En dan ben ik nog positiefquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:06 schreef MakaveliTheDon het volgende:
BLIJF POSITIEF!!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:30 schreef savelkoul het volgende:
waterreus, na een weergaloze dribbel vanuit het eigen strafschop, drie letten uitgekapt en dan vanaf 30 meter snoeihard in de kruising
LOLquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En dan ben ik nog positief
euhm alsze in de1e ronde niet scoren komt er geen verlengingquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:56 schreef Zwansen het volgende:
Kluivert in de verlenging...
Toch zijn er mogelijkheden waarbij dat kan. Bijvoorbeeld: Nederland wint groepswedstrijden door alleen eigen goals van de tegenpartij en gaat daarmee door naar de kwartfinale. Of alle groepswedstrijden in groep D eindigen in 0-0 en er wordt geloot (toch? of wordt het dan anders bepaald?).quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef Damzzz het volgende:
[..]
euhm alsze in de1e ronde niet scoren komt er geen verlenging
hoezo?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:21 schreef MakaveliTheDon het volgende:
strafschop en seedorf?? denk et nie hoor..![]()
haha
Ned - Dui 0-0quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef Damzzz het volgende:
[..]
euhm alsze in de1e ronde niet scoren komt er geen verlenging
als alles 0-0 wordt dan is daar een bepaling voor en die gaat er zo uitzien:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch zijn er mogelijkheden waarbij dat kan. Bijvoorbeeld: Nederland wint groepswedstrijden door alleen eigen goals van de tegenpartij en gaat daarmee door naar de kwartfinale. Of alle groepswedstrijden in groep D eindigen in 0-0 en er wordt geloot (toch? of wordt het dan anders bepaald?).
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:24 schreef maxson het volgende:
Ik denk Tahamata (die halen ze nog snel naar pooortuugaaaaalll)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |