In navolging van man pijpt man:( Zou je gepijpt willen worden.... )
Het valt mij op dat er een groot aantal mannelijke fokkers is dat zeer afwijzend reageert op de daar gestelde vraag.
Ik ben nieuwsgierig naar de reden dat veel mannen zo gignatisch ANTI homo of bisex zijn. Sommige (niet alleen fokkers) roepen inderdaad gelijk kreten als Homo, en alle minderleuke synoniemen als een dit onderwerp ter sprake komt.
Als je die zelfde mannen echter zou vragen wat ze er van zouden vinden om hun vrouw met een andere dame in de weer te zien zegt waarschijnlijk 90%: "Wauw !"
Dus... ikkuh niet begrijp. Tell me, what the reason ?
post scriptum: ook dames mogen hun mening geven.
edit:
oeps typles angesagt.....
[Dit bericht is gewijzigd door Squartaq op 13-08-2001 16:59]
quote:Simpel: Mannen vallen (95 % dan) op vrouwen. Daarom vinden mannen het zien van 1, of meerdere vrouwen mooi. Ook als ze lekker met elkaar bezig zijn.
Op maandag 13 augustus 2001 16:07 schreef Squartaq het volgende:
Ante scriptum:
Dit is serieus bedoeld, dus geenof "leuke" opmerkingen graag.
Het valt mij op dat er een groot aantal mannelijke fokkers is dat zeer afwijzend reageert op de daar gestelde vraag.
Ik ben nieuwsgierig naar de reden dat veel mannen zo gignatisch ANTI homo of bisex zijn. Sommige (niet alleen fokkers) roepen inderdaad gelijk kreten als Homo, en alle minderleuke synoniemen als een dit onderwerp ter sprake komt.
Als je die zelfde mannen echter zou vragen wat ze er van zouden vinden om hun vrouw met een andere dame in de weer te zien zegt waarschijnlijk 90%: "Wauw !"Dus... ikkuh niet begrijp. Tell me, what the reason ?
post scriptum: ook dames mogen hun meming geven.
Buiten dat, de gedachte roept bij de gemiddelde man gewoon weerzin op, kan er niks aan doen. Bij mij ook.
Moet er niet aan denken dat een man bij mij..... *rilling over rug*
Simpel een natuurlijk iets denk ik, ook waarschijnlijk terug te voeren op de dominatie die mannen in een groep willen hebben (want de sterkste man krijgt de meeste vrouwtjes etc.) en vandaar dat het geilen op een man geen doel dient.
quote:Niet een beetje te direct?
Op maandag 13 augustus 2001 16:07 schreef Squartaq het volgende:
Ante scriptum:
Dit is serieus bedoeld, dus geenof "leuke" opmerkingen graag.
Als je die zelfde mannen echter zou vragen wat ze er van zouden vinden om hun vrouw met een andere dame in de weer te zien zegt waarschijnlijk 90%: "Wauw !"Dus... ikkuh niet begrijp. Tell me, what the reason ?
post scriptum: ook dames mogen hun meming geven.
Dat van de dominante mannetjes met de meeste vrouwtjes weet ik niet of dat klopt, want de mens is al 35.000 jaar monogaam (tenminste de meesten ) las ik laatst.
Ik denk dat veel bezoekers hier andere bezoekers IRL kennen. En daarom dus ook hier zo heftig reageren.
Ik heb toch enkele malen na met alcohol overladen avonden/nachten andere verhalen te horen gekregen. De vrouwen in het gezelschap kwamen tijdens het gespreksonderwerp homo/bi fantasiën als eerste over de brug met die seksuele fantasiën. En (ja ja) daarna ook wel de mannen.
En dat is dus wel een beetje hetzelfde met mij; die fantasiën heb ik wel. Nooit uitgevoerd echter . Wie weet gebeurt dat nog wel eens....
Het rare is dat van de mannen die altijd heel hard anti-homo reageren er een aantal is die na aandringen van de dames in het gezelschap toegeven die fantasiën wel te hebben.
Misschien is het bij velen gewoon een standaard reactie. Zonder er ook maar bij na te denken hoe pijnlijk harde opmerkingen en reacties kunnen zijn worden ze gegeven.
quote:Dan leef ik geloof ik in een andere wereld dan jij...
Op maandag 13 augustus 2001 18:33 schreef MoJo het volgende:
Hmm, volgens mij is wel iets meer dan 5% homo. Kdenk dat het eerder richtig de 20% gaat.
Ik denk toch dat er iets diepliggends geraakt wordt als je ervan walgt om bijv. twee mannen te zien zoenen. Als er nl. geen raakvlakken, triggers of hoe je ze ook wil noemen zou zijn zou je volgens mij volkomen neutraal er tegen over staan.
Dat mannen er van walgen geeft volgens mij juist aan dat het onderhuids misschien als iets dreigends (spannend?) gezien wordt.
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Lijkt me toch wel een kern van waarheid in zitten toch?
Commentaar graag.
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 19:43 schreef Maggiblokje het volgende:
Ik gooi even de knuppel in het hoenderhok.....zwiep....PLOF.Ik denk toch dat er iets diepliggends geraakt wordt als je ervan walgt om bijv. twee mannen te zien zoenen. Als er nl. geen raakvlakken, triggers of hoe je ze ook wil noemen zou zijn zou je volgens mij volkomen neutraal er tegen over staan.
Dat mannen er van walgen geeft volgens mij juist aan dat het onderhuids misschien als iets dreigends (spannend?) gezien wordt.
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Lijkt me toch wel een kern van waarheid in zitten toch?Commentaar graag.
quote:geef mij dan toch maar een man
Op maandag 13 augustus 2001 23:08 schreef Herald het volgende:[..]
Dus ik kom er nu voor uit dat ik horsecum.avi al bijna 2 jaar lang op mijn HD heb staan olé olé.
quote:Okee, dat is er maatschappelijk dus gewoon ingeramd. Tenminste, dat idee heb ik dan weer (ik weet niet of ik in de 5% of 20% wereld leef
Op maandag 13 augustus 2001 18:55 schreef The_Lord het volgende:
...Het rare is dat van de mannen die altijd heel hard anti-homo reageren er een aantal is die na aandringen van de dames in het gezelschap toegeven die fantasiën wel te hebben.
Misschien is het bij velen gewoon een standaard reactie. Zonder er ook maar bij na te denken hoe pijnlijk harde opmerkingen en reacties kunnen zijn worden ze gegeven.
Daarnaast heb ik dus ook heel sterk het vermoeden dat veel mannen koste wat het kost "homo/bi sexuele gevoelens en/of fantasien" voor zich houden, omdat ze bang zijn voor het (onterechte) oordeel van de sociale groepen (vriendenkringen, familie).
En tot slot, hoe vaak hoor/lees je wel niet over kerels die saampjes zichzelf bevredigen (dus niet elkaar); dan kan het opeens wel zonder dat het homosexueel en dergelijke is (kwalitatief warenonderzoek/prestatiemetingen ).
Hmm, nu begint ie vaag te worden, tijd om te stoppen.
quote:Beetje overtrokken reactie, maar goed het is een start.
Op maandag 13 augustus 2001 23:08 schreef Herald het volgende:[..]
nou flinke knuppel hoor. Deze ontzettend suffe redenatie wordt altijd geopperd als het weer eens over zoenende mannen gaat. Deze redenatie past perfect in het rijtje "als je niet op de crew zeikt ben je een ranzige crewkontenlikker die graag een blauw kleurtje wil" en "als je de mode volgt ben je een smerig kuddedier dat in geen enkel opzicht zelf kan nadenken en een spuitje beter voor je zou zijn".
Gelukkig dat ik niet walg van een vrouw die een paard pijpt, stel je voor dat ik een stille paardensexliefhebber ben. Dus ik kom er nu voor uit dat ik horsecum.avi al bijna 2 jaar lang op mijn HD heb staan olé olé.
quote:ze vinden het gewoon niet lekker. Van spinazie krijg ik ook braakneigingen, doe ik ook niet expres. Ik vind zoenende mannen ook niet prettig om naar te kijken. En echt niet omdat ik het stiekem toch wel lekker vind. Twee zoenende hetero's die overduidelijk aan het bekken zijn worden door de meeste mensen ook niet op prijs gesteld hoor. Een kusje dat kan nog, maar om nou meteen grootscheepse speekseltransacties te zien, nee dank je.
Op maandag 13 augustus 2001 23:31 schreef Maggiblokje het volgende:
Beetje overtrokken reactie, maar goed het is een start.
Blijft de vraag waarom het voor veel mannen afstotend is om zoenende mannen te zien.
Jongen en meisje die gigantisch lopen te bekken, dat wordt over het algemeen als aanstotend ervaren.
Maar een jongen en een meisje die dit zacht en teder doen, dat wordt juist als vertederend ervaren.
Toch denk ik dat dit bij twee jongens anders ligt. Veel mensen zullen dit toch afkeuren en als afstotend ervaren.
Een kleine liefkozing geeft dus heel sterke reacties.
Dat snap ik eigenlijk niet helemaal en dat bedoel ik dus.
quote:Ik denk toch, dat dit ook een questie van opvoeding is
Op dinsdag 14 augustus 2001 00:29 schreef Maggiblokje het volgende:
Klein nuanceverschil:Jongen en meisje die gigantisch lopen te bekken, dat wordt over het algemeen als aanstotend ervaren.
Maar een jongen en een meisje die dit zacht en teder doen, dat wordt juist als vertederend ervaren.Toch denk ik dat dit bij twee jongens anders ligt. Veel mensen zullen dit toch afkeuren en als afstotend ervaren.
Een kleine liefkozing geeft dus heel sterke reacties.
Dat snap ik eigenlijk niet helemaal en dat bedoel ik dus.
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 16:30 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Echter, mannen die elkaar aanraken, is absoluut geen opwindend gezicht, je kan er niks mee.
quote:En jullie spreken even uit naam van de mannen in het algemeen, ofzo? Zo klinkt het anders wel.
Op maandag 13 augustus 2001 16:43 schreef Cheese het volgende:
Mannen gaan zo gewoon niet met elkaar om. Jij geeft je vrienden toch ook geen zoen als je ze tegenkomt? (...)Mannen houden er niet van om zo naar andere mannen te kijken. Vraag ze maar eens wie ze een mooie man vinden(...)
Bewust of onderbewust fantaseer je als man dat je mee mag doen. Daarentegen twee kortharige mannen met stoppelbaard? Yuk.
Wat de LMK betreft is het idd de plank volledig misslaan, en vast voor een hoop anderen...
quote:Nou nee dank je!
Op dinsdag 14 augustus 2001 10:59 schreef mad26 het volgende:
Ach ja, jullie weten niet wat je mist! (want man-man sex is gewoon veel lekkerder, omdat je bij voorbaat weet wat lekker is bij een man)
Ik hou het wel bij vrouwen, if you don't mind.
quote:Hou toch op.
Op dinsdag 14 augustus 2001 10:59 schreef mad26 het volgende:
Ach ja, jullie weten niet wat je mist!
Even voorondersteld: Trein staat tot auto, als man staat tot vrouw. Dan roep ik toch ook niet dat ik liever met de trein ga omdat treinen mooier vind dan auto's ?
Mijn vraag is: waarom sommige mannen zo afgeven op mannen die "het" of iets anders met mannen doen. Is dat een soort van natuurlijke dominantie ? Voelen ze zich bij sexueel gedrag de dominante boven hun partner en zijn ze bang dat die partner van het gelijke geslacht wel eens dominanter zou kunnen zijn ? Is het een uitvloesel van het een mannetje - veel wijfjes principe bij de apen ? (overigens zijn er ook apen soorten waarin bi-sexualiteit voorkomt)Zijn het nare ervaringen die ze hebben waardoor ze zo afstotend reageren ? of juist het gebrek daaraan ?
Dat je iets anders mooier vind is geen reden om van het tegengestelde te walgen, dus dat argument gaat niet op. Dat je zegt, ik walg er van, prima. Maar wat is daar de ECHTE reden van. Of ZEG Je alleen maar dat je er van walgt maar voel je dat niet zo, en wat is DAAR dan de reden van.
Ik denk dat er inderdaad een maatschappelijke angst is voor het toegeven van bisexuele of homifiele gevoelens bij mannen. Ik wil graaghoren wat anderen daarvan vinden.
Gellar, kom es met een inhoudelijke reactie !! stel ik op prijs !
quote:Wie wel ??
Op maandag 13 augustus 2001 19:28 schreef ernems_menneke het volgende:
*sugt* ik ben nog maagd
maar ik zou er nou absoluut geen problemen mee hebben om door een man gepijpt te worden hoor
quote:Wat ik denk is dat de meeste mannen WERKELIJK niets sexueels met andere mannen willen doen. Een triootje MMV is tot daar aan toe voor velen denk ik, maar echt iets met andere man? Ik spreek voor mezelf, maar daar heb ik gewoon dus ECHT geen behoefte aan. Ik walg er gewoon van, net zoals ik walg van andere dingen. EN DAT IS DE ECHTE REDEN DAARVAN. PUNT. Het komt zelfs helemaal niet in me op en het ontbreekt in elke fantasie.
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:05 schreef Squartaq het volgende:Dat je iets anders mooier vind is geen reden om van het tegengestelde te walgen, dus dat argument gaat niet op. Dat je zegt, ik walg er van, prima. Maar wat is daar de ECHTE reden van. Of ZEG Je alleen maar dat je er van walgt maar voel je dat niet zo, en wat is DAAR dan de reden van.
Ik denk dat er inderdaad een maatschappelijke angst is voor het toegeven van bisexuele of homifiele gevoelens bij mannen. Ik wil graaghoren wat anderen daarvan vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Cheese op 14-08-2001 13:00]
quote:Nee!Het is geen maatschappelijke angst voor het toegeven van bisexuele of homofiele gevoelens die latent sluimeren. Ik heb die gevoelens gewoon niet. Simpel. En 2 mannen die met elkaar rommelen geeft mij de rillingen.
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:05 schreef Squartaq het volgende:
Ik wilde in deze discussie niet bedadrukken wat mannen van vrouwen vinden, maar waarom mannen zo afstotend reageren op man-man situaties.Even voorondersteld: Trein staat tot auto, als man staat tot vrouw. Dan roep ik toch ook niet dat ik liever met de trein ga omdat treinen mooier vind dan auto's ?
Mijn vraag is: waarom sommige mannen zo afgeven op mannen die "het" of iets anders met mannen doen. Is dat een soort van natuurlijke dominantie ? Voelen ze zich bij sexueel gedrag de dominante boven hun partner en zijn ze bang dat die partner van het gelijke geslacht wel eens dominanter zou kunnen zijn ? Is het een uitvloesel van het een mannetje - veel wijfjes principe bij de apen ? (overigens zijn er ook apen soorten waarin bi-sexualiteit voorkomt)Zijn het nare ervaringen die ze hebben waardoor ze zo afstotend reageren ? of juist het gebrek daaraan ?
Dat je iets anders mooier vind is geen reden om van het tegengestelde te walgen, dus dat argument gaat niet op. Dat je zegt, ik walg er van, prima. Maar wat is daar de ECHTE reden van. Of ZEG Je alleen maar dat je er van walgt maar voel je dat niet zo, en wat is DAAR dan de reden van.
quote:Belgische vrouwen laten zich pijpen ?
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:15 schreef BlaCk_ het volgende:[..]
Wie wel ??
![]()
Ikke misschien wel maar dat weet ik nog niet zenne alle daar moet ik es hard op peisen zenne
* SchoolMeester leert elke dag nieuwe dingen.
Ik contateer alleen dat er nogal fel op gereageerd wordt, en ik VRAAG MIJ AF waarom. Van mensen die altijd fel reageren, kan ik me dat voorstellen. Maar een hoop mensen reageren hierop heel fel, terwijl dat normaal niet zo is.
Ik heb er geen problemen mee ook dat iemand bi sexualiteit of homosexualiteit "niet lekker" vind. Absoluut niet. Maar door zo fel te reageren stoot je denk ik mensen nu en dan flink voor hun kop, en waar hebben ze dat aan verdiend ? Ik voel me er persoonlijk niet zo door getroffen overigens, ik heb wel bi-fantasieen, maar doorgaans trek ik me weinig van mensen aan
Kijk, als je zegt, ik hou er niet van, zoals ik ook niet van spruitjes houd. Prima. DAT is begrijpelijk. Als je zegt, ik heb die gevoelens simpelweg niet, DAT is begrijpelijk.
Maar reacties in de trent van "GATVERDAMME man-man is vrouwen zijn veel lekkerder !!!" die begrijp ik niet zo goed.
Als iemand je vraag houd je van bloemkool ? zeg je toch ook gewoon: "nou nee, broccoli smaakt me persoonlijk beter ?" Niet dan ?
quote:Je moet niet vergeten dat seks iets anders is dan groente eten. Op dit forum lijkt het wel alsof iedereen 4 keer op een dag geweldige seks heeft in de meeste kunstige standjes op de meest bizarre plekjes, maar laten we eens doen alsof dat niet zo is. Doen we net alsof seks iets speciaals is. Alsof je om mysterieuze reden niet mer jan en allemaan het bed in duikt.
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:35 schreef Squartaq het volgende:
Maar reacties in de trent van "GATVERDAMME man-man isvrouwen zijn veel lekkerder !!!" die begrijp ik niet zo goed.
Als iemand je vraag houd je van bloemkool ? zeg je toch ook gewoon: "nou nee, broccoli smaakt me persoonlijk beter ?" Niet dan ?
quote:Je spreekt voor jezelf??
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:29 schreef Herald het volgende:[..]
Zoiets wil je gewoon niet met een jongen. Dat is gewoon etgen je seksuele voorkeur. Brocolli eten gaat nog, maar dit, en eventueel ook nog de daad waarbij je je billen moet spreiden zodat hij zijn bloemkoolsteel in je stervormig diep zwart gat kan porren om zo de saus te maken, dat klinkt gewoon niet eh lief en smakelijk.
En bij vrouw vrouw denk je meestal aan tedere seks, en niet aan rauwe strap-on dildo seks.
En trust me, een groot gedeelte van de bevolking is bi.
quote:*Zucht*
Op dinsdag 14 augustus 2001 16:09 schreef MoJo het volgende:
Ik denk dat sommige "hetero's" zo overdreven reageren omdat ze bang zijn dat hun "vrienden" er achter komen dat ze toch wel een beetje op jongens vallen.
Lees de replys....
quote:Wat wil je horen dan?
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:05 schreef Squartaq het volgende:
quote:Ik begrijp wat je bedoelt Gellar, maar is het niet in en intreurig? Ik word er gelukkig nog steeds opstandig van.
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:41 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Wat wil je horen dan?
Ik heb hier weinig over te zeggen.
De reacties zijn jammer, ja. Ik leef ermee.
Al zo lang dat ik het gewoon niet meer merk, dus het stoort me niet echt meer.
Waarom krijg ik trouwens niet een reactie op het zoenen tussen mannen in plaats van dat het meteen in de sexsfeer getrokken wordt?
Juist de hetero's hier trekken het in de sexsfeer en ontduiken zo mooi de vraag: Wat stoot jullie af in de tederheid tussen twee mannen?
Herman van Veen heeft hier een prachtig liedje over geschreven. De tekst daarvan snijdt echt hout en gaat precies waar we het hier over hebben.
Het heet als ik het me goed herinner 'Regende het maar'. Ik ken de tekst min of meer uit mijn hoofd omdat het me zo raakte. Gaat ongeveer als volgt:
"Regende het maar.
Zodat ze met elkaar.
Schuilen konder onder moeders paraplu.
Niemand nam aanstoot.
Ook al liep je arm in arm.
In de stromende regen.
Toch lekker warm.
Als twee mannen zoenen op een of ander feest.
Dan vragen vele mensen of er een doelpunt is geweest.
Als een meneer wil sterven voor een andere meneer.
Dan mag dat nergens anders dan op het veld van eer.
Regende het maar.
Zodat ze met elkaar.
Niemand nam aanstoot.
In de stromende regen.
Toch lekker warm.
In de stromende regen.
Toch lekker warm."
quote:Ach, laten we zeggen dat ik het beide geprobeerd heb? Dus ik weet wat ik mis ja... En jammer dat ik het vind! NOT
Op dinsdag 14 augustus 2001 11:48 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Hou toch op.
Misschien weet jij wel niet wat je mist.
quote:Ja, dat is idd een supermooi nummer, en ontzettend recht in de roos.
"Regende het maar.
Zodat ze met elkaar.
Niemand nam aanstoot.
In de stromende regen.
Toch lekker warm.Als twee mannen zoenen op een of ander feest.
Dan vragen vele mensen of er een doelpunt is geweest.Als een meneer wil sterven voor een andere meneer.
Dan mag dat nergens anders dan op het veld van eer.Regende het maar.
Zodat ze met elkaar.
Niemand nam aanstoot.
In de stromende regen.
Toch lekker warm.In de stromende regen.
Toch lekker warm."
Waarom kunnen hetero's niet omgaan met intimiteit tussen mannen? Je gaf het al aan: ze denken meteen aan stampende penissen in nauwe aarzen (ofzoiets), ze sexualiseren de man-man relatie iig.
Waarom doen ze dat? Ik denk dat de homosexuelen daar zelf tot op zekere hoogte verantwoordelijk voor zijn. De beeldvorming wordt nl. voor een gedeelte bepaald door dingen als de Gay Parade (onlangs nog in het nieuws, het stelletje rellende nichten uit de Amsterdamse uitgaans-scene die met alleen een leren onderbroek aan door de grachten heen varen).
Daarnaast is er een stereotype beeldvorming in series en films op tv en in de bios van 'de homo' als een slap mannetje, dat vaak of aandoenlijk is, of de gemenerik speelt.
Aangezien de gemiddelde heteroman (let op: gemiddelde, dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen ) te dom is om deze stereotype beeldvorming te doorzien en 'de man-man relatie' te zien als een 'mens-mens relatie' zullen ze dus altijd man-man relatie snel sexualiseren.
quote:Ik ben hier nog niet zo lang, maar ik vind dat er hier overtrokken gereageerd wordt hoor. Echt. Alles wordt echt volledig uit z'n verband getrokken. "Sexualiseren van de man-man relatie" en "niet zien als mens-mens relatie" haha, doe ff normaal.
Op dinsdag 14 augustus 2001 22:29 schreef mad26 het volgende:Waarom kunnen hetero's niet omgaan met intimiteit tussen mannen? Je gaf het al aan: ze denken meteen aan stampende penissen in nauwe aarzen (ofzoiets), ze sexualiseren de man-man relatie iig.
Waarom doen ze dat? Ik denk dat de homosexuelen daar zelf tot op zekere hoogte verantwoordelijk voor zijn. De beeldvorming wordt nl. voor een gedeelte bepaald door dingen als de Gay Parade (onlangs nog in het nieuws, het stelletje rellende nichten uit de Amsterdamse uitgaans-scene die met alleen een leren onderbroek aan door de grachten heen varen).
Daarnaast is er een stereotype beeldvorming in series en films op tv en in de bios van 'de homo' als een slap mannetje, dat vaak of aandoenlijk is, of de gemenerik speelt.
Aangezien de gemiddelde heteroman (let op: gemiddelde, dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen) te dom is om deze stereotype beeldvorming te doorzien en 'de man-man relatie' te zien als een 'mens-mens relatie' zullen ze dus altijd man-man relatie snel sexualiseren.
En feit is dat mannen het niet aantrekkelijk vinden om te zien. Sorry, ik ook niet. Heeft niets met homo's op zich te maken, niets op tegen, ieder z'n meug (heb zelf een paar homo-vrienden blabla), maar ik vind het niet mooi om te zien, helaas. Ik vind opel kadetts ook niet mooi. Smaken verschillen. Beetje banaal, ok . So sue me.
Jullie kunnen niet geloven of accepteren dat de meeste mannen het niet mooi vinden, zonder achterliggende reden. Helaas voor jullie.
quote:Het heeft imho helemaal niks met denken aan beukende penissen in anussen of een een vuist in iemands reet te maken. Dat zijn beelden die bij de meeste homo's al de rillingen over de rug doen zien lopen. Dat willen ze zelf ook niet. Nee. Ik val niet op jongens, heb wel m'n puberale uitspattingen gehad. (wie niet in die tijd) en ach, ik kan er nu om lachen.
Op dinsdag 14 augustus 2001 22:29 schreef mad26 het volgende:
Aangezien de gemiddelde heteroman (let op: gemiddelde, dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen) te dom is om deze stereotype beeldvorming te doorzien en 'de man-man relatie' te zien als een 'mens-mens relatie' zullen ze dus altijd man-man relatie snel sexualiseren.
Gemiddeld is een mooie dekmantel om je achter te verschuilen. 90% van de mensen is gemiddeld. 10% is "anders" dus ik voel me zeker aangesproken bij zo'n statement.
Het is gewoon een gevoel dat ik krijg als ik aan dit onderwerp moet denken, of als ik 2 homo-mannen zie. Een onderbuikgevoel. Iets dat kriebelt ofzo. En daar komt geen greintje verstand aan te pas. Helemaal geen bewuste gedachten, helemaal geen intelligentie.
Tot zover ik weet heeft intelligentie helemaal niets met je gevoelsleven te maken, dus afkeuring van gevoelens hierop schuiven vind ik ronduit belachelijk. Misschien iets met open-mindness. Dat niet iedereen even open of flexibel is. Je kan imho beter stellen dat 90% van de mensen niet flexibel genoeg is.
Ik ken een stel homo's. Kan erg goed met ze praten. Bepaalde dingen kan ik erg goed met ze bespreken. Maar zodra het over m'n gevoelsleven gaat, gaat bij mij de deur op slot. Een primitieve oerdrift neemt het over, en ikzelf kan er weinig mee doen.. Rationeel volledig onverklaarbaar en (zoals al vaker is aangegeven) volledig onnodig. En het gekke is dat ik dat gevoel bij 2 vrouwen die met elkaar lopen te klooien dat niet heb. En dat lees ik hier meer terug.
Ik kan me heel goed voorstellen dat een aantal mannetjes danig agressief hiervan worden zodat ze gaan rammen. Dat heeft eerder te maken met een kwestie van opvoeding dan met intelligentie. Net zoals anti-homo uitingen.
Misschien dat het net zoiets is als de regel dat mannen niet mogen huilen. Cultuur dus. Normen en waarden. Misschien dat het daar inzit. (en dan helpen shockerende homo's niet echt)
Irrationeel en inconsequent, ik weet het, maar het is wel zo. Het zijn gevoelens, en daar doe je weinig aan
quote:stoer
Op woensdag 15 augustus 2001 01:56 schreef steve-a17 het volgende:
bij het zien van 2 mannen samen komt altidj het volgende in me op:
ren naar huis en pak snel een knuppel
als er iets goor is zijn het wel 2 van die poten!
quote:Totdat er eens 2 van die poten jou met een knuppel t ziekenhuis in rammen, zou ik trouwens een goede zaak vinden
quote:Ik heb nog wel een, ehm, knuppel.
Op woensdag 15 augustus 2001 08:47 schreef ernems_menneke het volgende:
Totdat er eens 2 van die poten jou met een knuppel t ziekenhuis in rammen, zou ik trouwens een goede zaak vinden
quote:GnaGnaGna ik heb wel de zin om iemand te rammen
Op woensdag 15 augustus 2001 08:53 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik heb nog wel een, ehm, knuppel.
Persoonlijk maak ik me niet zo druk over dat soort mensen, rammen met knuppels en als ze 2 mannen zien hollen ze jankend naar mams omdat ze bang zijn
Ik loop zelg gewoon hand in hand over straat, als mensen er moeite mee hebben kijken ze maar de andere kant op hoor
ik bedoel, ik ga toch ook niks zeggen als een jongen en meisje hand in hand lopen
speekseltransacties echter, daar doe ik op straat niet aan.
En bij vrienden ga ik ook niet klef zitten doen, is denk ik gewoon een stukje respect dat je hebt voor ze (of sommige niet)
quote:Mwah... Een beetje overdrijven voor 'the sake of the argument' is een toegestane rhetorische methode.
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:25 schreef Cheese het volgende:[..]
Ik ben hier nog niet zo lang, maar ik vind dat er hier overtrokken gereageerd wordt hoor. Echt. Alles wordt echt volledig uit z'n verband getrokken. "Sexualiseren van de man-man relatie" en "niet zien als mens-mens relatie" haha, doe ff normaal.
quote:Als je meer leest dan de laatst reactie, had je het volgende kunnen lezen:
Ten eerste begon het topic zo:
Als je die zelfde mannen echter zou vragen wat ze er van zouden vinden om hun vrouw met een andere dame in de weer te zien zegt waarschijnlijk 90%: "Wauw !"
dus daar gaat het over voor de duidelijkheid, over mannen met mannen in de weer te zien. Sexueel-achtig gedrag dus.
quote:Het kan namelijk zo zijn dat een discussie zich ontwikkelt en over andere onderwerpen gaat, dan over de eerste post.
Waarom krijg ik trouwens niet een reactie op het zoenen tussen mannen in plaats van dat het meteen in de sexsfeer getrokken wordt?
Juist de hetero's hier trekken het in de sexsfeer en ontduiken zo mooi de vraag: Wat stoot jullie af in de tederheid tussen twee mannen?
quote:mmoet dan nog de eerst nicht tegenkomen die niet meteen wegrent
Op woensdag 15 augustus 2001 08:47 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Totdat er eens 2 van die poten jou met een knuppel t ziekenhuis in rammen, zou ik trouwens een goede zaak vinden
quote:NEEEEEJ vuile sluimerspruitjesfetisjist!!!!
Op dinsdag 14 augustus 2001 13:59 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Nee!Het is geen maatschappelijke angst voor het toegeven van bisexuele of homofiele gevoelens die latent sluimeren. Ik heb die gevoelens gewoon niet. Simpel. En 2 mannen die met elkaar rommelen geeft mij de rillingen.
Waarom? Weet ik niet, daarom! Net zoals Jazz-muziek mij doet rillen, of dat ik niet van spruitjes houdt. Dat wil niet zeggen dat ik stiekum spruitjes-freak ben.
Er IS weinig inhoudelijks op te zeggen. Het zijn gewoon gevoelens, en die zijn er. Punt.
quote:Hmm... waar heb ik dat toch meer gehoort?
Op woensdag 15 augustus 2001 12:50 schreef steve-a17 het volgende:[..]
mmoet dan nog de eerst nicht tegenkomen die niet meteen wegrent
quote:Shit ze hebben me door......
Op woensdag 15 augustus 2001 13:58 schreef Maeghan het volgende:[..]
NEEEEEJ vuile sluimerspruitjesfetisjist!!!!
quote:Van alle replies is dit wel het toppunt van HOMOFOBIE...
Wil ik sex met een vrouw ? Nope, tenzij ze daar een bosje groene flappen voor neerleggen zie ik het mezelf niet doen. Vind ik het dan ook meteen weerzinwekkend om een man en een vrouw elkaar te zien kussen ? Natuurlijk niet, want ik ben net zo goed als de eerste beste hetero geconditioneerd om dat normaal te vinden.
Ik heb zelf het uitstekende vergelijkingsmateriaal van de Turkse samenleving. In Turkije hebben mensen hezelfde genetische materiaal, maar toch gebeurt het daar zeer vaak dat (vooral jonge) mannen sex met elkaar hebben. Los van elke verklaring daarvoor staat als een paal boven water dat ze dat doen omdat ze het lekker vinden. Zij hebben dus niet zo geleerd dat het 'walgelijk' is en doen het ondanks dezelfde natuurlijke kenmerken dus wel.
quote:Het zegt mij meer, dat deze jongen ofwel homo is maar niet toe durft te geven
Op woensdag 15 augustus 2001 23:31 schreef HenriPaul het volgende:[..]
Van alle replies is dit wel het toppunt van HOMOFOBIE...
En reken maar dat, dat iets over de poster(s) zelf zegt
Waarschijnlijk het laatste
quote:Homo's met knuppels, hier zijn signalement:
Schitterend, dit is exact het beeld wat ik van zo'n glibber heb.
quote:Zal de LMK...erh...hem...effies...metteh...jouw knuppel.......uhm...jeweetwel?
Op donderdag 16 augustus 2001 11:42 schreef Gellarboy het volgende:Schitterend, dit is exact het beeld wat ik van zo'n glibber heb.
quote:Wil jij met mijn knuppel spelen, Lovemaekingetje??
Op donderdag 16 augustus 2001 11:49 schreef Love Mae King het volgende:
Zal de LMK...erh...hem...effies...metteh...jouw knuppel.......uhm...jeweetwel?
quote:Film: "My beautifull laundrette" over twee mannen in love. Prachtig, erotisch, ontroerend, erg mooi
Op dinsdag 14 augustus 2001 22:29 schreef mad26 het volgende:
Hallo....
Deze discussie ontaard in of hetero mannen wel of niet van man-man situaties moeten houden. Maar dat was mijn insteek niet.
Ik wil graag weten waarom een groot deel van de hetro mannen zo expliciet reageert op deze situaties. Ron_jeremy en steve-a17 illustreren dat mooi. Ron_Jeremy houd het relatief netjes, maar door zijn reaties schijnt wel het ligt van "jakkes hoe kun je" aan steve maak ik verder geen woorden vuil.
Gellar (bijna-getrouwd-met-man) heeft er in het erleden duidelijk zoveel mee te maken gehad dat hij er immuun voor is, dus het komt vaak genoeg voor.
Waarom is dat zo ? Waarom is het zo moeilijk om mensen met deze gevoelens in hun waarde te laten ? DAT is mijn vraag.
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 12:15 schreef Squartaq het volgende:
Snik.Hallo....
Deze discussie ontaard in of hetero mannen wel of niet van man-man situaties moeten houden. Maar dat was mijn insteek niet.
Ik wil graag weten waarom een groot deel van de hetro mannen zo expliciet reageert op deze situaties. Ron_jeremy en steve-a17 illustreren dat mooi. Ron_Jeremy houd het relatief netjes, maar door zijn reaties schijnt wel het ligt van "jakkes hoe kun je" aan steve maak ik verder geen woorden vuil.
quote:Je antwoord is allang gegeven. Wat wil je nu eigenlijk horen? Het lijkt er namelijk nogal op dat je "JA! Eigenlijk zijn we allemaal stiekum homo/bi en daarom reageren we er zo op" wilt horen.
Waarom is dat zo ? Waarom is het zo moeilijk om mensen met deze gevoelens in hun waarde te laten ? DAT is mijn vraag.
Ik moet je helaas teleurstellen.
even goeie vrienden.
quote:Verschillen moeten er zijn tenslotte
Op donderdag 16 augustus 2001 15:25 schreef Squartaq het volgende:
Nee Ron_Jeremy, iederee mag voor mij zijn wattie wil. Maar aan de manier waarop jij mijn reacties interpreteerd denk ik dat wij elkaar nooit zullen begrijpen....
quote:Okay
even goeie vrienden.
alle gekheid op ee stokje
als je als homo je eigen druk moet maken over reacties van dieren zoals steve, dan kun je maar beter zelfmoord plegen denk ik
(en ja.. ik zeg dier, want het denk vermogen van steve komt niet boven een gemiddeld parkiet uit zo te zien)
Ik ben zelf in elkaar geslagen door een groepje van 5 ....
En ik heb steeds meer lak gekregen aan mensen zoals steve, daar poep ik op (so to speak)
quote:inderdaad, het past namelijk in de niet verder dan je neus kijkende kudden gedrag. De angst dat iemand anders wat negatiefs vind over jou moet je dus maar alles aangrijpen om de aandacht niet op jezelf te leggen. Dus als makkelijke prooi de homo's.
Op maandag 13 augustus 2001 19:43 schreef Maggiblokje het volgende:
Ik gooi even de knuppel in het hoenderhok.....zwiep....PLOF.Ik denk toch dat er iets diepliggends geraakt wordt als je ervan walgt om bijv. twee mannen te zien zoenen. Als er nl. geen raakvlakken, triggers of hoe je ze ook wil noemen zou zijn zou je volgens mij volkomen neutraal er tegen over staan.
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Lijkt me toch wel een kern van waarheid in zitten toch?Commentaar graag.
Het enige vervelende is als je de hetro jongen/man uit de kudde plukt en eens met hem aan papt en dan een diepzinnig gesprek aan gaat ineens het grote mondje wordt ingeruild voor een klein hart.
En wat blijkt dan. er zijn heel wat stoere hetro jongens die ook wel eens sex hebben met een jongen. en dat nog lekker vinden ook. En gelukkig vind ik dat nu net niet zo erg.
Maar in een groep schaamt men zich er voor. Vooral voor het gedeelte "lekker vinden". Maar dit ligt ook aan onze cultuur en opvoeding.
quote:Okee ik geef je hier helemaal gelijk in. al heb ik inmiddels wel een tik opgelopen. Ik loop zelfs niet zo maar hand in hand met mijn vriend [ja ik ben homo]. mijn eerste vriend en ik kregen volwassen bakstenen naar ons hoofd gegooid. Met veel geluk zijn we zonder schade aan de stenenregen ontsnapt.
Op dinsdag 14 augustus 2001 09:07 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Ik denk toch, dat dit ook een questie van opvoeding is
Een heleboel mensen zijn opgevoed met het idee dat man/man slecht is.
Ikzelf zou nooit een man kussen op straat omdat ik weet dat dit heftige reacties oproept bij andere mensen
Maar handje in handje doe ik wel hoor
Ik begin weer een beetje van mijn fobie van steenhagel af te komen maar soms heb ik het er nog wel moeilijk mee
quote:zou het zeker een/twee keer proberen.
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:15 schreef BlaCk_ het volgende:[..]
Wie wel ??
![]()
Ikke misschien wel maar dat weet ik nog niet zenne alle daar moet ik es hard op peisen zenne
quote:misschien, alleen las ik dat als de sfeer goed is 80% van de mannen al in wederzijdse masturbatie willen storten....
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:53 schreef Cheese het volgende:[..]
Wat ik denk is dat de meeste mannen WERKELIJK niets sexueels met andere mannen willen doen. Een triootje MMV is tot daar aan toe voor velen denk ik, maar echt iets met andere man? Ik spreek voor mezelf, maar daar heb ik gewoon dus ECHT geen behoefte aan. Ik walg er gewoon van, net zoals ik walg van andere dingen. EN DAT IS DE ECHTE REDEN DAARVAN. PUNT. Het komt zelfs helemaal niet in me op en het ontbreekt in elke fantasie.
Waarom kun je dat niet geloven? Sociale gedragstypen etc erbij halen als reden is te ver zoeken denk ik.
En dan kun je wel zeggen dat mannen hun bisexuele gevoelens verbergen, maar bedenk ook eens dat het gewoon zo kan zijn. Het zit gewoon in de man. Accepteer het maar gewoon.
En uit mijn ervaring met van de straat geplukte hetro jongens dat het uit dekleren en in bed krijgen van echte straight jongens niet superveel moeilijker is dan homojongens.
[
quote:Enbij homosex komen gelijk de snorren politie petten en al om bekende fistplaatjes met overjarige rasnichten bovendrijven he?
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:29 schreef Herald het volgende:[..]
Je moet niet vergeten dat seks iets anders is dan groente eten. Op dit forum lijkt het wel alsof iedereen 4 keer op een dag geweldige seks heeft in de meeste kunstige standjes op de meest bizarre plekjes, maar laten we eens doen alsof dat niet zo is. Doen we net alsof seks iets speciaals is. Alsof je om mysterieuze reden niet mer jan en allemaan het bed in duikt.
Dan wil je als heterojongen liever zo'n zeer intiem en spannend moment met een meisje delen wie streelt. Dan bedoel ik over hoofd, gezicht(wang etc),nek,rug,zij,ontblote buikje, armen en benen? en kusjes op je wang, nek & hoofd daarbij?
tegen elkaar liggen hand in hand je arm om haar heen en zo dichtbij dat je elkaars adem ademt en ze met haar arm op je borst je hartslag voelt..
En tijdens dit zeg je wat je van dr vind.. en dat je van haar houd..En het grappige is dat sex nu ook gewoon gezien wordt als chocolade, gewoon lekker. En ja het is natuurlijk heeeeeeeeeeeel speciaal als je met iemand waar je verlieft op bent sex hebt. Maar wanneer ik met "een" jongen sex heb vindik het nogsteeds lekker. Ook de keer dat ik sex had met een meisje was de sex lekker. Alleen wordt ik absoluur niet sexueel opgewonde van een zachte dame met ronde vormen.[sorry dames] maar rij ik graag 2 uur nutteloos in een bus om naar een leuke jongen te staren. strak gespierd of een leuk gezicht, serieus kijkend of lief dromerig voor zich uit straend. Super knap of gewoon lief. en sex is helemaal niet speciaal. Je maakt het speciaal. Sex is net asl eten een levens behoefte. alleen niet een van de 3 primaire.
Zoiets wil je gewoon niet met een jongen. Dat is gewoon etgen je seksuele voorkeur. Brocolli eten gaat nog, maar dit, en eventueel ook nog de daad waarbij je je billen moet spreiden zodat hij zijn bloemkoolsteel in je stervormig diep zwart gat kan porren om zo de saus te maken, dat klinkt gewoon niet eh lief en smakelijk.Okee ik zal er dan ook eens eentje noemen.
Het sex hebben met een meisje klinkt ook niet geweldig. Luister maar.
Moet je op haar gaan liggen dara op twee uiers die medogeloos heen en weer bewegen alshe langzaam er in schuit. je gaat alleen maar waar afgewekte vloeistoffen het lichaam verlaten, soms nog wat bloederige zooi omdat er een eitje afgestoten is. Daat dou jij als jongen je leuter. in een vochtige muffe ruimte. end an moet je zelf nog alle arbeid verrichten om vervolgens je zaad in een zuigend gad te storten. en dan de belachelijke positie waar het ingebeurd. Het is net een grote vissekop met haar er op, nou dan heb ik ookal gegeten en gedronken. [ik begrijp niet dat hier uberhaubt iemand opgewonden van kan raken]
En bij vrouw vrouw denk je meestal aan tedere seks, en niet aan rauwe strap-on dildo seks.
quote:laat ik het met je eens zijn, gelukkig zijn er nog mensen die de hetrosex voor de voortplanting gebruiken. Voor mijn plezier nooit.
Op dinsdag 14 augustus 2001 22:18 schreef mad26 het volgende:[..]
Ach, laten we zeggen dat ik het beide geprobeerd heb? Dus ik weet wat ik mis ja... En jammer dat ik het vind! NOT
quote:ja
Op donderdag 16 augustus 2001 22:31 schreef Nielsh26 het volgende:
Enbij homosex komen gelijk de snorren politie petten en al om bekende fistplaatjes met overjarige rasnichten bovendrijven he?
quote:ik kan heel goed voorstellen dat het man man sex door maar weinig mensen als opwinend ervaren wordt. Maar de discussie van het pijpen moeten we niet geheel voorbijgaan. Het kan ook beschouwd worden al gemakkelijke sexuele ontlading. Er is ook zat sex waar ik van denk dat ook niet iedere homo of hetro opgewonden van wordt. [Lees plas poep sex, SM, bondage, groepsex, trio] het grappige is dat dit vaal allemaal wel direct in verband gebracht wordt met homosexualiteit, en dat dat wel een vertekend beeld geeft ja, maar gelukkig krijg je inde media alleen zendtijd als het gedrag extreen afwijkend is van het gemiddelde.
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:25 schreef Cheese het volgende:[..]
Ik ben hier nog niet zo lang, maar ik vind dat er hier overtrokken gereageerd wordt hoor. Echt. Alles wordt echt volledig uit z'n verband getrokken. "Sexualiseren van de man-man relatie" en "niet zien als mens-mens relatie" haha, doe ff normaal.
Ten eerste begon het topic zo:
dus daar gaat het over voor de duidelijkheid, over mannen met mannen in de weer te zien. Sexueel-achtig gedrag dus.En feit is dat mannen het niet aantrekkelijk vinden om te zien. Sorry, ik ook niet. Heeft niets met homo's op zich te maken, niets op tegen, ieder z'n meug (heb zelf een paar homo-vrienden blabla), maar ik vind het niet mooi om te zien, helaas. Ik vind opel kadetts ook niet mooi. Smaken verschillen. Beetje banaal, ok
. So sue me.
Jullie kunnen niet geloven of accepteren dat de meeste mannen het niet mooi vinden, zonder achterliggende reden. Helaas voor jullie.
quote:Misschien wordst het eens tijd dat je je realiseerd dat dit beeld min of meer opgelegd is. Omdat deze beelden veel aandacht krijgen. een vrijend stellentje man/vrouw is niets bijzonders, ik denk ook niet dat een sexend stelletje man/man enige vorm van kijkcijfers trekt. Maar ik durfte wedden dat iedereen V8 zou hebben gezien als iemand daar een arm tot aan zijn ellebool in zijn reed geschoven krijgt.
Op donderdag 16 augustus 2001 22:34 schreef Herald het volgende:[..]
ja
dat zei ik toch of niet?
De vraag die er gesteld moet worden is is dit homosex. Nou naar mijn mening niet. gelukkig denk jij daar anders over.
quote:GEVONDEN
Op woensdag 15 augustus 2001 12:50 schreef steve-a17 het volgende:[..]
mmoet dan nog de eerst nicht tegenkomen die niet meteen wegrent
quote:Is ook de gewoonste zaak van de wereld. Ook mannen hebben wel behoefte aan lichamelijk contakt zonder dat er enige sexuele bijgedachten zijn.
Op donderdag 16 augustus 2001 00:57 schreef evert het volgende:
maar zoenen?
Ik (hetero) zoen een aantal van mijn mannelijke vrienden bij verjaardagen ook gewoon driemaal.
en leg een hand op hun schouder. of omhels ze als ze het moeilijk hebben. En omgekeerd ook.
quote:klopt. is opzich niets mis mee toch?
Op donderdag 16 augustus 2001 05:01 schreef HiZ het volgende:
OK, op het risico dat er weer allerlei gekwetste heterozieltjes over me heen vallen. Ik denk niet dat jullie gevoelens van afkeer zo natuurlijk zijn als jullie zelf denken dat ze zijn. Er is namelijk in aanleg niet zo heel erg veel dat mensen weerzinwekkend vinden op sexueel gebied. Het is ook niet zo dat ze allemaal hetzelfde willen, maar die weerzin die wordt wel degelijk aangeleerd door je omgeving.Wil ik sex met een vrouw ? Nope, tenzij ze daar een bosje groene flappen voor neerleggen zie ik het mezelf niet doen. Vind ik het dan ook meteen weerzinwekkend om een man en een vrouw elkaar te zien kussen ? Natuurlijk niet, want ik ben net zo goed als de eerste beste hetero geconditioneerd om dat normaal te vinden.
Ik heb zelf het uitstekende vergelijkingsmateriaal van de Turkse samenleving. In Turkije hebben mensen hezelfde genetische materiaal, maar toch gebeurt het daar zeer vaak dat (vooral jonge) mannen sex met elkaar hebben. Los van elke verklaring daarvoor staat als een paal boven water dat ze dat doen omdat ze het lekker vinden. Zij hebben dus niet zo geleerd dat het 'walgelijk' is en doen het ondanks dezelfde natuurlijke kenmerken dus wel.
quote:nee hoor, bij seks denk ik -hoe kortzichtig ook- aan seks tussen een man en een vrouw. Zelfs bij de befaamde trio's waarbij 90% van de Fok!kers denkt dat mmv altijd homoseks tot gevolg heeft, denk ik aan een vrouw die gesandwiched wordt waarbij de mannelijke aarzen ongeroerd blijven.
Op donderdag 16 augustus 2001 22:39 schreef Nielsh26 het volgende:
Er is ook zat sex waar ik van denk dat ook niet iedere homo of hetro opgewonden van wordt. [Lees plas poep sex, SM, bondage, groepsex, trio] het grappige is dat dit vaal allemaal wel direct in verband gebracht wordt met homosexualiteit
Zoals in het pijpentopique gaat het ook bij zoenen en seks om verbeelding. Ik zeg niet dat ik walg van zoenende mannen, maar opwindend, of lekker om te zien vind ik het niet. En dat is niet omdat ik denk dat het niet hoort, maar gewoon omdat het niet my cup of tea is. Zo worden knappe dames wel nagefloten, maar een dame met een maatje meer niet. Doen ze echt niet omdat ze stiekem seks met dikke vrouwen ontzettend lekker vinden. Nee, het trekt ze niet aan )hoewel er ook zat mensen zijn die van dikke meisjes walgen getuige de dikke meisjes topiques).
quote:dat is toch ook het algemene indruk dat men van homo's heeft
Op donderdag 16 augustus 2001 22:31 schreef Nielsh26 het volgende:[..]
Enbij homosex komen gelijk de snorren politie petten en al om bekende fistplaatjes met overjarige rasnichten bovendrijven he?
quote:ahh hebben ze je geslagen? goed voor je vieze flikker!
Op donderdag 16 augustus 2001 16:26 schreef ernems_menneke het volgende:
*knielt voorover*
steve-a17 ... wil je met me trouwen?
je bent de ideale homo,alle gekheid op ee stokje
als je als homo je eigen druk moet maken over reacties van dieren zoals steve, dan kun je maar beter zelfmoord plegen denk ik
(en ja.. ik zeg dier, want het denk vermogen van steve komt niet boven een gemiddeld parkiet uit zo te zien)Ik ben zelf in elkaar geslagen door een groepje van 5 ....
En ik heb steeds meer lak gekregen aan mensen zoals steve, daar poep ik op (so to speak)
quote:beide fout deze jongen is gewoon homo hater en hoopt dat ze alle snel uit zullen sterfen )
Op donderdag 16 augustus 2001 07:45 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Het zegt mij meer, dat deze jongen ofwel homo is maar niet toe durft te geven
of hij is gewoon domWaarschijnlijk het laatste
Ik zelf zou ook nix met een man willen , en wat de rest wil , I don't care....
en steve-a17:
edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door dontcare op 03-09-2001 13:50]
quote:*thread niet echt geleesd heeft*
Op dinsdag 14 augustus 2001 22:29 schreef mad26 het volgende:[..]
Waarom kunnen hetero's niet omgaan met intimiteit tussen mannen?
quote:Wat overigens niet verklaard dat het bij homosexualiteit bij meisjes lang zo taboe schijnt te zijn.
Op woensdag 05 september 2001 05:02 schreef ThijNtjE het volgende:[..]
Misschien komt het door het maatschappelijke (en overigens ouderwetse) beeld dat homosexualiteit taboe is?
quote:Diepliggends? ongetwijfeld, anders zou je niet zo'n reactie hebben als hetero jongen zoals de meeste jongens schijnen te hebben. Dreigends? Wat zou ik als dreigend moeten zien? Dat twee homo's mij met een mes achterna komen? Nee, ik zie niet echt iets dreigends. Of bedoel je dat iemand zich bedreigd zou (moeten) voelen, omdat hij het misschien wel lekker zou kunnen vinden? Dat zeker niet, anders was ik al wel homo geweest (of bi). Lijkt me toch meer een vraag waarin je al een (gewenst) antwoord suggereert.
Ik denk toch dat er iets diepliggends geraakt wordt als je ervan walgt om bijv. twee mannen te zien zoenen. Als er nl. geen raakvlakken, triggers of hoe je ze ook wil noemen zou zijn zou je volgens mij volkomen neutraal er tegen over staan.
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Lijkt me toch wel een kern van waarheid in zitten toch?
<edit> interpunctie iets aangepast </edit>
quote:Wat denk je nou te bereiken met deze kinderachtige reacties? Denk je dat je leven er beter van wordt als je andere mensen de grond in stampt?
Op maandag 03 september 2001 10:34 schreef steve-a17 het volgende:[..]
ahh hebben ze je geslagen? goed voor je vieze flikker!
quote:nee het hoort ook niet bij mensne te gebeuren maar bij flikkers mag het van mij dus wel.
Op woensdag 05 september 2001 09:05 schreef mad26 het volgende:[..]
Wat denk je nou te bereiken met deze kinderachtige reacties? Denk je dat je leven er beter van wordt als je andere mensen de grond in stampt?
Jammer dat je voldoening moet halen uit zulke negatieve gedachten en gevoelens.
"Ik heb niks tegen homo's hoor, maar ik moet er niks van zien!".
"Ik heb niks tegen homo's hoor, maar ze moeten mij er niet mee lastig vallen!"
Wat zijn dit nou toch voor intolerante zeikreacties!
Je wordt toch niet gevraagd of je mee wilt doen? En als je het niet wilt zien dan kijk je toch gewoon niet?
Als je dit soort uitspraken doet heb je gewoon WEL iets tegen homo's maar ben je gewoon politiek correct aan het doen. Ik vind het schijnheilig.
Als ik twee mannen zie lopen die duidelijk dolverliefd op elkaar zijn zie lopen dan denk ik gewoon van goh wat leuk, net zoals ik dat denk bij een man en een vrouw samen.
Wat is er nou in godsnaam mis met twee mensen die zichtbaar dolgelukkig met elkaar zijn?
Ik snap het echt niet....
quote:Wat ben jij een triest figuur zeg...
Op vrijdag 07 september 2001 07:53 schreef steve-a17 het volgende:[..]
nee het hoort ook niet bij mensne te gebeuren maar bij flikkers mag het van mij dus wel.
Gelukkig toon je wel wat zelfkennis in je onderschrift.
Begrijp me goed, niet iedereen voelt de behoefte om het eens te proberen met iemand van hetzelfde geslacht (ikzelf bijvoorbeeld ook niet direct), maar dat krampachtige afwijzen of bijna walgen van mannen komt op mij vaak een beetje overdreven over. Zeg gewoon: Ik heb er geen behoefte aan. Dat is toch duidleijk genoeg.
En steve: wat een denigrerende reacties zeg! wat heeft een homo jou ooit aangedaan dat je ze haat? Ik denk dat je op de meeste mensen behoorlijk zielig en kortzichtig overkomt.
quote:Ripley, is dit een inside joke?
Op vrijdag 07 september 2001 11:07 schreef Ripley het volgende:
Uiteindelijk lees en hoor ik toch vaak dat mannen experimenteren met andere mannen.
quote:
nee het hoort ook niet bij mensne te gebeuren maar bij flikkers mag het van mij dus wel.
quote:Nog nooit zo'n verwijfd scootertje gezien. En ik weet gewoon zeker dat er een dildo op het zadeltje zit gelast!
quote:Het feit dat ie zo weg is van scootertjes getuigd al van enige kinderlijkheid.
Op vrijdag 07 september 2001 12:02 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Nog nooit zo'n verwijfd scootertje gezien. En ik weet gewoon zeker dat er een dildo op het zadeltje zit gelast!
Scooters = 16 jaar = puber = (waarschijnlijk) maagd = ONZEKER.
quote:nee als je andere post van me ook zou lezen zou je weten
Op vrijdag 07 september 2001 12:40 schreef Jazper het volgende:[..]
Het feit dat ie zo weg is van scootertjes getuigd al van enige kinderlijkheid.
Scooters = 16 jaar = puber = (waarschijnlijk) maagd = ONZEKER.
quote:19 jaar en nog steeds aan de Olvarit? Tsssk.
Op vrijdag 07 september 2001 21:26 schreef steve-a17 het volgende:[..]
nee als je andere post van me ook zou lezen zou je weten
amsterdam=druk in het verkeer=>scooter is handig vervoermiddel=19 met rijbewijs
dus kom niet met je puber blablabla
quote:Ehm..
ahh hebben ze je geslagen? goed voor je vieze flikker!
Kinderen zoals jij moeten er ook zijn,
Het geeft even aan dat er toch beestjes zijn die dommer zijn dan eencellige wezens
quote:Dat is dus echt niet zo. Ik heb dus echt niets tegen homo's maar ik vind het niet mooi om te zien. Doe ik het alweer!
Op vrijdag 07 september 2001 09:08 schreef TheMarco het volgende:
Bah. Sorry hoor maar ik word echt strontziek van al die reacties van:"Ik heb niks tegen homo's hoor, maar ik moet er niks van zien!".
Wat zijn dit nou toch voor intolerante zeikreacties!
Je wordt toch niet gevraagd of je mee wilt doen? En als je het niet wilt zien dan kijk je toch gewoon niet?Als je dit soort uitspraken doet heb je gewoon WEL iets tegen homo's maar ben je gewoon politiek correct aan het doen. Ik vind het schijnheilig.
quote:Nee, pubers zijn een stuk volwassener dan jij bent... Het niveau van je reacties overstijgt de basisschool bij lange na niet.
Op vrijdag 07 september 2001 21:26 schreef steve-a17 het volgende:[..]
nee als je andere post van me ook zou lezen zou je weten
amsterdam=druk in het verkeer=>scooter is handig vervoermiddel=19 met rijbewijs
dus kom niet met je puber blablabla
quote:Tot je op je waffel gaat en in t ziekenhuis beland,
scooter is handig vervoermiddel
quote:waarom moeten homo's wel constant op straat, in de tram en op t.v. geconfronteerd worden met bekkende hetero's (en er verder niet over klagen, schelden of erger.....!) maar wordt er heel hysterisch gereageerd als het andersom is !!!????
Op vrijdag 07 september 2001 23:47 schreef Cheese het volgende:[..]
Dat is dus echt niet zo. Ik heb dus echt niets tegen homo's maar ik vind het niet mooi om te zien.......
quote:Dat hoeven ze niet. Niemand hoeft dat.
Op zaterdag 08 september 2001 17:56 schreef YRRAB het volgende:[..]
waarom moeten homo's wel constant op straat, in de tram en op t.v. geconfronteerd worden met bekkende hetero's (en er verder niet over klagen, schelden of erger.....!) maar wordt er heel hysterisch gereageerd als het andersom is !!!????
Out.
Nou reageer ik gewoon zo, zoals de meeste hetero's naar homo's toe reageren, terwijl men er zelf niet voor kiest wat men leuk vind of niet.
geef mij dus maar een lekkere paal
quote:Ik zit ook niet graag in zo'n open wond the wroeten
Op dinsdag 11 september 2001 18:44 schreef Corrado het volgende:
mannen onder elkaar, hmmmmmmmmmmmmm, ik hoef niet zo'n stinkwijf met zon stinkende mossel tussen de benen, om te kotsen gewoon.Nou reageer ik gewoon zo, zoals de meeste hetero's naar homo's toe reageren, terwijl men er zelf niet voor kiest wat men leuk vind of niet.
geef mij dus maar een lekkere paal
(Voor de vrouwen, niet persoonlijk opvatten hoor)
quote:Bravo!
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:34 schreef weerdo het volgende:[..]
Gemiddeld is een mooie dekmantel om je achter te verschuilen. 90% van de mensen is gemiddeld. 10% is "anders" dus ik voel me zeker aangesproken bij zo'n statement.Het is gewoon een gevoel dat ik krijg als ik aan dit onderwerp moet denken, of als ik 2 homo-mannen zie. Een onderbuikgevoel. Iets dat kriebelt ofzo. En daar komt geen greintje verstand aan te pas. Helemaal geen bewuste gedachten, helemaal geen intelligentie.
Tot zover ik weet heeft intelligentie helemaal niets met je gevoelsleven te maken, dus afkeuring van gevoelens hierop schuiven vind ik ronduit belachelijk. Misschien iets met open-mindness. Dat niet iedereen even open of flexibel is. Je kan imho beter stellen dat 90% van de mensen niet flexibel genoeg is.
Ik ken een stel homo's. Kan erg goed met ze praten. Bepaalde dingen kan ik erg goed met ze bespreken. Maar zodra het over m'n gevoelsleven gaat, gaat bij mij de deur op slot. Een primitieve oerdrift neemt het over, en ikzelf kan er weinig mee doen.. Rationeel volledig onverklaarbaar en (zoals al vaker is aangegeven) volledig onnodig. En het gekke is dat ik dat gevoel bij 2 vrouwen die met elkaar lopen te klooien dat niet heb. En dat lees ik hier meer terug.
Ik kan me heel goed voorstellen dat een aantal mannetjes danig agressief hiervan worden zodat ze gaan rammen. Dat heeft eerder te maken met een kwestie van opvoeding dan met intelligentie. Net zoals anti-homo uitingen.
Misschien dat het net zoiets is als de regel dat mannen niet mogen huilen. Cultuur dus. Normen en waarden. Misschien dat het daar inzit. (en dan helpen shockerende homo's niet echt)
Het is een leuk stukje, maar er zitten wel wat verkeerde veronderstellingen in. Met name dat als de schrijver twee mannen ziet, of er aan denkt, door een oerdrift wordt overgenomen, waar hij niets aan zegt te kunnen doen.
Dit gevoel is wel degelijk ontstaan door opvoeding en omgeving (als in één van de grote vragen van de psychologie: nature vs. nurture) en ik zou dat dus geen oerdrift willen noemen, maar een aangeleerde respons. Het mooie daarvan is, dat als je maar hard genoeg wilt, je deze respons ook weer kunt afleren En dus komt het wel uit op je intelligentie, en niet op je emotie.
quote:Klopt, ik wil de hetero's hier niets door de strot duwen (no pun intended), maar dit onderwerp blijft interessant omdat er geen echt antwoord op komt.
Op donderdag 13 september 2001 12:27 schreef mad26 het volgende:
Bravo? Hmmm... Ikke niet snappenHet is een leuk stukje, maar er zitten wel wat verkeerde veronderstellingen in. Met name dat als de schrijver twee mannen ziet, of er aan denkt, door een oerdrift wordt overgenomen, waar hij niets aan zegt te kunnen doen.
Dit gevoel is wel degelijk ontstaan door opvoeding en omgeving (als in één van de grote vragen van de psychologie: nature vs. nurture) en ik zou dat dus geen oerdrift willen noemen, maar een aangeleerde respons. Het mooie daarvan is, dat als je maar hard genoeg wilt, je deze respons ook weer kunt aflerenEn dus komt het wel uit op je intelligentie, en niet op je emotie.
Sommige hetero's (sommige van mijn beste vrienden zijn het) die hier posten hebben last van 'oerdriften' als ze mannen bezig zien, of ze gaan er van over hun nek zonder dat ze het kunnen verklaren.
Daarin ligt juist het stukje waar jullie het laten liggen. Ik stel dat het NIET normaal is dat je van twee zoenende mannen over je nek gaat. Daar zit iets achter maar ik zie weinig bereidheid om dat verder te onderzoeken. Ik ben benieuwd, dus ik zou zeggen: graven heren!
quote:Is het vergelijkbaar met mijn gevoel als ik een heterostel zie bekken (da's dus met uitwisseling van lichaamsvocht zeg maar)? Ik wordt daar dus echt niet goed van, maar voornamelijk omdat ik weet dat ik dat niet moet proberen met mijn vriend op straat, omdat ik dan in ieder geval opmerkingen naar m'n hoofd ga krijgen, als ik al niet gestenigd word.
Op donderdag 13 september 2001 13:50 schreef Maggiblokje het volgende:
Daarin ligt juist het stukje waar jullie het laten liggen. Ik stel dat het NIET normaal is dat je van twee zoenende mannen over je nek gaat. Daar zit iets achter maar ik zie weinig bereidheid om dat verder te onderzoeken. Ik ben benieuwd, dus ik zou zeggen: graven heren!
quote:Sja.. kleinigheidje hou je toch in deze verotte maatschapij
Op donderdag 13 september 2001 21:28 schreef mad26 het volgende:[..]
Is het vergelijkbaar met mijn gevoel als ik een heterostel zie bekken (da's dus met uitwisseling van lichaamsvocht zeg maar)? Ik wordt daar dus echt niet goed van, maar voornamelijk omdat ik weet dat ik dat niet moet proberen met mijn vriend op straat, omdat ik dan in ieder geval opmerkingen naar m'n hoofd ga krijgen, als ik al niet gestenigd word.
Als ik als homo twee mannen zie zoenen vind ik dat logischerwijze juist opwindend.
Als ik twee vrouwen zie zoenen, geen probleem.
Als ik een man en een vrouw zie zoenen, geen probleem.
Waarom dan die intolerantie, want dat is het en niets anders!
quote:Kom op joh! Leg je er niet zo bij neer! Ik ben ervan overtuigd dat ik wel iets kan doen om de maatschappij te veranderen, hoe klein het dan ook mag zijn, zodat homosexualiteit beter wordt geaccepteerd.
Op donderdag 13 september 2001 21:44 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Sja.. kleinigheidje hou je toch in deze verotte maatschapij
quote:Het is een vies gezicht. Sorry.
Op donderdag 13 september 2001 22:55 schreef Maggiblokje het volgende:
Ik blijf me gewoon verbazen dat hetero's (mannen) niet onder woorden kunnen brengen waarom ze over hun nek gaan van zoenende mannen.
Waarom?????
Net zoals ik het eten van slakken vies vindt etc.
Elke dag zie je op tv hoe mannen elkaar afslachten, afknallen of in coma rammen.
Ik durf te wedden dat dit minder emotie oproept dan dat er twee mannen te zien zouden zijn die aan het zoenen zijn.
Ik hoop alleen dat hetero's hier eens over na gaan denken en dat ze beseffen dat als ze afkeurende gevoelens bij zichzelf bespeuren als ze mannen zien zoenen of je DAT wel normaal moet vinden!
Je kunt je in dat geval nl. afvragen wie er nu een afwijking heeft!
quote:Luister nou. Don't get me wrong, 'k ben geen homofoob.
Op vrijdag 14 september 2001 12:34 schreef Maggiblokje het volgende:
Heeft alles met conditionering te maken. Niets oergevoelens of 'het is gewoon zo'!Elke dag zie je op tv hoe mannen elkaar afslachten, afknallen of in coma rammen.
Ik durf te wedden dat dit minder emotie oproept dan dat er twee mannen te zien zouden zijn die aan het zoenen zijn.Ik hoop alleen dat hetero's hier eens over na gaan denken en dat ze beseffen dat als ze afkeurende gevoelens bij zichzelf bespeuren als ze mannen zien zoenen of je DAT wel normaal moet vinden!
Je kunt je in dat geval nl. afvragen wie er nu een afwijking heeft!
Maar feit is en blijft dat, op biologische schaal gezien, sexualiteit dient voor voortplanting. Homosexualiteit, mannelijk of vrouwelijk, kan daar geen aandeel in scheppen. Zodoende is homosexualiteit toch echt een afwijking. Geen ernstige, we kunnen allemaal onze gaan gaan. Maar gaan stellen dat het normaal is en dat heterosexualiteit een afwijking is is onzin.
En NEE, het is niet geconditioneerd, het is normaal. Als je als hetero het niet vies zou vinden, dan zou je het misschien wel eens kunnen gaan doen, en aangezien dat biologisch gezien geen nut heeft.....
quote:Heb je je wel eens afgevraagd wat er nou precies natuurlijk is en wat niet?
Op vrijdag 14 september 2001 22:32 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Luister nou. Don't get me wrong, 'k ben geen homofoob.
Maar feit is en blijft dat, op biologische schaal gezien, sexualiteit dient voor voortplanting. Homosexualiteit, mannelijk of vrouwelijk, kan daar geen aandeel in scheppen. Zodoende is homosexualiteit toch echt een afwijking. Geen ernstige, we kunnen allemaal onze gaan gaan. Maar gaan stellen dat het normaal is en dat heterosexualiteit een afwijking is is onzin.
En NEE, het is niet geconditioneerd, het is normaal. Als je als hetero het niet vies zou vinden, dan zou je het misschien wel eens kunnen gaan doen, en aangezien dat biologisch gezien geen nut heeft.....
Homosexualiteit is niet een afwijking, maar een natuurlijke variatie. Zoals de natuur vol zit met variatie. Vissen die spontaan van geslacht veranderen. Zeepaardjes waarvan het mannetje de eitjes uitbroedt. Het zijn slecht een paar voorbeelden. Homoseksualiteit komt bovendien vaak voor in de natuur. Dat bijvoorbeeld blijkt dat twee flamingomannetjes (roze vogels!) als partners bij elkaar blijven. Dit zie je bij allerlei diersoorten. Er iets dus heel letterlijk niets onnatuurlijks aan homosexualiteit.
Wat wel onnatuurlijk is, is opvoeding. Onze cultuur is sterk mangericht. Alles is gericht op geld, status en aanzien. Gedurende je leven krijg je steeds de input dat mannetje-vrouwtje normaal is en andere mogelijkheden zijn afwijkingen. Alleen als je je realiseert dat je geconditioneerd bent om zo te denken kom je van die afwijking (dat denkbeeld) af.
Begrijp me goed, ik heb niets negatiefs gezegd over heteroseksualiteit, lees mijn vorige post nog maar eens. Ik heb wel wat tegen het denkbeeld wat veel mensen min of meer onbewust in zich gepompt hebben gekregen.
Volgens hen moet er op het koppige af welhaast een reden zijn waarom hetero's zo fel reageren op intimiteit tussen twee of meer mannen. Deze reden bestaat ook, het is alleen niet degene waarop de wishful thinkende jehova's gehoopt hebben.
Verschillende door hetero's aangegeven redenen hebben inmiddels de revue gepasseerd, waarbij het gevoel toch het meest genoemd werd als belangrijkste indicator. Dit werd dan door de jehova's even zo vaak afgedaan als zijnde een nare eigenschap die vanuit de opvoeding/omgeving/maatschappij gecreëerd is.
Tis net zoals een jehova proberen te overtuigen dat zijn opvattingen niet de juiste zijn - fat chance .
Om de legitimiteit van het "gevoel"-standpunt nog maar eens te benadrukken volgt hier een quote van Nielsh26:
quote:Volkomen begrijpelijk vanuit het oogpunt van een homo.
Moet je op haar gaan liggen dara op twee uiers die medogeloos heen en weer bewegen alshe langzaam er in schuit. je gaat alleen maar waar afgewekte vloeistoffen het lichaam verlaten, soms nog wat bloederige zooi omdat er een eitje afgestoten is. Daat dou jij als jongen je leuter. in een vochtige muffe ruimte. end an moet je zelf nog alle arbeid verrichten om vervolgens je zaad in een zuigend gad te storten. en dan de belachelijke positie waar het ingebeurd. Het is net een grote vissekop met haar er op, nou dan heb ik ookal gegeten en gedronken. [ik begrijp niet dat hier uberhaubt iemand opgewonden van kan raken]
Jehova-tactieken creëren reacties zoals die van steve-a17. Deze reacties zijn begrijpelijk aangezien de maatschappij nl. nog maar net aan het begin van de acceptatie van homo-leefwijzen staat ( * PhatRabbit denkt dat het met de werkelijke acceptatie tegenvalt ).
Het is dan volgens mij ook niet meer dan normaal dat de gem. hetero liever niet geconfronteerd wil worden met kussende mannen in het dagelijks leven. Het heeft dan ook geen zin om te proberen homo-genegenheid door de strotten van hetero's te duwen, omdat dit alleen maar weerzin kan opwekken.
Homo's zullen imho toch zeker een stap in de evolutie moeten afwachten voordat volledige vertrouwdheid met gayness een feit zal zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door PhatRabbit op 15-09-2001 02:57]
quote:Mag ik namens enkele van die johova's even wat zeggen..
Op zaterdag 15 september 2001 02:51 schreef PhatRabbit het volgende:
Ff de thread doorgenomen en tot de conclusie gekomen dat veel mensen (o.a. Squartaq (topicstarter), The_Lord, ernems_menneke (Anaalridder des Fokforum), Maggiblokje (Cloud Boy), pinguin, febster, mad26, Love Mae King, Gellarboy, BlaCk_, HenriPaul, HiZ, Moonah, TheMarco, Ripley, Jazper, YRRAB, Corrado, Half_a_Twin en Nielsh26 - BTW, excuseer me mocht ik iemand ten onrechte bij deze groep gerekend heb) irritante jehova-achtige trekjes vertonen. Altijd maar zieltjes proberen te winnen, waarbij een voet tussen de deur maar al te vaak toegepast wordt.
Toevallig lijken het allen individuën die iig ooit eens gespeeld hebben met het idee om met iemand van het eigen geslacht te rotzooien, tot aan de overduidelijk rabbiate homo.Volgens hen moet er op het koppige af welhaast een reden zijn waarom hetero's zo fel reageren op intimiteit tussen twee of meer mannen. Deze reden bestaat ook, het is alleen niet degene waarop de wishful thinkende jehova's gehoopt hebben.
Verschillende door hetero's aangegeven redenen hebben inmiddels de revue gepasseerd, waarbij het gevoel toch het meest genoemd werd als belangrijkste indicator. Dit werd dan door de jehova's even zo vaak afgedaan als zijnde een nare eigenschap die vanuit de opvoeding/omgeving/maatschappij gecreëerd is.
Tis net zoals een jehova proberen te overtuigen dat zijn opvattingen niet de juiste zijn - fat chance.
Om de legitimiteit van het "gevoel"-standpunt nog maar eens te benadrukken volgt hier een quote van Nielsh26:
[..]Volkomen begrijpelijk vanuit het oogpunt van een homo.
Net zoals het logisch is dat een hetero nou niet bepaald warme gevoelens krijgt bij het aanschouwen van welke vorm van erotiek tussen heren dan ook.Jehova-tactieken creëren reacties zoals die van steve-a17. Deze reacties zijn begrijpelijk aangezien de maatschappij nl. nog maar net aan het begin van de acceptatie van homo-leefwijzen staat ( * PhatRabbit denkt dat het met de werkelijke acceptatie tegenvalt ).
Het is dan volgens mij ook niet meer dan normaal dat de gem. hetero liever niet geconfronteerd wil worden met kussende mannen in het dagelijks leven. Het heeft dan ook geen zin om te proberen homo-genegenheid door de strotten van hetero's te duwen, omdat dit alleen maar weerzin kan opwekken.
Homo's zullen imho toch zeker een stap in de evolutie moeten afwachten voordat volledige vertrouwdheid met gayness een feit zal zijn.
voor de mensen die lopen bléééren dat wij het geloof er weer bij halen, mag ik die verzoeken eens wakker te worden?
Met vriendelijke groet,
de stichting van geallieerde Johovah's te Nederland
quote:Ik douw niemand mijn homo-zijn door de strot. Besef echter wel dat homo's elke dag aan romantisch gedoe van hetero's bloot staan. Op straat, tijdens de reclame's op tv, in de film, in muziek, in boeken. Je kunt het niet ontlopen al zou je het willen. Hoor je daar homo's over klagen? Dacht het niet nee.
Het stukje dat ik van jou gequote heb geeft al aan dat het aangeleerd is, die reactie van hetero's op homo's.
Ik kan het niet anders zien dan dat sommige hetero's niet verdraagzaam kunnen zijn en ik als homo verdom het om erop te wachten tot jullie daar eens een keertje klaar mee zijn.
Als je er niet tegen kan kijk je maar de andere kant op.
quote:en DAAR sluiten wij ons als stichting geallieerde johovah's van nederland bij aan
Op zaterdag 15 september 2001 03:14 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Ik douw niemand mijn homo-zijn door de strot. Besef echter wel dat homo's elke dag aan romantisch gedoe van hetero's bloot staan. Op straat, tijdens de reclame's op tv, in de film, in muziek, in boeken. Je kunt het niet ontlopen al zou je het willen. Hoor je daar homo's over klagen? Dacht het niet nee.
Het stukje dat ik van jou gequote heb geeft al aan dat het aangeleerd is, die reactie van hetero's op homo's.
Ik kan het niet anders zien dan dat sommige hetero's niet verdraagzaam kunnen zijn en ik als homo verdom het om erop te wachten tot jullie daar eens een keertje klaar mee zijn.
quote:Dat noem ik nou nog eens een signature!!
Op zaterdag 15 september 2001 03:14 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Maggiblokje op 15-09-2001 03:23]
quote:* ernems_menneke licht dubbel van het lachen
Op zaterdag 15 september 2001 03:21 schreef Maggiblokje het volgende:
Wij zijn homovah's. Wij steken heel iets anders tussen de deur! .....sorry....>:)
daar moet mijn creatieve geest iets mee doen...
quote:Maggieblokje gaat overigens alleen langs deuren met tochtstrips!
Op zaterdag 15 september 2001 03:23 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
* ernems_menneke licht dubbel van het lachen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAdaar moet mijn creatieve geest iets mee doen...
quote:*giegelt*
Op zaterdag 15 september 2001 03:25 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Maggieblokje gaat overigens alleen langs deuren met tochtstrips!
ik wil een homovah stichting
quote:de allmachtige homovah vergeeft u
Op zaterdag 15 september 2001 03:29 schreef Maggiblokje het volgende:
Sorry van al die dubbele posts. Weet ook niet hoe dat komt.
quote:Dank u! Als wederdienst zal ik morgen nieuwe discipelen aanbrengen voor onze nieuwe religie. Ik ga de deuren langs met Fag-it.
Op zaterdag 15 september 2001 03:31 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
de allmachtige homovah vergeeft u
quote:en lopen zal je kreng!
Op zaterdag 15 september 2001 03:39 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Dank u! Als wederdienst zal ik morgen nieuwe discipelen aanbrengen voor onze nieuwe religie. Ik ga de deuren langs met Fag-it.
maar even zonder gein, de eerste bijbel versie voor homovah's is al in de maak
quote:We beginnen met Penesis?
Op zaterdag 15 september 2001 03:42 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
en lopen zal je kreng!
maar even zonder gein, de eerste bijbel versie voor homovah's is al in de maak
quote:Jij mag het zeggen, bij deze bombardeerik jou tot heilge homovah, en zoon van homova
Op zaterdag 15 september 2001 03:50 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
We beginnen met Penesis?
quote:Dank u oh welgeschapene. Hoef toch niet de hele dag op slippers te sloffen toch?
Op zaterdag 15 september 2001 03:57 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Jij mag het zeggen, bij deze bombardeerik jou tot heilge homovah, en zoon van homova
quote:Nee hoor, nikes mag ook
Op zaterdag 15 september 2001 03:59 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Dank u oh welgeschapene. Hoef toch niet de hele dag op slippers te sloffen toch?
quote:Heb een leuk roze stofje gevonden waar ik nog wel een habijtje uit kan stikken!
Op zaterdag 15 september 2001 04:05 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Nee hoor, nikes mag ook
ons geloof is ultra-modern
maar je mag niet met vrouwen kussen, want dat is vies dat is het andere geslacht, als je dat doet ben je ziek en verdorven
quote:roze is goed ja, roze is de kleur van het homovah geloof!
Op zaterdag 15 september 2001 04:07 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Heb een leuk roze stofje gevonden waar ik nog wel een habijtje uit kan stikken!
quote:Maak ik de roze tenuetjes voor de andere discipelen wel, met een leuk gespje voor de Fag-it spray.
Op zaterdag 15 september 2001 04:09 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
roze is goed ja, roze is de kleur van het homovah geloof!
quote:Woeps?
Op zaterdag 15 september 2001 04:18 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Maak ik de roze tenuetjes voor de andere discipelen wel, met een leuk gespje voor de Fag-it spray.
Nog een slagzin: 'Spray je gay'.
En we moeten natuurlijk wel goed overkomen als homovahs, anders herkennen onze te bekeren schaapjes ons niet. Ik stel voor dat we 'woeps' roepen als we aanbellen.
quote:Heel vrouwelijk, maar anders herkennen de stoere heteromannen ons niet snappie? Daarom moeten we een beetje overdreven 'woeps' roepen. En dan... sprayen tot ze gayen!
Op zaterdag 15 september 2001 04:21 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Woeps?
hmm als zoon van homova en boodschapper der aarde moet je het natuurlijk zelf weten, maar si woeps niet iets te vrouwelijk?
quote:ach zo..
Op zaterdag 15 september 2001 04:23 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Heel vrouwelijk, maar anders herkennen de stoere heteromannen ons niet snappie? Daarom moeten we een beetje overdreven 'woeps' roepen. En dan... sprayen tot ze gayen!
sprayen tot ze gayen!
dat worsdt een nieuwe hit in de top 100 allertijden
quote:Freudiaanse typfout oh welgeschapene? Ik bedoel.....worsdt? Lijkt toch erg op worst!
Op zaterdag 15 september 2001 04:25 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
worsdt
quote:Nee mijn zoon.. dat is geen typfout.. want worsten doen het ook goed in de top40
Op zaterdag 15 september 2001 04:27 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Freudiaanse typfout oh welgeschapene? Ik bedoel.....worsdt? Lijkt toch erg op worst!
quote:Staan de bierbommetjes in de top 40? Heheh, dat zou tijd worden zeg. Ga morgen meteen vragen bij de Free Record shop naar die CD. Maar zullen daar niet raar bij opkijken oh welgeschapene?
Op zaterdag 15 september 2001 04:30 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Nee mijn zoon.. dat is geen typfout.. want worsten doen het ook goed in de top40
kijk maar naar die bierbommetjes van de unox
quote:Mijn zoon.. de hele wereld zal raar opkijken in het ochten gloren
Op zaterdag 15 september 2001 04:34 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Staan de bierbommetjes in de top 40? Heheh, dat zou tijd worden zeg. Ga morgen meteen vragen bij de Free Record shop naar die CD. Maar zullen daar niet raar bij opkijken oh welgeschapene?
quote:Beloofd pappie?
Op zaterdag 15 september 2001 04:36 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Mijn zoon.. de hele wereld zal raar opkijken in het ochten gloren
want weldra zal iedereen zich bekeren tot het homovah geloof
quote:Een reuze ged idee,
Op zaterdag 15 september 2001 05:32 schreef Maggiblokje het volgende:
Jehova's zeggen altijd 'wij komen u kondt doen'.
Zullen wij dan maar zeggen 'wij komen uw kont doen'?
quote:U gaat de stad in om kont te doen van het Homova geloof oh vader? Ik wens u niets dan zegen op uw lat...eh.. pad.
Op zaterdag 15 september 2001 05:39 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Een reuze ged idee,
maarruh, ik ga douchen en ontbijten enzo, moet vanochtend de stad nog in
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:21 schreef Maggiblokje het volgende:
Wij zijn homovah's. Wij steken heel iets anders tussen de deur! .....sorry....>:)
Ahum, als je wist wat ik doe met Jehova's die hun voet tussem de deur steken....... *Bam* doet de deur!
Dus ik zou dat tussen de deur steken nog maar even herbezinnen
quote:Hebbie er last van dan?
Op zaterdag 15 september 2001 11:09 schreef Gellarboy het volgende:
Doe eens niet slowchatten.
quote:beetje sm is nooit weg
Op zaterdag 15 september 2001 10:58 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Ahum, als je wist wat ik doe met Jehova's die hun voet tussem de deur steken....... *Bam* doet de deur!
quote:Daarom kiest Maggiblokje alleen deuren met tochtstrip!
Op zaterdag 15 september 2001 10:58 schreef HeindeKort het volgende:[..]
quote:Ik woon in een flat....
Op zaterdag 15 september 2001 13:41 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Daarom kiest Maggiblokje alleen deuren met tochtstrip!
quote:Aha, flats vallen onder Homova bekeringsplan C: Hoe te bekeren object in kelderruimte te krijgen.
Op zaterdag 15 september 2001 14:17 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Ik woon in een flat....
quote:eindelijk iemand die het snapt
Op zaterdag 15 september 2001 02:51 schreef PhatRabbit het volgende:
Ff de thread doorgenomen en tot de conclusie gekomen dat veel mensen (o.a. Squartaq (topicstarter), The_Lord, ernems_menneke (Anaalridder des Fokforum), Maggiblokje (Cloud Boy), pinguin, febster, mad26, Love Mae King, Gellarboy, BlaCk_, HenriPaul, HiZ, Moonah, TheMarco, Ripley, Jazper, YRRAB, Corrado, Half_a_Twin en Nielsh26 - BTW, excuseer me mocht ik iemand ten onrechte bij deze groep gerekend heb) irritante jehova-achtige trekjes vertonen. Altijd maar zieltjes proberen te winnen, waarbij een voet tussen de deur maar al te vaak toegepast wordt.
Toevallig lijken het allen individuën die iig ooit eens gespeeld hebben met het idee om met iemand van het eigen geslacht te rotzooien, tot aan de overduidelijk rabbiate homo.Volgens hen moet er op het koppige af welhaast een reden zijn waarom hetero's zo fel reageren op intimiteit tussen twee of meer mannen. Deze reden bestaat ook, het is alleen niet degene waarop de wishful thinkende jehova's gehoopt hebben.
Tis net zoals een jehova proberen te overtuigen dat zijn opvattingen niet de juiste zijn - fat chance.
[..]Volkomen begrijpelijk vanuit het oogpunt van een homo.
Net zoals het logisch is dat een hetero nou niet bepaald warme gevoelens krijgt bij het aanschouwen van welke vorm van erotiek tussen heren dan ook.Jehova-tactieken creëren reacties zoals die van steve-a17. Deze reacties zijn begrijpelijk aangezien de maatschappij nl. nog maar net aan het begin van de acceptatie van homo-leefwijzen staat ( * PhatRabbit denkt dat het met de werkelijke acceptatie tegenvalt ).
quote:Dus het komt er op neer dat homosexuelen maar een beetje af moeten gaan wachten tot alle hetero's klaar zijn met het accepteren van homosexualiteit?
Op zaterdag 15 september 2001 14:45 schreef steve-a17 het volgende:[..]
eindelijk iemand die het snapt
quote:inderdaad en hopelijk zal dit nooit gebeuren
Op zaterdag 15 september 2001 14:54 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Dus het komt er op neer dat homosexuelen maar een beetje af moeten gaan wachten tot alle hetero's klaar zijn met het accepteren van homosexualiteit?
quote:Heb nog niet alles gelezen, maar wij kunnen weer handjes schudden Ron Jeremy... jij beschrijft precies hoe ik er over denk.
Op donderdag 16 augustus 2001 12:23 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Tsk, ik hou het helemaal netjes, is het nog niet goed. Misschien moet jij wel eens leren andere mensen in hun waarde te laten. Namelijk mensen die gewoon een andere mening/gevoelens hebben dan jij.
Zoals gezegd, ik kan er niks aan doen, nee ik ben geen latente sluimerende homosexueel, maar ik vind het aangezicht van 2 met elkaar vozende/sexende mannen nu eenmaal geen fraai gezicht. Punt.
[..]
Alleen omdat mensen hier eerlijk aangeven dat ze niks in mannen zien, ook als ze een keer desgevraagd hun best daar voor doen en nog steeds ontkennen, ben je ineens een homofoob of heb je latent sluimerende homogevoelens. DOE TOCH EENS NORMAAL MENSEN!!!
En het interesseert mij niet eens zo of dit genetisch of aangeleerd is hoor... ik-moet-niks-van-kerels-hebben, behalve om een biertje mee te drinken.
Slimme jongen die er in slaagt mij daar een schuldgevoel over aan te praten.
[Dit bericht is gewijzigd door Latindancer op 15-09-2001 15:39]
quote:Want?
Op zaterdag 15 september 2001 14:54 schreef steve-a17 het volgende:[..]
inderdaad en hopelijk zal dit nooit gebeuren
quote:dan zou het wel heel slecht gaan met de mensheid, homo's zijn om van te
Op zaterdag 15 september 2001 15:26 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Want?
Op zaterdag 15 september 2001 16:22 schreef steve-a17 het volgende:[..]
dan zou het wel heel slecht gaan met de mensheid, homo's zijn om van te
quote:rot toch is op met je irritante vragen en u dus geen reactie terug met de vraag want? homo's zijn gewoon om van te
Op zaterdag 15 september 2001 16:54 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Want?
quote:17 jarige pubers met puisten ook...
Op zaterdag 15 september 2001 17:53 schreef steve-a17 het volgende:[..]
rot toch is op met je irritante vragen en u dus geen reactie terug met de vraag want? homo's zijn gewoon om van te
klaar
quote:Aha du sgaan we nu met knuppels en messen rond lopen en dan vervolgens hun leven maar even flink vergallen?
Op zaterdag 15 september 2001 16:22 schreef steve-a17 het volgende:[..]
dan zou het wel heel slecht gaan met de mensheid, homo's zijn om van te
quote:dat vind ik als 19 jarige nou ook
Op zaterdag 15 september 2001 17:54 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
17 jarige pubers met puisten ook...
quote:ja precies dat schijnt nodig te zijn ze mogen het best zijn maar ze hoeven niet aan elkaar te zitten in bijzijn van mensen die daar niet van gedient zijn dus zolang ze dat niet doen in het openbaar niemand die het zo snel zal merken en ze wat zal aandoen
Op zaterdag 15 september 2001 18:17 schreef Nielsh26 het volgende:[..]
Aha du sgaan we nu met knuppels en messen rond lopen en dan vervolgens hun leven maar even flink vergallen?
Op zaterdag 15 september 2001 17:53 schreef steve-a17 het volgende:[..]
rot toch is op met je irritante vragen en u dus geen reactie terug met de vraag want? homo's zijn gewoon om van te
klaar
quote:Weet jij wat leestekens zijn?
Op zaterdag 15 september 2001 19:09 schreef steve-a17 het volgende:
ja precies dat schijnt nodig te zijn ze mogen het best zijn maar ze hoeven niet aan elkaar te zitten in bijzijn van mensen die daar niet van gedient zijn dus zolang ze dat niet doen in het openbaar niemand die het zo snel zal merken en ze wat zal aandoen
quote:Nee die topics waarin over vrouwen gepraat wordt alsof het stukken vlees zijn, dat slaat aan
Op zaterdag 15 september 2001 20:33 schreef PhatRabbit het volgende:
Steve, la maar.
Je kan een diehard homo niet aan z'n verstand brengen dat z'n eigen sexuele voorkeur bij hetero's het gebruik van-smilies stimuleert.
quote:Gedraag je eens naar je leeftijd dan
Op zaterdag 15 september 2001 19:07 schreef steve-a17 het volgende:[..]
dat vind ik als 19 jarige nou ook
quote:Het is in feite heel simpel.
Op zaterdag 15 september 2001 20:33 schreef PhatRabbit het volgende:
Steve, la maar.
Je kan een diehard homo niet aan z'n verstand brengen dat z'n eigen sexuele voorkeur bij hetero's het gebruik van-smilies stimuleert. Laat staan dat ie het als een logische reactie kan zien.
Net zomin als dat een homo ooit een hetero zover zou kunnen brengen dat ie de (on)bewuste homo-eigen walging wat betreft m/v-lovin overneemt.
quote:Ik denk niet dat je met je eigen ervaringen betreffende hetero-genegenheid voor alle homo's kunt spreken.
Op zaterdag 15 september 2001 21:00 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Het is in feite heel simpel.
quote:Ik kan hier alleen voor mezelf spreken maar ik heb dus GEEN natuurlijke antipathie tegen kussende hetero's. Ben er vrij zeker van dat dit voor de meeste homo's geldt.
Op zaterdag 15 september 2001 22:02 schreef PhatRabbit het volgende:[..]
Ik denk niet dat je met je eigen ervaringen betreffende hetero-genegenheid voor alle homo's kunt spreken.
Dat lijkt me weer net iets te simpel, gezien bijv. de bijdrage van Nielsh26. Homo's zat die fel anti-hetero zijn net zoals er hetero's bij zijn die neutraal tegen een kussend homostel aankijken.
De negatieve reactie van zowel hetero's als homo's op kussende homo's resp. kussende hetero's is voor een gedeelte natuurlijk en voor de rest aangeleerd/persoonlijke ontwikkeling/opvoeding.
Hier gaan, zoals ik al zei, generaties overheen voordat die kloof volledig gedicht is.
Verder zeg je dat er generaties over heen gaan voordat het geaccepteerd zou worden. Dat is waarschijnlijk waar, maar daar kan ik niet op wachten. Ik wens NU geaccepteerd te worden zoals ik ben. Het is toch godsgeklaagd dat als je met je vriend over straat loopt niet een hand vast durft te houden uit angst de huid volgescholden te krijgen? Hoe ziek is dat niet?
Daarom: homo's zoals ik zullen zeker niet wachten totdat de maatschappij een keer klaar is met dat proces. Iedereen heeft recht op een plek binnen deze maatschappij. Bovendien is het discrimineren van homo's volgens de wet een strafbaar feit. We hebben de wet dus aan onze kant. Ik denk dan ook dat homo's niet bang moeten zijn om die plek die hun toekomt in te nemen en hoop dat hetero's ondertussen willen werken aan hun verdraagzaamheid zodat homo's en hetero's gewoon elkaar kunnen respecteren.
Verdraagzaamheid, je moet er niet op wachten tot het eindelijk zover is. Je moet er wat aan doen.
quote:WEDEROM:
Op zaterdag 15 september 2001 22:55 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Ik kan hier alleen voor mezelf spreken maar ik heb dus GEEN natuurlijke antipathie tegen kussende hetero's. Ben er vrij zeker van dat dit voor de meeste homo's geldt.
Je zegt dat de afkeer tegen kussende of vrijende homo's bij hetero's dus deels natuurlijk en deels aangeleerd is. Ik bestrijd dus dat een deel daarvan natuurlijk zou zijn. Ik denk dat het helemaal aangeleerd is. Waarom zou je op natuurlijke gronden daar afkeer van hebben? Er is nl. daar geen reden voor.Verder zeg je dat er generaties over heen gaan voordat het geaccepteerd zou worden. Dat is waarschijnlijk waar, maar daar kan ik niet op wachten. Ik wens NU geaccepteerd te worden zoals ik ben. Het is toch godsgeklaagd dat als je met je vriend over straat loopt niet een hand vast durft te houden uit angst de huid volgescholden te krijgen? Hoe ziek is dat niet?
Daarom: homo's zoals ik zullen zeker niet wachten totdat de maatschappij een keer klaar is met dat proces. Iedereen heeft recht op een plek binnen deze maatschappij. Bovendien is het discrimineren van homo's volgens de wet een strafbaar feit. We hebben de wet dus aan onze kant. Ik denk dan ook dat homo's niet bang moeten zijn om die plek die hun toekomt in te nemen en hoop dat hetero's ondertussen willen werken aan hun verdraagzaamheid zodat homo's en hetero's gewoon elkaar kunnen respecteren.Verdraagzaamheid, je moet er niet op wachten tot het eindelijk zover is. Je moet er wat aan doen.
quote:jij komt ook ieder topic met dezelfde onzin reacti's he?
Op zaterdag 15 september 2001 20:21 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Weet jij wat leestekens zijn?
quote:Steve, voor een gezonde heterojongen ben je wel verdacht vaak in homo-topics te vinden. Wil je ons iets vertellen?
Op zondag 16 september 2001 00:36 schreef steve-a17 het volgende:[..]
jij komt ook ieder topic met dezelfde onzin reacti's he?
in hoeveel topics staat nu al: weet jij wat leestekens zijn?
kankerhomo's ook altijd
quote:Sorry?!?!?!
Op zondag 16 september 2001 00:36 schreef steve-a17 het volgende:
kankerhomo's ook altijd
quote:Tja, er zit een flinke lading achter Stevie-boy. Denk toch echt dat Stevie ons eigenlijk iets anders wil vertellen. Denk dat Stevie zelf wel eens homo kan zijn en dat nu weg probeert te schelden. Lijkt het in ieder geval op. Arme Stevie-boy!
Op zondag 16 september 2001 07:52 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Sorry?!?!?!
Naaaaaaa, dat dit nog niet gemodereerd is zeg.
Nou, voelt dat nou niet lekker?
quote:dit topic, was dat niet anti homo bedoeld?
Op zondag 16 september 2001 01:24 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Steve, voor een gezonde heterojongen ben je wel verdacht vaak in homo-topics te vinden. Wil je ons iets vertellen?
[Dit bericht is gewijzigd door steve-a17 op 16-09-2001 17:10]
quote:nee
Op zondag 16 september 2001 16:56 schreef steve-a17 het volgende:[..]
dit topic, was dat niet anti homo bedoeld?
Op zondag 16 september 2001 19:33 schreef steve-a17 het volgende:
voor zover ik me kan herinneren wilde de topic starter weten waarom sommige zo anti homo zijn?
quote:Bewijs je dus dat je een kort geheugen had, want de topic starter wou weten of je er bezwaar tegen had om door een man gepijpt te worden
Op zondag 16 september 2001 19:33 schreef steve-a17 het volgende:
voor zover ik me kan herinneren wilde de topic starter weten waarom sommige zo anti homo zijn?
Heeft dus niks met anti-homo te maken stevieboy
quote:nee dit topic was naar aanleiding van dat topic of je bewzwaar zou hebben en hij vroeg zich af waar al die homo haat vandaan kwam!
Op zondag 16 september 2001 23:46 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Bewijs je dus dat je een kort geheugen had, want de topic starter wou weten of je er bezwaar tegen had om door een man gepijpt te worden
Heeft dus niks met anti-homo te maken stevieboy
quote:Leg dan maar eens uit waar die vandaan komt bij jou want dat heb je tot nu toe nog niet gedaan.
Op maandag 17 september 2001 00:12 schreef steve-a17 het volgende:[..]
nee dit topic was naar aanleiding van dat topic of je bewzwaar zou hebben en hij vroeg zich af waar al die homo haat vandaan kwam!
quote:omdat ik het gewoon een stelletje viezerikken vind je gaat toch niet in elkaars poepertje zitten
Op maandag 17 september 2001 00:17 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Leg dan maar eens uit waar die vandaan komt bij jou want dat heb je tot nu toe nog niet gedaan.
niet elke homo is een darmtoerist
persoonlijk ben ik geen kontneuk figuur, een lekkere snikkel in mijn bek, das mijn ding
het liefste zou hij HET homogezichtvan nederland willen zijn, maar zit zo extreem met zichzelf in de knoop, en verbergd het zo erg voor zijn omgeving uit angst om afgestoten te worden!
Hij wil gewoon zo graag in zijn reet genomen worden, niet door 1 ... maar 2 l*llen erin!!
quote:ey leden zoeken voor dat clubje van jullie doen jullie maar ergens anders ik ga nog liever dood dan dat ik homo word!!
Op maandag 17 september 2001 07:15 schreef Corrado het volgende:
hIJ IS GEWOON ZO ROZE ALS MAAR WAT!!het liefste zou hij HET homogezichtvan nederland willen zijn, maar zit zo extreem met zichzelf in de knoop, en verbergd het zo erg voor zijn omgeving uit angst om afgestoten te worden!
Hij wil gewoon zo graag in zijn reet genomen worden, niet door 1 ... maar 2 l*llen erin!!
quote:Sterf dan.
Op maandag 17 september 2001 08:17 schreef steve-a17 het volgende:[..]
ey leden zoeken voor dat clubje van jullie doen jullie maar ergens anders ik ga nog liever dood dan dat ik homo word!!
quote:* ernems_menneke bereid zich voor om eventueel te helpen
Op maandag 17 september 2001 08:17 schreef steve-a17 het volgende:[..]
ey leden zoeken voor dat clubje van jullie doen jullie maar ergens anders ik ga nog liever dood dan dat ik homo word!!
quote:De stichting geallieerde homovah's staat vollegdig achter deze statement
Op maandag 17 september 2001 11:11 schreef mad26 het volgende:
Helaas is dat het enige wat zo'n amoebe begrijpt.
quote:Het lijkt me helemaal niet onrealistisch dat hetero's vanuit hun natuurlijke instinct afkerig zijn van homo-erotiek.
Op zaterdag 15 september 2001 22:55 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
...Waarom zou je op natuurlijke gronden daar afkeer van hebben? Er is nl. daar geen reden voor.
...
Einde oefening: extinction of the species...
Ieder mens heeft het algemeen onderkende overlevingsinstinct. Daar hebben we genoeg bewijs van gezien in de berichtgeving over het WTC.
In dat kader mogen we dus met z'n allen hopen dat de natuur hetero's heeft geprogrammeerd om seks tussen mannen als iets tegennatuurlijks te zien.
Maar goed wat ik eerder al probeerde te zeggen: ik snap niet goed waarom heteromannen zo fel reageren op 2 homo's die elkaar zoenen oid. Let wel: heteromannen! Heterovrouwen hebben meestal helemaal geen problemen met 2 zoenende mannen en ook neit met twee zoenende vrouwen. Bovendien vinden veel heteromannen die 2 zoenende homo's tegennatuurlijk vinden, 2 vrouwen die met elkaar zoenen opeens opwindend en wordt er niet meer gesproken over afkeer of tegennatuurlijkheid. Beetje meten met 2 maten vind ik dat.
Verder als er iets gebeurt tuseen twee volwassenen die daar beiden mee instemmen wat maakt dat nou uit. Goed, ik word zowiezo niet graag geconfronteerd met mensen die elkaar in het openbaar aan het uitwonen zijn (homo of hetero) maar een snelle zoen van twee homo's heeft voor mij dezelfde gevoelswaarde als die tussen een jongen en een meisje.
quote:Waren ze allemaal maar zo....zucht.
Op maandag 17 september 2001 17:04 schreef Ripley het volgende:
Je let even niet op en je wordt als atheistische heterodame opeens een jehova homo genoemd.Maar goed wat ik eerder al probeerde te zeggen: ik snap niet goed waarom heteromannen zo fel reageren op 2 homo's die elkaar zoenen oid. Let wel: heteromannen! Heterovrouwen hebben meestal helemaal geen problemen met 2 zoenende mannen en ook neit met twee zoenende vrouwen. Bovendien vinden veel heteromannen die 2 zoenende homo's tegennatuurlijk vinden, 2 vrouwen die met elkaar zoenen opeens opwindend en wordt er niet meer gesproken over afkeer of tegennatuurlijkheid. Beetje meten met 2 maten vind ik dat.
Verder als er iets gebeurt tuseen twee volwassenen die daar beiden mee instemmen wat maakt dat nou uit. Goed, ik word zowiezo niet graag geconfronteerd met mensen die elkaar in het openbaar aan het uitwonen zijn (homo of hetero) maar een snelle zoen van twee homo's heeft voor mij dezelfde gevoelswaarde als die tussen een jongen en een meisje.
quote:Je zou je af kunnen vragen of een bevolkingsgroei uit 'natuurlijke' overwegingen wel wensbaar is. De aarde raakt langzaam maar zeker overbevolkt en de natuurlijke energiebronnen raken uitgeput. Verder raakt de aarde steeds vervuilder.
Op maandag 17 september 2001 16:38 schreef PhatRabbit het volgende:[..]
Het lijkt me helemaal niet onrealistisch dat hetero's vanuit hun natuurlijke instinct afkerig zijn van homo-erotiek.
Stel dat alle hetero's hun walging 100% aangeleerd hebben. Dan is het hypothetisch mogelijk dat, rekening houdende met een explosief stijgende tolerantie, deze situatie een keer 360 graden omgedraaid zal zijn (wat lesbische relaties betreft is dat grotendeels al zo)...
Oftewel een wereld met (ex-)hetero's die het (meer dan) leuk vinden om naar vrijende homopaartjes te gluren. Misschien zelfs met de gedachte spelend er zelf eens mee aan de gang te gaan. De mens is nl. van nature nieuwsgierig en doet graag op empirische wijze onderzoek.
In dat geval is het niet ondenkbaar dat homorelaties steeds meer in opkomst komen ten koste van de heterorelaties. Heterorelaties zijn nl. not done. Dit zou een niet al te rooskleurige ontwikkeling zijn, aangezien de mondiale bevolkingsgroei omgezet zou worden in een steile bevolkingsafname.Einde oefening: extinction of the species...
Ieder mens heeft het algemeen onderkende overlevingsinstinct. Daar hebben we genoeg bewijs van gezien in de berichtgeving over het WTC.
In dat kader mogen we dus met z'n allen hopen dat de natuur hetero's heeft geprogrammeerd om seks tussen mannen als iets tegennatuurlijks te zien.
Als je het zo bekijkt is homosexualiteit misschien wel het 'medicijn' hiertegen.
Natuurlijk flauwekul, maar jouw argument is dat ook. Probeer dat hiermee een beetje duidelijk te maken.
quote:
Op maandag 17 september 2001 17:04 schreef Ripley het volgende:
Je let even niet op en je wordt als atheistische heterodame opeens een jehova homo genoemd.
quote:Zoals ik al eerder zei: als heteromannen geen bezwaar (= volgens sommigen aangeleerde reactie) zouden hebben om tegen een stel zoenende homo's aan te kijken, het zelfs wel leuk vinden, dan zouden ze op een gegeven moment zelf wel eens geneigd zijn om de stoppels eens lekker tegen elkaar aan te wrijven.
Maar goed wat ik eerder al probeerde te zeggen: ik snap niet goed waarom heteromannen zo fel reageren op 2 homo's die elkaar zoenen oid.
quote:Twee zoenende vrouwen kan je hiermee toch echt niet vergelijken. Elke rechtgeaarde heteroman heeft al dan niet onbewust het verlangen om hier, op de een of andere manier, aan deel te nemen.
Bovendien vinden veel heteromannen die 2 zoenende homo's tegennatuurlijk vinden, 2 vrouwen die met elkaar zoenen opeens opwindend en wordt er niet meer gesproken over afkeer of tegennatuurlijkheid. Beetje meten met 2 maten vind ik dat.
quote:Dat je twee zoenende mannen iets vindt hebben kan ik vanwege mijn voorgaande redenering nog billijken. Neutraliteit tegenover twee zoenende vrouwen daarentegen is meer een persoonlijke ervaring, in dit geval de jouwe. Dit kan je niet voor alle vrouwen generaliseren.
Heterovrouwen hebben meestal helemaal geen problemen met 2 zoenende mannen en ook niet met twee zoenende vrouwen.
quote:Maar jij kan de rest wel voor alle mannen generaliseren?
Op maandag 17 september 2001 17:48 schreef PhatRabbit het volgende:
Dit kan je niet voor alle vrouwen generaliseren.
quote:En wat zou hier op tegen zijn als we nu toch al met een overbevolking zitten?
Op maandag 17 september 2001 17:48 schreef PhatRabbit het volgende:[..]
[..]Zoals ik al eerder zei: als heteromannen geen bezwaar (= volgens sommigen aangeleerde reactie) zouden hebben om tegen een stel zoenende homo's aan te kijken, het zelfs wel leuk vinden, dan zouden ze op een gegeven moment zelf wel eens geneigd zijn om de stoppels eens lekker tegen elkaar aan te wrijven.
[..]
Bovendien, je angst hiervoor is ongegrond. Homosexualiteit is niet besmettelijk. Als iemand toch ineens iets met een man zou willen, was die neiging al altijd aanwezig. Je theorie is volgens mij dus niet correct.
De tolerantie is in ieder geval ver te zoeken.
En persoonlijk?
Ik ben hetero, en als ik twee mannen zie zoenen heb ik altijd een gevoel van: ziet er raar uit, maar dat heb ik ook als ik twee vrouwen zie zoenen.
En verder kan ik me eraan ergeren als ik twee mannen zich uitleven met elkaar op straat, maar dat zou ik ook hebben bij twee hetero's.
Zoiets vind ik gewoon niet kunnen, kleffen doe je maar thuis op welke manier jij het maar wilt zonder mij er mee te confronteren!
ben ik nu homofoob??
Volgens mij niet, ik denk dat iedereen best voor zichzelf mag bepalen wat hij/zij wel of niet leuk vindt om te zien.
Dat maakt je niet direct homofoob.
Alleen hoeven mensen niet op zo'n belachelijk overtrokken manier op homo's en hetero's te reageren.
quote:Blijkbaar luistert (leest) men niet goed naar elkaar, en zijn zulke voorbeelden nodig...
Op woensdag 19 september 2001 10:32 schreef DarkElf het volgende:
Heb, als vrouw, eens dit hele topic doorgelezen en wat een hoop gezeik staat erin zeg!
Mensen die homo's niets vinden, mag best maar moet dit op zo'n expliciete wijze verteld worden en homo's die niets met een meisje willen, moet dit ook met walgelijke voorbeelden aangetoond worden?
quote:Dus omdat je je raar voelt als je twee vrouwen ziet zoenen, is het niet erg dat je je raar voelt als je twee mannen ziet zoenen?
De tolerantie is in ieder geval ver te zoeken.En persoonlijk?
Ik ben hetero, en als ik twee mannen zie zoenen heb ik altijd een gevoel van: ziet er raar uit, maar dat heb ik ook als ik twee vrouwen zie zoenen.
quote:Ja, jij ergert je overal aan! Maar er zijn zat mensen die zich selectief aan homo's/lesbo's ergeren. Daar ging de discussie dus over... En de laatste paar pagina's ging de discussie zelfs over of die reactie aangeleerd dan wel aangeboren was. Mensen die walgen van twee mannen die elkaar liefhebben, beriepen zich op het feit dat ze daar nix aan konden doen, omdat die reactie nou eenmaal aangeboren zou zijn. Volgens mij is dat grote onzin, dit soort reacties worden ingegeven door omgeving en opvoeding(school, vrienden, ouders), niet door je genetische achtergrond.
En verder kan ik me eraan ergeren als ik twee mannen zich uitleven met elkaar op straat, maar dat zou ik ook hebben bij twee hetero's.
quote:Ik kan idd niet generalisren voor alle vrouwen, maar ik zeg ook niet dat ik spreek voor alle vrouwen. Ik geef aan dat ik ervaar dat dit meestal zo is en ik baseer dat op de vrouwen in mijn omgeving, niet alleen op mezlef. Ik zeg absoluut niet dat er niet ook vrouwen bestaan die moeite hebben met 2 zoenende mensen van hetzelfde geslacht. Maar volgens mij zijn die er wel minder dan mannen. Kijk alleen maar naar dit topic. darkElf is 1 van de weinige vrouwen die aangeeft zo te voelen tegenover veel meer mannen.
Op maandag 17 september 2001 17:48 schreef PhatRabbit het volgende:Dat je twee zoenende mannen iets vindt hebben kan ik vanwege mijn voorgaande redenering nog billijken. Neutraliteit tegenover twee zoenende vrouwen daarentegen is meer een persoonlijke ervaring, in dit geval de jouwe. Dit kan je niet voor alle vrouwen generaliseren.
quote:
Op woensdag 19 september 2001 11:51 schreef mad26 het volgende:[..]
Blijkbaar luistert (leest) men niet goed naar elkaar, en zijn zulke voorbeelden nodig...
[..]Dus omdat je je raar voelt als je twee vrouwen ziet zoenen, is het niet erg dat je je raar voelt als je twee mannen ziet zoenen?
Vaag excuus, of typvaud?Hoe bedoel je vaag excuus of TypFout? Ik vind allebei een raar gezicht!Kan er niets aan doen, maar vind het gewoon een raar gezicht, en bij rare dingen voor mij dan voel ik me raar, is dat nou zo moeilijk?
[..]Ja, jij ergert je overal aan!Waar baseer je dat op? Voorbeelden graag! Maar er zijn zat mensen die zich selectief aan homo's/lesbo's ergeren. Daar ging de discussie dus over... En de laatste paar pagina's ging de discussie zelfs over of die reactie aangeleerd dan wel aangeboren was. Mensen die walgen van twee mannen die elkaar liefhebben, beriepen zich op het feit dat ze daar nix aan konden doen, omdat die reactie nou eenmaal aangeboren zou zijn. Volgens mij is dat grote onzin, dit soort reacties worden ingegeven door omgeving en opvoeding(school, vrienden, ouders), niet door je genetische achtergrond.Daar kun je best gelijk in hebben, ik denk als je in een gezin opgroeit met veel tolerantie naar anderen toe dat je makkelijker denkt over bepaalde zaken, als je echter in een ouderwets gezin wordt opgevoed, waar ze zeggen dat homo zijn onnatuurlijk is etc. dat je tolerantie een stuk lager is. Hoewel er altijd mensen zullen zijn die zeggen dat het genetisch is.
quote:In de zin die je in je eerste bericht zet zeg je dat je een raar gevoel krijgt bij zoenende mannen, maar ook bij zoenende vrouwen. Dat klinkt als een vergoeilijking, zo van ik vind vrouwen (mijn eigen geslacht) ook raar, dus is het niet zo erg of vreemd dat ik mannen ook raar vindt.
Op woensdag 19 september 2001 15:07 schreef DarkElf het volgende:Dus omdat je je raar voelt als je twee vrouwen ziet zoenen, is het niet erg dat je je raar voelt als je twee mannen ziet zoenen? Vaag excuus, of typvaud?
Hoe bedoel je vaag excuus of TypFout? Ik vind allebei een raar gezicht!Kan er niets aan doen, maar vind het gewoon een raar gezicht, en bij rare dingen voor mij dan voel ik me raar, is dat nou zo moeilijk?
quote:Ik bedoel dat jij je zowel aan kleffende hetero's als aan kleffende homo's als aan kleffende lesbo's ergert, dus overal aan...
Ja, jij ergert je overal aan! Waar baseer je dat op?
quote:And your point is? Volgens mij zijn we het wat dit betreft eens hoor...
Maar er zijn zat mensen die zich selectief aan homo's/lesbo's ergeren. Daar ging de discussie dus over... En de laatste paar pagina's ging de discussie zelfs over of die reactie aangeleerd dan wel aangeboren was. Mensen die walgen van twee mannen die elkaar liefhebben, beriepen zich op het feit dat ze daar nix aan konden doen, omdat die reactie nou eenmaal aangeboren zou zijn. Volgens mij is dat grote onzin, dit soort reacties worden ingegeven door omgeving en opvoeding(school, vrienden, ouders), niet door je genetische achtergrond.
Daar kun je best gelijk in hebben, ik denk als je in een gezin opgroeit met veel tolerantie naar anderen toe dat je makkelijker denkt over bepaalde zaken, als je echter in een ouderwets gezin wordt opgevoed, waar ze zeggen dat homo zijn onnatuurlijk is etc. dat je tolerantie een stuk lager is. Hoewel er altijd mensen zullen zijn die zeggen dat het genetisch is.
quote:
Op woensdag 19 september 2001 15:38 schreef mad26 het volgende:
[mierenneuk-mode? naja een beetje] beetje maar![]()
[..]In de zin die je in je eerste bericht zet zeg je dat je een raar gevoel krijgt bij zoenende mannen, maar ook bij zoenende vrouwen. Dat klinkt als een vergoeilijking, zo van ik vind vrouwen (mijn eigen geslacht) ook raar, dus is het niet zo erg of vreemd dat ik mannen ook raar vindt. ik vind het gewoon allebei een raar gezicht
[..]Ik bedoel dat jij je zowel aan kleffende hetero's als aan kleffende homo's als aan kleffende lesbo's ergert, dus overal aan... vind jij het wel normaal dan als iedereen op straat elkaar maar loopt af te lebberen en meer? Ik niet dat zijn dingen die je doet waar je alleen bent of denkt te zijn
Dat is is niet bedoeld om preuts over te komen alleen vind ik persoonlijk dat raar
[..]And your point is? Volgens mij zijn we het wat dit betreft eens hoor... mee eens
![]()
[/mierenneuk-mode? naja een beetje]
quote:Mwah, ik denk dat er wel een verschil is tussen "aflebberen en meer" en bijv. hand in hand lopen.
Op woensdag 19 september 2001 15:43 schreef DarkElf het volgende:vind jij het wel normaal dan als iedereen op straat elkaar maar loopt af te lebberen en meer? Ik niet dat zijn dingen die je doet waar je alleen bent of denkt te zijn Dat is is niet bedoeld om preuts over te komen alleen vind ik persoonlijk dat raar
quote:Hand in hand lopen vinnik niet erg, het gaat mij erom dat ik regelmatig homoparen zie die erg heftig lebberend op straat te vinden zijn en dat vind ik gewoon raar, als hetero mensen dat doen vind ik dat ook raar! Ik ga toch ook niet lopen bekken waar iedereen bij is, hand in hand lopen doe ik wel, de rest bewaar ik voor later
Op woensdag 19 september 2001 15:47 schreef mad26 het volgende:[..]
Mwah, ik denk dat er wel een verschil is tussen "aflebberen en meer" en bijv. hand in hand lopen.
Als homo hoef ik het - als ik niet in Amsterdam, de Roze Zaterdag of Roze Maandag Kermis Tilburg ben - niet in mijn hoofd te halen met mijn vriend hand in hand of zo te gaan lopen, terwijl ik toch echt wel regelmatig heterostellen zich zo tentoon zie stellen.
Maar ik zal me er weer buiten gaan houden aangezien dit topic mannen onder elkaar is
quote:Ehm... welke straat is dat?
Op woensdag 19 september 2001 15:52 schreef DarkElf het volgende:[..]
... het gaat mij erom dat ik regelmatig homoparen zie die erg heftig lebberend op straat te vinden zijn ...
quote:In rotjeknor en vaak genoeg gezien in utrecht! Waarom die interesse?
Op woensdag 19 september 2001 15:54 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ehm... welke straat is dat?
Oh nee shit, zou niet meer reageren omdat ik geen man ben, sorry!
quote:Ow, de wereldsteden, ic. Enschede heeft dat niet he? Die grootstedelijke allure *grinnik*
Op woensdag 19 september 2001 15:55 schreef DarkElf het volgende:[..]
In rotjeknor en vaak genoeg gezien in utrecht! Waarom die interesse?
Oh nee shit, zou niet meer reageren omdat ik geen man ben, sorry!
'k Vind het wel getuigen van lef, als twee jongens/mannen in het openbaar een beetje 'intimiteit' durven tonen (uitgebreid lebberen gaat me ook te ver), en daarom misschien wel extra bijzonder ofzo.
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:09 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ow, de wereldsteden, ic. Enschede heeft dat niet he? Die grootstedelijke allure *grinnik*
'k Vind het wel getuigen van lef Dat is wel zeker zo!, als twee jongens/mannen in het openbaar een beetje 'intimiteit' durven tonen (uitgebreid lebberen gaat me ook te ver), en daarom misschien wel extra bijzonder ofzo.
quote:wie zegt dat ? mijn topic :-) jij welkom :-)
Op woensdag 19 september 2001 16:10 schreef DarkElf het volgende:[..]
ben een vrouw mag hier niet eens zijn
quote:Nee, en ik ben blij dat ik er over een maand niet meer hoef te komen (na meer dan 7 jaar). Wat een stug volk zijn die tukkers zeg
Op woensdag 19 september 2001 16:09 schreef DennisMoore het volgende:Ow, de wereldsteden, ic. Enschede heeft dat niet he? Die grootstedelijke allure *grinnik*
quote:Ja, heel soms dan doen mijn vriend en ik het ook wel... Maar nooit lang. Ik ben gewoon serieus bang voor opmerkingen en meer narigheid.
'k Vind het wel getuigen van lef, als twee jongens/mannen in het openbaar een beetje 'intimiteit' durven tonen (uitgebreid lebberen gaat me ook te ver), en daarom misschien wel extra bijzonder ofzo.
quote:Dank je wel voor de fijne verwelkoming!
Op woensdag 19 september 2001 20:52 schreef Squartaq het volgende:[..]
wie zegt dat ? mijn topic :-) jij welkom :-)
quote:Is een misvatting dat homo's hekel aan vrouwen hebben hoor. Vrouwen hebben vaak meer diepgang en ik kan gewoon beter met vrouwen overweg omdat die wel over gevoelens enzo praten. Dacht vandaag toevallig nog van wat zijn mannen eigenlijk dom en oppervlakkig, tuurlijk ook een generalisatie maar goed.... alleen tja, de sex he?
Op woensdag 19 september 2001 21:03 schreef DarkElf het volgende:[..]
Dank je wel voor de fijne verwelkoming!
quote:Dat weet ik wel hoor heb een hele tijd een homo als goede vriend gehad! Leuk met zijn tweetjes op een terras zitten en leuke mannen kijken, mannen letten op hele andere dingen als vrouwen, hij tenminste!
Op woensdag 19 september 2001 21:37 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Is een misvatting dat homo's hekel aan vrouwen hebben hoor. Vrouwen hebben vaak meer diepgang en ik kan gewoon beter met vrouwen overweg omdat die wel over gevoelens enzo praten. Dacht vandaag toevallig nog van wat zijn mannen eigenlijk dom en oppervlakkig, tuurlijk ook een generalisatie maar goed.... alleen tja, de sex he?
En heteromannen ook, voor ik weer iemand voor het hoofd stoot.
Liefs en toi toi toi,
Helga
quote:Kind, je valt in herhaling
Op woensdag 19 september 2001 23:45 schreef Helga het volgende:
* Helga vindt de homo's lief.En heteromannen ook, voor ik weer iemand voor het hoofd stoot.
Liefs en toi toi toi,
Helga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |