alweer =)quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:30 schreef AltamirA het volgende:
Veel hawaishirts met bloemenprints dit jaar!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:13 schreef mangaan het volgende:
gji gji... badmode...
nou kzal je wat vertellen
in bad heb ik niets aan...!!!
lol
Tankini is met een tanga dus?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:38 schreef lovegrrl het volgende:
heb net een heel mooie tankini gekocht bij de livera, felblauw broekje en een zelfde kleur hemdje met horizontale strepen.. heb nog een donkerpaarse van vorig jaar liggen.. ga nog een blauwe tankini van esprit kopen (halter) en een felroze bikini
hahah... neequote:Op donderdag 10 juni 2004 23:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Tankini is met een tanga dus?toffe naam!
iemand??quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:16 schreef cs-Blade het volgende:
ik had in het "ik zoek .... kledingstuk" topic al wel een mooie gezien.
fel oranje, van ralph lauren meen ik. heeft iemand hier nog een plaatje van? (of weet waar deze te koop is? omg. Nijmegen).
Tankini is een broekje met een tanktop ipv bikinihesje...quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:29 schreef T1andonly het volgende:
Tankini is met een tanga dus?toffe naam!
Jaaa, die bikini's van Paul Frank zijn idd erg geinig! Er staan ook nog andere leuke op de site...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:11 schreef saaw het volgende:
*schopje*
[afbeelding]
die vind ik leuk!
ik heb nu trouwens een knalgroene triangelbikini met zo een kort broekje
en in dezelfde kleur een boardshort met aan de zijkant banen met iets lichter groen hawai-bloemen erop
ik had vorig jaar een zwarte met in het wit die paulfrank-doodshoofdjes eropquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:20 schreef miki het volgende:
Jaaa, die bikini's van Paul Frank zijn idd erg geinig! Er staan ook nog andere leuke op de site...
Nou, ik kan niet zeggen dat ik het onsmakelijk vind om naar te kijken hoor... integendeelquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ze mag wel eens wat meer eten![]()
had ik in de VS gekocht en mn tante had betaald dus ik heb geen ideequote:Op donderdag 17 juni 2004 10:35 schreef miki het volgende:
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag en zijn die duur?![]()
zo dun is ze toch niet?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef MaRySe het volgende:
heb deze in knalblauw, al 2 jaar trouwes, wel topding.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:02 schreef cs-Blade het volgende:
jaaaaaeindelijk een plaatje gevonden:
[afbeelding]
weet iemand deze te vinden in de buurt van Nijmegen?
Ik vind het er wel lekker uitzien hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
O'neill, Protest, Billabong en nog veeeeele meer. Ga eens de stad in je komt er vanzelf een aantal tegen heb nou zelf pas een zwarte O'neill Boardshort gekocht 60 euri, maar ach ik heb bijna de hele zomer mijn zwembroeken aan ook al ga ik niet zwemmen. Dus gebruik ze ook als korte broekquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:49 schreef partyyboyy het volgende:
Welk merk heeft mooie Boardshorts???
Intersportquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:40 schreef miki het volgende:
Ik vind deze zo leuk...heb hem tot nu toe alleen bij de Wehkamp gezien en niet in de stad.
Heeft iemand 'm wel al gezien in een 'gewone, algemene' winkel zoals Perry Sport?
[afbeelding]
Intersport heeft ze dacht ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:40 schreef miki het volgende:
Ik vind deze zo leuk...heb hem tot nu toe alleen bij de Wehkamp gezien en niet in de stad.
Heeft iemand 'm wel al gezien in een 'gewone, algemene' winkel zoals Perry Sport?
[afbeelding]
[nitwit mode]quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:11 schreef saaw het volgende:
*schopje*
[afbeelding]
die vind ik leuk!
ik heb nu trouwens een knalgroene triangelbikini met zo een kort broekje
en in dezelfde kleur een boardshort met aan de zijkant banen met iets lichter groen hawai-bloemen erop
Dat zei ikquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Intersport heeft ze dacht ik ook
Paul Frank poppetjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:24 schreef foton het volgende:
[..]
[nitwit mode]
Is dat een bikini met teletubbies?
[/nitwit mode]
Gekregen, of gejat van StarStyle abonnees?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nu eigenlijk teveel bikini's. Ik had 3 leuke gekregen bij de Starstyle die perfect pasten,
Die eerste van billabong heb ik ook al een tijdje.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:21 schreef Hyperlite het volgende:
Dit zijn mijn nieuwe aanwinsten voor deze "zomer".
eerst maar eens zien dat we normaal weer krijgen in de land
Billabong:
[afbeelding]
[afbeelding]
goedkoopste was 65 euro![]()
maarja dan heb je ook wat fatsoenlijks
Active sports in Enschedequote:Op woensdag 23 juni 2004 10:24 schreef partyyboyy het volgende:
Echt vette shorts Hyperlite!!!
Waar heb je die gehaald??
schijnen die niet door?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
Die eerste van billabong heb ik ook al een tijdje.
Tevens heb ik deze
[afbeelding]
[afbeelding]
Super spul.
Daar was ik eerst ook bang voorquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:20 schreef Inu het volgende:
[..]
schijnen die niet door?
mijn boardshorts zijn bij mij nog nooit afgevallen. zo'n boxer zou je toch snel er bovenuit zien steken?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:56 schreef Hyperlite het volgende:
Vind het meestal geen gezicht om er een boxer onder te dragen.
shorts zitten meestal al iets baggy en dan zie je die boxer er bovenuit steken.
dan liever het risico lopen dat ik wat verlies als ik val
Ik vind het juist wel okee boxer zoquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:56 schreef Hyperlite het volgende:
Vind het meestal geen gezicht om er een boxer onder te dragen.
shorts zitten meestal al iets baggy en dan zie je die boxer er bovenuit steken.
dan liever het risico lopen dat ik wat verlies als ik val
maar dat gebeurt toch niet zo snel met boarden.
boarden moet ik nog leren (wil het graag leren)quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel okee boxer zo
Besides het zijn net wat dikkere boxers dan normaal en zitten erg fijn tijdens het boarden.
Ieder ze ding.
Oehh, dies ook very naaiisssquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:48 schreef Untitled1 het volgende:
[..]
Intersport
Ik heb hem ook maar dan in het wit!
[afbeelding]
Moi bikini
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:06 schreef amornl87 het volgende:
ik heb een bijna volledig rode zwembroek met een beetje donkerblauw aan de zijkanten van nike
geen plaatje van te vinden
ik wil dr wel nog een kope![]()
plaats hier dus mooie zwembroeke
dit was de enige mooie die ik kon vinde de rest was mij te extreem me tvlekken enzo en bijna allemaal donkergrijs zowat
![]()
Ik vind die onderste van die 2 wel leuk, alleen ik zou toch iets minder wit willen i.v.m. het doorschijnen!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
Die eerste van billabong heb ik ook al een tijdje.
Tevens heb ik deze
[afbeelding]
[afbeelding]
Super spul.
ik vind al die kleure van die surfshorts zo lelijk, vaak donkergrijs en wit met lichtblauwn en vlekkequote:Op woensdag 23 juni 2004 14:28 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
die zwart met roze is leujkquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:51 schreef So_Addictive het volgende:
Mooie badkleding van het merk Seafolly:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
meer vind je op www.seafolly.com !!
ze verkopen het o.a. bij Anya lingerie in helmond
jep anya is duur maar errug mooi!quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:38 schreef Inu het volgende:
[..]
die zwart met roze is leujk
maar Anya Lingerie is duuuuuuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |