Dan mag daar toch wel een behoorlijke transfervergoeding tegenover staan. Kelder is ook niet gek, zonder Bruins is dit elftal echt stukken minder.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:37 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik geef hem nog tot de winterstop bij jullie, dan is ie weg.
Hoogstens een 3 kwart miljoen, meer niet lijkt mij.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat dacht je van 0.5 miljoen.
Maar die ging naar Engeland rechtstreeks? Geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef Mindlight het volgende:
Nee zeker wel meer, El Hamdaoui ging destijds voor 1 miljoen, en Bruins heeft zeker meer talent.
Kolkka moet blijven.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:49 schreef Erasmusch het volgende:
En ruilen tegen Kolkka?
Doe niet zo drama jongenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kolkka moet blijven.![]()
Excelsior wint zondag in de Kuip...![]()
Doe ik niet, ben realistisch.quote:
GVD, wat is dit nou weer voor bullshit, eerst moeten Holman en Artz plotseling terug aan het begin van het seizoen, en nu hebben we eindelijk weer wat talentvolle eigen jeugd, en ineens wil Feyenoord weer door met die samenwerking. Ik zie niet waarom Kelder is gaan praten, want wat zit er voor ons in het vat?quote:Samenwerking met Feyenoord gaat voort
2006-09-23
De samenwerking met Excelsior leek op sterven na dood. Feyenoord wilde dit seizoen geen speler meer uitlenen, terwijl Excelsior juist nu weer op het hoogste niveau uitkomt. Alleen Gyan maakte de overstap, maar daar werd een goede ver- goeding voor betaald. Sinds maanden zaten beide partijen gisteren weer rond de tafel, zo meldt het Algemeen Dagblad. ,,Het is bedoeling dat het contract met drie jaar wordt verlengd,’’ aldus Woerts in het AD.
Volgens de radio angst dat Bruins eventueel naar PSV of AZ zou gaan ipv Feyenoord. Of dat zo is?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:34 schreef Mindlight het volgende:
[..]
GVD, wat is dit nou weer voor bullshit, eerst moeten Holman en Artz plotseling terug aan het begin van het seizoen, en nu hebben we eindelijk weer wat talentvolle eigen jeugd, en ineens wil Feyenoord weer door met die samenwerking. Ik zie niet waarom Kelder is gaan praten, want wat zit er voor ons in het vat?
Ik geloof inderdaad niet dat hij een specifieke voorkeur voor feyenoord heeftquote:Op zondag 24 september 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens de radio angst dat Bruins eventueel naar PSV of AZ zou gaan ipv Feyenoord. Of dat zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |