abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22620105
ja ik ga der even in de afleveringen bekijken, alleen op het eerste gezicht lijkt ze me niet echt zo'n slimme zeg maar. Sarah is nog altijd mijn ultieme csi dame!
pi_22620774
uiterlijk zegt niet alles

mijn ultimate fave is greg-o en speedle... kan niet kiezen!
pi_22621754
LIjkt me nog cooler als CSI LV een keer gaat samenwerken met CSI NYC
pi_22622154
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 15:18 schreef hydraulix het volgende:
LIjkt me nog cooler als CSI LV een keer gaat samenwerken met CSI NYC
Without a Trace en CSI NY. speelt zich beide in NY of

of WaT en CSI: Miami f CSI LV.. maakt me niet zo veel uit...

WaT is van dezelfde makers als CSI... vandaar
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:39:56 #105
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_22635867
Het enige moeilijke in het engels te verstaan voor mij is dat hele scheikunde gedoe haha. Sinds The O.C. ben ik ook verslaafd aan HDTV

Enige probleem met die shows in Amerika die nu pas worden uitgezonden is dat ik nu ook echt een week moet wachten voor de volgende aflevering
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:30:17 #106
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22637162
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:30 schreef pfaf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met CSI:NY en de Nederlandse TV?
voor de heel veelste keer dat duurd waarschijnlijk nog wel ff...
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:13:21 #108
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22637700
Sorry.

Dan wordt het maar eens een paar afleveringen downloaden. ( iig geen reclame )
pi_22662206
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef pfaf het volgende:
Sorry.

Dan wordt het maar eens een paar afleveringen downloaden. ( iig geen reclame )
hehe illegaal heb zo zijn voordelen...
pi_22664531
Nou ik heb gister 1 & 2 gezien en dat was eigenlijk best goed. Ik vond het vooral leuk dat ze meteen een stuk persoonlijker waren. Je kreeg meteen wat te zien van Mac zijn achtergrond en ik vond dat eind best wel een beetje dramatisch Dat hebben ze echt heel mooi in de show verwerkt.

Alleen vind ik de andere teamleden nog niet echt zo leuk ofzo, de een te opvallend en de ander weer te onopvallend.

Maar in zijn geheel een vette show
pi_22664867
Jah Mac zijn achtergrond is maar best wel beetje idealistisch en echt amerikaans enzo...

de spelers moeten ook nog op elkaar inwerken... nieuwe serie etc,..., verhaal lijnen etc. maar ik denk als we een paar afleveringen verder zijn dat het goed komt
pi_22666390
las in een interview met een van de makers dat ze NY ook echt persoonlijker willen maken dan LV en Miami. Opzich wel een een leuke insteek want ik ben nog steeds benieuwd wat H in zijn vrije tijd doet
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 20:23:56 #113
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22666811
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef Mellone het volgende:
las in een interview met een van de makers dat ze NY ook echt persoonlijker willen maken dan LV en Miami. Opzich wel een een leuke insteek want ik ben nog steeds benieuwd wat H in zijn vrije tijd doet
Als het maar niet tot soap-achtige taferelen gaan overdrijven. Diepgang in de karakters is ok, maar ik heb geen zin in onderlinge relaties, die vervolgens weer stuk lopen, waarop de een zelfmoord wil plegen en de volgende... etc etc
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 20:25:20 #114
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_22666847
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 20:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als het maar niet tot soap-achtige taferelen gaan overdrijven. Diepgang in de karakters is ok, maar ik heb geen zin in onderlinge relaties, die vervolgens weer stuk lopen, waarop de een zelfmoord wil plegen en de volgende... etc etc
mwjah kvond de LV afleveringen waarin t verleden van die roodharige trugkwam best leuk..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_22668524
Heb aflevering 1 en 3 gezien en moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Donkere, sprannendere thrillersfeer. Het doet me een beetje denken aan Seven en Silence of the Lambs.

Aflevering 2 moet ik nog zien te vinden.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_22668962
quote:
Seven en Silence of the Lambs.
Dat vond ik nu ook
Helaas afgelopen woensdag geen CSI: NY dankzij dat debat.
pi_22669696
nee natuurlijk geen soap maar ik ben wel benieuwd wat iemand nou drijft om zulk werk te doen. Zeker als ze n88 niet slapen en soms een klein beetje obsessed overkomen. Dat vond ik heel mooi aan de eerste aflevering. Het werd gewoon duidelijk gemaakt waarom die gast zo ongelovelijk sjaggie kijkt.
pi_22670262
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 22:00 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Dat vond ik nu ook
Helaas afgelopen woensdag geen CSI: NY dankzij dat debat.
noujah dat gaat het of een weekje langer door of ergens tussendoor dat ie word uitgezonden... is toch niet erg... gebeurd zo vaak in amerika dat ze een week niks uitzenden omdat de acteurs ook met kerstvakantie willen etc... is heel normaal. in de US! Komt omdat ze elke aflevering klaar maken en dan meteen op tv komt.. ze maken niet eerst een heel seizoen en doen het dan verkopen...
pi_22673800
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef Mellone het volgende:
Ik vind dat het er al persoonlijk aan toe gaat bij CSI LV! Tenminste: ze laten nu al wat zien over Catherine met haar nieuwe lover en Sara's drinkprobleem?
Vind het echt een leuke cast die van CSI NYC Kan niet wachten tot het hier op t.v .is
pi_22679049
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 22:51 schreef blablasjit het volgende:

[..]

noujah dat gaat het of een weekje langer door of ergens tussendoor dat ie word uitgezonden... is toch niet erg... gebeurd zo vaak in amerika dat ze een week niks uitzenden omdat de acteurs ook met kerstvakantie willen etc... is heel normaal. in de US! Komt omdat ze elke aflevering klaar maken en dan meteen op tv komt.. ze maken niet eerst een heel seizoen en doen het dan verkopen...
Deze keer verscheen het niet, wegens dat debat.
Bij een normaal TV seizoen beginnen ze eind juli begin augustus met het filmen van een TV seizoen zoals een serie als CSI:NY of 24. Eind april filmen ze vaak de laatste aflevering van een seizoen. Tussen eind juli en eind april is het gewoon hard werken, met een break rond de kerst. Daarnaast moeten ze vaak ook nog allerlei promotie werk voor de serie doen tussen het filmen door. Van mei tot eind juli heb je dus vakantie, maar een iemand als Kiefer Sutherland gebruikt die maanden om films te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')