bronquote:DEN HAAG - Computerbeveiligers hebben twee nieuwe lekken ontdekt in het internetprogramma Explorer van Microsoft. Computerkrakers kunnen de kwetsbaarheden misbruiken om systemen op afstand te besturen. De softwareproducent heeft nog geen oplossingen beschikbaar.
Gebruikers lopen een risico wanneer ze gaan surfen met Explorer of hun e-mail bekijken. De officiėle waarschuwingsdienst van de overheid adviseert internetters om met andere programma's te surfen. Een andere raad is om e-mail alleen in tekstvorm te lezen en het gebruik van scripts uit te schakelen.
Desgevraagd laat Microsoft donderdag weten dat er wordt gewerkt aan een oplossing.
haha ja ach het verbaasd me weer eens niks zegmaar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:49 schreef schatje het volgende:
Door een Nederlander nog wel ontdekt. Hij mag een van mij een lintje krijgen.
Iemand die windows heeftquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:53 schreef Steve-O het volgende:
Welke idioot gebruikt dan ook IE
Ik gebruik Mozilla Firefoxquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:53 schreef Steve-O het volgende:
Welke idioot gebruikt dan ook IE
Ikke ookquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik gebruik Mozilla Firefox.
iddquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:01 schreef Steve-O het volgende:
Ik ook Alleen al omdat ik tabs kan gebruiken
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:21 schreef Slarioux het volgende:
Sorry, maar ondanks deze zoveelste fout mag je in KLB op MS schelden, niet in DIG
Slotje vanwege nieuwsdump en voorgenoemde reden.
En:quote:Nieuwsdumps. Sinds onze grote vriend cigarman het forum overspoelde met debiele Appelweetjes die niemand interesseerde, zijn wij erg anti-nieuwsdumps. Wil je dus een slotje vermijden, post dan een duidelijk en interessant artikel, en geef je mening erbij. Doe dus meer moeite dan een copy-paste, want dan gaat je topic dicht.
Voor de rest alles wat jullie maar willen, zolang het binnen de fatsoensnormen en normale regels valt en je zelf niet gaat beklagen als je onder gegooid wordt met eieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |