is dat niet een beetje veel, een grammetje, okay. Maar 21..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:47 schreef Malawi het volgende:
En jogy: is 21 Grams een alternatief?
In het kader van: hetlevenistochkutduskunnenwemaarbeternaardeklotegaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:48 schreef jogy het volgende:
[..]
is dat niet een beetje veel, een grammetje, okay. Maar 21....
Nepfilmfreak.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:43 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd met aftitelingen.
Ik hou helemaal niet van nepfilms.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nepfilmfreak.
*Injectienaald in arm ramt*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:51 schreef Malawi het volgende:
[..]
In het kader van: hetlevenistochkutduskunnenwemaarbeternaardeklotegaan.![]()
Lord of the rings, de tekenfilmquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van nepfilms..
Ha, het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Goeiemorgen..
Ik haat helemaal aan je bed gekleefd wakker worden. Mijn kamer is een sauna, en ik heb er gdvrdmm eentje op het fucking noorden. En ik heb 1 raam dat welgeteld 10 cm open kan. En mijn fucking bovenbuurman die gdvrdmm nogsteeds niet wegverhuisd is heeft een deur en een balkon. En hij heeft mijn vruchtensap gejat en loopt al een half jaar op klompen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, het zonnetje in huis.
Ach, die zitten deze dagen tenminste veilig in de Kuip. Die van mij is nu al een uur saxofoon aan het spelen. En dat gaat niet echt goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:33 schreef Litpho het volgende:
Ventilator aanschaffen voor je kamer en een landmijn voor je bovenbuurman geen optie?.
* Litpho heeft trouwens een zolder op het zuiden en westen, en buren die aan Borsato en Bauerkaraoke doen tot laat op de avond*
Was er nu al zekerheid of het HD was?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:44 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn arme hondje!
Ik ben denk ik meer van de rel dan hij.![]()
Wat is er gebeurd ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:44 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn arme hondje!
Ik ben denk ik meer van de rel dan hij.![]()
Dit is gewoon slecht, okee ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:39 schreef Litpho het volgende:
Het is toch heerlijk dat iemand zo in zijn muziek op kan gaan dat hij de complete buitenwereld vergeet? Inclusief het ritmisch getik met de bezemsteel tegen de vloer van de onderbuurvrouw.
*zucht*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was er nu al zekerheid of het HD was?
Wanneer zou die andere heup bijtrekken, zei de dierenarts ? Of kon ie dat niet zien ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*zucht*
Nou, daarom dus alleen nog maar fietsen en joggen, zodat beide heupen evenveel belast worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wanneer zou die andere heup bijtrekken, zei de dierenarts ? Of kon ie dat niet zien ?
Eerder andersom. Als je hond langere tijd last heeft van zijn linkerheup, zal hij zijn gewicht meer op rechts dragen en zal die zijde dus sterker ontwikkelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:55 schreef Insomaniac het volgende:
Zijn rechterheup is iig meer ontwikkeld, dus gespierder dan zijn linker. Maar dat is imo geen reden om je linkerheup te ontzien en mank te gaan lopen..
Dat bedoel ik. Alle logica ontbreekt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eerder andersom. Als je hond langere tijd last heeft van zijn linkerheup, zal hij zijn gewicht meer op rechts dragen en zal die zijde dus sterker ontwikkelen.
Rotsituatie in ieder geval. Sterkte.
Uit de categorie: "Zit de stekker er wel in ?"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:02 schreef PrivateRyan het volgende:
Stomme vraag allicht: er zit niet toevallig een scherp iets in zijn poot?
Idd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Uit de categorie: "Zit de stekker er wel in ?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |