abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30431581
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die heb ik niet gezien. Ik doelde op dat sukkeltje in MVV-shirt die naar een andere tribune werd gestuurd en die twee verwijfde mannen met lang haar die richting de wand met het uitvak liepen... nou ja...klein stukje maar.
Naast het uitvak is de familietribune
Daar zitten over het algemeen niet zoveel echte supporters, maar kinderen en medewerkers van scholen enzo die gratis naar binnen kunnen.
pi_30431837
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:48 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Naast het uitvak is de familietribune
Daar zitten over het algemeen niet zoveel echte supporters, maar kinderen en medewerkers van scholen enzo die gratis naar binnen kunnen.
Er zaten toch een aantal sukkels die zichzelf behoorlijk stoer vonden, geen kindjes overigens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30433111
4-1.
Dat MVV maar weer gauw terug in de Eredivisie moge zijn.
pi_30440069
Van een Eindhoven supporter, leuk om te lezen:

"Ik heb lang nagedacht of ik deze mail wel zou sturen. Maar zeker na enkele gesprekken supporters en medewerkers van fc Eindhoven stuur ik hem toch maar. Ik wil jullie mededelen dat wij als Eindhovensupporters een grote pluim willen uitdelen aan het mvv-legioen. De manier waarop jullie achter jullie club stonden is pure klasse. Bij de minuut stilte voor Wim Amels was het van grote herrie opeens muisstil. Ondanks de achterstand werd er voortdurend enthousiast aangemoedigd en op een enkel moment na met alleen maar positieve liederen en leuzen. Jullie hebben er voor ons als eindhoven-supporters toe bijgedragen dat wij een heel prettige avond hadden, ondanks het puntverlies, maar ik weet ook zeker dat de spelers van mvv door jullie enthousiasme door zijn blijven vechten tot het verdiende punt. Ga zo door, forza mvv Peter Bruinius"
pi_30440118
Dat is een mooi compliment, zo hoort het ook!
That's all folks!
pi_30480850
http://www.heugem.com/voetbal/mvv/0506/competitie/competitie.htm

Hier foto's en filmpjes van alle wedstrijden tot dusver. De makers zijn aan de jonge kant, en dat merk je soms ook, maar vooral de filmpjes zijn erg goed gemaakt en de moeite waard(vooral die tegen Eindhoven en FCDB)
pi_30864626
Vanavond VVV thuis, dan volgende week naar Sittard. 1100 kaarten, dan zijn er tweehonderd meer dan vorig seizoen:

Forza sjengen!
pi_30870683
Tering zeg, 2-0 voor tegen VVV Venlo en maar liefst 7850 toeschouwers!

Glory MVV'ke!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:53:30 #259
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30871147
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:40 schreef jde_kok het volgende:
Tering zeg, 2-0 voor tegen VVV Venlo en maar liefst 7850 toeschouwers!

Glory MVV'ke!
Kreeg vanmiddag te horen van een bevriende mvv fan dat er vele kaarten gratis waren weggeven. Blijft niet weg dat het (vooral in de ggd!) zeer mooie opkomst is!

@ Afunados: Je club leeft weer... Mooi voor gasten die ook (zoveelste) zwarte periode zijn blijven komen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_30871510
2-0, erg mooi.
Hopen dat ze deze lijn door kunnen zetten
pi_30876050
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:53 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Kreeg vanmiddag te horen van een bevriende mvv fan dat er vele kaarten gratis waren weggeven. Blijft niet weg dat het (vooral in de ggd!) zeer mooie opkomst is!
750 kaarten aan scholen inderdaad. Neemt inderdaad niet weg dat het ongekend druk was, er een heerlijke sfeer was(prachtige acties van onze Ultra's, foto's volgen) en hoewel de wedstrijd niet echt goed was van onze kant, een 2-0 overwinning. Het voelde een beetje als de competitiewedstrijd tegen VVV in '97.
quote:
@ Afunados: Je club leeft weer... Mooi voor gasten die ook (zoveelste) zwarte periode zijn blijven komen.
Thnx. De gloryhunters beginnen nu ook weer te komen en veel oude bekenden komen terug. Eindelijk loopt het eens, na een jaar of 5(!) kutprestaties. Heerlijk. Nu volgende week met een dikke 1000 man naar Sittard, kan niet wachten . Kan ook niet wachten tot we weer naar Kerkrade, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht etc. mogen....nog een jaartje of twee wachten
pi_30876909
Het spel van MVV was idd niet erg goed, alleen verdedigend stond het perfect, Martha en Luypers speelden zeer sterk (en Bryssinck uiteraard, maar van hem ben je al helemaal niet anders gewend).

Sfeer in het stadion was geweldig, oude tijden herleefden weer.

Het probleem wat we nu bij MVV hebben is dat we buiten de basisspelers niet veel kwaliteit hebben, bij blessures of schorsingen zakt de kwaliteit van het elftal echt een stuk.
Dit resultaat had ik ook nooit verwacht, zonder Mans en Muhamadu (op een half uurtje na) mis je toch een heel stuk kracht en dreiging.

Al met al een mooie avond, hopelijk wordt dit volgende week in Sittard vervolgd
  zaterdag 24 september 2005 @ 09:53:38 #263
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30880152
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef Afunados het volgende:

[..]

750 kaarten aan scholen inderdaad. Neemt inderdaad niet weg dat het ongekend druk was, er een heerlijke sfeer was(prachtige acties van onze Ultra's, foto's volgen) en hoewel de wedstrijd niet echt goed was van onze kant, een 2-0 overwinning. Het voelde een beetje als de competitiewedstrijd tegen VVV in '97.
[..]

Thnx. De gloryhunters beginnen nu ook weer te komen en veel oude bekenden komen terug. Eindelijk loopt het eens, na een jaar of 5(!) kutprestaties. Heerlijk. Nu volgende week met een dikke 1000 man naar Sittard, kan niet wachten . Kan ook niet wachten tot we weer naar Kerkrade, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht etc. mogen....nog een jaartje of twee wachten
Ik kan niet wachten tot we weer naar Maastricht mogen!

Wat baalde ik woensdag ontzettend dat we (wederom) de Eagles loten en niet jullie...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 24 september 2005 @ 09:54:33 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30880157
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:08 schreef StrayDog het volgende:
Het spel van MVV was idd niet erg goed, alleen verdedigend stond het perfect, Martha en Luypers speelden zeer sterk (en Bryssinck uiteraard, maar van hem ben je al helemaal niet anders gewend).
Luypers blijft een goede speler. Alleen de eredivisie kon hij tegen verschillende clubs niet meer. Mooi dat hij nu wel zo kan afbouwen!
Planning:
-
pi_30880169
Luypers is een goede, maar wie ik ook goed vind is Martha. Die gast heeft echt wel talent, net zoals Bryssinck. Dat zijn spelers die zo in de Eredivisie meekunnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30898949
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 09:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Luypers is een goede, maar wie ik ook goed vind is Martha. Die gast heeft echt wel talent, net zoals Bryssinck. Dat zijn spelers die zo in de Eredivisie meekunnen.
PSV en Standard waren deze zomer geinteresseerd in Bryssinck. Komende zomer is 'ie weg naar een Eredivisie (sub)topclub of naar het buitenland, super speler

Om nog even na te genieten:

En de twee uitverkochte tribunes:

Op naar Zitterd!

[ Bericht 6% gewijzigd door Afunados op 24-09-2005 21:45:41 ]
pi_30899105
Gaaf dat het weer zo leeft in Maastricht, dat heb ik de afgelopen jaren wat gemist. (in de samenvattingen van SM6 zes ook)
That's all folks!
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:45:23 #268
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30899478
Nu ik die foto's zie weet ik weer hoe erg ik die derby's mis!

Afspraak in de volgende bekerronde dan maar?
Planning:
-
pi_30900487
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef Afunados het volgende:

[..]

PSV en Standard waren deze zomer geinteresseerd in Bryssinck. Komende zomer is 'ie weg naar een Eredivisie (sub)topclub of naar het buitenland, super speler

Om nog even na te genieten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En de twee uitverkochte tribunes:
[afbeelding]
[afbeelding]

Op naar Zitterd!
Ja, ongelooflijk dat die in de GGD speelt. Ik vind het echt een prima spelers en prima spelers voor zijn positie zijn erg schaars. Bij La Louviere vond ik 'm al goed.

Mooie sfeerfoto's trouwens. Het leeft weer helemaal.
pi_30907400
Gelukkig loopt en leeft het weer in Mestreech. Nu volgende week winnen in Sittard en ik kan met PSV misschien wel over een paar jaar naar mijn favo. GGD clubje toe...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_30921783
'Oude tijden lijken te herleven in de Geusselt' een cliche dat ik nu bijna overal overal tegen kom en alleen maar kan beamen. De sfeer was fantastisch, het voetbal misschien niet oogstrelend, maar des te doeltreffender. Het 442 systeem waar Jonker eindelijk op is over gestapt lijkt veel beter bij deze ploeg te passen dan het 433 systeem van afgelopen jaar. Het lijkt er op dat hij eindelijk heeft geluisterd naar de 442 roep van de supporters op diverse fora. Overigens geeft hij mede met zijn wekelijkse collumn op www.mvv.nl ook blijk van oprechte betrokkenheid bij de supporters.

Hier zijn collumn naar aanleiding van MVV - vvv:
quote:
De vorige “tussen rood en wit” eindigde met de woorden:” zorg dat je er bij bent.”
En van hun aanwezigheid zullen de vele duizenden MVV-supporters geen spijt van hebben gehad. Wat een avond, wat een wedstrijd, wat een sfeer…
Vooraf bleek Ibad Muhamadu nog niet in staat om de volle 90 minuten te spelen, wel achtte de medische staf hem in staat om maximaal een half uur te spelen. Dit hield in dat in vergelijking tot de beginopstelling van de wedstrijd tegen Haarlem er geen wijzigingen waren. Mark Luijpers en Drazen Brncic waren voldoende hersteld en Fabio Caracciolo nam opnieuw de plaats van Ibad Muhamadu in.
Voorafgaand aan de wedstrijd gaven onze supporters al een geweldig signaal af door een sfeer te creëren die bij menig eredivisie-duel niet zou misstaan. Geweldig! Geboren uit liefde, gedreven door passie…
Vanaf de aftrap nam VVV het initiatief zonder in de beginfase gevaarlijk te kunnen worden. Integendeel, na 6 minuten wist Alex Bryssinck op de achterlijn van VVV een naar het leek verloren duel van Bas Jacobs alsnog te winnen. Vervolgens had Alex alle gelegenheid om in de richting van de goal van VVV te dribbelen, waarna hij op zijn gemak Fabio Caracciolo in stelling bracht. Fabio tikte de bal droog binnen en de Geusselt explodeerde voor de eerste keer.
Hierna was het veelal VVV dat in balbezit was, maar het slaagde er niet in om grote kansen te creëren. De meeste dreiging kwam voort uit een rits corners en een handvol, hier en daar door arbiter Jol gemakkelijk gegeven, vrije trappen. Serge v.d. Ban moest vooral optreden bij een diagonaal schot van Broers dat Serge via de lat tot corner verwerkte. Het was niet de bedoeling dat wij zover achteruit speelden, oorzaak was dat wij op het middenveld de slag verloren. Daarentegen bleef de verdediging kaarsrecht overeind, waarmee de 1 – 0 ruststand verklaard is.
Tijdens de rust hebben wij de middenveld-bezetting veranderd en dit werkte vanaf de eerste minuut. De VVV-backs konden niet meer ongestoord opkomen en de VVV-middenvelders werden veel eerder onder druk gezet. Al vrij snel in de tweede helft zocht VVV zijn toevlucht in de hoge bal, hetgeen tot niets leidde doordat onze luchtmacht (Mark Luijpers, Angelo Martha en Joas Siahaija) geen krimp gaf. Het meest gevaarlijk was een van richting veranderd schot dat aan de voor ons goede kant van de paal ons doel maar net miste. Het inbrengen van Ibad Muhamadu zorgde voor een frisse impuls en leidde tot nog meer onrust bij VVV. Na een prachtige counter was het Drazen Brncic die de bal met veel gevoel in de verre hoek plaatste: 2 – 0 en opnieuw explodeerde de Geusselt. Hierna verdween de overtuiging bij VVV langzaam maar zeker, terwijl onze counters hoe langer hoe gevaarlijker werden. VVV protesteerde nog een keer voor een penalty, maar ik had het gevoel dat de 3 – 0 dichterbij was dan de 2 – 1. In de slotfase waren er nog wissels voor de zeer vermoeide Tom van Bergen en Harrie Gommans, die werden vervangen door de frisse Laurent Castellana en Kristof Aelbrecht.
Al met al met al een overwinning gebaseerd op, vooral in de tweede helft, zeer goed georganiseerd en compact verdedigen en het waar mogelijk spelen van de counter. VVV heeft geen oplossing kunnen vinden en daarmee is de 2 – 0 eindstand verklaard.
Na afloop was er meer aandacht dan gewoonlijk van de media. Het blad “Elf” was aanwezig voor een wedstrijdverslag en een interview met Angelo Martha, het Algemeen Dagblad was aanwezig met een enthousiaste Ludo van Denderen en Voetbal International was vertegenwoordigd door de ook al enthousiaste Marco Timmer. Naast de media-belangstelling was er ook veel belangstelling van allerlei clubs. Maar liefst 7 Nederlandse en 6 buitenlandse clubs hadden vertegenwoordigers op de tribune zitten.
Na afloop bleek het supporterscafé “De Gouden Ster” afgeladen vol. Vanochtend heb ik begrepen dat dat om 01.00 uur nog zo was en dat de supporters er in zijn geslaagd om de hele biervoorraad op te drinken. Ook een prestatie! De business-club was ook al afgeladen vol en ook daar was de stemming optimaal. Toetje was de uitzending van SBS 6 die veel weg had van een MVV-commercial. Vele minuten MVV aan het begin en aan het eind van de uitzending. Vorig seizoen kwamen wij vaak niet verder dan enige luttele seconden ver na middernacht…Vermoedelijk hebben wij nu al meer televisie-minuten dan in driekwart van het vorige seizoen.

Uiteraard is het geweldig dat er sprake is van zoveel belangstelling en enthousiasme. Ik blijf echter (uiteraard) met beide benen op de grond staan en blijf er naar streven om dit seizoen met MVV de volgende stap te maken. En die stap is, ter herinnering, de stap van de onderkant van de middenmoot naar de middenmoot. Daartoe zullen wij de komende week de accu opladen, want volgend weekend wacht ons alweer een dubbel programma. Op vrijdag de beladen derby tegen Fortuna uit en op maandag de thuiswedstrijd tegen Cambuur.
Dat de wedstrijd tegen Fortuna geweldig leeft moge duidelijk zijn, vele honderden supporters zullen ons steunen. Vorig seizoen trakteerde Fortuna ons op een gevoelige 4 – 1 nederlaag. Desalniettemin bleven onze supporters voor 100 procent achter ons staan en trakteerden ons na afloop op een ovatie. Voor mij destijds een hartverwarmend moment, ondanks de nederlaag. Reden te meer om a.s. vrijdag met bloed, zweet en tranen en gedreven door passie te strijden voor de drie punten.

De volgende “tussen rood en wit “ na Fortuna.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_30922347
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:15 schreef yurko het volgende:
'Oude tijden lijken te herleven in de Geusselt' een cliche dat ik nu bijna overal overal tegen kom en alleen maar kan beamen. De sfeer was fantastisch, het voetbal misschien niet oogstrelend, maar des te doeltreffender. Het 442 systeem waar Jonker eindelijk op is over gestapt lijkt veel beter bij deze ploeg te passen dan het 433 systeem van afgelopen jaar. Het lijkt er op dat hij eindelijk heeft geluisterd naar de 442 roep van de supporters op diverse fora. Overigens geeft hij mede met zijn wekelijkse collumn op www.mvv.nl ook blijk van oprechte betrokkenheid bij de supporters.

Hier zijn collumn naar aanleiding van MVV - vvv:
[..]
Het systeem lijkt indd goed te passen bij dit MVV, al mag het van mij wat aanvallender en gedurfd, met name bij uitwedstrijden. Van Jonker ben ik overigens geen fan. Ik vind hem tacktisch nogal eens in de fout gaan. Hij is inderdaad vrij open naar supporters toe, maar denkt volgens mij dat hij een godenzoon is; kritiek slikken kan hij niet. Ik zie hem volgend jaar liever als technisch directeur verdergaan en een andere trainer- een ervaren- op zijn plaats.

Overigens opmerkelijk dat er 7 Nederlandse en 6 Buitenlandse clubs aanwezig waren. Bryssinck, Siahaja, v.d.Ban, Martha, Mohamadu; als we zo doorgaan zullen clubs in een rij ze staan..

Yurko, vrijdag naar Sittard?
pi_30925211
Ik ga denk ik wel naar Sittard ja.
Ik moet je wel gelijk geven dat Jonker af en toe wat rare wissels maakt en wat veel nadruk op de verdediging legt, maar ik geef hem nu ff het voordeel van de twijfel.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_30937336
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:26 schreef yurko het volgende:
Ik ga denk ik wel naar Sittard ja.
Ik moet je wel gelijk geven dat Jonker af en toe wat rare wissels maakt en wat veel nadruk op de verdediging legt, maar ik geef hem nu ff het voordeel van de twijfel.
Achja, ik vind het een vreselijke vent- maar ik sta momenteel nogal alleen wat dat betreft.

Vrijdag wordt top. Sittard uit, altijd de mooiste wedstrijd v/h seizoen
pi_30939872
Wel aardig: Video MVV-VVV

Verder zou er een aanvraag zijn voor 1400 i.p.v. 1100 kaarten voor de derby vrijdag. Hopelijk lukt dit, want met 1100 kaarten zullen er denk ik nogal wat teleurgestelde supporters zijn(en veel Maastrichtenaren op de hoofdtribune). Beste zou natuurlijk de gehele tribune zijn, die anders toch leeg is..
pi_30943288
Ik ga denk ik (zoals veel MVV'ers al op internet afgesproken hebben) gewoon op de hoofdtribune vak B zitten, naast het uitvak dus.
Is wat minder gedoe en het uitvak zal toch te klein zijn.
pi_30956725
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef StrayDog het volgende:
Ik ga denk ik (zoals veel MVV'ers al op internet afgesproken hebben) gewoon op de hoofdtribune vak B zitten, naast het uitvak dus.
Is wat minder gedoe en het uitvak zal toch te klein zijn.
Inderdaad, daar zullen waarschijnlijk ook zo'n 100 supporters zitten.

Trouwens nog een mooi filmpje van vrijdag: http://members.home.nl/supersjeng/vpfiles/mvvvvv.MOV
pi_31026725
Morgen is het zo ver. Derby winnen en op naar de vijfde plaats en de tweede periodetitel

Wordt een gezellig dagje!
  donderdag 29 september 2005 @ 14:55:01 #279
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31027492
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef Afunados het volgende:
Morgen is het zo ver. Derby winnen en op naar de vijfde plaats en de tweede periodetitel

Wordt een gezellig dagje!
Ik heb een vrijkaartje voor de hoofdtribune, misschien dat ik ook kom kijken.

Kom dan maar neutraal en hoop eerder op een goeie sfeer dan een goeie pot...
Planning:
-
pi_31029437
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik heb een vrijkaartje voor de hoofdtribune, misschien dat ik ook kom kijken.

Kom dan maar neutraal en hoop eerder op een goeie sfeer dan een goeie pot...
Er zullen ook daar veel Sjengen zitten..

En een goede pot weet ik niet, maar wel veel inzet en een lekkere derbysfeer zeker
  vrijdag 30 september 2005 @ 00:49:20 #281
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31046793
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:01 schreef Afunados het volgende:

[..]

Er zullen ook daar veel Sjengen zitten..[/b]

Ik weet het, een vriend van me is een sjeng die daar ook zit

[quote]En een goede pot weet ik niet, maar wel veel inzet en een lekkere derbysfeer zeker
Daarom ga ik, als het een vrijkaart voor een andere match was was ik niet geweest.
Planning:
-
pi_31054636
Veel plezier in ieder geval..

Heb er vreselijk zin in, mooiste match van het seizoen! Het wordt natuurlijk een trainingspartijtje voor ons, zeker als Taiwo niet meedoet(onzeker)

Voorspelling: 0-2 en dan lang feest
pi_31056955
Ik doe geen voorspelling na de 4-1 vorig jaar...
Zit trouwens toch in het uitvak (als we kaarten kunnen krijgen), zal wel gezellig worden
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:20:14 #284
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31073181
Flink aantal meegereisde MVV fans in Sittard vandaag!

Vond de sfeer op sommige momenten na vrij goed. Na de 1-0 viel het, op sommige momenten na, eigenlijk vrij stil aan jullie kant en hoorde je Sittard. Bij het begin 2de helft waren jullie zo'n 15/20 minuten lang goed te horen, daarna ook vaker als het publiek werd opgezweepd door eigen spelers.

Denk dat de puntendeling verdiend is, al heeft MVV daar wel heel erg veel geluk mee. MVV had het betere van het spel, maar Fortuna had toch echt de beste kansen!
Planning:
-
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:22:35 #285
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31076343
Wat een drama!! Vond het echt vreselijk slecht en heb me vreselijk staan opwinden daar..

Maar inderdaad goede opkomst met zo'n 1300 sjengen, binnen 20 minuten waren de kaartjes uitverkocht. De helft daarvan hadden we wel zes jaar niet gezien

zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:33:27 #286
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31076567
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:22 schreef Afunados het volgende:
De helft daarvan hadden we wel zes jaar niet gezien
Dan ga ik nog liever met 100 man naar zo'n wedstrijd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:41:36 #287
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31076741
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dan ga ik nog liever met 100 man naar zo'n wedstrijd.
Ik overdrijf uiteraard. Maar binnen 20 minuten waren de 1100 kaarten weg, waardoor veel trouwe supporters op de hoofdtribune moesten plaatsnemen.

Overigens zaten er volgens een fortuna-site 1500 Maastrichtenaren. 1100 in het uitvak, en dan nog een anderhalf vak vol op de hoofdtribune..

Leuke derby achteraf, jammer van het resultaat en het waardeloze spel
pi_31076765
Waarom gaven ze die hele tribune niet vrij dan???
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:43:12 #289
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31076771
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:41 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ik overdrijf uiteraard.
Dat begrijp ik maar je weet mijn punt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:47:46 #290
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31076833
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom gaven ze die hele tribune niet vrij dan???
Goede vraag. Bij ons krijgen ze die altijd, maar andersom...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:51:21 #291
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31079596
Volgens mij waren er meer lui van MVV dan van Fortuna daar!
Planning:
-
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:35:13 #292
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31080556
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:51 schreef DarkShine het volgende:
Volgens mij waren er meer lui van MVV dan van Fortuna daar!
Viel me indd nogal tegen van hun kant. Zeker aangezien ze een actie hadden, 2 kaartjes voor de prijs van één.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:06:10 #293
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31081330

Deze is beter..
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:08:38 #294
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31081390
Na de 1-1 en begin 2de helft was jullie gezang wel ff kippenvel, zo massaal. Galmde vol door dat stadion heen, kon Noord niet horen. Zat zelf ter hoogte van de middellijn.
Planning:
-
pi_31087328
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:35 schreef Afunados het volgende:

[..]

Viel me indd nogal tegen van hun kant. Zeker aangezien ze een actie hadden, 2 kaartjes voor de prijs van één.
DIe dus niet voor de hoofdtribune gold (wat die ... bij Fortuna niet op hun site vermelden), heb lekker 15 euro kunnen betalen want ik zat dus in het MVV vak op de hoofdtribune.
Ook leuk dat ze al een half uur eerder met de verkoop beginnen bij de Geusselt, ik was er nog voor half 6 en toen waren alle kaarten al weg voor het uitvak.

Al met al een kutavond (laten we over het voetbal maar helemaal ophouden, en Gommans is volgens mij weer een echte ouderwetse miskoop) in die vreselijke betonnen bak, enige wat het nog een beetje leuk maakte was de sfeer van MVV kant.
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:54:04 #296
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31150054
http://www.heugem.com/video/filmpjes/mvv/0506/fortunamvv.htm : weer leuk filmpje van afgelopen wedstrijd.

Vandaag weer een wedstrijd op de k*tmaandag, kan er dus ook niet bijzijn..
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:52:06 #297
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31159838
Tsja,je kan wel van de koploper winnen...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:34:36 #298
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31161421
Wat ik ervan gehoord heb zijn we er nog goed vanaf gekomen. Volledige afgang voor liefst 5500 op een maandagavond

Hopelijk is die arrogante trainer van ons snel weg hier, maar dat zal wel niet
pi_31172679
Zo'n slechte wedstrijd heb ik lang niet meer gezien, het is dat Serge in de goal stond anders hadden we met 1-6 verloren.
Ik begin nu ook een beetje aan Jonker te twijfelen, Muhamadu eruit halen en 5 minuten later Luijpers de spits in sturen, daar stond mijn verstand toch even bij stil moet ik zeggen.

De drukte zal volgende week wel weer een stukje minder zijn.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:59:28 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31187826
Alles is weer bij het 'oude', Roda wint en Fortuna en MVV verliezen
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')