abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9839206
Vrijwel bijna iedereen (behalve Jackson/Manison) wil wel graag een lekker kleurtje hebben. Dus hierbij verklaar ik dit Bruin worden Topic voor geopend. Hier komen alle fabels, tips, waarschuwingen, enzovoort over bruin worden/zijn.
Alvast een voorproefje:

- Als je in de zon hebt gelegen, de eerste 2 uur niet douchen, anders spoel je de huidkleur zo beetje af voordat hij echt inwerkt. (volgens anderen)

- Hoe donkerder je haar hebt, hoe sneller bruin je wordt. Jammer dus voor blondies (ik dus )

- Penissen worden veel sneller bruin dan de rest van het lichaam (ja echt waar, dat is bevestigd!)

- Citroensappen laten je sneller bruin worden....

- Wie volgt?

pi_9839230
als je jezelf kaal scheert wordt je sneller bruin (je hoofd dan)
\o/
  donderdag 17 april 2003 @ 15:04:14 #3
51602 GHansIV
Wie ik ben? Een k*tkloon.
pi_9839258
Zonnebrand-creme .
Don't think you are, know you are.
pi_9839335
niet wassen, dan wordt je pas bruin
Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
pi_9839337
pasta en andere bruin-word-smeersels
pi_9839363
Ja, hoe zit dat met die citroensappen? Mental Theo (de mafkees) had toch altijd een eigen recept met o.a. citroen om snel bruin te worden?

Tip nog voor als je iets te lang hebt liggen bakken: koude yoghurt erop en ff laten liggen ...

pi_9839369
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:01 schreef Scepsis het volgende:
Vrijwel bijna iedereen (behalve Jackson/Manison) wil wel graag een lekker kleurtje hebben. Dus hierbij verklaar ik dit Bruin worden Topic voor geopend. Hier komen alle fabels, tips, waarschuwingen, enzovoort over bruin worden/zijn.
Alvast een voorproefje:

- Als je in de zon hebt gelegen, de eerste 2 uur niet douchen, anders spoel je de huidkleur zo beetje af voordat hij echt inwerkt. (volgens anderen)

- Hoe donkerder je haar hebt, hoe sneller bruin je wordt. Jammer dus voor blondies (ik dus )

- Penissen worden veel sneller bruin dan de rest van het lichaam (ja echt waar, dat is bevestigd!)

- Citroensappen laten je sneller bruin worden....

- Wie volgt?

En zijn dit volgens jou fabels, tips of waarschuwingen?
  donderdag 17 april 2003 @ 15:12:22 #8
18313 MaTriCX
Jaja..., vast!
pi_9839392
* Kokosolie ....
* je wordt sneller bruin als je in het water bent.
* Je wordt egaler bruin als je actief in de zon bezig bent..

Zo dat was mijn input
*nu ff lekker aan mijn stage werken terwijl buiten de zon schijnt *

Goh en wat dan nog ?
pi_9839394
Goede tip: Als je de hele dag in de zon gaat liggen krijg je kanker en zie je er uit als een homo.
In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
  donderdag 17 april 2003 @ 15:13:38 #10
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_9839407
tip: ga in een warm land wonen
zonnig Brasil
  donderdag 17 april 2003 @ 15:14:18 #11
18313 MaTriCX
Jaja..., vast!
pi_9839417
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:12 schreef B1tchwax het volgende:
Goede tip: Als je de hele dag in de zon gaat liggen krijg je kanker en zie je er uit als een homo.
, volgens mij heeft iemand te lang in de zon gelegen

Trouwens is het niet Het grote bruin-worden topic ... ?

Goh en wat dan nog ?
  donderdag 17 april 2003 @ 15:16:16 #12
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_9839449
D'r is nu ook zo'n bruin-wordt-spray (zie tv reclames)

Maar goed, zonnebankie in de herfst en winter, natuurlijke zon in de lente en zomer, goed genoeg

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_9839457
Het is toch ook zo dat hoe donkerder je ogen zijn hoe bruiner je word?
Tenminste dit vertelde m'n biologie lerares.
pi_9839458
Http://www.zonnebruin.nl

En JA, ze werken echt 2 weken opbouwen (2 tabletjes per dag) daarna overgaan op 1 per dag, tot de pot op is. Na een week of drie kun je lekker de zon in (of zonnebank) en wordt je sneller bruin.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_9839487
Worteltjes eten! (Bevat caroteen.)
pi_9839651
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:16 schreef Syrena het volgende:

En JA, ze werken echt 2 weken opbouwen (2 tabletjes per dag) daarna overgaan op 1 per dag, tot de pot op is. Na een week of drie kun je lekker de zon in (of zonnebank) en wordt je sneller bruin.

Of het werkt weet ik niet maar ik zat zelf te kijken naar bijwerkingen van dit medicijn, het bevat voornamelijk carotenoïden.

Carotenoïden zijn de kleurstoffen in oranjerode vruchten en groenten. Ze zijn vetoplosbaar en stapelen in de huid. Ze geven de huid een lichte teint en helpen haar beschermen tegen zonnestralen.

Oftewel ze zijn niet schadelijk voor de mens, maar mischien krijg je er wel sneller huid veroudering door want wij als nederlanders zijn niks voor niks wit.

Het blijkt zelfs dat door die carotenoiden de longfunctie er door verbeterd http://www.soe.nl/ord/nieuws_nutr.htm

It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
pi_9839742
DE grote bruin worden topic
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_9839826
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:13 schreef qwerty_x het volgende:
tip: ga in een warm land wonen

*check*

* -roys- geen moeite hoeft te doen om bruin te worden

donderdag 17 april 2003 @ 16:00:00 #19
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9840517
Als je van 10.30u tot 11.45u en van 12.30u tot 13.30u in de volle zon gaat zitten, ben je rood
Geluk is een richting, geen punt
pi_9840763
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:16 schreef Syrena het volgende:

ja echt? kan je ze ook gewoon in de winkel kopen? ja toch? oh dat moet ik hebben dan

ik kan echt smeren wat ik wil en uren, dagen, weken in de zon gaan liggen maar verder dan een heel klein rood/bruinig laagje kom ik niet

oh en dat citroensap? gewoon op je huid smeren ofzo? ik heb er echt geen verstand van hoor

pi_9841437
Tja dat DE moet eigenlijk HET zijn, vast teveel in zon gelegen. En nog iets:
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:12 schreef MaTriCX het volgende:

* je wordt sneller bruin als je in het water bent.

Dat geldt niet voor douce/bad voor zonnen, je moet eerst in een rivier/zee/meer gaan zwemmen, doe ik ook steeds. En ik kan je zeggen, je wordt inderdaad bruiner van.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:16 schreef roze-meisje het volgende:
Het is toch ook zo dat hoe donkerder je ogen zijn hoe bruiner je word?
Tenminste dit vertelde m'n biologie lerares.
Hahaha, gelul! Er zit een jongen bij mij in de klas met zwart haar en lichtblauwe ogen, en hij ziet zooo bruin uit (nee, is geen marokkaan) Dus het ligt aan de haar.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:12 schreef B1tchwax het volgende:
*Checkt de fotoboek..

Dus jij ziet uit als een kankerende homo?

donderdag 17 april 2003 @ 16:40:57 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9841564
Tip: als je wilt dat je huid 10x zo snel veroudert en over 10 jaar met een enorme rimpelkop wilt rondlopen, ga dan vooral elke dag minstens 3 uur in de zon lopen en ga op strandvakantie naar Turkije of Griekenland. Succes verzekerd. Lekker gezond,zo'n kleurtje..
pi_9841652
quote:
Op donderdag 17 april 2003 16:40 schreef Aventura het volgende:
Tip: als je wilt dat je huid 10x zo snel veroudert en over 10 jaar met een enorme rimpelkop wilt rondlopen, ga dan vooral elke dag minstens 3 uur in de zon lopen en ga op strandvakantie naar Turkije of Griekenland. Succes verzekerd. Lekker gezond,zo'n kleurtje..
Ach, dat waarschuwing geldt toch alleen voor vrouwen.... Beter een verouderde bruine huid dan een rimpelloze witte huid.
pi_9842463
quote:
Op donderdag 17 april 2003 16:33 schreef Scepsis het volgende:
Tja dat DE moet eigenlijk HET zijn, vast teveel in zon gelegen. En nog iets:
[..]

Dat geldt niet voor douce/bad voor zonnen, je moet eerst in een rivier/zee/meer gaan zwemmen, doe ik ook steeds. En ik kan je zeggen, je wordt inderdaad bruiner van.
[..]

heeft alleen te maken met het feit dat de zonnestralen weerkaatsen hoor. Dat water werkt gewoon als een spiegel. Dus als je ERIN zit gebeurt er weinig, steken je schouders erboven uit voor een uurtje en ben je niet ingesmeerd, dan zal je heel lekker slapen 's avonds
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  Redactie Games donderdag 17 april 2003 @ 17:28:27 #25
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_9842692
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:01 schreef Scepsis het volgende:

Oef pijnlijk als het te lang in de zon heeft gelegen...vooral douchen enzo Djeez weer een week uit de roulatie
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')