer.

Het moet de opmaat worden naar veel meer. Zo is de organisatie van een eerste euregionaal profvoetbaltoernooi, met deelname van clubs uit het grensgebied Maas-Rijn, pal voor de competitie 2005/2006 vrijwel rond. RodaJC, MVV, Alemannia Aachen, Standaard Luik en Racing Genk hebben toegezegd mee te doen met hun eerste elftallen. Een zesde club wordt op uitnodiging aan de deelnemerslijst toegevoegd. Kandidaten zijn FCKöln, Borussia Dortmund, Schalke04 en eventueel bekende clubs die -mocht dat zo uitkomen- in de buurt een trainingskamp hebben opgeslagen. De eerste editie wordt gespeeld in het Geusseltstadion, waarna het toernooi elk jaar bij toerbeurt in Kerkrade, Aken, Luik, Genk of Maastricht wordt gehouden. Het is de bedoeling dat ook de A1-elftallen van de deelnemende clubs tegen elkaar voetballen als voorwedstrijden van de profs.

Hoewel ik vrees dat de politie niet met deze plannen zal instemmen, klinkt het natuurlijk wel
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:18:31 #170
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23878128
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:30 schreef Afunados het volgende:

[..]

En toen waren we de gezondste club in Limburg en een van de gezondste in Nederland
Nu nog sportief.
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:09 schreef Afunados het volgende:
Nog een zeer interessant nieuwtje:
[..]

Hoewel ik vrees dat de politie niet met deze plannen zal instemmen, klinkt het natuurlijk wel
Denk 't ook niet, zou wel een relax toernooi zijn!

En als ze akkoord gaan zullen ze Roda & Aachen wel in het utivak plaats laten nemen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 10 december 2004 @ 15:00:53 #171
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23879139
ja zal de politie blij mee zijn
pi_23879171
Ik vind het wel een leuk idee, ook dat idee dat de A1-elftallen zo internationale wedstrijden kunnen spelen. Borussia Dortmund en Schalke'04 als deelnemers lijkt me niet erg realistisch, maar een tournooi met de genoemde ploegen is ook al heel erg leuk natuurlijk!
  zaterdag 11 december 2004 @ 02:04:10 #173
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23892784
Nou.... t was weer geweldig...

2-0
pi_23896389
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:04 schreef DeHeldjes het volgende:
Nou.... t was weer geweldig...

2-0
Zo gaat dat met gezonde clubs, de ene dag plezier dat je uit de schulden bent en geen cent te makken hebt, en de andere dag sta je weer met beide beentjes op de grond
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:09:09 #175
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23896800
Nu nog wat geld om wat fatsoenlijke spelers te halen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_23896824
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:40 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Zo gaat dat met gezonde clubs, de ene dag plezier dat je uit de schulden bent en geen cent te makken hebt, en de andere dag sta je weer met beide beentjes op de grond
Wat een slap gelul
pi_23896844
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:09 schreef DarkShine het volgende:
Nu nog wat geld om wat fatsoenlijke spelers te halen.
Volgend jaar gaat de begroting met tenminste een half miljoen omhoog, dus dan zullen we wel een paar leuke spelertjes erbij krijgen. Stilaan, stilaan komen we eraan
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:15:00 #178
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23896886
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:11 schreef Afunados het volgende:

[..]

Volgend jaar gaat de begroting met tenminste een half miljoen omhoog, dus dan zullen we wel een paar leuke spelertjes erbij krijgen. Stilaan, stilaan komen we eraan
Als jullie terug komen naar de ere kunnen wij ons al minimaal 4 punten rijker rekeken.

Thuis waren meestal 3 punten, uit meestal gelijk...
Planning:
-
pi_23896983
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:10 schreef Afunados het volgende:

[..]

Wat een slap gelul
Alsof dr in een mvv topic normaal gediscussieërd kan worden

Je hebt helemaal gelijk
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:23:47 #180
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23897009
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:40 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Ja.. door die 2-0 zitten we nu weer diep in de schulden....
Boh wat een Klap zeg... ik kan het niet meer aan...

idd... slap gelul..

zaterdag 11 december 2004 @ 13:25:42 #181
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23897039
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:21 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Alsof dr in een mvv topic normaal gediscussieërd kan worden

Je hebt helemaal gelijk
Waar heb je het over??? Waar moet over gediscussieërd worden???
pi_23897054
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:25 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Waar heb je het over??? Waar moet over gediscussieërd worden???
Dit is een mvv topic, dus dan verwacht je toch discussies over MVV.

kan me vergissen natuurlijk
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:30:52 #183
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23897106
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:26 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Dit is een mvv topic, dus dan verwacht je toch discussies over MVV.

kan me vergissen natuurlijk
Je komt met een opmerking...(niet te be-argumenteren)...
Vervolgens krijg je negatieve reacties...
Dan schrijf je vól sarcasme: Je hebt gelijk...
En de rede van dat sarcasme is: Omdat in dit topic niet gediscussieërd kan worden....

Dus... enlighten us!
pi_23897144
Is Andries Jonker wel capabel? Er staat geen verkeerd elftal op het veld op zich en toch zijn de prestaties niet best.
pi_23897262
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Andries Jonker wel capabel? Er staat geen verkeerd elftal op het veld op zich en toch zijn de prestaties niet best.
Geef hem voorlopig voordeel van de twijfel, hoewel ik er absoluut meer van verwacht had op het begin van het seizoen. Want zoals je zegt, op papier staat er een team wat kan strijden voor het linkerrijtje.

Volgend seizoen moeten de prestaties komen, dat weet hij zelf ook. Ik denk dat hij best de kwaliteiten heeft om MVV er weer bovenop te brengen..
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:42:24 #186
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23897280
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ja dat vroeg ik me dus ook af....
De nieuwe zullen nog wel ff moeten wennen aan de rest... en vice versa..
pi_23897543
Er zijn toch bijna alleen maar nieuwe?
pi_23902024
quote:
Kurt Van De Paar had zich positief uitgelaten over MVV, de komst van de Belg was al aangekondigd. Maar Van De Paar heeft op het laatste moment afgezien van een dienstverband bij de Maastrichtse club.
Beide partijen hadden elkaar gevonden in een verbintenis, nadat de Belg in de afgelopen weken tijdens een stage een goede indruk had achtergelaten. Vanwege persoonlijke omstandigheden heeft Van De Paar MVV echter nee moeten verkopen.

Sjoerd Winkens heeft zijn verblijf bij MVV verlengd. De verdediger bereikte overeenstemming over een contractverlenging die hem tot medio 2006 in Maastricht houdt.

Bron: vi.nl
Doe maar een spits in de plaats, kunnen we wel gebruiken
  zondag 12 december 2004 @ 02:29:01 #189
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23913374
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn toch bijna alleen maar nieuwe?
Ja ik bedoel de "nieuwere" nieuwe
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:06:40 #190
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23964005
Zo.. vrijdag Emmen thuis... en dan winterstop

Weer een geweldige voorspelling: 7-0
  zondag 19 december 2004 @ 04:26:31 #191
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24075476
bijna 7-0
  woensdag 5 januari 2005 @ 03:10:46 #192
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24404816
Binnekort: MVV-WILLEM II
  zondag 9 januari 2005 @ 15:52:04 #193
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24485144
Aelbrecht heeft zijn contract ingeleverd?
OJAAJOH?
pi_24561554
Van der paar is overigens volgens mij niet door de medische keuring gekomen!!!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 15:41:54 #195
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24581722
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:33 schreef Robar het volgende:
Van der paar is overigens volgens mij niet door de medische keuring gekomen!!!
kan er nergens een bron over vinden
pi_24584319
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:41 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

kan er nergens een bron over vinden
Laten we zeggen dat ik meer weet dan anderen!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:29:24 #197
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24584460
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 18:20 schreef Robar het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat ik meer weet dan anderen!
Het staat niet op interslet? Of wel?
pi_24587317
v/d Paar had toch persoonlijke problemen?
pi_24589202
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Paar had toch persoonlijke problemen?
Ik hoor net van mijn bron dat er naar buiten toe bekend is gemaakt dat hij prive problemen heeft!
Ik weet wel beter !
  zondag 16 januari 2005 @ 13:14:47 #200
43497 Afunados
Get Therapy
pi_24595933
Dat is al voor kerst bekendgemaakt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')