Without a Trace en CSI NY. speelt zich beide in NY ofquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:18 schreef hydraulix het volgende:
LIjkt me nog cooler als CSI LV een keer gaat samenwerken met CSI NYC![]()
voor de heel veelste keerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:30 schreef pfaf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met CSI:NY en de Nederlandse TV?
hehe illegaal heb zo zijn voordelen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef pfaf het volgende:
Sorry.
Dan wordt het maar eens een paar afleveringen downloaden. ( iig geen reclame)
Als het maar niet tot soap-achtige taferelen gaan overdrijven. Diepgang in de karakters is ok, maar ik heb geen zin in onderlinge relaties, die vervolgens weer stuk lopen, waarop de een zelfmoord wil plegen en de volgende... etc etcquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef Mellone het volgende:
las in een interview met een van de makers dat ze NY ook echt persoonlijker willen maken dan LV en Miami. Opzich wel een een leuke insteek want ik ben nog steeds benieuwd wat H in zijn vrije tijd doet
mwjah kvond de LV afleveringen waarin t verleden van die roodharige trugkwam best leuk..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als het maar niet tot soap-achtige taferelen gaan overdrijven. Diepgang in de karakters is ok, maar ik heb geen zin in onderlinge relaties, die vervolgens weer stuk lopen, waarop de een zelfmoord wil plegen en de volgende... etc etc
Dat vond ik nu ookquote:Seven en Silence of the Lambs.
noujah dat gaat het of een weekje langer door of ergens tussendoor dat ie word uitgezonden... is toch niet erg...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:00 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat vond ik nu ook
Helaas afgelopen woensdag geen CSI: NY dankzij dat debat.
Ik vind dat het er al persoonlijk aan toe gaat bij CSI LV! Tenminste: ze laten nu al wat zien over Catherine met haar nieuwe lover en Sara's drinkprobleem?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef Mellone het volgende:
las in een interview met een van de makers dat ze NY ook echt persoonlijker willen maken dan LV en Miami. Opzich wel een een leuke insteek want ik ben nog steeds benieuwd wat H in zijn vrije tijd doet
Deze keer verscheen het niet, wegens dat debat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:51 schreef blablasjit het volgende:
[..]
noujah dat gaat het of een weekje langer door of ergens tussendoor dat ie word uitgezonden... is toch niet erg...gebeurd zo vaak in amerika dat ze een week niks uitzenden omdat de acteurs ook met kerstvakantie willen etc... is heel normaal. in de US! Komt omdat ze elke aflevering klaar maken en dan meteen op tv komt.. ze maken niet eerst een heel seizoen en doen het dan verkopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |