Idd ja! Maar behalve de naam van deze toko is het echt supertofquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:43 schreef just me het volgende:
kantineik ga wel naar een clubhuis
Eeuwig zonde dat de BBC het cricket niet meer uitzendt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:24 schreef dwerg het volgende:
Sorry mitt, ik zou graag een 7-up drinken om de opening van je kantine te vieren, maar ik moet eerst trainen. Cricket. Dat zendt ESPN vast niet uit, dus kent niemand het.
rell dell dell wie trok er aan dequote:Op donderdag 10 juni 2004 21:49 schreef mitt het volgende:
Tingeling
* just me kruipt terug naar EK-forum..quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:55 schreef mitt het volgende:
wat doe jij eigenlijk hier justme?
ik kom toch ook niet in jouw forum
Neu. Sorry.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:30 schreef just me het volgende:
Hé dwerg moet je nu nog een keer tegen Concordia spelen?
jammer.. dan hoef ik dus niet op Concordia te speuren of ik je tegenkomquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Neu. Sorry.
Precies. Voetballers gaan naar de kantine om daar bier te drinken, bitterballen te vreten, zware sjekkies te roken en op de scheids te zeiken. Echte sporters gaan naar het clubhuis en bestellen een sportdrank of koffie met appelgebak en zeuren hoogstens over een lekke band.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:43 schreef just me het volgende:
kantineik ga wel naar een clubhuis
Nee sorry, ik ben een volleyballer in mijn vrije tijd, maar die (wij in ieder geval) drinken ook wel eens een biertje.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:54 schreef Mosselmaster het volgende:
Haha, dus jij bent ook zo'n zeikerige voetballer!! Luinge maar afzeiken tijdens die meter?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
mitt kennende ververst hij het frituurvet 1x per half jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |