abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19807756
Ik weet dat t redelijk idioot is om nu te gaan lopen zonnebanken net nu het een beetje lekker weer word, maar goed Ik ga over een tijdje op vakantie en t lijkt me wel leuk als ik kan stranden en er al leuk bruin uit kan zien ipv (nog steeds!) zo verschrikkelijk wit.. heh Plus t lijkt me eigenlijk wel heerlijk relaxt

Anyway.. ik vroeg me dus een paar dingentjes af.. als jullie zouden kunnen helpen zou ik het heel erg op prijs stellen

1) Hoe duur is t ongeveer?
2) Hoe vaak zou ik moeten gaan?
3) Ik heb gehoort dat je pas na 3 keer ongeveer een verschil gaat zien, is dat zo? (Niet dat t uitmaakt gewoon handig om te weten)
4) Word je er een beetje een mooie kleur bruin van, of is t echt zon heel erg neppe kleur?
5) Je moet er gewoon naakt onder toch? En kan je nou gewoon je ogen dicht doen of moet je echt zon brilletje? (Heb verschillende dingen gehoort)
6) Waar kan ik zo'n zonnestudio vinden of hoe het ook heet? Ik woon in Meppel, weet iemand toevallig of er hier ergens in de buurt een is?
pi_19807825
1) voor 5 euro lig je er 10 minuten onder ofzo (afhankelijk selfsevice of niet)
2) 2 keer kan al genoeg zijn voor een bruine teint
3) Ligt aan je huid, ik zie er na één keer al een stuk bruiner uit in m'n gezicht vooral
4) Neppe kleur bruin bestaat niet, het is net als de zon. Mensen die er echter elke dag onder liggen krijgen een lelijke huid wat geassocieerd wordt met zonnebanken
5) naakt ja, gewoon met je ogen dicht is prima
6) Gouden gids?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:37:06 #3
95608 Speth
Rorschach
pi_19807852
Het ligt eraan of je vaak in de zon komt of niet, en aan je huid.

Ik ben van nature heel erg bleek, maar omdat ik wel vaker naar de zonnebank ben geweest kan ik meteen 15 minuten eronder (ligt een beetje aan de zonnebank zelf, de ene is sterker dan de andere), en ben ik in 1x bruin.

Als je niet vaak in de zon komt kan je beter beginnen met 5 a 10 minuten, 2 dagen wachten, dan iets langer, weer 2 dagen wachten, weer iets langer, enz......

Zonnebanken is vooral bedoeld voor een "base tan", dus een beetje bruin worden zodat je verder in de zon kan bruinen. Ik ben gister nog geweest, en ga vandaag ff een paar uurtjes op 't terras zitten, werkt ook prima
pi_19807953
Hoe blonder je bent hoe sneller je verbrand/bruin wordt vaak. Roodharigen verbranden voornamelijk

Speth heeft ook wel echt een wit snoetje
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:44:41 #5
95608 Speth
Rorschach
pi_19807997
Hehe, klopt maar ervaring leert dat dat op den duur niet zo heel veel uitmaakt, vooral of je vaak in de zon komt of naar een zonnebank gaat maakt uit. Vroeger verbrandde ik na een half uur buiten liggen al, nu verbrand ik nooit meer.

Offtopic: Ik zag gister nog een neger bij de zonnebank.. had zoiets van "Man, stel je niet aan ofzo"

[ Bericht 23% gewijzigd door Speth op 11-06-2004 12:52:30 ]
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:44:53 #6
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_19807999
Ga,,gewoon naar een goed zonnebankcentrum..leggen ze je het allemaal uit....ik betaal meestal 8 euro per 18 minuten..studentenprijs...
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_19808411
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:44 schreef Speth het volgende:
Offtopic: Ik zag gister nog een neger bij de zonnebank.. had zoiets van "Man, stel je niet aan ofzo"
Wahaha, dat is wel bizar

"Dat was ik niet, dat was een neger"
pi_19808754
Het Grote Bruin worden topic

Daar graag verder svp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')