Inderdaad, daar zullen waarschijnlijk ook zo'n 100 supporters zitten.quote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef StrayDog het volgende:
Ik ga denk ik (zoals veel MVV'ers al op internet afgesproken hebben) gewoon op de hoofdtribune vak B zitten, naast het uitvak dus.
Is wat minder gedoe en het uitvak zal toch te klein zijn.
Ik heb een vrijkaartje voor de hoofdtribune, misschien dat ik ook kom kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef Afunados het volgende:
Morgen is het zo ver. Derby winnen en op naar de vijfde plaats en de tweede periodetitel![]()
Wordt een gezellig dagje!
Er zullen ook daar veel Sjengen zitten..quote:Op donderdag 29 september 2005 14:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb een vrijkaartje voor de hoofdtribune, misschien dat ik ook kom kijken.
Kom dan maar neutraal en hoop eerder op een goeie sfeer dan een goeie pot...
Daarom ga ik, als het een vrijkaart voor een andere match was was ik niet geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:01 schreef Afunados het volgende:
[..]
Er zullen ook daar veel Sjengen zitten..[/b]
Ik weet het, een vriend van me is een sjeng die daar ook zit
[quote]En een goede pot weet ik niet, maar wel veel inzet en een lekkere derbysfeer zeker![]()
Dan ga ik nog liever met 100 man naar zo'n wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:22 schreef Afunados het volgende:
De helft daarvan hadden we wel zes jaar niet gezien![]()
Ik overdrijf uiteraard. Maar binnen 20 minuten waren de 1100 kaarten weg, waardoor veel trouwe supporters op de hoofdtribune moesten plaatsnemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever met 100 man naar zo'n wedstrijd.
Goede vraag. Bij ons krijgen ze die altijd, maar andersom...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom gaven ze die hele tribune niet vrij dan???
Viel me indd nogal tegen van hun kant. Zeker aangezien ze een actie hadden, 2 kaartjes voor de prijs van één.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:51 schreef DarkShine het volgende:
Volgens mij waren er meer lui van MVV dan van Fortuna daar!
DIe dus niet voor de hoofdtribune gold (wat die ... bij Fortuna niet op hun site vermelden), heb lekker 15 euro kunnen betalen want ik zat dus in het MVV vak op de hoofdtribune.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:35 schreef Afunados het volgende:
[..]
Viel me indd nogal tegen van hun kant. Zeker aangezien ze een actie hadden, 2 kaartjes voor de prijs van één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |