quote:Op zondag 24 september 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens de radio angst dat Bruins eventueel naar PSV of AZ zou gaan ipv Feyenoord. Of dat zo is?
AZ is een omhooggevallen kutclub.quote:Op zondag 26 november 2006 11:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
AZ koopt gewoon alle Nederlandse talenten op, zodat de rest niks meer overhoudt en over 5 jaar kansloos is, óf in het buitenland moet vissen. Bah, die alkmaarse kutclub maakt de competitie kapot!
Ik hoop dat Bruins lekker bij Excelsior blijft, mooi dat ze gister zo hard wonnen!
Tsja enerzijds hoop ik dat natuurlijk ook wel, maar een flinke smak geld is ook welkom uiteraard. Misschien dat een mooie koop en direct terughuur deal maken het beste isquote:Op zondag 26 november 2006 11:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
AZ koopt gewoon alle Nederlandse talenten op, zodat de rest niks meer overhoudt en over 5 jaar kansloos is, óf in het buitenland moet vissen. Bah, die alkmaarse kutclub maakt de competitie kapot!
Ik hoop dat Bruins lekker bij Excelsior blijft, mooi dat ze gister zo hard wonnen!
En wat te denken van die 5-0 nederlaag tegen NAC een week voor het begin van de competitiequote:Op zondag 26 november 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Lekkere zege. Lokhoff zei terecht dat ze elkaar de goals gunden, dat was ook wel mooi om te zien. Goed voor het vertrouwen.
Had ik nooit verwacht voor het seizoen. Die oefenpot bij Heerjansdam bijvoorbeeld..... Dat was vrij matig.
Ja geld is ook lekker, maar dan moet je dus óf erg goed scouten in de eerste divisie, óf een buitenlandse vervanger van Bruins halen, want eredivisie-spelers van het nivo-Bruins, gaan niet naar Excelsior.quote:Op zondag 26 november 2006 12:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tsja enerzijds hoop ik dat natuurlijk ook wel, maar een flinke smak geld is ook welkom uiteraard. Misschien dat een mooie koop en direct terughuur deal maken het beste is
Jawel, maar we zitten niet in de luxe positie dat we zomaar een paar miljoen kunnen mislopenquote:Op zondag 26 november 2006 17:50 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja geld is ook lekker, maar dan moet je dus óf erg goed scouten in de eerste divisie, óf een buitenlandse vervanger van Bruins halen, want eredivisie-spelers van het nivo-Bruins, gaan niet naar Excelsior.
En als jullie een buitenlander halen, krijg je dus inderdaad wat ik niet cool vind: meer en meer buitenlanders in de NL-competitie, behalve bij...AZ!
Minimaal, anders blijft ie gewoonquote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Je verwacht toch geen 2 miljoen voor Bruins hoop ik?
Dit neem je zelf ook serieus?quote:Op maandag 27 november 2006 01:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Minimaal, anders blijft ie gewoon
Het zijn de woorden van Kelder.... (zonder een bedrag te noemen, maar er moet wel een bizar bod komen wil hij van de winter al vertrekken)quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier dan ook maar even:
Namens Mindlight moet ik zeggen dat Luigi Bruins volgend seizoen naar AZ gaat voor meerdere miljoenen.
Mindlight zat in het stadionquote:Op zondag 3 december 2006 14:52 schreef DarkShine het volgende:
Mindlight zelf heeft een ban ofzo?
Hehe, naja 't was meer een reactie omdat ik er echt niet meer van op kijk als iemand een ban krijgt voor niksquote:
AZ = een omhooggevallen kutclub.quote:Op zondag 3 december 2006 15:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
![]()
AZ moet een tweede profteam oprichten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |