sorryquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:10 schreef Megumi het volgende:
Wordt moeilijk. Ligt een meter of twee onder de grond.
Lekker aardig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:15 schreef Megumi het volgende:
Als het nog kon zou ik hem een geweldige schop onder zijn hol geven.Maar dat kan niet meer.
![]()
Als ik heel eerlijk ben zou ik hem met zoiets willen kietelen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:18 schreef Baklap het volgende:
[..]
Lekker aardig.
Open er een topic overquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zou ik hem met zoiets willen kietelen.
[afbeelding]
kan wel.. met een schop onder zn hol gaan graven... maar of t wat opschiet..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:15 schreef Megumi het volgende:
Als het nog kon zou ik hem een geweldige schop onder zijn hol geven.Maar dat kan niet meer.
![]()
Ben niet echt in R&P.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:22 schreef Baklap het volgende:
[..]
Open er een topic over
Ben benieuwd waar die haat vandaan komt.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:23 schreef Dezz het volgende:
Ik heb een supergrote fles Straffe Hendrik gekochtDat is Belgisch bier, altijd goed!
Ehhh.... volgens mij is het volgende week zondag pas vaderdag (20 juni)quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef Deva het volgende:
voor de genen die niet weten wanneer het vaderdag is..: dat is aankomende zondag (13 juni)![]()
linkjequote:Op donderdag 10 juni 2004 13:34 schreef Sorella het volgende:
Tis maar goed dat ik dit topic lees anders had ik dus met lege handen gestaan zondag (dacht dat het de derde zondag in de maand was)
Voor mijn pa maar 2 pakjes shag en voor de vader van onze zoon maar chocolade, alhoewel die er niet eens is, maar met motor in duitsland is
p.s. waar koop je zo'n donderlamp, hoe ziet dat eruit
Inderdaad altijd de derde zondag in Juni en dat is dus pas volgende week.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:45 schreef iloveblue het volgende:
[..]
Ehhh.... volgens mij is het volgende week zondag pas vaderdag (20 juni)
Mijne hoeft dit keer ook niets te verwachten, maakt ie het zelf naar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:24 schreef Beach het volgende:
Ik geef hem niks, ik heb ruzie met hem![]()
En bovendien heb ik ook geen geldquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:39 schreef kofkof het volgende:
[..]
Mijne hoeft dit keer ook niets te verwachten, maakt ie het zelf naar.
ja zoiets dacht ik ook.... geen idee wat ie lekker vind ofzo maargoed..quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:08 schreef koning_leeuw het volgende:
Ik denk dat ik mijn vader aftershave geef of een ander luchtje.
Mits het niet te duur is en mits ik het niet vergeet![]()
Werkt ie graag in de tuin dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:16 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Een schop
Ja, ik geef hem er ook een trap bij.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Werkt ie graag in de tuin dan?![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:39 schreef Adune_Ringeril het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem er ook een trap bij.
en krijgt 'ie ook nog een tackle tekkel?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:39 schreef Adune_Ringeril het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem er ook een trap bij.
Nee, ik geef hem liever een ram.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en krijgt 'ie ook nog een tackle tekkel?
Goed idee, heb vorige week de bee gees gedownload. Maar was ie al vergeten...dus uh ,...ik heb een kadoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:01 schreef AKnynke het volgende:
- Paar Cd's (gebrand)
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:54 schreef innepin het volgende:
Een emailtje. Als ik in een gulle bui ben, bel ik 'm misschien wel op.
Zwanger werd tie toch al nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:
De pil van Drion!
Euh... Da's een andere pil.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:24 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Zwanger werd tie toch al niet![]()
oh cool dat is supersterk ben er een keer gruwelijk dronken van geweest 12 procent ofzo toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |