honkbal wel ja, dat is misschien wel de belangrijkste sport persoonlijk op de OS, samen met toch wel tennis.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:11 schreef Remzz het volgende:
Misschien in het honkbal. Of is dat niet meer olympisch?
Ja zeker leuk om naar te kijken. Tennis trouwens ook staat me nog erg goed bij dat bij de damesdubbel Oremans en Boogert nog het zilver haalde helemaal onverwachts.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:13 schreef mitt het volgende:
[..]
honkbal wel ja, dat is misschien wel de belangrijkste sport persoonlijk op de OS, samen met toch wel tennis.
Tennis vind ik juist wel Olympisch vind ik alleen jammer dat de tennisers er wat makkelijk over denken. Dat voetval ben ik het helemaal mee eens dat dat er helemaal niet in past.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:15 schreef okkidude het volgende:
Eigenlijk vind ik Tennis een totale non Olympische sport. Net als voetbal (mannen) overigens, het past gewoon niet.
Vind ik ook, maarja, het blijft wel een toernooiquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:15 schreef okkidude het volgende:
Eigenlijk vind ik Tennis een totale non Olympische sport. Net als voetbal (mannen) overigens, het past gewoon niet.
WIe heeft dat eigenlijk verzonnen -23 met 3 dispensatiespelers...dan heeft toch niks met de OS te maken eigenlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tennis vind ik juist wel Olympisch vind ik alleen jammer dat de tennisers er wat makkelijk over denken. Dat voetval ben ik het helemaal mee eens dat dat er helemaal niet in past.
dat zijn er wel verdomd veelquote:172 athletes will compete in the tennis event of the ATHENS 2004 Olympic Games.
maximaal 6 per landquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:26 schreef Remzz het volgende:
Ja dat wel maar aan Wimbledon doen er ook al 2 x 128 mee en dat is alleen het enkelspel. Ik weet niet precies wat voor een klassen ze allemaal hebben(of de junioren of mixed dubbels enzo daar ook bij zitten) maar wel raar dat er uit Nederland dan waarschijnelijk maar 1 meedoet alleen Verkerk dacht ik en ook dat is nog niet zeker.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:31 schreef mitt het volgende:
[..]
maximaal 6 per land
Nee dat is zo, vind het wel jammer dat het Reamon Sluiter niet is gelukt de limiet te halen. Zouden een leuk duo zijn niet voor de winst maar toch.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:35 schreef okkidude het volgende:
Schalken wilde toch niet, dan blijft er niet zoveel top over.
Ahaquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:41 schreef okkidude het volgende:
Wierden om preciezer te zijn :p
Ik dacht Hardcourtquote:Welke ondergrond ligt er eik in Athene?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |