dan graag wel onderbouwd en niet zoals die ene deed. Dus geef ik hem wel gelijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij helemaal naar het EK-forum is gekomen om te discussieren met een worm zoals jezelf. Dus houd je mond nou maar, de enige hier die kansloos is ben jij. Mensen die niet van voetbal houden moeten ook hun mening kunnen uitspreken.
Is goed, dan kom ik vanaf nu in alle politieke discussies vertellen dat politiek zuigt. Want mensen die niet van politiek houden moeten ook hun mening kunnen uitspreken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij helemaal naar het EK-forum is gekomen om te discussieren met een worm zoals jezelf. Dus houd je mond nou maar, de enige hier die kansloos is ben jij. Mensen die niet van voetbal houden moeten ook hun mening kunnen uitspreken.
Precies.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:17 schreef hoM3r het volgende:
On-topic, alles wat Jan mulder zegt is waar, en moet serieus genomen worden, anders had Jan Mulder het niet gezegd.
Jantje kan ook wel een beetje overdrijven.. Maar het is wel een superprogramma dat Villa BvdDquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:18 schreef APK het volgende:
[..]
Precies.
Nog anderhalf uur, dan komt onze profeet weer op tv!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |